Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
9061/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Harryn suunnitelmissa kesällä taisi olla vaan mennä Archien kanssa Afrikkaan filmaamaan dokumenttia Netflixille. Nyt on junaillut itsensä African Parksin johtokuntaan (board of directors) juuri, kun isä on menossa Keniaan. Eivät osaa Megsun kanssa elää omaa itsenäistä elämää vaan kaikessa tekemisessään pyrkivät vain kiusaamaan kuninkaallisia ja hyötymään siitä.

Itse asiassa Harry oli ennen samaisten African Parksien presidentti ja nyt hänet on alennettu pelkäksi johtokunnan jäseneksi. 

"President" oli pelkkä edustusrooli. "Board of directors" suo hänelle käytännön asioiden vaikutusvaltaa, vaikka tuskin hän sitä käyttää. Saipahan nimitysuutisen Kenian valtiovierailun oheen. 

Tuskin yksi jäsen voi muuta tehdä kuin ehdottaa asioita. Jos toiset eivät ole samaa mieltä, ehdotus jää ehdotukseksi. Harryn asema ei ole enää sellainen, että sillä olisi paljoakaan vaikutusvaltaa. 

Vierailija
9062/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Harryn suunnitelmissa kesällä taisi olla vaan mennä Archien kanssa Afrikkaan filmaamaan dokumenttia Netflixille. Nyt on junaillut itsensä African Parksin johtokuntaan (board of directors) juuri, kun isä on menossa Keniaan. Eivät osaa Megsun kanssa elää omaa itsenäistä elämää vaan kaikessa tekemisessään pyrkivät vain kiusaamaan kuninkaallisia ja hyötymään siitä.

Itse asiassa Harry oli ennen samaisten African Parksien presidentti ja nyt hänet on alennettu pelkäksi johtokunnan jäseneksi. 

"President" oli pelkkä edustusrooli. "Board of directors" suo hänelle käytännön asioiden vaikutusvaltaa, vaikka tuskin hän sitä käyttää. Saipahan nimitysuutisen Kenian valtiovierailun oheen.

Board membereitä on reilut 40 kappaletta, joten valta jakautuu aika laajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Harry olisi Sparea edes haamukirjoituttanut, ellei Megsu olisi halunnut itseään kirjan kansien sisään. Sieltä löytyy heidän "rakkaus"kertomuksensa ja kauhukertomukset siitä, miten julma Catherine ei olisi halunnut edes huulikiiltoa lainata. Harrya selvästi hävetti kruunajaisissa.

Vierailija
9064/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan upeeta, että se pitkä ketju on spämmätty pariskunnasta. Kävin siellä viimeksi kesällä ja muutaman kerran sitä ennen. Totesin silloin, että olen satunnaisesti postaamassa ( kuten olin) ja sain oitis haukut, että olet täällä jatkuvasti ym ym...? Viestini olivat muuta kuin vallallaolevat ( muut ilkeitä haukkuja solvauksia jne) joten ärsytin solvaajia. No, tässä olen tasan enää kertaa. Eli nyt pitäisi solvata ja sorsia Harrya?? No way. 

Palstalta hävisi uudistuksessa paljon muitakin pitkiä ketjuja, ei pelkästään Harry&Meghan-ketju. Ei mitään tekemistä "solvausten" kanssa. 

Vieläkö tulet ilmoittelemaan tulemisistasi ja menemisistäsi? Vai jäikö jo tähän? 

Millaista ihmistä kiinnostaa kenenkään " vierailu" palstalla? Ei mua ainakaan.

Ei tavallinen vierailu kiinnostakaan, mutta kun se on aina henkilöön käyvää vierailua. Ja jos jotain vastaat, alkaa vierailija inttää ja jankata. Että sellainen vierailija yleensä on, kun "koko palsta ei oikeastaan kiinnosta, loppujen lopuksi, kunhan vain sattumalta huvikseen kävi kurkkimassa" jne. Samat jorinat selittelee  joka kerta.

Vierailija
9065/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitysuutisissa niin briteissä kuin USA:ssa puhutaan kyllä "elevated role":sta Harryn päästyä board of directors -joukkoon. Kyseessä siis firman hallitukseen verrattavissa oleva pesti.

Vierailija
9066/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan upeeta, että se pitkä ketju on spämmätty pariskunnasta. Kävin siellä viimeksi kesällä ja muutaman kerran sitä ennen. Totesin silloin, että olen satunnaisesti postaamassa ( kuten olin) ja sain oitis haukut, että olet täällä jatkuvasti ym ym...? Viestini olivat muuta kuin vallallaolevat ( muut ilkeitä haukkuja solvauksia jne) joten ärsytin solvaajia. No, tässä olen tasan enää kertaa. Eli nyt pitäisi solvata ja sorsia Harrya?? No way. 

Palstalta hävisi uudistuksessa paljon muitakin pitkiä ketjuja, ei pelkästään Harry&Meghan-ketju. Ei mitään tekemistä "solvausten" kanssa. 

Vieläkö tulet ilmoittelemaan tulemisistasi ja menemisistäsi? Vai jäikö jo tähän? 

Millaista ihmistä kiinnostaa kenenkään " vierailu" pals

🤣🤫🤣

Vierailija
9067/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla vitsi, että joku tekee "vierailun" ketjuun juuri, kun Charles on valtiovierailulla. No heh heh.

Vierailija
9068/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ketjun ovimikko kyselee. Onhan se tärkeä homma.

Vierailija
9069/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Charlesin ja Camillan valtiovierailu Keniaan on nyt alkanut. Kivasti ovat huomioineet lipun värit: punaisella matolla Charles sinisessä puvussa ja Camilla valkoisessa.

Surku vaan että Kenyan lipun värit ovat musta, punainen ja vihreä.

Ihania nämä joka-asian ekspertit, saa taatusti päivän naurut. Onko orjat kantamassa apetta kuninkaalle?

Vierailija
9070/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saahan sitä nyt kysellä sentään kuulumisia, kun itse haluat  esiintyä.

Sinä sen sijaan lässytät säännöllisin väliajoin, kuinka ei kiinnosta, mutta silti kiinnostaa tulla henkilöön käyden samoja jankuttamaan ja ohi aiheen tietenkin. Lopuksi selittelet ja heität omasta mielestäsi nerokasta vitsiä.

Ei  touhuissasi ole järjen hitustakaan.

Vierailija
9071/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jospa kommentoit sen mukaan, mitä sulla on tänne asiaa? Voit myös miettiä niitä Harryn solvauksia samalla. Kun ne on katsos Harryn sanomisia ja tekemisiä, joista täällä puhutaan. Provoilijat erikseen, ne voi kiertää kaukaa.

Olen minäkin lukenut kirjan ja odotin tosiaan sensaatiota ja karmeita haukkumista ja solvaamista häneltä, mut hämmä

Eihan nama ketjumammat ole Harryn kirjaa lukeneet. Toistavat vaan kuorossa jotain mita on ilkeilta brittiyleisonosastoilta heille suomeksi kaannetty. Mitaan juttua eivat ole pystyneet siteeraamaan.

Vierailija
9072/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Charlesin ja Camillan valtiovierailu Keniaan on nyt alkanut. Kivasti ovat huomioineet lipun värit: punaisella matolla Charles sinisessä puvussa ja Camilla valkoisessa.

Ihania nämä joka-asian ekspertit, saa taatusti päivän naurut. Onko orjat kantamassa apetta kuninkaalle?

Höh, siis Iso-Britannian lipun värit. Charlesin puku oli tismalleen samaa sinisen sävyä kuin lipussa. Myös isäntämaan presidenttipari oli sinisissään. Se on kohteliaisuus vieraille. Myöhempinä päivinä nähdään varmaan esimerkiksi vihreää. Vierailu on monipäiväinen. 

Vierailija
9073/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Taas ammuit omaan koipeesi. Minä  joka ovimikosta kirjoitin en ole mikään "satunnainen vierailija" vaan aivan ulkopuolinen kommentoija. Uhosit vaan niinkuin joku omistaja.

Vierailija
9074/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Höh, siis Iso-Britannian lipun värit. Charlesin puku oli tismalleen samaa sinisen sävyä kuin lipussa. Myös isäntämaan presidenttipari oli sinisissään. Se on kohteliaisuus vieraille. Myöhempinä päivinä nähdään varmaan esimerkiksi vihreää. Vierailu on monipäiväinen. 

Seli, seli, pieleen meni.

Vierailija
9075/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kerrotaan asiat jo viikkoa ennen kuin suomalaisissa iltapäivälehdissä. Aina ei viitsi laittaa lähteitä valmiiksi ivaajille, kun ei ne heitä kuitenkaan kiinnosta. Itse ainakin käytän samanaikaisesti useampaa lähdettä ja suodatan niistä oleellisen. Ei ole pakko luottaa minuun.

Vierailija
9076/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Seli, seli, pieleen meni.

Höh höh. Lehdissä julkaistuissa lukuisissa valokuvissa liehui kyllä Keniankin lippuja. Kuinka olisin voinut ne välttää? Sitäpaitsi olen jo lapsena opetellut lippujen värit. Kenia on ollut itsenäinen vuodesta 1963 lähtien. Itse unohdit lipun väreistä valkoisen...

Vierailija
9077/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuskin Harry olisi Sparea edes haamukirjoituttanut, ellei Megsu olisi halunnut itseään kirjan kansien sisään. Sieltä löytyy heidän "rakkaus"kertomuksensa ja kauhukertomukset siitä, miten julma Catherine ei olisi halunnut edes huulikiiltoa lainata. Harrya selvästi hävetti kruunajaisissa.

Sussexit menivät naimisiin toukokuussa 2018 ja sinä jaksat vuoden 2023 lopussa vielä muistella Harryn ilmeitä? Let it go, let it go, let it go!

Vierailija
9078/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nimitysuutisissa niin briteissä kuin USA:ssa puhutaan kyllä "elevated role":sta Harryn päästyä board of directors -joukkoon. Kyseessä siis firman hallitukseen verrattavissa oleva pesti. 

Siis lainaus on alun perin sieltä African Parksien suunnalta. Eivät kai ne nyt suoraan sano, että tää jätkä ei enää kelpaa meille presidentiksi, mutta olkoon nyt yhtenä monista johtokunnan jäsenistä. 😂  

Ovat ne sen verran diplomaattisia. 

Vierailija
9079/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihmetyttää nämä ilmoitukset ihan vieraille ihmisille, eikö sinua ihmetytä? 

Seuraavaksi varmaan kertovat, milloin muuttavat osoitettaan ja siviilisäätyään. 🙄

Vierailija
9080/46129 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sussexit menivät naimisiin toukokuussa 2018 ja sinä jaksat vuoden 2023 lopussa vielä muistella Harryn ilmeitä? Let it go, let it go, let it go! 

No, mikäs ihme tuo on? Harry ja Meghan jaksavat ihmetellä, kun Harryn isukki lakkasi maksamasta heille viikkorahaa vuonna 2020, vaikka he muuttivat ison meren taakse itse tienaamaan elantonsa. Jokin byline times (mikä lie sekin on, onko mukana jokin Meghanin kamu?) siitä on taas jutun tehnyt, nyt melkein neljä vuotta megxitin jälkeen ja taas ihmetellään. Siis eikö niillä nyt mitään uudempaa uutista enää ole, kun vanhoja vielä täytyy parkua?  Sanoisin, että let it go! 

Ketju on lukittu.