Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän sitä idoliasikaan otettu hovin jäseneksi. Suuri vale että Markle olisi ystävä Samanthan lapsen kanssa.
Se kaivettiin, rahallapa tietenkin, esiin sitä katastrofi pelleshowta varten.Hartsa joutui maksamaan senkin hiljaiseksi."
Sinulla näkyy olevan ammottava aukko tiedoissasi. Ashleighsta on kuvia kun hän vierailee Montecitossa.
Ashleigh on asianajaja, ei tarvitse Harryn rahoja.
Sehän on hyvä, koska Harryllähän ei ole mitään rahoja. Kaikki mikä on tullut, on mennyt. Vaimo osaa tuhlaamisen taidon, ja Harry nyt on aina elänyt yltäkylläisyydessä eikä ole oppinut ostamaan sitä halvinta vessapaperia. Itse asiassa ei mitään vessapaperia, sillä aina on vessasta rulla löytynyt, kun Harryllä ripuli on ollut. Ihan jonkun toisen ostamana.
N
Varakkaat ihmiset voivat niin tehdä, mutta eivät kuninkaalliset. Nehän eivät yleensä koskaan pidä rahaa mukanaan, vaan mukana kulkevat turvamiehet tekevät ostokset. Eivätkä tavalliset varakkaatkaan itse vessapaperia osta, kyllä taloudenhoitaja tai joku muu palkollinen sen tekee, ja joku aina katsoo, että vessojen rullissa on paperia ja vaihtaa tarvittaessa, jotta perhe ja sen vieraat eivät koskaan jää ilman, ripulitapauksessakaan.
Nonniin. Nyt sain selville, että Navy Seals Foundationin kuntosalin avajaisiin pääsyn järjestivät Megsulle ja Harrylle tutut henkilöt. Kunniajohtokuntaan kuuluvat mm Ken Griffin, jonka kanssa pariskunta nähtiin äsken bailaamassa Las Vegasissa, ja Disneyn pomo Iger. Myös Iger on juutalainen, kuten aiemmin bailaamassa ollut Kives. Iger muistetaan sinä henkilönä, jolta Harry pyysi Megsulle ääninäyttelijän työtä.
Kontakti Griffiniin on Megsulle ja Harrylle aika iso juttu, vaikka Griffin onkin rebublikaani. Griffinillä on niin paljon rahaa, että häneltä pyydettiin vastikään taloudellista sijoitusta, jotta tietyt piirit voisivat ostaa brittiläisen The Telegraphin ja luoda oikeistolaisen mediaimperiumin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän sitä idoliasikaan otettu hovin jäseneksi. Suuri vale että Markle olisi ystävä Samanthan lapsen kanssa.
Se kaivettiin, rahallapa tietenkin, esiin sitä katastrofi pelleshowta varten.Hartsa joutui maksamaan senkin hiljaiseksi."
Sinulla näkyy olevan ammottava aukko tiedoissasi. Ashleighsta on kuvia kun hän vierailee Montecitossa.
Sehän on hyvä, koska Harryllähän ei ole mitään rahoja. Kaikki mikä on tullut, on mennyt. Vaimo osaa tuhlaamisen taidon, ja Harry nyt on aina elänyt yltäkylläisyydessä eikä ole oppinut ostamaan sitä halvinta vessapaperia. Itse asiassa ei mitään vessapaperia, sillä aina on vessasta rulla löytynyt, kun Harryllä ripuli on ollut. Ihan jonkun toisen ostaman
Duchy of Cornwall:
The Duchy is valued at over $1 billionIn the annual report, William praised his father as the "longest-serving Duke of Cornwall in history" and expressed his eagerness to continue his work while exploring new opportunities to make a difference.Jun 29, 2023
Varallisuutta on monenlaista, ei tarkoita ainoastaan käteistä rahaa. Kuninkaallisilla on maan parhaat finanssigurut käytettävissään.
Vierailija kirjoitti:
Nonniin. Nyt sain selville, että Navy Seals Foundationin kuntosalin avajaisiin pääsyn järjestivät Megsulle ja Harrylle tutut henkilöt. Kunniajohtokuntaan kuuluvat mm Ken Griffin, jonka kanssa pariskunta nähtiin äsken bailaamassa Las Vegasissa, ja Disneyn pomo Iger. Myös Iger on juutalainen, kuten aiemmin bailaamassa ollut Kives. Iger muistetaan sinä henkilönä, jolta Harry pyysi Megsulle ääninäyttelijän työtä.
No niin, tietysti ja totta kai. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä, koska Harryllähän ei ole mitään rahoja. Kaikki mikä on tullut, on mennyt. Vaimo osaa tuhlaamisen taidon, ja Harry nyt on aina elänyt yltäkylläisyydessä eikä ole oppinut ostamaan sitä halvinta vessapaperia. Itse asiassa ei mitään vessapaperia, sillä aina on vessasta rulla löytynyt, kun H
Mitä tekemistä tuolla on vessapaperin kanssa? Nyt pientä rajaa.
Prinssi William oli reilu vuosikymmen sitten ensimmäinen brittikuninkaallinen joka käytti ostoksilla rahaa. Voisitko nyt millään uskoa, että vaikka miten olisivat saaneet finanssioppia, niin ennen Williamia ei kukaan brittikuninkaallinen koskaan käytännössä rahaa edes pitänyt mukanaan.
Kiitos.
https://www.cbsnews.com/news/good-grief-money-changes-hands-among-royal…
Harry on kirjoittanut kirjeen Scotty's Little Soldiers -yhdistykselle, joka tukee vanhempansa menettäneiden veteraanien lapsia. Harrykin kun on menettänyt Dianan, kuten muistamme. Yhdistys puolestaan on nimittänyt Harryn "globaaliksi lähettilääkseen". Vieläköhän näitä uutisia on lisää tulossa?
Ja kun lainaukset eivät toimi, niin kysyttäköön uusiksi, että mitä tekemistä finanssien oppimisella on vessapaperin ostamisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Harry on kirjoittanut kirjeen Scotty's Little Soldiers -yhdistykselle, joka tukee vanhempansa menettäneiden veteraanien lapsia. Harrykin kun on menettänyt Dianan, kuten muistamme. Yhdistys puolestaan on nimittänyt Harryn "globaaliksi lähettilääkseen". Vieläköhän näitä uutisia on lisää tulossa?
Eikö tuo ole vanha juttu jo? Linkkiä artikkeliin, kiitos.
Jep, vuoden vanha. Päiväys 11.11. 2022
https://www.scottyslittlesoldiers.co.uk/prince-harry-letter
Piti hakea itse tuo, koska mehganistit eivät yleensä koskaan laita linkkejä. Sattuneesta syystä. 😁
No, tuliko noita uutisia lisää tässä vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Piti hakea itse tuo, koska mehganistit eivät yleensä koskaan laita linkkejä. Sattuneesta syystä. 😁
tämä ei ole Meghan-ketju, sinähän siellä toisessa ketjussa aina mesosit että pysykää aiheessa, niin pysy nyt sitten itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä ei ole Meghan-ketju, sinähän siellä toisessa ketjussa aina mesosit että pysykää aiheessa, niin pysy nyt sitten itse
Tsot tsot, aijaijai! Nyt ottaa vissiin kovasti sydämestä, kun jäitkin kiinni! Uutinen ei ollutkaan uutinen.
Et muuten kertonut, tuliko noita uutisia lisää tässä vuoden aikana ja jos tuli, mitä ne olivat? Vastaustasi odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Diana oli veteraani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla ole Meghanin kanssa mitään tekemistä, Harrystä puhutaan vain. Kuten itse sanoit, Dianan pojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Diana oli veteraani.
Sehän oli jo ensimmäisessä maailmansodassa. Paineli menemään pistimen kanssa vaaleat kutrit hulmuten.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun lainaukset eivät toimi, niin kysyttäköön uusiksi, että mitä tekemistä finanssien oppimisella on vessapaperin ostamisen kanssa?
Palstamamma ymmärtää vaan vessapaperin arvon, ei "finanssi" sanan merkitystä.
"Prince Harry's Net Worth in 2023 (Estimate): $60 million. Prince Harry's net worth in 2023 is $60 million. This is according to reputable outlets such as Celebrity Net Worth. Prince Harry, whose full name is Henry Charles Albert David, was born on September 15, 1984, in London, England, United Kingdom."
Tuollaiset summat menevät yli ymmärryksen samoinkuin $1500 maksava villatakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hullu pääse meghanpakkomielteestään ikinä eroon, Meghan on hyvä ottaa esiin joka välissä ja ketjussa.
Noinhan sitä ajattelee ihminen jolla ei ole koskaan ollut "suuria rahoja". Varakkaat ihmiset opettavat lapsilleen raha-asiat jo ihan pienestä pitäen.