Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoisesti rakastunut mieheen jota en voi saada.

Vierailija
08.08.2025 |

Miten unohdan ja pääsen yli?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit rakastumaan vaikket voi saada? Mulla sama fiilis miehestä... :(

Vierailija
2/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kutsuta rakastumiseksi vaan ihastumiseksi. 

Vierailija
4/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet rakastunut hänen juuri sen takia, että tiedät että et voi saada häntä. 

Vierailija
5/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuit rakastumaan vaikket voi saada? Mulla sama fiilis miehestä... :(

Se vain tapahtui.

Vierailija
6/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet rakastunut hänen juuri sen takia, että tiedät että et voi saada häntä. 

Voi olla, mutta en usko. On aivan uskomattoman ihana.

Vierailija
7/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivamalla sen huonot puolet esiin, kun pystyy. Että mitä ne voisi olla. Ja miettimällä mikä siinä alkaisi arjessa tympiä, ajan myötä, aina sama naama. Ihmiset muuttuvatkin, osa nalkuttaa ja negaa. Mitä jos se valittaa.

Vierailija
8/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Itsellä kävi kans sama, vaikka tiesin että en tule saamaan, silti sitä elätteli kaikenlaisia toiveita...

Vierailija
9/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksipuolisessa ihastumisessa ole yhtään sen enempää järkeä.

Ap on riippuvainen ihastuksensa mielikuvasta. Ihan hullua tuollaiseen jäädä roikkumaan.

Ihastuminen ja rakastuminen pitää toimia molempiin suuntiin, muuten ei ole kyse mistään aidosta, vaan jostain sairaalloisesta riippuvuudesta.

Vierailija
10/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan limerenssiksi. Ja se on yhtä voimakas olotila kuin olisi vetänyt huumeita. Vierottuminen voi kestää jopa 5 vuotta.

Vierailija
11/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on riippuvainen ihastuksensa mielikuvasta. Ihan hullua tuollaiseen jäädä roikkumaan.

Ihastuminen ja rakastuminen pitää toimia molempiin suuntiin, muuten ei ole kyse mistään aidosta, vaan jostain sairaalloisesta riippuvuudesta.

Olen viettänyt viimeiset 10 vuotta toisen rakastumisen kohteena. Se tuntui turvallisemmalta mutta lopulta uskomattoman ankealta kun ei ollut itse rakastunut. Sitä vain jotenkin silti toista.

Vierailija
12/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruokkia ihastumista vaikka se on aah, niin kutkuttavaa, hivelevää ja kaipaa puolisoa.

Olen aviossa ja tulkitsin työkaverin ihastuneen minuun. Oli sekin tavallaan hurmaavaa, mutta se juna meni jo. Sitoudun olemassa olevaan parisuhteeseen. Oltaisiin kuitenkin liian erilaisia ja en mitenkään jaksaisi säätää seurustelua.

Vierailija
13/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viettänyt viimeiset 10 vuotta toisen rakastumisen kohteena. Se tuntui turvallisemmalta mutta lopulta uskomattoman ankealta kun ei ollut itse rakastunut. Sitä vain jotenkin silti toista.

Siis *sieti* toista. 

Vierailija
14/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä hänen kanssaan. Älä katsele kuvaa tms. hänestä. Jos hän tulee mieleen, ajattele heti nopeasti jotain muuta.

Vierailija
15/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ruokkia ihastumista vaikka se on aah, niin kutkuttavaa, hivelevää ja kaipaa puolisoa.

Olen aviossa ja tulkitsin työkaverin ihastuneen minuun. Oli sekin tavallaan hurmaavaa, mutta se juna meni jo. Sitoudun olemassa olevaan parisuhteeseen. Oltaisiin kuitenkin liian erilaisia ja en mitenkään jaksaisi säätää seurustelua.

Ei, mutta uusi suhde ja mies tässä on joka tapauksessa hakusessa, sillä olen tehnyt eroa edellisestä 2 vuotta ja suhde oli minulle todella huonoksi. Siksi ehkä niin varovainen uuden suhteen mutta tähän mieheen ihastuin ensi silmäyksellä ja sittemmin rakastuin. Ihana ihminen.

Vierailija
16/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Self sabotage - tätä harrastan ite.

Juurikin aivan täydellisen miehen karkoittaneena.

Vierailija
17/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on tavallaan aika lapsellinen näkemys. Mutta onneksi jokainen voi validoida omat tunteensa ihan itse, eikä niille tarvita ulkopuolisten hyväksyntää.

Vierailija
18/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Jos tutustuisit ni osoittautuisi iha paskiaiseksi kuiteskii.

Vierailija
19/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan limerenssiksi. Ja se on yhtä voimakas olotila kuin olisi vetänyt huumeita. Vierottuminen voi kestää jopa 5 vuotta.

Puhuuko joku ihan tosissaan limerenssistä? Huuhaatermi.

Vierailija
20/61 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset toistaa aikuisena lapsuusiän traumojaan. Olivatko vanhemmat pitkiä aikoja poissa, kun olit ihan pieni? Tai jotain muun tyyppistä hylkäystä? Silloin sun alitajunnassa on printattuna tuo kaava, että rakkauden kohde on saavuttamaton ja saat aina satunnaisesti seuraa ja huomiota. Totut siihen odottamiseen ja haaveiluun. Tuo on täysin tiedostamatonta siis. Sitten aikuisena rakastunut silmittömästi nimenomaan sellaisiin, jotka on vähän etäisiä, vältteleviä ja joita et voi saada, tai vaikka saisitkin johonkin flirttiin tai säätöön, niin he eivät ole täysillä mukana, mutta antavat pieniä leivänmuruja, joiden avulla pitävät sut siinä koukussa. Suhde tai tapailusuhde on yhtä vuoristorataa, kun sinä roikut ja juokset, ja toinen juoksee pakoon, on etäinen ja aina välillä antaa kuitenkin jotain huomiota ja jopa tunnustaa tykkäävänsä ja sit taas pakenee. Tuollainen aiheuttaa vahvan addiktion. Yrität alitajuisesti korjata lapsuuden hylkäyskokemukset, että tällä kertaa voitat sen ihmisen puolellesi ja saat hänet kokonaan. Kunhan vain yrität, odotat, toivot ja elät fantasiassa. Tämä kaikki on täysin tiedostamatonta ja erittäin riippuvuutta aiheuttavaa.

Siksi usein anxious attachment stylen omaavat eli ne jotka tarrautuvat, roikkuvat ja haluavat olla yhdessä tai yrittävät saada jotain jota eivät voi saada ja sitten ne jotka ovat avoidant eli välttelevät, löytävät usein toisensa ja joutuvat tuohon limboon, jota vatkataan jopa vuosikausia ees taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi