Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
46061/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Meghanilla alkoholiongelma? Aikamoista päiväjuopottelua. Ne Meghanin trad-larpista muka-kiinnostuneet muka-ystävättäretkin olivat piristyneimmillään cocktail-lasia vastaanottaessaan. Juopporetkue Hollywood-tyyliin?

Harryn päihdeongelmat jo tiedetäänkin.

Vaan kuka tekisi huoli-ilmoituksen edes lapsista? 

Huoli-ilmoituksen tekee (toivottavasti) se "whoever is with them", joka soittaa lapsille niitä Megsin valmiiksi nauhoittamia iltasatuja silloin aina ja kun vanhemmat liehuvat milloin missäkin kissanristiäisissä.

Se "whoever is with them" Megsi-maman omasta suusta oli harvinaisen paha möläytys siinä Drew Barrymore Show:ssa. Mutta sitähän tässä on epäiltykin, että Megsi ja Harry viettävät häpeällisen vähän aikaa lapsiensa kanssa. 

Vierailija
46062/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As of 2023, Lemonada has launched more than 40 podcasts,[4] including Wiser Than Me with Julia Louis-Dreyfus, which was named the 2023 Apple Podcast of the Year,[5] and Being Trans/ Being Golden, which pioneered an unscripted format similar to reality TV,[6] and won three Webby Awards in 2023.[7]

SO THERE!

There what?

Todistele mitä haluat, mutta aikamoinen 'alaveittaus' Megsiltä päätyä Spotifylta Lemonadalle. Tai sitten ihan vaan eleveittaus, miten nyt ottaa. Meghan on nimittäin tehnyt koko termistä vitsin.

Kerropa nyt omin sanoin Spotifyn ja Lemonadan välinen ero. (#1. Spotify on tunnettu maksuvaikeuksistaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46063/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisen pirttihirmun talossa on miehen välillä lyötävä nyrkki pöytään (kuvainnollisesti tai vaikka ihan kirjaimellisesti) ja sanoa, että nyt riitti. Se ei ole mikään "kummallinen käsitys maskuliinisuudesta". Siihen ei sisälly väkivaltaa vaan rajojen laittamista ja myös vastuun ottamista.

Harry on tossu.

Hän oli aikana ennen Megsua paljon miehekkäämpi ja hänellä oli vielä dignity tallella.

Teillä varmaan aukaistaan perjantaipullo ja piestään akka. Voihan sitä kai noinkin elää, minulle ei tuollainen kelpaa.

Opettele sisäistämään lukemasi "Siihen EI sisälly väkivaltaa" vaan se on "vastuun ottamista ja rajojen laittamista" eli miehisyyttä. Myöskään alkoholin avulla tehtävästä tunteiden käsittelystä ei tuo kirjoittaja sanonut mitään. Lisänä ad h

Se oli olkiukko eli straw man ämerikkäläisittäin. Se on ihan oikeasti "parasta" mihin jotkut pystyvät kunnon itkupotkuraivareiden, uhkailun ja tuon mainitsemasi ad hominemin lisäksi.

Vierailija
46064/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisen pirttihirmun talossa on miehen välillä lyötävä nyrkki pöytään (kuvainnollisesti tai vaikka ihan kirjaimellisesti) ja sanoa, että nyt riitti. Se ei ole mikään "kummallinen käsitys maskuliinisuudesta". Siihen ei sisälly väkivaltaa vaan rajojen laittamista ja myös vastuun ottamista.

Harry on tossu.

Hän oli aikana ennen Megsua paljon miehekkäämpi ja hänellä oli vielä dignity tallella.

Teillä varmaan aukaistaan perjantaipullo ja piestään akka. Voihan sitä kai noinkin elää, minulle ei tuollainen kelpaa.

Sinä olet merkillisen mustavalkoinen, oletko sinä se autisti? Se ainakin selittäisi paljon. Niin Meghanin fanitusta kuin muitakin kummallisuuksia sinun suustasi, tai paremminkin käsistäsi. 

Minä elän mieheni kanssa tavallista suomalaista  elämää

Fanitus? Apua, tuon sanan käyttö viittaa siihen että olet joku 50-70 -vuotias. Ei siinä iässä sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei nykyaikana enää "faniteta". 

Vierailija
46065/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku Meghanin vieraista kertoi jonkin tarinan elämästään, Meghan ei mitenkään paneutunut siihen vaan alkoi heti kertoa omaa tarinaansa.

Hyvin minä-keskeistä oli sisältö ohjelmassa muutenkin. Minä huolehdin vieraistani, minä teen lahjapusseja, minä paketoin hienosti kera laventelinkukan, minä valan kynttiläni ja teen vieraille itse kylpysuolan (vierashuoneessa on siis oma kylpyhuone), kerropa sinä vieraani vielä lisää minusta.(=.minä en niin välitä kertoa tai kuulla sinusta)..

Tuota imelää ohjelmaa katsoessani tajusin, miksi en voi sietää Meghanin persoonaa muutenkaan, siis sen hovin haukkumisen ja uhriutumisen lisäksi: tuo hänen minä-keskeinen juttunsa ja kaikkivoipaisuutensa muistuttaa hyvin paljon erästä tuntemaani ihmistä, jonka seurassa olen aina turhautunut ja väsynyt lopulta. On rasittavaa olla sellaisen ihmisen seurassa, jota ei kiinnosta yhtään, mitä sinulle oikeasti kuuluu, vaan joka haluaa vain puhua itsestään ja korostaa omaa paremmuuttaan.

Uskon, että tämä on monen muunkin Meghania inhoavan kokemus.

Vierailija
46066/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude, nyt nirhaisin pandooran boksia. Joo, minä olen ollut koko elämäni, siis ihan about kymmenvuotiaasta asti selvillä siitä, että en lapsia tee. Enkä tehnyt, menopaussissa olen ollut jo yli viisi vuotta. En voi kuvitella sen tylsempää elämää kuin lapsia kaitsien, mutta kuten sanoin, jos olet trad wife, ole trad wife ainakin minun puolestani, ei se vaadi noin pitkiä puolustuspuheita. Ja ymmärrän nyt paremmin Meghanin fanitustakin, sillä eihän sekään mikään oikea feministi ole, nyt vasta on tullut esiin sen oikea karva. Trad trophy wife on sen alusta alkaen suunniteltu päätepysäkki. Rikkaammaksi tosin Harryn kuvitteli, Meghanin olisi tarvinnut vampata joku first born, joko kuninkaallisen tai aatelisen. Westminsterin herttuattarella on huomattavasti lokoisammat oltavat kuin Sussexin herttuattarella. Mutta ei olisi Meghanista sellaiseen kuitenkaan ollut. Ei tarpeeksi substanssia, nääs. 

Vierailija
46067/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon With Love-sarjan viimeisessä osassa (se brunssi), Harry ohjautuu taas sellaiseen herttaiseen taustahahmon rooliin, johon Meghan on häntä kaiken aikaa työntänyt. Vähän kuin Harry olis jokin väline Meghanlle. Harry ei näytä protestoivan tai lyövän nyrkkiä pöytään. Ihan on miehen rooli hukassa. Meghanin pitää saada olla aina ykkönen ja esillä. Tekee pahaa katsoa tuota Harryn maskuliinisuuden alasajoa.

Ihme käsitys miehisyydestä että pitää lyodä nyrkkiä poytään. Onneksi minun miehinen mieheni on kasvatettu ulkomailla, osaa avata auton ovea ja ostaa ruusuja. Harry vaikuttaa ihanteelliselta aviomieheltä.

Olet siis mielelläsi trad wife. Se sinulle suotakoon. Kaikki eivät kuitenkaan sitä jaksaisi, niin tylsää sellainen elämä on, ainakin jos tilant

Herranjestas taas tätä elämäkertaa! Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
46068/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Sinä olet merkillisen mustavalkoinen, oletko sinä se autisti? Se ainakin selittäisi paljon. Niin Meghanin fanitusta kuin muitakin kummallisuuksia sinun suustasi, tai paremminkin käsistäsi. 

Minä elän m 

No, kerropa, oi teini, mitä sanaa nykyään käytetään. Odottelen vielä tässä ennen yhtätoista. 

Teinimeghanisti. 🤭🤣

Vierailija
46069/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

As of 2023, Lemonada has launched more than 40 podcasts,[4] including Wiser Than Me with Julia Louis-Dreyfus, which was named the 2023 Apple Podcast of the Year,[5] and Being Trans/ Being Golden, which pioneered an unscripted format similar to reality TV,[6] and won three Webby Awards in 2023.[7]

SO THERE!

There what?

Todistele mitä haluat, mutta aikamoinen 'alaveittaus' Megsiltä päätyä Spotifylta Lemonadalle. Tai sitten ihan vaan eleveittaus, miten nyt ottaa. Meghan on nimittäin tehnyt koko termistä vitsin.

Kerropa nyt omin sanoin Spotifyn ja Lemonadan välinen ero. (#1. Spotify on tunnettu maksuvaikeuksistaan.)

Taasko tämä "omin sanoin"-juttu? Ymmärrätkö, että tuo kopioimasi fraasi on todella kökkö juuri sinun käyttämänäsi? Ymmärrän, että sinua varmasti ärsyttää, kun sitä on täällä sinulle niin paljon toitotettu (niihin massapostailemiisi, muiden tuottamiin AI-videoihin liittyen), ja nyt haluat kostaa. Mutta se vaan ei toimi sinun suustasi, koska suurin osa meistä muista kirjoittaa mielipiteensä itse joka tapauksessa.

Vierailija
46070/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Minä elän m

Mitähän ikäpolvea noi kaikki persut tällä palstalla mahtavat sitten olla? Teinejä nekin, kuten trad wife meghanistimme tässä ketjussa? Teen trad wife. 😂

Vierailija
46071/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Japania ja japania harrastetaan. Se on varmasti kehittävää. Teinitytöt ja teinipojat ja niiden lapset kaikki sulassa ihanassa sekamelskasovussa. Herttaista! 

Vierailija
46072/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä te olette huvittaneet itseänne näin torstai-illan kunniaksi? Minä olen katsonut With love, Meghan -parodioita YouTubesta - tämän ketjun innoittamana. Hitsi että niitä on muuten paljon! Pure joy overflow 🤡🥳

Mä varasin liput tilaisuuteen jossa puhuu Yhdysvaltojen entinen presidentti Barack Obama, söin bataattia ja härkistä.  Sitten kävin ostamassa ruokahalun menettäneelle kissalle kaikki mahdolliset kissanruuat. Tämän jälkeen kävin katsomassa The Brutalistin elokuvateatterissa. Nyt katson eilistä Champions-matsia nauhalta. Edessä vielä siivousta ja pakkausta ja kylpyhuoneen hakulukon puhdistus. 

Vierailija
46073/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.

Toisella hahmoista oma veli varoitti että pieniä lapsia ja eläimiä ei saa jättää hänen seuraansa valvomatta ja toisella hahmolla lastensuojelu- ja eläinsuojeluviranomaiset tekivät tämän saman havainnon...

Vierailija
46074/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaude, nyt nirhaisin pandooran boksia. Joo, minä olen ollut koko elämäni, siis ihan about kymmenvuotiaasta asti selvillä siitä, että en lapsia tee. Enkä tehnyt, menopaussissa olen ollut jo yli viisi vuotta. En voi kuvitella sen tylsempää elämää kuin lapsia kaitsien, mutta kuten sanoin, jos olet trad wife, ole trad wife ainakin minun puolestani, ei se vaadi noin pitkiä puolustuspuheita. Ja ymmärrän nyt paremmin Meghanin fanitustakin, sillä eihän sekään mikään oikea feministi ole, nyt vasta on tullut esiin sen oikea karva. Trad trophy wife on sen alusta alkaen suunniteltu päätepysäkki. Rikkaammaksi tosin Harryn kuvitteli, Meghanin olisi tarvinnut vampata joku first born, joko kuninkaallisen tai aatelisen. Westminsterin herttuattarella on huomattavasti lokoisammat oltavat kuin Sussexin herttuattarella. Mutta ei olisi Meghanista sellaiseen kuitenkaan ollut. Ei tarpeeksi substanssia, nääs. 

Westminsterin herttuan lapset ei kuitenkaan saa geenilotossa jättipottia. Ohiksena. 

Vierailija
46075/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maksuvaikeuksista? Spotifylle tuli maksuvaikeuksia, koska lykkäsivät "kuninkaallisille" hervottomat kasat rahaa, mutta nepä eivät tuottaneetkaan sitä Spotifylle takaisin. Siitä ne vaikeudet alkunsa saivat. 

Eipä nyt unohdeta sitäkään tässä kaikessa tohinassa. 

Vierailija
46076/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttua voisi olla vaikka Louisin ja Georgen isä. Niin on samannäköinen. Kuvan perusteella luulisi että on vähintään 45 v.

Vierailija
46077/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46078/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä Meghan ole vähän kuin Tuksu. Samanlaisia älyttömiä juttuja kuten se miten lentäjä polvistui hänen eteensä ja kiitti silmät kyynelissä palveluksesta tai kuinka etelä-afrikkalaiset tanssi kadulla kun hän meni naimisiin Harrietin kanssa. Tksullahan oli kanssa näitä omituisia juttuja missä lääkärit, poliisit, palokunta ja mitä lie aina purskahtivat myötätuntoiseen hyminään. Aivan kuten Marklellakin. Sama vika ja molemmat muuten taisi viihtyä myös jahdeilla.

Toisella hahmoista oma veli varoitti että pieniä lapsia ja eläimiä ei saa jättää hänen seuraansa valvomatta ja toisella hahmolla lastensuojelu- ja eläinsuojeluviranomaiset tekivät tämän saman havainnon...

No jos sun perheessä on tuollaisia ihmisiä niin se tuskin on meidän tai Meghanin vika.

Vierailija
46079/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole tullut tietoa siitä, mitä sanaa nykyään käytetään fanituksen tilalla. Vielä on kolme minuuttia aikaa. 

Fanitus, fanittaa - odotellaan korvaavia sanoja. Hiljaisuus on korviahuumaavaa. 

Vierailija
46080/46129 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marklen uusi identtiteetti on olla nyt naisyrittäjä. Ja tätä varten hän on kutsunut naisyrittäjiä podcastiinsa kyselemään häneltä miltä tuntuu olla naisyrittäjä. Ilmeissesti se ostaa rahalla tätä näkyvyyttä. Toisaalta saahan se sitä Daily Mailistä ihan ilmaiseksi.

Ketju on lukittu.