Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrya tarvittaisiin nyt hovissa.
Jos olisit toimitusjohtaja, palkkaisitko firman PR-tehtäviin ihmisen, jolle olet muutama vuosi sitten antanut potkut sen vuoksi, että hän on näytellyt julkisuudessa keskisormea kollegoilleen japotkujen jälkeen julkaissut firmasta häväistyskirjoituksia?
Harry on perhettä, you know.
Sukulainen hän on. Se juoppo päihdeongelmainen enomies, joita suvuissa tuppaa muiden ristinä joskus olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuei, ei todellakaan enää yhtään hänen sotkujaan ja mt-ongelmiaan.
Juujoo, eihän siellä ole työntekijöitä enää. Workshy Williamkin päätti pitää leediä, kun kerta iskä ja vaimokin.
Harry ei ole mikään työntekijä.
Ei tällä hetkellä, mutta veri on vettä sakeampaa, ainakin Charlesille ja hän voi kutsua poikansa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi joku kuninkaallisuusasiantuntija jaksaa vääntää Harrysta ja Meghanista aina negatiivisia juttuja tai juttuja ylipäätään.
Tekisi juttuja kuninkaallisista koska niiden asiantuntija on
Tämä siis iltalehden jutusta luettu kun Angela Levin moittii Harrya siitä että ei puhunut puheessaan mitään isästään ja kälystään
Jos kynsin hampain pitää kiinni titteleistä ja ollaan siten olevinaan niin kuninkaallista, sekä sillä vuosia rahastetaan, voi varautua siihen, että on ja pysyy kuninkaallisuusasiantuntijoiden kohteena.
Kun ei voi napsia vain parhaita herkkupaloja monarkiastakaan, vaan asialla on sekä hyvät että huonot puolensa. Toisen alan asiantuntijat puolestaan ovat olleet sitä mieltä, että H&M ovat häpäisseet ja loanneet monarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit toimitusjohtaja, palkkaisitko firman PR-tehtäviin ihmisen, jolle olet muutama vuosi sitten antanut potkut sen vuoksi, että hän on näytellyt julkisuudessa keskisormea kollegoilleen japotkujen jälkeen julkaissut firmasta häväistyskirjoituksia?
Sukulainen hän on. Se juoppo päihdeongelmainen enomies, joita suvuissa tuppaa muiden ristinä joskus olemaan.
Oletko kenties Harryn lähipiiriä? Tuli mieleen, kun kerrot hänen olevan tälläkin hetkellä juoppo päihdeongelmainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties Harryn lähipiiriä? Tuli mieleen, kun kerrot hänen olevan tälläkin hetkellä juoppo päihdeongelmainen?
Päihdeongemista harvemmin pääsee enää eroon, jos ne on jatkuneet liki 30 vuotta kuten Harryllä. Ja hänen anoppinsakin on huumediileri eikä vaimokaan ilman päihteitä kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi joku kuninkaallisuusasiantuntija jaksaa vääntää Harrysta ja Meghanista aina negatiivisia juttuja tai juttuja ylipäätään.
Tekisi juttuja kuninkaallisista koska niiden asiantuntija on
Tämä siis iltalehden jutusta luettu kun Angela Levin moittii Harrya siitä että ei puhunut puheessaan mitään isästään ja kälystään
Jos kynsin hampain pitää kiinni titteleistä ja ollaan siten olevinaan niin kuninkaallista, sekä sillä vuosia rahastetaan, voi varautua siihen, että on ja pysyy kuninkaallisuusasiantuntijoiden kohteena.
Kun ei voi napsia vain parhaita herkkupaloja monarkiastakaan, vaan asialla on sekä hyvät että huonot puolensa. Toisen alan asiantuntijat puolestaan ovat olleet sitä mieltä, että H&M ovat häpäisseet ja loanneet monarkiaa.
Pitää kiinni titteleistä? Harry on syntynyt prinssiksi ja Elisabet antoi hänelle Sussexin herrtuan arvon, jota kukaan ei ole pyytänyt häneltä pois.
Nyt voisi jo sanoa, että WC on napsinut parhaat palat monarkiasta.
HM kertoi totuuden monarkiasta. Et halunnut kuulla totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhettä voi geeneiltään olla, mutta perheyritykseen ei voi enää palata, luottamus on mennyt ja loukkaukset pysyviä. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on itse kertonut aivan avoimesti päihteidenkäytöstään. Käyttää siis edelleen eikä edes häpeä sitä. Ja näkeeähän sen käytöksestäkin, että vaurioita on.
Päihdeongemista harvemmin pääsee enää eroon, jos ne on jatkuneet liki 30 vuotta kuten Harryllä. Ja hänen anoppinsakin on huumediileri eikä vaimokaan ilman päihteitä kulje.
Tsot tsot. Valheella on lyhyet jäljet ja nyt ne johtavat suoraan sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään valhetta. Harry on itse haastatteluissa myös kertonut että käyttää edelleen päihteitä. Doria on huumediileri ja Meghan jakoi mm. 2. häissään kannabista vieraille.
Harry on itse kertonut aivan avoimesti päihteidenkäytöstään. Käyttää siis edelleen eikä edes häpeä sitä. Ja näkeeähän sen käytöksestäkin, että vaurioita on.
Harry ei näytä päihdeongelmaiselta. Meinaatko, etteivät WC käytä päihteitä? William nyt joka ilta kuitenkin korkkaa oluet, joten? Ja joo, ihan itse kertonut, sekä Tindall säestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään valhetta. Harry on itse haastatteluissa myös kertonut että käyttää edelleen päihteitä. Doria on huumediileri ja Meghan jakoi mm. 2. häissään kannabista vieraille.
Lähdetään nyt vaikka Doriasta. Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Harry ei näytä päihdeongelmaiselta. Meinaatko, etteivät WC käytä päihteitä? William nyt joka ilta kuitenkin korkkaa oluet, joten? Ja joo, ihan itse kertonut, sekä Tindall säestänyt.
Mistä sä olet nähnyt vessan pöntön juovan olutta ja puhuvan? Onko tullut pössyteltyä liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Harry nimenomaan näyttää päihdeongelmaiselta.
Ja hän on ihan itse kertonut että käytttää päihteitä - alkoholia ja huumeita - ja että on käyttänyt niitä vuosikymmeniä, koululaisesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet nähnyt vessan pöntön juovan olutta ja puhuvan? Onko tullut pössyteltyä liikaa?
Huono. Kyllähän sinä idolisi tunnistat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu maaliskuussa? Huhutaan suuresta paljastuksesta Amerikan päässä.
Ehkä Meghan on saanut elämäkertakirjan valmiiksi tai Spare kirjasta julkaistaa loputkin tarinat Spare part nimellä.
"Lälläslää, ei meillä mitään lapsia ikinä ollut. Eikä niin sanottu vaan brittimedia niin väitti. Siitäs saitte."
Harryn "totuudet" tiedetään. Lausunnot muuttuvat säännöllisesti. Muistikuvat voivat vaihdella. Siinä oikea totuus. Vai oletko asunut hovissa?
Mielenkiintoista, kun spare haluaa olla herttuaa ja prinssiä, vaikka on haukkunut koko monarkian alimpaan rakoseen. Etkö näe tässä mitään outoa? Raha kelpaa ja ne tittelit. Ei oikein luotettavalta kuulosta.
Joku antoikin esimerkin, kuinka firmasta ei voi lähteä raamit kaulassa solvaten ja odottaa sen jälkeen saavansa paikkansa takaisin. Harrykin voisi siis ihan itse luopua titteleistä, koska ne ainoastaan liittävät hänet enää monarkiaan. Fiksu luopuisi titteleistään, lähtisi arvokkaasti, eikä ainakaan alkaisi jälkikäteen mitään tyhmiä kirjoja rustaamaan.
Hän olisi voinut lähettää isälleen tuon kirjan sisällön yksityisesti, ja kertoa tunteensa. Tuollaisia ulostuloja ei Elisabet ainakaan kunnioittanut. Oli varmaan aika järkyttynyt.
Walesit ovat perimyksessä ykkösinä ja W perii siis kruunun. Miksi heidät asiaan liität? Etkö muuta keksi enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Harry nimenomaan näyttää päihdeongelmaiselta.
Ja hän on ihan itse kertonut että käytttää päihteitä - alkoholia ja huumeita - ja että on käyttänyt niitä vuosikymmeniä, koululaisesta lähtien.
Niin on Williamkin, so?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono. Kyllähän sinä idolisi tunnistat.
Lue se Spare, siellä tuokin kerrotaan.
ohis