Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla olikin todella kiireistä selvitellä, missä kaikkialla pariskunta esiintyi poppyt rinnassaan ja millä suhteilla. Tällä viikolla on nähty, mitä jekkuja pariskunta on käyttänyt viedäkseen huomiota kuninkaallisilta ja mitä Omid Scobien kirja tavoittelee. Megsun ja Harryn motiivi on tietysti myös taloudellinen: USA:n markkinoita ajatellen on tärkeää saada näyttämään, että heidän suhteensa kuninkaaseen olisi lähentymässä.
Miksi kirjoitat "poppyt" kun se sana on suomeksi unikot? Oletko joku wannabe amerikkalainen?
Miksi joku vastasi aiemmin "sour grapes", etkä puuttunut siihen? Ja poppy on ollut nyt käytössä, samoin kuin papsit eli paparazzit tai paparazzo tjtn. Jospa jätettäis tällainen näykkiminen vain joitain kohtaan, tai kaikki lopettaa sitten tämän wanna be -amerikkal
Vaikka olisi kuinka ollut käytetty sana niin ei se nyt vaikuta kovin älykkäältä suomalaisen tekstin joukossa. Menee sinne pitkän juoksun kategoriaan, samaa siansaksaa kaikki.
Sormusuutinen tulossa ja se aiheuttaa taas isoja otsikkoita.
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoita? Nyt äikänmaikka saa halvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten yleistynyt viime aikoina: otsikko - otsikkon, Jeppe - Jeppen, mekko - mekkon ja niin edelleen. Olen viilannut pilkkua vuosikymmeniä, mutta tämä on uutta. Mistä mahtaa johtua?
Eli 'poppy' -termi on kielletty, mutta sour grapes, paps jne. lukuisat muut ok. Saisko näistä jonkun listan, niin tietäis toimia oikein?
Taisi vaan nyt olla niin, että kommentti ärsytti, ja tartuit tuohon yhteen termiin? Täällä kun megsufaneilla on sellainen tapa.
Entinen prinssi nykyinen Harry saattaa helpostikin olla penaalin tylsin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Eli 'poppy' -termi on kielletty, mutta sour grapes, paps jne. lukuisat muut ok. Saisko näistä jonkun listan, niin tietäis toimia oikein?
Taisi vaan nyt olla niin, että kommentti ärsytti, ja tartuit tuohon yhteen termiin? Täällä kun megsufaneilla on sellainen tapa.
Tyypillistä megsufaneille. Kun eivät osaa puolustella idoliaan niin käydään henkilöön.
Missä niitä Marklen fanin ottamia kuvia on nähtävissä rupsahtaneesta Marklesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama The Telegraphin toimittaja, joka eilen tiesi kertoa, että Megsu ja Harry ovat soittaneet "käänteentekevän" puhelun Charlesille, kirjoittaa tänään tietävänsä, että Harry aikoo katsoa The Crownin päätösjakson, kunhan joku ystävä ensin varmistaa, ettei siinä ole mitään liian traumaattista Harrylle. Jaksossa esitetään Dianan viimeinen puhelu pojilleen ja auto-onnettomuus. Harryllahan ei tuon puhelun aikana ollut aikaa jutella äidilleen. Luulisi, että keski-ikäinen mies olisi jo saanut juteltua asiat läpi terapeuttiensa kanssa, että olisi jo sinut tuon puhelun kanssa. Antaisi itselleen anteeksi.
Katsoo Harry sen, vaikka olisi traumaakin luvassa. Siitä nimittäin saa räväkät otsikot. Ehkä kuviakin, joissa Megsu taputtelee lattialle vajonneen Harryn kalpeita poskia astiapyyhkeellä ja höpöttelee, että herää rakas, äiti tässä.
Minä muuten en ole katsonut Crowni
Katsoin Crownin ekat kaudet, koska hyvin tehtyä viihdettä, mutta olen skipannut Diana-ajan. En jaksa miten Dianaa nostetaan aina jalustalle.
Ei pariskuntaan voi luottaa missään asiassa. Heillä olisi ollut hyvää aikaa käydä kuningattaren luona hänen viimeisten elin viikkojen aikana, mutta piti vain pönkittää omaa egoaan kaikenlaisissa kissan ristiäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten yleistynyt viime aikoina: otsikko - otsikkon, Jeppe - Jeppen, mekko - mekkon ja niin edelleen. Olen viilannut pilkkua vuosikymmeniä, mutta tämä on uutta. Mistä mahtaa johtua?
Paljon kuulee myös sellaisia kuin 'mina suomilaine' ja 'sina rassismi' .. mikä lie muotivillitys.
Puhut nyt aivan toisesta asiasta. En tiedä, kuulevatko näiden muotojen käyttäjät samoin kuin kirjoittavat, joten en osaa arvata, mistä ilmiö on lähtöisin. Ehkäpä siitä, että ei vain ole luettu tarpeeksi ja opittu perusasioita sillä tavalla.
"Katsoin Crownin ekat kaudet, koska hyvin tehtyä viihdettä, mutta olen skipannut Diana-ajan. En jaksa miten Dianaa nostetaan aina jalustalle."
Lainauskohta ei suostu aukeamaan, joten jatkan tällä tavalla ja kiroan palstauudistuksen.
Minä katsoin pätkän sitä jaksoa, jossa Diana hypähteli kuvioihin mukaan. Näyttelijää oli kehuttu niin paljon, että halusin nähdä omin silmin.
Diana ei edes näyttänyt Dianalta. Charles ja Margaret Thatcher olivat kuin Spitting Image -sarjan äärikarikatyyrejä, eikä Elisabetkaan vaikuttanut itseltään. Charlesin ja Maggien omintakeinen puhetapa ja maneerit oli viety kauas naurettavuuden rajan huonommalle puolelle.
Näyttelijä pystyy harvoin omaksumaan hyvin tunnetun hahmon olemuksen niin, että se vaikuttaisi luontevalta tai edes siedettävältä. Ehkä olen tässä yliherkkä, koska minulta on jäänyt muutama kovasti kehuttu elokuva kesken heti alkuunsa, kun apinointi on käynyt liialliseksi. "Queen" on ollut pahimpia.
Nostakaa nyt ihan miten vaan jalustalle. Siinäpähän juoksette, kävelette, ajatte.
En vilkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä etten ole istunut yhtään äikän tuntia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä etten ole istunut yhtään äikän tuntia Suomessa.
Ei ole kysymys vain sinusta, vaan kummallisesti leviävästä kielivirheestä.
Megsu on päässyt punaiselle matolle Varietyn Power of Women -gaalaan! Paikalla myös Margot Robbie, Dua Lipa, Oprah, Leonardo DiCaprio, Emily Blunt, Billie Eilish jne. Vaikka Megsulla on nyt freedom käyttää värejä, oli hän valinnut pukunsa väriksi beigen. Valitettavasti Megsun design-mekko on taas numeroa liian pieni eikä se istu ylhäältä niin kuin suunnittelija on tarkoittanut. Dianan kellon Megsu oli jättänyt kotiin. ET:ssä on myös pätkä videota, jossa Megsu huikkaa teennäisesti hymyillen ja naurahtaen haastattelijan kysymyksille. Jotain "uusia projekteja" on kuulemma odotettavissa. Megsu on päässyt kuviin myös kahden naispuolisen tuottajan kanssa. Kyllä vaikutti nauttivan tilanteesta, kun vihdoin pääsi gaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako täällä syödä popcornia vai täytyykö sen olla ihan paukkumaissia?
Vierailija kirjoitti:
Ei pariskuntaan voi luottaa missään asiassa. Heillä olisi ollut hyvää aikaa käydä kuningattaren luona hänen viimeisten elin viikkojen aikana, mutta piti vain pönkittää omaa egoaan kaikenlaisissa kissan ristiäisissä.
ei sinne kuningattaren luokse niin vain mennä että moro mä tulin nyt, eiköhän he itse sopineet ja jutelleet miten vieraillaan ja koska.
Heitä kutsuttiin ja he torppasivat kutsun. Kuolin vuoteelle ei varmaan haluttu rouvaa norkoilemaan.
Myös lankapuhelimia on olemassa.
Mutta eivät tainneet oikeasti soittaa.