Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Mikä tää juttu on, että Harryn mielestä hän ja William eivät olleet toistensa bestmaneja?
Kuka ihmeen Charlie olisi ollut Harryn bestman? Olisiko Charliella ollut edes univormua? Mikäli bestman olisi ollut joku muu kuin kuninkaallinen upeassa univormussaan, eikö Harryn kiinnostuksen kohteet tuntien tämän olisi tullut olla joku pahasti sodassa vammautunut sotaveteraani? Siinä olisi saanut sotainvalidit huomiota kerralla ja olisi ollut komea sotilas univormussa ja jalkaproteeseilla tai pyörätuolissa. Kai Harry tuntee jonkun sellaisenkin?
Miksi ihmeessä Harry ei käsitä, että kun hän osallistui Williamin polttareihin tms. kumpikin oli vielä lapseton. Kun William perui osallistumisensa Harryn vastaaviin, hänellä oli jo lapsi ja saattoi olla joku yllättävä yksityinen kriisi perheessä, joka esti poikien illan. Miksi Harry vuotaa jopa tiedon Williamin mahdollisesta perhekriisistä julkisuuteen? Vielä noin pikkujutun takia? Onko se sittenkin Harry, jonka pitää saada kaikki mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-20000093
Epätoivoinen Harry..En ymmärrä miksi Harry vinkuu enää yhtään mitään. Itse halusivat pois hovista ja saivat vielä vuoden siirtymäajan. Niin mitä se nyt haluaa, paitsi vastikkeetonta rahaa?
Tajusi, että hän ei ole mitään ilman isäänsa ja veljeään. Ketään ei kiinnosta hovista lähtenyt prinssi.
Oletko nyt ihan varma, että ketään ei kiinnosta?
Eihän sinuakaan kiinnosta. Et ole ottanut mistään selvää tai seurannut mitään. Sinua kiinnostaa ainoastaan vänkyttää täällä.
Eri
Niinkö? Mitä muuten itse teet tässä ketjussa?
Eri
Keskustelen ketjun aiheesta ja saan niskaani typerää vänkytystä.
Onko haukkuminen, ivaaminen ja kiusaaminen sinun mielestä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on, että Harryn mielestä hän ja William eivät olleet toistensa bestmaneja?
Kuka ihmeen Charlie olisi ollut Harryn bestman? Olisiko Charliella ollut edes univormua? Mikäli bestman olisi ollut joku muu kuin kuninkaallinen upeassa univormussaan, eikö Harryn kiinnostuksen kohteet tuntien tämän olisi tullut olla joku pahasti sodassa vammautunut sotaveteraani? Siinä olisi saanut sotainvalidit huomiota kerralla ja olisi ollut komea sotilas univormussa ja jalkaproteeseilla tai pyörätuolissa. Kai Harry tuntee jonkun sellaisenkin?
Miksi ihmeessä Harry ei käsitä, että kun hän osallistui Williamin polttareihin tms. kumpikin oli vielä lapseton. Kun William perui osallistumisensa Harryn vastaaviin, hänellä oli jo lapsi ja saattoi olla joku yllättävä yksityinen kriisi perheessä, joka esti poikien illan. Miksi Harry vuotaa jopa tiedon Williamin mahdollisesta perhekriisistä julkisuuteen? Vielä noin pikkujutun takia? Onko se sittenkin Harry, jonka pitää saada kaikki mitä haluaa?
Harry väittää että hän ei ollut best man koska kaksi Williamin ystävää piti bestmanin puheet eikä hän.
Ainoa vaan että 2011 se hänen oma best manin puheensa julkaistiin ja Chelsy mm auttoi sen laadinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen Harry..En ymmärrä miksi Harry vinkuu enää yhtään mitään. Itse halusivat pois hovista ja saivat vielä vuoden siirtymäajan. Niin mitä se nyt haluaa, paitsi vastikkeetonta rahaa?
Tajusi, että hän ei ole mitään ilman isäänsa ja veljeään. Ketään ei kiinnosta hovista lähtenyt prinssi.
Eihän sinuakaan kiinnosta. Et ole ottanut mistään selvää tai seurannut mitään. Sinua kiinnostaa ainoastaan vänkyttää täällä.
Eri
Eri
Ei ole ei. Silti sitä saa täällä niskaansa aivan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi olla jotain rauhan neuvotteluja Windsorissa. Harry tiesi tasan tarkkaan mitä teki.
Harry haluaa virallisen anteeksipyynnön. Ei siinä mistään muusta ole kyse. Hän haluaa, että lehtiin tulee isoja otsikoita, joissa lukee "Kuninkaallinen perhe on pyytänyt anteeksi tekemiään vääryyksiä".
Itse ei aio pyytää mitään anteeksi.
Harry syyttää Waleseja siitä että nämä suhtautuivat Meghaniin asenteellisesti.
Silti Walesit ovat vuosien saatossa tulleet erinomaisesti toimeen Harryn eksien kanssa.
Ja esimerkiksi Chelsy Davy on eteläafrikkalainen eli aivan erilaisesta maasta kuin he.
Joo Harry nyt on vaan todella sekaisin ja kaikkia terapia ei aina vie hyvähän suuntaan elämäsdä. Harry ei myöskään nainen Meghania häissään.
Mikä on diagnoosi? Huumeetko vei psykopatin?
Siis onko Harry paljastanut, että William on ympärileikattu?! Siis toisen todella arkoja ja yksityisiä tietoja?! :o
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Harry paljastanut, että William on ympärileikattu?! Siis toisen todella arkoja ja yksityisiä tietoja?! :o
On. Täysin asiatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen. Hänellä ei ole mitään annettavaa maailmalle, ilman hovia ja syntymäasemaansa, joista on luopunut. Hän ei ole esim. lääkäri, opettaja, elokuvaohjaaja, tutkija, matemaatikko,..... jne. Ei edes kaupan kassa. Ei mene töihin. Jonkunlainen armeijan kouluts ehkä, mutta tietenkään ei voi mennä sotilaaksi koska olisi iso riksi joutua kaapatuksi kuninkaan poikana. jokaisesta projekstista johon nuo lähtee, tulee floppi, tai ne perutaan häpeällisesti , kuten peruttiin "Pearl", Meghanin tv sarja, josta ei tullut yhtään mitään.
1. Valhe: Ketään ei kiinnosta
2. Valhe: Ei mene töihin
3. Valhe: Jokainen projekti on floppi tai perutaan häpeällisesti
4. Valhe: Pearl peruttiin häpeällisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin ei ollut kutsunut isäänsä häihin. Isä ei ikinä saanut kutsukirjettä. Meghan ei myöskään soittanut 20 kertaa isän puhelimeen kun hän oli sairaalassa. Ja lentolipun ostaminen on satua. Koska hänen äitinsä oli kutsuttu hyvissä ajoin häihin. Jos isä olisi kutsuttu niin hän olisi saanut sydänkohtauksen Englannissa.
Täyttä sontaa ovat puhuneet kokoajan... Meghan ei oikeasti välitä pätkääkään isästään, jos välittäisi, heillä olisi nyt hyvät ja lämpimät välit.
Miksi meghanin pitäisi välittää isästään joka ei välitä hänestä?
Etkös sinäkin vihaa narsistiäitiäsi vai siskoko se oli?Thomas on laittanut julkisuuteen siitä kuinka kaipaa lapsenlapsiaan... kertaakaan ei ole niitä nähnyt muuta kuin ehkä julkisissa kuvissa.
Kannattaisi varmaan käyttäytyä eri lailla jos toivoo saada näkevänsä. Sai mitä tilasi.
En oikeastaan ymmärrä mitä väärää on tehnyt... jotkin epämääräiset paparazzikuvat? Mielestäni se on pientä verrattuna siihen mitä itse on tehnyt... Meghan ei varmaan halua nähdä ikinä isäänsä, ilmestyyköhän hänen hautajaisiinkaan.
Miksi pitäisi ilmestyä?
Meghanhan oli itse vänkäämässä Harryn mukaan kun Elisabeth oli kuolemassa mutta jos mahdollisesti oma isä kun kuolee.. niin, eihän se ole yhtään mielenkiintoista. Vaikka kasvatti häntä oman parhaan mukaan lapsuudessa, toi ruokaa pöytään ja maksoi opintorahatkin.
Vierailija kirjoitti:
Harry menee sinne koiranpentusilmin tekemään sovintoa vedoten lapsiinsa ja että 'papa' näkisi miten rankkaa hänellä on ollut... iskee Charlesin isänvaistoon. Toivottavasti Charles ei ole niin hyväuskoinen ja naiivi.
Ja koiranpennusta kasvaa räyhäävä rotikka, kun papi toteaa, että kuules poikani, kun mä en anna sulle niitä pyytämääsi 150 miljoonaa. Yksityiskone starttaa välittömästi, ja Harry rynnii Megsu ja mukulat perässään hurjistunein ilmein portaat ylös ja huutaa kostoa. Uusi kirja heti tulille. Kun mä haluuuuun isin ja velipojan takas.
Uudessa kirjassani kerron isin ja Camillan seksistä ja Williamin vehkeestä vähän enemmänkin, koko ja sen sellaista. Ja oon mä nähnyt Katenkin alasti..
Sen voin uskoa, että Harry on saanut kuulla nuoruutensa sitä, että voi kun käyttäytyisi eri tavalla, voi kun olisi erilainen. Mutta ei se kuitenkaan oikeuta Harryä paljastamaan perheensä yksityisasioita ja haukkumaan kaikki.
Miettikääpäs kuinka erilaista Harryn elämä olisi jos rinnalla olisi aurinkoinen ja tavallinen Chelsy. Olisivat varmasti kuningaskunnan pidetyin pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Harry syyttää Waleseja siitä että nämä suhtautuivat Meghaniin asenteellisesti.
Silti Walesit ovat vuosien saatossa tulleet erinomaisesti toimeen Harryn eksien kanssa.
Ja esimerkiksi Chelsy Davy on eteläafrikkalainen eli aivan erilaisesta maasta kuin he.
Kaikesta Harryn valituksesta paistaa kuitenkin läpi, että kuningasperhe teki kaikkensa Meghanin sopeutumisen eteen, mutta tällä ei ollut siihen mitään aikomusta. Los Angelesiin vaan piti päästä palaamaan isona tähtenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eri
Ei ole ei. Silti sitä saa täällä niskaansa aivan koko ajan.
Minkälaisia omat kirjoitelmasi HM:stä on?
Brittiläisillä mielipidepalstoilla ollaan sitä mieltä että on monarkian loppu jos Harklet päästetään kruunajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sen voin uskoa, että Harry on saanut kuulla nuoruutensa sitä, että voi kun käyttäytyisi eri tavalla, voi kun olisi erilainen. Mutta ei se kuitenkaan oikeuta Harryä paljastamaan perheensä yksityisasioita ja haukkumaan kaikki.
Taisi kuulla sitä jo Dianalta. Ainakin kameralle on tallentunut Dianan ärtynyt "Harry, shush".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin ei ollut kutsunut isäänsä häihin. Isä ei ikinä saanut kutsukirjettä. Meghan ei myöskään soittanut 20 kertaa isän puhelimeen kun hän oli sairaalassa. Ja lentolipun ostaminen on satua. Koska hänen äitinsä oli kutsuttu hyvissä ajoin häihin. Jos isä olisi kutsuttu niin hän olisi saanut sydänkohtauksen Englannissa.
Täyttä sontaa ovat puhuneet kokoajan... Meghan ei oikeasti välitä pätkääkään isästään, jos välittäisi, heillä olisi nyt hyvät ja lämpimät välit.
Miksi meghanin pitäisi välittää isästään joka ei välitä hänestä?
Etkös sinäkin vihaa narsistiäitiäsi vai siskoko se oli?Thomas on laittanut julkisuuteen siitä kuinka kaipaa lapsenlapsiaan... kertaakaan ei ole niitä nähnyt muuta kuin ehkä julkisissa kuvissa.
Kannattaisi varmaan käyttäytyä eri lailla jos toivoo saada näkevänsä. Sai mitä tilasi.
En oikeastaan ymmärrä mitä väärää on tehnyt... jotkin epämääräiset paparazzikuvat? Mielestäni se on pientä verrattuna siihen mitä itse on tehnyt... Meghan ei varmaan halua nähdä ikinä isäänsä, ilmestyyköhän hänen hautajaisiinkaan.
Miksi pitäisi ilmestyä?
Meghanhan oli itse vänkäämässä Harryn mukaan kun Elisabeth oli kuolemassa mutta jos mahdollisesti oma isä kun kuolee.. niin, eihän se ole yhtään mielenkiintoista. Vaikka kasvatti häntä oman parhaan mukaan lapsuudessa, toi ruokaa pöytään ja maksoi opintorahatkin.
Isä Ei maksanut opinnoista kuin 1/3 osan ja senkin lainoilla. Meghan on maksanut isänsä lainoja, mutta äijä vaan vinkuu, että tyttö on velkaa! Oma lapsi?
Sitähän minä tässä kyselen, että onko fakta. En ole jokaista uutista seurannut, mutta olen saanut käsityksen, ettei asiaa ole vielä päätetty, ja joku toinen jo kirjoitti, että Parlamentti voisi tehdä päätöksen kuninkaan puolestaan. Ei siis todellakaan kuulosta siltä, että lopullinen sana on sanottu.