Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne muut ainakaan ole sen terävämpiä.
Häh?
Miksi tänne koko ajan vedetään noita Britannian royaleja? Koska poolojuttu oli naurettava floppi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne koko ajan vedetään noita Britannian royaleja? Koska poolojuttu oli naurettava floppi?
Kuinka monta osaa olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta osaa olet nähnyt?
1 riitti. Ja olen myös lukenut kritiikit. Myös tässä ketjussa. Ja nyt on tämäkin nähty, taas on yritettävä kehittää jotain leivän päälle.
Olen nyt lukenut kommentteja Polo-sarjasta ja ne jotka eivät ole sitä nähneet sanovat sen olevan naurettava floppi. Ne taas jotka ovat Polon nähneet pitävät sitä mukaanvetävänä ja yksi kirjoittaja katsoi kaikki viisi osaa yhdllä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimissa ja poliisissakin voi olla alkoholiongelmaisia tai aggressiivisia, joiden ongelmat ilmenevät vasta rekrytoinnin JÄLKEEN. Olen edelleen sitä mieltä, että hakijat ihan varmasti haluavat antaa itsestään erinomaisen kuvan hakiessaan paikkaa.
Työnantaja voi erottaa tai antaa varoituksen ohjata hoitoon jne, mutta ei ole viime kädessä vastuussa kenenkään törkeistä teoista tai mokista.
Kukaan ei voi niitä ennakkoon aavistaa, ei edes Britannian kuningashuone, vaikka siellä taustat varmaan tarkastetaankin. Jätä jo heidät rauhaan, syöpääkin sairastavat, ja keskity luuseritolloihin, ketju kuuluu heille.
Ai että ihmiset pitäisi jättää arvostelujen ulkopuolelle koska sairastavat??
" keskity luuseritolloihin, ketju kuuluu heille."
Miksi nimittelet tuntemattomia tolloiksi? Se on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimissa ja poliisissakin voi olla alkoholiongelmaisia tai aggressiivisia, joiden ongelmat ilmenevät vasta rekrytoinnin JÄLKEEN. Olen edelleen sitä mieltä, että hakijat ihan varmasti haluavat antaa itsestään erinomaisen kuvan hakiessaan paikkaa.
Työnantaja voi erottaa tai antaa varoituksen ohjata hoitoon jne, mutta ei ole viime kädessä vastuussa kenenkään törkeistä teoista tai mokista.
Kukaan ei voi niitä ennakkoon aavistaa, ei edes Britannian kuningashuone, vaikka siellä taustat varmaan tarkastetaankin. Jätä jo heidät rauhaan, syöpääkin sairastavat, ja keskity luuseritolloihin, ketju kuuluu heille.
No mitä asiallista arvostelua tuo nyt on, kun jostain työntekijästä vingutaan täällä? Ei muuta kuin lapsellista näykkimistä, kuin tikulla pitäisi päästä tökkimään, ei muuta. Miten hovin kuninkaalliset ovat siihen syypäitä, jos joku vetää lärvit ja menee huutamaan baariin? He eivät ole mitään sosiaalityöntekijöitä, vaan työnantajia. Työnantaja ei voi vahtia työntekijöidensä vapaa-ajan viettoa, eikä ole siihen velvoitettu.
Eikö ole noloa, kun tosiaan ovat syöpäsairaita, alkaa jahdata jostain näin naurettavasta, mistä täälläkään ei kukaan tiedä faktoja ja mitä siellä on joku ääliö tehnyt.
Monarkia on iso työllistäjä, ja sinnekin mahtuu yksi juoppo työntekijä, joka voi aiheuttaa ongelmia. Koskaan et ole kuullut työelämän ongelmista; lopputilistä, erottamisesta, hoitoon ohjauksista, aiheettomista saikutuksista ja jopa humalassa töihin tulosta? Hovissa ei olla mitään jumalia, he ovat ihmisiä siinä kuin muutkin, lopeta jo tuo älytön nillittämisesi, olet naurattava.
Miten tämä sinun elämääsi vaikuttaa? Sairasta vainoa.
Aiheena muuten Harry, ei hovi, eikä hovin työväki. Harryn ja Meghanin aikana puolet porukasta juoksi karkuun ja heidän leivissään ei pysy kukaan. Oliskos tässä sulle hieman tärkeämpää aihetta kuitenkin? Vai yritätkö vain peittää tuon kaiken hovista lässyttämällä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa oppii. Miksi Katea on nimitelty lukuisin eri haukkumanimin? Se on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, The Cut ei päästä linkittämään, mutta onneksi Daily Mail on tehnyt jutusta oman juttunsa:
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-14189105/meghan-markle-magaz…
Daily Fail muka luotettava missään Sussexeja koskevassa? Osaavat kääntää valkoisen mustaksi.
Lue itse niin saat selville.
Jos lehti siteeraa toista lehteä ihan kuvien kanssa, niin sanoisin että luotettavaa on.
Kopiointia se on, ei muuta kun siitä tehdään oma juttu.
Ainakin on kaikelle kansalle tiedoksi, että ennen Meghanin puolesta kritiikittömästi hehkuttaneet ovat muuttaneet mieltään. Tehneet ihan kolmesataakuusikymppisen.
Ja se on positiivista se.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lukenut kommentteja Polo-sarjasta ja ne jotka eivät ole sitä nähneet sanovat sen olevan naurettava floppi. Ne taas jotka ovat Polon nähneet pitävät sitä mukaanvetävänä ja yksi kirjoittaja katsoi kaikki viisi osaa yhdllä kertaa.
Oliko meghanisti vai poolotosikotirouva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa oppii. Miksi Katea on nimitelty lukuisin eri haukkumanimin? Se on typerää.
Tämä on Harry-ketju. En ole nähnyt Katea tolloksi nimitellyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä asiallista arvostelua tuo nyt on, kun jostain työntek
Nimenomaan vainoa. Meghanistit ovat vainoajia.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikriitikot, ne jotka katsovat ammattilaisen silmin, ovat kutsuneet sitä sanoilla boring ja tedious.
Ei se nyt auta muu kuin sinun ottaa lusikka kauniiseen käteen ja myöntää, että katsot asioita montecitolaisten aurinkolasien läpi, mitkä lienevätkään merkiltään ne jotka keikkuvat Meghanin nenällä.
Montako kertaa muuten sinä olet ne jaksot jo ehtinyt katsoa? Viisi, kymmenen, viisikymmentä? Hepojen persuuksia ja ukkojen rinnuksia ja naikkosten leveitä kaula-aukkoja. Ja shampanjalaseja!
"Ainakin on kaikelle kansalle tiedoksi, että ennen Meghanin puolesta kritiikittömästi hehkuttaneet ovat muuttaneet mieltään. Tehneet ihan kolmesataakuusikymppisen.
Ja se on positiivista se."
Name names.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Harry-ketju. En ole nähnyt Katea tolloksi nimitellyn.
En minä niin ole väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikriitikot, ne jotka katsovat ammattilaisen silmin, ovat kutsuneet sitä sanoilla boring ja tedious.
Ei se nyt auta muu kuin sinun ottaa lusikka kauniiseen käteen ja myöntää, että katsot asioita montecitolaisten aurinkolasien läpi, mitkä lienevätkään merkiltään ne jotka keikkuvat Meghanin nenällä.
Montako kertaa muuten sinä olet ne jaksot jo ehtinyt katsoa? Viisi, kymmenen, viisikymmentä? Hepojen persuuksia ja ukkojen rinnuksia ja naikkosten leveitä kaula-aukkoja. Ja shampanjalaseja!
Voihan olla että olen vähän puolueellinen kun näytän olevan ainoa pooloa seurannut tässä ketjussa.
Ei ne muut ainakaan ole sen terävämpiä.