Onko doggy style asento naisten mielestä nöyryyttävä?
Usein naiset kirjoittavat että tykkäävät takaapäin asennosta, mutta eikö se ole heidän mielestään yhtään nöyryyrrävä? Olla nelinkontin ja mies määrää kokonaan tahdin ja naisen peppureikäkin nähtävillä tuossa asennossa. Ehkä naiset tykkäävät nimenomaan siksi siitä, kun halauvat olla nöyryytetyssä asemassa seksi aikana?
Kommentit (32)
Minä olen aika estoinen. Tuo on yksi niistä asioista jotka tuntui vaikealta. Nykyinen mieheni tykkää panna noin, koska haluaa katsella pyllyä. En koe olevani nöyryytetty. Yritän olla ajattelematta oikeastaan koko asiaa, lähinnä sitä "näköalaa" joka siellä on. Ajattelen mieluummin että mies oikeasti tahtoo tehdä noin ja katsella minua sieltä suunnasta. Sillä tavalla pystyn "sietämään" tilanteen
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aika estoinen. Tuo on yksi niistä asioista jotka tuntui vaikealta. Nykyinen mieheni tykkää panna noin, koska haluaa katsella pyllyä. En koe olevani nöyryytetty. Yritän olla ajattelematta oikeastaan koko asiaa, lähinnä sitä "näköalaa" joka siellä on. Ajattelen mieluummin että mies oikeasti tahtoo tehdä noin ja katsella minua sieltä suunnasta. Sillä tavalla pystyn "sietämään" tilanteen
Mies nauttii, kun näkee vehkeensä menevän sisään ja ulos.
Kiitos kysymästä. Minä ainakin olen aina kokenut asian noin. Mieleeni on ensinnäkin tullut se että siinä ei näe kasvoja. Eläimet parittelee ilman kasvokontaktia mutta ihmisellä on mahdollisuus kasvo- ja katsekontaktiin. Haluan nähdä partnerini kasvot.
Sitten on sellainen ongelma, että partnereilla voi olla liian suuri kehojen kokoero tai muu kokoero. En tiedä missä mitoissa ei toimi mutta näin se vain on.
Mikä siinä nyt nöyryyttävää on? Savannilla nussittiin aikoinaan pelkästään koira-asennossa luonnonuhkien vuoksi. Täysin luonnollinen panoasento.
Musta on ihana asento. Vielä kun laskee rinnan ihan alas ja on täysin pylly pystyssä, tuntuu ihanalle. Ja jos mies tykkää ja kertoo sen, niin alkaa kosteus lisääntyä ja pillu supistella entistä enemmän.
Ai nyt mä tajuan. Mä olen ollut kaikkien mielestä ruma siks ne on halunnu mua vaan takaapäin
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Minä ainakin olen aina kokenut asian noin. Mieleeni on ensinnäkin tullut se että siinä ei näe kasvoja. Eläimet parittelee ilman kasvokontaktia mutta ihmisellä on mahdollisuus kasvo- ja katsekontaktiin. Haluan nähdä partnerini kasvot.
Sitten on sellainen ongelma, että partnereilla voi olla liian suuri kehojen kokoero tai muu kokoero. En tiedä missä mitoissa ei toimi mutta näin se vain on.
Lusikassa iso pylly on ongelma, ei usein doggyssä. Mut tietty edetään fysiikan ja molempien halujen mukaan. Todennäköisesti lempiasento löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nauttii, kun näkee vehkeensä menevän sisään ja ulos.
Juuri näin on kertonut
Päinvastoin, ajattelen että mulla on aika paljon valtaa siinä asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihana asento. Vielä kun laskee rinnan ihan alas ja on täysin pylly pystyssä, tuntuu ihanalle. Ja jos mies tykkää ja kertoo sen, niin alkaa kosteus lisääntyä ja pillu supistella entistä enemmän.
Sama homma. En tosin koe mitään asentoa nöyryyttävänä, pitkäaikainen kumppanini palvoo kehoani ja haluaa tuottaa meille molemmille ihania tuntemuksia. Kaikki vaan voittavat. Toki joskus joku homma ei tunnu sillä hetkellä hyvälle, niin kumpi tahansa saattaa lopettaa tai ehdottaa jotain muuta ja toinen luonnollisesti reagoi heti.
Varmaankin luottamus, rakkaus ja suostumus tässäkin avain?
Aina puhutaan miten mies haluaa. Saako nainen tuossa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Saa oikeassa kulmassa, ehkä vähän itseään avittaen.
Mä tykkään pökkiä miehen työntöjä vastaan, tuntuu ihanalle. Se on helpompaa, jos on nelinkontin eikä rinta patjassa. Saa nussia kovaakin, tuntuu erityisen hyvältä tässä asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä ajatus saa ihan kiimaseksi. Ois partnerikin katsottuna valmiiksi.
Jos sen ajattelee noin. Niin lopettaisin heti. Mutta en ajattele ja tuntuu hyvältä. Ja miks mies siinä päättää mitään, itse hyvin aktiivisesti työnnän vastaan ja vaihtelen kulmaa sen mukaan mikä itsestä parhaimmalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiihotuin kirjoituksestasi, olisi ihana naida sinua rajusti takaa ja samalla h u o r i t e l l a.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saadaan yhtäaikainen orgasmi? 75% panoistamme päättyy doggyssä. Tottakai joudun himmsilemaan ja säätelemään omaa mutta kun vaimo alkaa lähestyä paukutan kunnolla loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin ihan joka kerta. Riittääkö tämä vastaus sulle?
Ei tietenkään. Ja yhtä hyvin nainen voi olla samalla aktiivinen.
Itse olen mm. käyttänyt vibraa.