Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko miten suuren osan tämän palstan aloituksesta todeksi

Vierailija
06.01.2023 |

Siis tokihan joku puolet näkee ihan selviksi jankkaushöpöiksi. Mutta lopuista.
Minusta iso osa on sellaista mihin en usko

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheesta tekee yksinjertaisen aloituksen, se poistuu nopeasti, jos se on politiikkaa (sisältäen tieteen). Sen sijaan sama aihe pölössä muodossa kruunataan ja sitä tykitetään vammaisilla spämmeillä... Eli joskus hyvät keskustelut tapahtuu osana tätä kruunattua. Toki muutenkin, välillä. Mutta aiheista ei siis saa vapaasti, "puhtaasti" keskustella, ainakaan kauan... vaan pitää olla tärvelty tai eristetty konkteksti. Niin sitten ehkä. Ymmärrättekö, mitä tarkoitan?

Vierailija
22/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheesta tekee yksinjertaisen aloituksen, se poistuu nopeasti, jos se on politiikkaa (sisältäen tieteen). Sen sijaan sama aihe pölössä muodossa kruunataan ja sitä tykitetään vammaisilla spämmeillä... Eli joskus hyvät keskustelut tapahtuu osana tätä kruunattua. Toki muutenkin, välillä. Mutta aiheista ei siis saa vapaasti, "puhtaasti" keskustella, ainakaan kauan... vaan pitää olla tärvelty tai eristetty konkteksti. Niin sitten ehkä. Ymmärrättekö, mitä tarkoitan?

Aloitusten pitää olla lapsellisia, aivopierullisia, hyökkääviä ja hipaus tosissaan ottavia tyyppejä, jotta aloitus saa tänne jäädä. Idea lähes kaikissa keskusteluissa on, että pitää vain vängätä ja olla vastaan ja vieläpä aggressiiviseen sävyyn.

Mun mielestä lähes kaikki keskustelut ovat mauttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ehkä 30% - 40% niistä, jotka ei ihan suoraan ole vitsejä tai tosi yliampuvia höpön löpöjä. Mutta vastauksista uskonkin sitten paljon vähemmän, koska vakavaankin, tai tylsään, tai arkiseen ketjuun tulee hirveät määrät trolleja ja mölöttäjiä.

Vierailija
24/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle prosentti on todellista. Loput on tarinaa. Niin minäkin teen.

Vierailija
25/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossakin tekstissä miehen sisko tekee jotakin ärsyttävää, niin se on varmuudella keksitty juttu. Aika monessa jutussa miehen sisko on se pahis...

Onhan täällä paljonkin juttuja ilman toden perää.

Vierailija
26/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 7-15prosenttia. Ne missä keskustelu on asiallista ja aloittaja kommunikoi fiksusti. 

Spontaanisti tuli mieleen 5%. Hyviä keskusteluja tulee muistakin, mutta eihän niitä paljoa ole.

Vierailija
27/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jotkut ovat totta, koska itse joskus teen tänne avauksia asioista, jotka minua mietityttävät, enkä kehtaa puhua niistä oikeiden ihmisten kanssa.

Mutta muiden avauksien kohdalla minusta on ihan sama, ovatko ne totta vai ei. Minusta palsta on viihdettä. Jos joku tuntuu olevan tosissaan ja kysyy neuvoja, vastaan ystävällisesti ja olen avulias. Ei se mene hukkaan, vaikka ongelma olisi keksitty. Ja jos joku tahallaan trollaa, kuten esim noissa sukupuoliketjuissa, vastaan hyvinkin kärkevästi ja väittelen. Enkä pysty uskomaan, että ne pöljimmät mielipiteet olisi tosissaan kirjoitettuja.

Toisaalta. Olen miettinyt myös sitä, että maailmaan mahtuu monenlaista hullua. Oma todellinen elinpiirini on täynnä fiksuja, koulutettuja ja järkeviä ihmisiä. Tällä palstalla on luultavasti ihmisiä, joiden kaltaisiin en oikessa elämässä törmäisi, ja joiden kanssa en oikeassa elämässä lähtisi väittelemään, koska se ei tuntuisi millään tasolla mielekkäältä. Se pitäisi muistaa välillä täälläkin.

Vierailija
28/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossakin tekstissä miehen sisko tekee jotakin ärsyttävää, niin se on varmuudella keksitty juttu. Aika monessa jutussa miehen sisko on se pahis...

Onhan täällä paljonkin juttuja ilman toden perää.

Minä luulen, että juuri tuollaiset ovat usein niitä tosia. Koska jokainen meistä ärsyyntyy niihin lähipiirin ihmisiin joskus, eikä miehelle viitsi valittaa miehen siskosta tai äidistä, eikä oikein muillekaan vaikuttamatta ikävältä ihmiseltä, joten tänne on helppo tulla kiukuttelemaan nimettömänä. Muista ihmisistä ei niinkään tarvitse valittaa, koska niitä voi päivitellä sille omallekin miehelle.

Vierailija
29/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku robotti noita aloituksia linkoaa ajastetusti, kun samoja tulee tietyin väliajoin uudestaan..

Sitä en tiedä kuka ne kuratarinat sinne on alunperin syöttänyt. Ei kukaan järjen jättiläinen ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä