Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lukenut kommentteja Polo-sarjasta ja ne jotka eivät ole sitä nähneet sanovat sen olevan naurettava floppi. Ne taas jotka ovat Polon nähneet pitävät sitä mukaanvetävänä ja yksi kirjoittaja katsoi kaikki viisi osaa yhdllä kertaa.
Ammattikriitikot, ne jotka katsovat ammattilaisen silmin, ovat kutsuneet sitä sanoilla boring ja tedious.
Ei se nyt auta muu kuin sinun ottaa lusikka kauniiseen käteen ja myöntää, että katsot asioita montecitolaisten aurinkolasien läpi, mitkä lienevätkään merkiltään ne jotka keikkuvat Meghanin nenällä.
Montako kertaa muuten sinä olet ne jaksot jo ehtinyt katsoa? Viisi, kymmenen, viisikymmentä? Hepojen persuuksia ja ukkojen rinnuksia ja naikkosten leveitä kaula-aukkoja. Ja shampanjalaseja!
Voihan olla että olen vähän puolueelli
Minä en näe, koska emme tuhlaa rahojamme Netflixiin. Mutta osaan lukea niiden tekstiä, jotka ovat nähneet. Toki trailerin olen nähnyt youtubesta ja megxit-yhteisön jäsenten videoissa pätkiä sarjasta. Sellaista Real Housewivesia se näkyy olevan, paitsi että tällä kertaa kuvatut ovat rikkaiden sijasta ökyrikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimissa ja poliisissakin voi olla alkoholiongelmaisia tai aggressiivisia, joiden ongelmat ilmenevät vasta rekrytoinnin JÄLKEEN. Olen edelleen sitä mieltä, että hakijat ihan varmasti haluavat antaa itsestään erinomaisen kuvan hakiessaan paikkaa.
Työnantaja voi erottaa tai antaa varoituksen ohjata hoitoon jne, mutta ei ole viime kädessä vastuussa kenenkään törkeistä teoista tai mokista.
Kukaan ei voi niitä ennakkoon aavistaa, ei edes Britannian kuningashuone, vaikka siellä taustat varmaan tarkastetaankin. Jätä jo heidät rauhaan, syöpääkin sairastavat, ja keskity luuseritolloihin, ketju kuuluu heille.
Ai että ihmiset pitäisi jättää arvostelujen ulkopuolelle koska sairastavat??
No keitä tässä olisi nyt arvosteltava? Kuningasta, Catherinea ja Williamia tietenkin, otaksun :D Luuletko, että he ottavat itse työnhakijat haastatteluun ja rekrytoivat?
Siellä on kuules ihan varmasti oma koulutettu porukka sitä varten, ja koska arvostelet, niin sulla on sitten varmaan myös tietoakin tästä enemmän vai mitä? Nimeä nyt muutama, niin me muutkin päästään epäpäteviä ihmettelemään.
Nyt pariskunta pesee kätensä epäonnistuneesta polo-dokkarista.
"Tehneet ihan kolmesataakuusikymppisen."
Anglismi joka näyttää hassun pitkältä suomeksi. 180 olisi ymmärrettävämpi millä kielellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pariskunta pesee kätensä epäonnistuneesta polo-dokkarista.
Sellaisia yhteistyökumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lukenut kommentteja Polo-sarjasta ja ne jotka eivät ole sitä nähneet sanovat sen olevan naurettava floppi. Ne taas jotka ovat Polon nähneet pitävät sitä mukaanvetävänä ja yksi kirjoittaja katsoi kaikki viisi osaa yhdllä kertaa.
Ammattikriitikot, ne jotka katsovat ammattilaisen silmin, ovat kutsuneet sitä sanoilla boring ja tedious.
Ei se nyt auta muu kuin sinun ottaa lusikka kauniiseen käteen ja myöntää, että katsot asioita montecitolaisten aurinkolasien läpi, mitkä lienevätkään merkiltään ne jotka keikkuvat Meghanin nenällä.
Montako kertaa muuten sinä olet ne jaksot jo ehtinyt katsoa? Viisi, kymmenen, viisikymmentä? Hepojen persuuksia ja ukkojen rinnuksia ja naikkosten leveitä kaula-aukkoja. Ja shampanjalaseja!
Ammattikriitikot? Mitä tarkoitat ammattikriitikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimissa ja poliisissakin voi olla alkoholiongelmaisia tai aggressiivisia, joiden ongelmat ilmenevät vasta rekrytoinnin JÄLKEEN. Olen edelleen sitä mieltä, että hakijat ihan varmasti haluavat antaa itsestään erinomaisen kuvan hakiessaan paikkaa.
Työnantaja voi erottaa tai antaa varoituksen ohjata hoitoon jne, mutta ei ole viime kädessä vastuussa kenenkään törkeistä teoista tai mokista.
Kukaan ei voi niitä ennakkoon aavistaa, ei edes Britannian kuningashuone, vaikka siellä taustat varmaan tarkastetaankin. Jätä jo heidät rauhaan, syöpääkin sairastavat, ja keskity luuseritolloihin, ketju kuuluu heille.
Ai että ihmiset pitäisi jättää arvostelujen ulkopuolelle koska sairastavat??
No keitä tässä olisi nyt arvosteltava? Kuningasta, Catherine
Kyllä Charles ja Elisabet itse valitsivat "hovinsa" Ja nämä hovissa työskentelevät valitsevat muut työntekijät. Elisabetin hovi jäseninern ja työntekijöineen oli hyvin lojaali E:lle. Charlesin hovista ei voine sanoa samaa.
Etköhän jo ole esiintynyt ihan tarpeeksi, ja vielä ohi aiheenkin? Ei tuo surkea poolohömppä nyt noin tunteisiin voinut mennä.
"Ammattikriitikot? Mitä tarkoitat ammattikriitikolla?"
Hän varmaan tarkoittaa Daily Mailin, Sunin ja Mirrorin "asiantuntijoita".
Vierailija kirjoitti:
Etköhän jo ole esiintynyt ihan tarpeeksi, ja vielä ohi aiheenkin? Ei tuo surkea poolohömppä nyt noin tunteisiin voinut mennä.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia, jotka ammatikseen katsovat elokuvia ja tv-sarjoja, tai lukevat kirjoja tai käyvät teatterissa katsomassa teatteriesityksiä tai vaikkapa kuuntelevat äänilevyjä niin fyysisessä kuin ei-fyysisessä formaatissa, kuten minun mieheni tekee. Siis ammattikriitikoita.
Ilmeisesti meghanistin maailmassa minkäänlaista kulttuuria ei tehdä eikä kuluteta. Siellä vaan palvotaan Meghan Marklea ja sillai pikkuisen hymähdellään Harryllekin, onhan se nyt Herttuattaren Aviomies sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia, jotka ammatikseen katsovat elokuvia ja tv-sarjoja, tai lukevat kirjoja tai käyvät teatterissa katsomassa teatteriesityksiä tai vaikkapa kuuntelevat äänilevyjä niin fyysisessä kuin ei-fyysisessä formaatissa, kuten minun mieheni tekee. Siis ammattikriitikoita.
Ilmeisesti meghanistin maailmassa minkäänlaista kulttuuria ei tehdä eikä kuluteta. Siellä vaan palvotaan Meghan Marklea ja sillai pikkuisen hymähdellään Harryllekin, onhan se nyt Herttuattaren Aviomies sentään.
Hyvä kuvaus marklefaneista.
Lisäisin vaan sen, että sen ajan, minkä heidän olettaisi kriittisesti juuri katsovan elokuvia, tv-sarjoja, lukevan kirjoja, käyvän teatterissa ja yleensä siis seuraavan aikaansa kulttuurin suhteen, he vaanivat ja vainoavat brittihovin jäseniä, ja erityisesti Walesin tulevaa kuningasparia.
Tähän se kritisointiin vaadittava aika sitten hupeneekin. Kun ei ole mitään mihin vertailla, eikä oikeastaan mitään älyllistä sanottavaa, vaan ainoa mitä pidetään tärkeänä, on jonkun syövästä väsyneen kasvot, mahdolliset täytteet, rusetit asusteena, hautajaisiin nimenomaan tarkoitetut helmikorut ja viimeisimpänä yhden hovin työntekijän kaljanjuonti ja suulas mölinä baarissa, vaikka hovilla on valtava määrä uskollisia ja luotettavia työntekijöitä, jo useammassa polvessa, satojen vuosien ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikriitikko kirjoittaa omia mielipiteitään.
Onko sinun maailmassasi korrektia nälväistä tuntematonta kirjoittajaa ja olettaa hänen olevan itseäsi kulttuurellisesti alempiarvoinen? (You really put your foot in your mouth, big time.)
Totta kai ammattikriitikko kirjoittaa omia mielipiteitään, kenen sitten? Ammattikriitikolla on kuitenkin kokemusta koko siitä kulttuurikentästä, josta kirjoittaa, siksi me kritiikkejä luemmekin: onko tämä, tuo tai se sen arvoista, että kannattaa lukea, katsoa tai kuunnella? Väitätkö, ettet koskaan ole lukenut jostain tulevasta elokuvasta arvostelua ja sen perusteella päättänyt, lähdetkö sitä elokuvateatteriin katsomaan vai et?
Kriitikon kanssa voi olla eri tai samaa mieltä, mutta ammattikriitikko katsoo asioita toisin kuin fani. Olen sen verran lukenut mieheni arvosteluja, että tiedän olevani joskus täysin päinvastaista mieltä hänen kanssaan jostain pitämästäni musiikista, mutta hän kuunteleekin sitä eri korvin kuin minä fanina. Hän on ns. puolueeton osapuoli asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuvaus marklefaneista.
Lisäisin vaan sen, että sen ajan, minkä heidän olettaisi kriittisesti juuri katsovan elokuvia, tv-sarjoja, lukevan kirjoja, kä
Miksi roikut ketjussa joka noin ottaa sydämestä? Mikset aloita Brittihovinpalvontaketjua? Vai onko niin että Sussexeista saa sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo mutta RF on kaiken kritiikin yläpuolella?
Jo meni meghanistin tunteisiin. 😆
Täällä puhutaan Harrystä, kuten otsikko kertoo. Prinssi Harrystä ja hänen terävyydestään penaalin kynänä - tai pikemminkin terävyyden puutteesta, mihin otsikko itse asiassa viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo meni meghanistin tunteisiin. 😆
Täällä puhutaan Harrystä, kuten otsikko kertoo. Prinssi Harrystä ja hänen terävyydestään penaalin kynänä - tai pikemminkin terävyyden puutteesta, mihin otsikko itse asiassa viittaa.
Niinpäs meni, ei tarvinnut pitkään odottaa. Meghanfani, joka itse riekkuu päätoimisesti brittihovin kuninkaallisten kimpussa, Harryn ketjussa, kehottaa palvomaan Katea toisessa ketjussa :D Palvotaan nyt sitten täällä, kun täällä hänestä puhutaankin koko ajan. Katen solvaaminen tarvitsee vastapainoa.
Ensinnäkin, tämä on negatiivissävytteinen ketju Harrysta, joten miksi Meghanin palvojat ovat pesiytyneet tänne? Mitäs jos väkertäisit Meghanin ylistysketjun itsellesi?
The Cut nyt viimeisimmäksi, kuten jo totesin jokusen kerran.
Mutta kun ei osata lukea tai ei ainakaan ymmärtää lukemaansa. 🙄