Onko uusi mies liian mustasukkainen?
Olen seurustellut jonkin aikaa miehen kanssa. Normaalisti mies on ihana, mutta aina välillä tulee erikoisia kysymyksiä jne.
Jos lähden baariin ystävien kanssa, hän laittelee koko ajan viestiä. Kyselee missä olen ja ketä on paikalla. Jos lapseni ovat muualla, hän muistuttaa että nythän koti on tyhjänä, ajatuksena kai että voisin kutsua jonkun sinne.
Joskus hän on pyytänyt että laitan kännykän seurannan päälle että näkee että pääsen turvallisesti kotiin.
Jos lähden jumppaan tai hiihtämään, hän saattaa kysyä oliko siellä hyvännäköisiä miehiä.
Olen hieman ymmälläni tästä kaikesta, sillä mies on muuten rauhallinen ja luotettava. Pitäisikö asiasta huolestua?
Kommentit (64)
Mun ex saattoi suuttua jos joku tuntematon mies kävi kysymässä minulta jotain pikkuasiaa. Sitten kun olin työkavereiden kanssa viettämässä iltaa, tuli samaan paikkaan.
Miettikää, istumaan viereiseen pöytään baarissa! Sanoi että tarkkailee ettei kukaan koske minuun.
Mustasukkaisuutta ehdottomasti, mutta ei mielestäni ole väärin myöskään asettaa parisuhteessa rajoja. Pikku hiljaa luottamus kasvaa kun kaikki menee hyvin. Reaktion takana voi olla draumaattisia kokemuksia historiasta.
Ai saakeli kun tulee mieleen ex. Jos minä sen kerran lähdin ulos ilman häntä, niin tämä soitteli vähän väliä naristen "mulla on huoli". Olisi pitänyt lopettaa siihen paikkaan. Se kyttäys kävi nopeasti ihan sairaaksi. Minua mm.seurattiin.
Ei kuitenkaan paranna mustasukkaisuutta. Mulla tuli mieleen, että olisko piilohomo ja siksi itse kiinnostunut niistä hyvännäköisistä miehistä.