Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Harryn "totuudet" tiedetään. Lausunnot muuttuvat säännöllisesti. Muistikuvat voivat vaihdella. Siinä oikea totuus. Vai oletko asunut hovissa?
Mielenkiintoista, kun spare haluaa olla herttuaa ja prinssiä, vaikka on haukkunut koko monarkian alimpaan rakoseen. Etkö näe tässä mitään outoa? Raha kelpaa ja ne tittelit. Ei oikein luotettavalta kuulosta.
Joku antoikin esimerkin, kuinka firmasta ei voi lähteä raamit kaulassa solvaten ja odottaa sen jälkeen saavansa paikkansa takaisin. Harrykin voisi siis ihan itse luopua titteleistä, koska ne ainoastaan liittävät hänet enää monarkiaan. Fiksu luopuisi titteleistään, lähtisi arvokkaasti, eikä ainakaan alkaisi jälkikäteen mitään tyhmiä kirjoja rustaamaan.
Hän olisi voinut lähettää isälleen tuon kirjan sisällön yksityisesti, ja kertoa tunteensa. Tuollaisia ulostuloja ei Elisabet ainakaan kunnioittanut. Oli varmaan aika järkyttynyt.
Walesit ovat perimyksessä ykk
Miksi Harryn olisi pitänyt vaieta? Hovi häpäisi Sussexit julkisesti Williamin toimesta. Sussexit saivat liikaa palstatilaa ja kiinnostusta ihmisiltä, joten heidät loattiin. Juuri oli brittilehdessä, että sisäpiirilähteiden mukaan Elisabet jumaloi Harrya kuolemaansa asti ja kaikki höpötykset muusta on valetta. Jaa joo, etsi itse, googlaa vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on itse kertonut aivan avoimesti päihteidenkäytöstään. Käyttää siis edelleen eikä edes häpeä sitä. Ja näkeeähän sen käytöksestäkin, että vaurioita on.
Harry ei näytä päihdeongelmaiselta. Meinaatko, etteivät WC käytä päihteitä? William nyt joka ilta kuitenkin korkkaa oluet, joten? Ja joo, ihan itse kertonut, sekä Tindall säestänyt.
Mistä sä olet nähnyt vessan pöntön juovan olutta ja puhuvan? Onko tullut pössyteltyä liikaa?
Huono. Kyllähän sinä idolisi tunnistat.
Ainostaan Wales-solvaaja käyttää termiä WC. Sä oot nolo
Se onkin vessaharjatädin koulukuntaa ja oppinsa siltä saanut. Ei kylläkään lainkaan veroinen, sen verran lievää kuitenkin ollut vielä esiintymisensä. Muutama sivu sitten oli tosin aika liekeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on itse kertonut aivan avoimesti päihteidenkäytöstään. Käyttää siis edelleen eikä edes häpeä sitä. Ja näkeeähän sen käytöksestäkin, että vaurioita on.
Harry ei näytä päihdeongelmaiselta. Meinaatko, etteivät WC käytä päihteitä? William nyt joka ilta kuitenkin korkkaa oluet, joten? Ja joo, ihan itse kertonut, sekä Tindall säestänyt.
Mistä sä olet nähnyt vessan pöntön juovan olutta ja puhuvan? Onko tullut pössyteltyä liikaa?
Sinä olet nolo. En edes viitsi toistaa tässä, millä nimillä Sussexeja nimitellään. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet nolo. En edes viitsi toistaa tässä, millä nimillä Sus
Sussexit ovat ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn "totuudet" tiedetään. Lausunnot muuttuvat säännöllisesti. Muistikuvat voivat vaihdella. Siinä oikea totuus. Vai oletko asunut hovissa?
Mielenkiintoista, kun spare haluaa olla herttuaa ja prinssiä, vaikka on haukkunut koko monarkian alimpaan rakoseen. Etkö näe tässä mitään outoa? Raha kelpaa ja ne tittelit. Ei oikein luotettavalta kuulosta.
Joku antoikin esimerkin, kuinka firmasta ei voi lähteä raamit kaulassa solvaten ja odottaa sen jälkeen saavansa paikkansa takaisin. Harrykin voisi siis ihan itse luopua titteleistä, koska ne ainoastaan liittävät hänet enää monarkiaan. Fiksu luopuisi titteleistään, lähtisi arvokkaasti, eikä ainakaan alkaisi jälkikäteen mitään tyhmiä kirjoja rustaamaan.
Hän olisi voinut lähettää isälleen tuon kirjan sisällön yksityisesti, ja kertoa tunteensa. Tuollaisia ulostuloja ei Elisabet ainakaan kunnioittanut. Oli varmaan
Tuo kateellinen julkisuudesta on melko huvittava teoria. Ensin haukutaan ettei Walesit tee työtä eli esiinny hyväntekeväisyysprojekteissa lehdissä. Sitten syytetään heidän olevan kateellisia kun heistä ei kirjoiteta lehdissä. Logiikka ei ole vahvin laji..
Elisabetin suulla ei kannata lehtien, eikä kenenkään puhua. Rakastaminen ei kumoa sitä, etteikö olisi ollut eri mieltä Harryn toiminnasta.
Kuningatar oli juuri kuuluisa arvokkuudestaan ja siitä, ettei asioita repostella julkisuuteen. Ja millä tavalla tuo törkimys sen tekikään...rsismi pääteemana, jonka sitten kuitenkin kumosivat jälkikäteen. Ja ei, ei tarvitse googlata, itse kielsivät asian myöhemmin.
Suuseksien mahdollinen suosio olisi ollut hoville vain hyvä asia, ja nostanut kannatusta, joten William ei taatusti, monarkian nimeen vannovana, tykännyt asiasta kyttyrää. Onneksi Harry on lähtenyt, kaikki hyvin hovissa nyt.
Ja aika naurunalaisia tuntuvat Amerikassa olevan, ei ne tittelit näköjään elättäneetkään. Missä roolit, missä leffa? Missä sopimukset?
Niin miten se nyt menee haukutaanko me Sussexeja siitä kun eivät ole toivottaneet pikaista paranemista?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka William korkkaisi (yhden) oluen joka ilta, se ei hänestä alkoholistia tee. Ja tuo Mike Tindallin lohkaisu one-pint-Williamistahan tarkoitti sitä, että juhliessakaan William ei ota kuin sen yhden pintin.
Vierailija kirjoitti:
Niin miten se nyt menee haukutaanko me Sussexeja siitä kun eivät ole toivottaneet pikaista paranemista?
Ei haukuta. Pohditaan vain että menettivät hyvän tilaisuuden kohentaa julkisuuskuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Elisabetin suulla ei kannata lehtien, eikä kenenkään puhua. Rakastaminen ei kumoa sitä, etteikö olisi ollut eri mieltä Harryn toiminnasta.
Kuningatar oli juuri kuuluisa arvokkuudestaan ja siitä, ettei asioita repostella julkisuuteen. Ja millä tavalla tuo törkimys sen tekikään...rsismi pääteemana, jonka sitten kuitenkin kumosivat jälkikäteen. Ja ei, ei tarvitse googlata, itse kielsivät asian myöhemmin.
Suuseksien mahdollinen suosio olisi ollut hoville vain hyvä asia, ja nostanut kannatusta, joten William ei taatusti, monarkian nimeen vannovana, tykännyt asiasta kyttyrää. Onneksi Harry on lähtenyt, kaikki hyvin hovissa nyt.
Ja aika naurunalaisia tuntuvat Amerikassa olevan, ei ne tittelit näköjään elättäneetkään. Missä roolit, missä leffa? Missä sopimukset?
Jep. Neljä pitkää vuotta on kulunut. Heidän pitäisi olla jo miljardöörejä sen mukaan, miten heistä kohistiin megxitin aikaan. Eli Meghanin pitäisi olla Hollywoodin kruunaamaton kuningatar ja median pitäisi mielistellä häntä ja kirjoittaa jatkuvasti makeilevia ylistyslauluja hänestä. Harryn pitäisi saada ihan oikeita palkintoja hyvistä töistään yhteiskunnallisen keskustelun edistämisessä.
Toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haukuta. Pohditaan vain että menettivät hyvän tilaisuuden kohentaa julkisuuskuvaansa.
Ok, kun eilenhän oli puhe että niiden ei ole asiallista yksityishenkilöinä mainita asiaa. Miten kommentoisit tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka William korkkaisi (yhden) oluen joka ilta, se ei hänestä alkoholistia tee. Ja tuo Mike Tindallin lohkaisu one-pint-Williamistahan tarkoitti sitä, että juhliessakaan William ei ota kuin sen yhden pintin.
Heikkolahjaiset (Harryn ja Meghanin kannattajajoukot) tulkitsevat asian juuri niin, että "yhden tuopin W" on rapajuoppo, kun ottaa JUHLIESSAAN (harvoin) sen yhden tuopillisen. Tämä vaan vahvistaa niiden muutakin "logiikkaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kun eilenhän oli puhe että niiden ei ole asiallista yksityishenkilöinä mainita asiaa. Miten kommentoisit tätä?
No ei olekaan mutta julkisuustemppuhab se on ja heille tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olekaan mutta julkisuustemppuhab se on ja heille tyypillistä.
Mutta kuitenkin kommentti asiasta kohentaisi julkisuuskuvaa? Vai olisi sittenkin julkisuustemppu, eikö se ole negatiivinen asia?
Williamin lempinimihän on One pint Willy viitaten siihen että yhteen jää, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Williamin lempinimihän on One pint Willy viitaten siihen että yhteen jää, jos sitäkään.
Se on herrasmies ja tietää että naiset ei tykkää kännisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Se on Mike Tindallin antama lempinimi ja kirjaimellisesti tarkoittaa, että William tyypillisesti juo vain sen yhden oluen. Voi hyvää päivää tätä tyhmyyttä täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on herrasmies ja tietää että naiset ei tykkää kännisistä miehistä.
Harrylla meni taas liian lujaa nuorena alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Se on Mike Tindallin antama lempinimi ja kirjaimellisesti tarkoittaa, että William tyypillisesti juo vain sen yhden oluen. Voi hyvää päivää tätä tyhmyyttä täällä taas.
Hölmö olet itse. Meghanhullut tappelee jo keskenään😂