Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X:ssä kerrottiin että Harrylla oli tuolla avecina kaunis blondi - hänen surffauksen opettajansa! Meghan oli ostanut hänelle surffiopetusta synttärilahjaksi, ja Harry taisikin tykästyä opettajaansa.
No eikö hänen tyyppinsä ole aiemmin ollut juuri blondit? Edelliset tyttöystävät ainakin olivat ja toki jumaloitu Dianakin.
Mitä surffauksen ope siellä tekisi?
Oli Harryn seuralaisena
Ei ollut mikaan "avec-tilaisuus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä.
No työtehtävissä esittäydyn 100% AINA ammattinimikkeelläni. En ole työssäni minä, vaan ammattiminä.
Harryyn tuo ei sitten sovellu millään lailla.
Sopii hienosti kun oli Carpinteriassa tekemässä duunia palkintojen jakajana.
Mutta hänhän EI halua olla enää mikään virallinen prinssi, hän haluaa olla Just Harry, Harry vain. Silloin ei prinsseillä esittäytyessä. Kenenkään muun muuten Royal Familysta ei tarvitse ilmoittaa titteliään, heidät tunnistetaan muutenkin - etenkin jos on tiedossa että prinssi se ja se tai prinsessa se ja se on tilaisuudessa jakamassa palkintoja. Eräät ne vain varmistavat joka välissä että kukaan ei unohda heidän olevan oikein kuninkaallisia. Ironisesti juuri ne kaksi jotka sieltä "pakenivat vapauteen" eivätkä halua olla millään lailla hovin muodollisuuksien kanssa tekemisissä.
"Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä."
Sina esitteletkin itseasi Suomessa. Ne saannot patevat Suomessa, muilla mailla on omat saantonsa.
Williamin "kaukaisuuteen tuijottavat tyhjät silmät", heh heh, olet ääkkönen sitten niin yksinkertainen itse ettet tunnista älykkyyttä ja sielukkuutta. Harrya pidät jonain järjen jättiläisenä ja herkkiksenä.
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä."
Sina esitteletkin itseasi Suomessa. Ne saannot patevat Suomessa, muilla mailla on omat saantonsa.
Ole sina hiljaa Aakkoseton kun et Suomesta mitaan tiedä, pysyttele nyt vain sen oman "asiantuntemuksesi" piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sina hiljaa Aakkoseton kun et Suomesta mitaan tiedä, pysyttele nyt vain sen oman "asiantuntemuksesi" piirissä.
Suutuitko kun et itse tuota ymmartanyt? Ja ole sina hiljaa Amislainen kun puhutaan muiden maiden kuin Suomen kaytannoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti esittelee itsensä arvonimellä, tutkinnolla tai ammatilla? Itse esittäydyn yleensä etunimellä.
Muistan kuulleeni että britit paheksuvat sitä että Meghan allekirjoittaa esim. kirjeensä aina "Meghan, the Duchess of Sussex" kun esimerkiksi Charles allekirjoittaa nimensä vain "Charles" ei mitään tyyliin Charles III, The head of the Commonwealth and the king of the United Kingdom jne...
William ja Catherine allekirjoittaa kirjeensä myös pelkillä etunimillä. Harry oli armeijassa "luutnantti Wales". Jostain muistan kuulleeni että brittiaateliset esittelevät itsensä joko etunimillä tai sitten käyttävät "sukunimenään" sitä aluetta mihin heidän aatelisarvonsa liittyy. Eli sitä aatelisarvoa ei yleensä mainita kun esitellään itsensä.
Englanti on luokkayhteiskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuitko kun et itse tuota ymmartanyt? Ja ole sina hiljaa Amislainen kun puhutaan muiden maiden kuin Suomen kaytannoista.
Voi sinua pientä.. se nyt on yksi ja sama mikä olen, en ikäväksesi kuitenkaan ole amislainen enkä Amislainen ja mielipahaksesi olen kaksoiskansalainen ja kahden kulttuurin kasvatti. Sinä ressukka kun niin kuvittelet että kaikki ulkomaalainen on meille palstalaisille jotain käsittämätöntä ja ihmeellistä - vaikka itse et tunne edes suomalaisuutta. Ja uhoissasi luulet kommentoijien aina suuttuvan tai loukkaantuvan. Yhdyn monien muiden mielipiteeseen: olet typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuulleeni että britit paheksuvat sitä että Meghan allekirjoittaa esim. kirjeensä aina "Meghan, the Duchess of Sussex" kun esimerkiksi Charles allekirjoittaa nimensä vain "Charles" ei mitään tyyliin Charles III, The head of the Commonwealth and the king of the United Kingdom jne...
William ja Catherine allekirjoittaa kirjeensä myös pelkillä etunimillä. Harry oli armeijassa "luutnantti Wales". Jostain muistan kuulleeni että brittiaateliset esittelevät itsensä joko etunimillä tai sitten käyttävät "sukunimenään" sitä aluetta mihin heidän aatelisarvonsa liittyy. Eli sitä aatelisarvoa ei yleensä mainita kun esitellään itsensä.
Mita Williamista jaisi jaljelle jos titteli otettaisiin pois? Kaukaisuuteen tuijottavat tyhjat silmat.
Tulevalta kuninkaalta ei ole mitään syytä ottaa titteleitä pois. Päinvastoin.
Sen sijaan maansa ja sukunsa häpäisseeltä pössyttelijältä titteli pitäisi poistaa ehdottomasti. Ja tietenkin sen pohjanoteeraus äm mältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti on luokkayhteiskunta
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät missä kukin itsensä esittelee? Vai luuletko että olet ainoa joka on Suomen maaperältä koskaan poistunut? Muuten, Suomessakin riippuu tilanteesta käyttääkö titteliä vai ei. Just Harryna Onnettaren ominaisuudessa tuo oli vain naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Williamin "kaukaisuuteen tuijottavat tyhjät silmät", heh heh, olet ääkkönen sitten niin yksinkertainen itse ettet tunnista älykkyyttä ja sielukkuutta. Harrya pidät jonain järjen jättiläisenä ja herkkiksenä.
Noh, sehän on jo todettu ketjussa että samaistuu Sussexeihin kun Hartsa ja Meksu ovat monin tavoin samalla tasolla usalaisen kanssa, Waleseja, Charlesia yms ei ymmärrä niin kuvittelee niiden olevan tyhmiä ja yksinkertaisia.
Ketaan ei kiinnosta tyhjakatse jolla ei ole mitaan karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua pientä.. se nyt on yksi ja sama mikä olen, en ikäväksesi kuitenkaan ole amislainen enkä Amislainen ja mielipahaksesi olen kaksoiskansalainen ja kahden kulttuurin kasvatti. Sinä ressukka kun niin kuvittelet että kaikki ulkomaalainen on meille pal
Ei kannata kiistellä tekoälyn kanssa. Sen sijaan kannattaa huvitella sen kanssa esimerkiksi syöttämällä sille uusia sanoja ja katsomalla, miten nopeasti se ottaa ne käyttöön ja miten väärin se onnistuu käyttämään niitä.
Koska Meghan menee poseeraamaan parkkipaikalle, kun Harry on New Yorkissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua pientä.. se nyt on yksi ja sama mikä olen, en ikäväksesi kuitenkaan ole amislainen enkä Amislainen ja mielipahaksesi olen kaksoiskansalainen ja kahden kulttuurin kasvatti. Sinä ressukka kun niin kuvittelet että kaikki ulkomaalainen on meille pal
Kahden kulttuurin kasvatti jolle ei kumpikaan kulttuuri opettanut kaytostapoja. Lyttaajakulttuurin kasvattina olet heti nimittelemassa ja minimoimassa tuntemattomia. Oletko joku iso tati kun nimittelet minua pieneksi? Aika katsoa peiliin
Vierailija kirjoitti:
Meghan on nyt kipeena kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt mene, koska se on "sairas". 😆
Eli oikeasti ravaa ympyrää, raivoaa ja heittelee astioita lattialle ja murisee muutamat fakjuut Hollywood Reporteria kohtaan.
Mita Williamista jaisi jaljelle jos titteli otettaisiin pois? Kaukaisuuteen tuijottavat tyhjat silmat.