Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Ne syntymätodistukset nyt ovat vain yksi osa tässä kaikessa hämäryydessä, alkaen sieltä raskausajasta asti. On niin monta tekijää miksi niiden lasten olemassaolo on kyseenalaistettu että on ihan luonnollista kysellä miksi ei ole annettu yhtäkään kestävää todistetta että ne lapset ovat todellisia. Ja vaikka olisivat kuinka yksityishenkilöitä on tuo erittäin erikoista että heitä noin pimitetään. Käsittääkseni briteissä ei ajatella että koska eivät ikinä tule kruunuun käsiksi pääsemään niin samapa tuo vaan siellä ollaan närkästyneitä että tuollaiset tuiki tuntemattomat amerikkalaiset ehkä olemassa olevat lapset ovat sillä listalla.
Jos Ellu ne sinne hyväksyi niin pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta omakeksimää soopaa taas. Kuinka joku jaksaakin keksiä juttuja jostain syntymätodistuksista ja nukeista.. kyllä tää vihaaja porukka on ihan sekasin.
Ei tässä mitään vihaajia olla. Turhanpäiväistä vihaa on se tyhjäsilmäiset paperinuket yms, näissähän on käyty läpi Sussexien omia sanomisia ja tekemisiä. Etkö kestä totuutta idoleistasi?
Ei kuule ole mun idoleita, en vaan ymmärrä että keksimällä pitää keksiä valheellisia juttuja mistä kenelläkään ei ole mitään tietoa (esim. Archien tai Lilin synttmätodistus) joku tuolla rääkyi ettei niissä ole todistajien nimiä.. mistä se tiedetään kun ei kukaan varmaan ole aitoa nähnyt
Oon eri mut mä ainakin saisin varmuuden et ne lapset on todellisia. Nyt sitä varmuutta ei ole. Vaikka ne onkin niin amazing lapsia.
Sinäkin siis olet sitä mieltä että E2 päästi kruununperimyslistalle mielikuvituslapsia? Helvetti te ootte kyllä höperöitä😂😂😂
Jos Meghan haluaa olla kuninkaallinen ja korostaa sitä herttuattaruuttaan soisi hänen olevan hiukan kiinnostunut siitä maasta jossa se herttuakunta on ja jonka kuningas on hänen appensa ja osoittavan kunnioitusta sitä kansakuntaa ja maata kohtaan. Mutta ei, arvo kelpaa mutta mikään velvoite ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos Meghan haluaa olla kuninkaallinen ja korostaa sitä herttuattaruuttaan soisi hänen olevan hiukan kiinnostunut siitä maasta jossa se herttuakunta on ja jonka kuningas on hänen appensa ja osoittavan kunnioitusta sitä kansakuntaa ja maata kohtaan. Mutta ei, arvo kelpaa mutta mikään velvoite ei.
Henkensa uhalla pitaisi kayda osoittamassa kunnioitusta sita kansakuntaa kohtaan jota on jo kerran pitanyt paeta maanpakoon? On uhattu etta jos tulee UKhon niin revitaan vaatteet pois ja alastomana, ulostuksen tahrimana laitetaan juoksemaan pitkin katuja. Mielestasi tata kansaa pitaisi kayda kunnioittamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkensa uhalla pitaisi kayda osoittamassa kunnioitusta sita kansakuntaa kohtaan jota on jo kerran pitanyt paeta maanpakoon? On uhattu etta jos tulee UKhon niin revitaan vaatteet pois ja alastomana, ulostuksen tahrimana laitetaan juoksemaan pitkin katuja. Mielestasi tata kansaa pitaisi kayda kunnioittamassa?
Miksi halu olla tuollaisen maan herttuatar? Hyvin tuntuu arvonimi kelpaavan kamalasta Englannista. Uskotko ihan tosissasi, iso ihminen, että lähti henkensä edestä maanpakoon? Johan naurattaa, lähti kun tajusi että tulee aina olemaan Catherinea vähäisempi eikä pystynytkään pompottelemaan Elisabetia. Sai liian vähän huomiota, siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuollaista oikeasti tapahtuisi? Edelleenkin keskiaika on jäänyt jo taa. Meghanin olisi kannattanut alunperinkin kunnioittaa, itse sai kaiken sotkun aikaan. Tai kenties se olikin tarkoituksellista häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta omakeksimää soopaa taas. Kuinka joku jaksaakin keksiä juttuja jostain syntymätodistuksista ja nukeista.. kyllä tää vihaaja porukka on ihan sekasin.
Ei tässä mitään vihaajia olla. Turhanpäiväistä vihaa on se tyhjäsilmäiset paperinuket yms, näissähän on käyty läpi Sussexien omia sanomisia ja tekemisiä. Etkö kestä totuutta idoleistasi?
Ei kuule ole mun idoleita, en vaan ymmärrä että keksimällä pitää keksiä valheellisia juttuja mistä kenelläkään ei ole mitään tietoa (esim. Archien tai Lilin synttmätodistus) joku tuolla rääkyi ettei niissä ole todistajien nimiä.. mistä se tiedetään kun ei kukaan varmaan ole aitoa nähnyt&
Elizabeth oli viimeisinä vuosinaan hieman seniili.
Eikös Lilibet syntynyt USA:ssa? Näkikö Elisabet häntä koskaan edes?
Eiköhän se joka kuvia muokkaa ole Katariina hoveineen. Muistaakseni muokkasi videoitakin.
"Oon eri mut mä ainakin saisin varmuuden et ne lapset on todellisia. Nyt sitä varmuutta ei ole. Vaikka ne onkin niin amazing lapsia."
Ei kuule ketään kiinnosta saatko varmuuden vai et. Ei ole sinun asiasi joten älä tunge isoa nenääsi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halu olla tuollaisen maan herttuatar? Hyvin tuntuu arvonimi kelpaavan kamalasta Englannista. Uskotko ihan tosissasi, iso ihminen, että lähti henkensä edestä maanpakoon? Johan naurattaa, lähti kun taju
Voihan ne uutiset noinkin lukea mutta tosiasia on etta H&M pakotettiin maasta pois. KP:lla oli nappinsa asiassa. Harrylta otettiin kaikki pois mika irti lahti ja nyt taas kun on rakentanut uuden kukoistavan elaman itselleen niin William heittaa kapuloita rattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
"Oon eri mut mä ainakin saisin varmuuden et ne lapset on todellisia. Nyt sitä varmuutta ei ole. Vaikka ne onkin niin amazing lapsia."
Ei kuule ketään kiinnosta saatko varmuuden vai et. Ei ole sinun asiasi joten älä tunge isoa nenääsi siihen.
Kysyttiin miksi kiinnostaa ja siihen vastattiin. On monia muitakin joita kiinnostaa, ihan siellä Britanniassakin. Mikäs Sussexien rakkikoira sinä olet? T: eri jolla melko pieni nenä ja silti kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ledituikuista ei liene kukaan kuullut? Ilokaasu voidaan tuoda muihinkin huoneisiin kuin niihin joissa se on seinässä. Tunnissa pääsee kyllä sairaalasta ulos ja onhan siellä tietenkin ollut lääkäri koko ajan paikalla, ei kukaan kuninkaallinen tietenkään synnytä ilman lääkäriä. Lääkäri taas ei saa tällaisista asiakkaista kertoa vaimolleenkaan vaan on valehdellut olevansa muualla. Mikään tässä synnytyskirjoituksessa ei ole sellaista etteikö se olisi uskottavaa.
Eli Meg halusi synnyttää Portlandin sairaalassa koska hänen raskauttaan valvonut lääkäri oli siellä. Hän rikkoi näin pitkän perinteen synnyttää St. Mary's sairaalan maineikkaassa Lindo-siivessä, missä myös prinssi Harry näki päivänvalon ensimmäistä kertaa ja minkä portailla Diana poseerasi Harry sylissään ensimmäistä kertaa. Meghan ja Harry palvoo Diana
Olen aika monessa synnytyksessä ollut mukana. Esimerkiksi Kamputseassa, Ruandassa ja Perussa. Ensisynnättäjäkin voi palautua hyvin nopeasti.
Waleseista saa kehitellä kauheita "spekuja" ja jankata niitä totuuksina mutta Sussexien kohdalla ei saa ihmetellä heidän ihan todistettavasti kummallista toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ääkkösellä jälleen uusi persoona käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hirmu ikävää, että suurin osa julkkishäävieraista ei ollut edes tavannut Meghania tai Harrya henkilökohtaisesti aikaisemmin."
Nyt on oiva tilaisuus valistaa tyhmempiä listalla niista kuninkaallisista häistä joissa kaikki vieraat olivat hääparin kavereita. Oletko tullut ajatelleeksi että W&K ovat voineet lisätä nimiä listaan omassa julkkiskavereiden himossaan?
Tiesitkö, että suuren osan Katen häistä ja puvun maksoi Middletonin perhe? Turvajärjestelyt ym. viralliset kulut meni Charlesin ja veronmaksajien pussista. Esim. kulut joita tuli siitä, että häihin tuli merkittäviä Commonwealth-maiden arvohenkilöitä. Tiedätkö, kuka maksoi Meghanin (self-made -miljonääri, ja Hollywood-näyttelijä) häät? Charles maksoi hänen häänsä yksin, maksoi myös meghanin asukokonaisuuden ja hääpuvun, joka oli Euroopan prinses
Charlesilla nimenomaan ei ole selkärankaa.
Se, että tällä palstalla joku ei ole jalkeilla 2 h, ei tarkoita etteikö joku muu olisi.
Oon eri mut mä ainakin saisin varmuuden et ne lapset on todellisia. Nyt sitä varmuutta ei ole. Vaikka ne onkin niin amazing lapsia.