Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
En fanita Meghania mutta kyllä tuo sotasankarin uhri-narratiivi on kans rasittava. Jotenkin kyllä veikkaan että Meghan saa lapset. Nyt voidaan jo väittää että lapsilla ei ole mitään siteitä Britanniaan, tuohon vaaralliseen maahan ja siellä asuviin r asistisiin sukulaisiin. Harry on itse myöntänyt käyttävänsä huumeita, Meghan taas joogaa ja on vegaani ja Doriakin on siellä tukena.
Ei voi mitään Harry, itse teit valintasi.
Harryn imagon kiillotus on jo alkanut. Kohta saan lukea miten Harry opettaa lapsia ajamaan pyörällä. Olen samaan mieltä että tämä mieslapsi voisi lopettaa valehtelemisen ja ottaa vastuu omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä Meghanin työntekijöitä niin itkettää? Onko heidän niin vaikea löytää uutta työpaikkaa, että työsuhteessa on pysyttävä viimeiseen asti?
Aika moni on kai lähtenytkin. Ymmärsin että Meghanin tapa jutella alaistensa kanssa ei ole niin kannustava ja rakentava kuin hänen julkisesta imagostaan voisi kuvitella.
Ihmettelin lähinnä näitä, jotka eivät lähde, vaan ilmoittavat medialle itkeskelevänsä töissä. Voihan toki olla niinkin, että Meghanille pyrkii enää sellaisia ihmisiä, jotka eivät muualle pääse, ja siksi itkettää.
Meghanilla on kaksi julkista imagoa: se, jota hän itse yrittää rakentaa, ja se, joka hänestä on rakentunut. Jälkimmäinen on hyvin ikävä.
Ei kaikki ole pariskunnan omia työntekij
Ja sitten on se, että millaiset työtodistuksen herttuatar suvaitsee antaa lähtijälle - pelotteleeko että et enää tule saamaan työpaikkaa jne. Varsinkin nuoremmille, uraansa aloitteleville, tuo voi olla tosi tärkeä juttu. Siksi esimerkiksi brittihovin tapauksessa oli tärkeää että myös vanhemmat, pitkään hovissa työskennelleet ihmiset tulivat myös esiin. Tätä viimeistä tapausta ennen taidettiin huhuta että herttuatar oli kyykyttänyt Jane Pauleyn kuvausryhmää. Ihmisestä kertoo todella paljon se, kuinka hän kohtelee ihmisiä jotka tekevät hänelle töitä. Merkittävää on myös se, että Harrystä näitä huhuja ennen Meghania ole liikkunut ja monet huhuista mainitsevat Meghanin päätekijäksi ja Harry on ... sivulla katsomassa mitä vaimo-kulta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Keitä mahtavat olla ne 'ystävät', jotka Harryn kanssa bilettävät 40-vuotissynttäreillä? 🤔
Henkivartija ja se yks poolopelaaja, jonka on löytänyt kaverikseen Usasta. Brittiystävät ei juhliin lähde, Meghan on heidän tapaamisensa kieltänyt. Eikä kai näitä ex-kavereitakaan enää kiinnosta tavata vinkuHarrya. Ties mitä syytöksiä saa niskaansa haastatteluissa tai kirjoissa. Ja Meghanilta paukahtaa haukkumisviestejä viideltä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En fanita Meghania mutta kyllä tuo sotasankarin uhri-narratiivi on kans rasittava. Jotenkin kyllä veikkaan että Meghan saa lapset. Nyt voidaan jo väittää että lapsilla ei ole mitään siteitä Britanniaan, tuohon vaaralliseen maahan ja siellä asuviin r asistisiin sukulaisiin. Harry on itse myöntänyt käyttävänsä huumeita, Meghan taas joogaa ja on vegaani ja Doriakin on siellä tukena.
Harryn imagon kiillotus on jo alkanut. Kohta saan lukea miten Harry opettaa lapsia ajamaan pyörällä. Olen samaan mieltä että tämä mieslapsi voisi lopettaa valehtelemisen ja ottaa vastuu omista teoistaan.
Parin kuukauden kuluttua näemme kuinka Harry palaa isiensä kotimaahan ja muistelee Charles Spencerin kanssa Dianaa jne.. Siitä se sitten lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä Meghanin työntekijöitä niin itkettää? Onko heidän niin vaikea löytää uutta työpaikkaa, että työsuhteessa on pysyttävä viimeiseen asti?
Eihän ne mihinkään "viimeiseen asti" pysy, lähtevät kolmen kuukauden ja about kahden vuoden työpestin jälkeen, siis sillä välillä. Kukahan on se, joka pisimpään on niillä ollut töissä ja miten kauan se on niitä kestänyt? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden kuluttua näemme kuinka Harry palaa isiensä kotimaahan ja muistelee Charles Spencerin kanssa Dianaa jne.. Siitä se sitten lähtee.
Jos Meghan ei suostu tuomaan lapsia, niin sitten kuulemme kuinka surullinen Harry haluaisi vain lastensa tutustuvan juuriinsa ja erikoisesti DIANAN perheeseen. Lilikin varmasti näyttää aivan samalta kuin Diana tuossa iässä tai jotain vastaavaa.
Tässähän uutisoitiin kuinka Harry on ollut yhteydessä vanhoihin kavereihin ja pyytänyt apua - liekö tämä nyt sitä lopputulemaa? Olettaisin että Harryn vanhat kaverit ovat todennäköisesti rikkaita ja heillä on oivalliset kontaktit. Rikkana tässä rokassa on toki William, hän on se este joka Harryn on ylitettävä.
Jos Harry saisi jonkinlaisen sovun aikaan perheensä kanssa ja löytäisi asunnon Britanniasta, niin sitten erotilanne voikin olla kinkkinen. Miten muuten on, onko Britannian lakien mukaan monarkilla kruununperimykseen kuuluvien lasten huoltajuus? Muistaakseni Elisabetilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on kai lähtenytkin. Ymmärsin että Meghanin tapa jutella alaistensa kanssa ei ole niin kannustava ja rakentava kuin hänen julkisesta imagostaan voisi kuvitella.
Aika tasaisesti käyt tykkäämässä omista jutuistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden kuluttua näemme kuinka Harry palaa isiensä kotimaahan ja muistelee Charles Spencerin kanssa Dianaa jne.. Si
Se ei taida olla mikään laillisesti sitova asia, mutta tuollainen kuninkaallinen etuoikeus on. Charlesilla periaatteessa on huoltajuus kaikkiin kruununperimyksessä oleviin alaikäisiin lapsiin, myös Liliin ja Archieen. Charlesin ja Dianan erossahan kuningatar taisi jotenkin sovitella ja neuvotella lasten asian molempien osapuolten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden kuluttua näemme kuinka Harry palaa isiensä kotimaahan ja muistelee Charles Spencerin kanssa Dianaa jne.. Si
"Miten muuten on, onko Britannian lakien mukaan monarkilla kruununperimykseen kuuluvien lasten huoltajuus? Muistaakseni Elisabetilla oli."
Näyttää olevan. Olisikin mielenkiintoista, jos Charles ryhtyisi toimeenpanemaan oikeuttaan. Erityisen mielenkiintoista olisi se, miten toisen vanhemman kansalaisuus ja asuinmaa liittyisivät asiaan. Ei tuosta kuitenkaan liene suurta vaaraa, koska jos olisi, Harry ja Megsu käyttäytyisivät toisella tavalla.
"The monarch has legal custody of their grandchildren, royal historian Marlene Koenig told News.com.au. in 2018.
This means Charles technically has custody of Prince William and Kate Middleton's three children, Prince George, Prince Charlotte, and Prince Louis, and Meghan Markle and Prince Harry's children, Prince Archie and Princess Lilibet.
This 300-year-old rule may seem odd, and though it's unlikely the king would ever take his grandchildren away from their parents, the law is still technically there."
https://www.businessinsider.com/rules-and-laws-that-british-royals-are-…
Harryn ns avunpyyntö kavereiltaan voi yksinkertaisesti liittyä rahaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Spare-kirja kääntyy vielä Harrya vastaan. Megsu on voinut kerätä vaikka mitä aineistoa vuosien varrelta.
Kuunnelkaapas tämä juttu. Tässä on paljon mielenkiintoisia päivämääriä Meghanin elämästä ja miten ne limittyvät tiettyihin muihin päivämääriin eräiden muiden ihmisten elämässä. Samoin miten Meghanin tekemiset limittyvät tiettyjen muiden ihmisten tekemisiin heti peräjälkeen. Videoon saa automaattisen englanninkielisen tekstityksen, jos on helpompaa seurata tekstin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa hänen juttunsa on tosi. Meghan ja Harry ovat karmeita työnantajia ja esihenkilöitä, erityisesti Meghan. Hollywood Reporter'issa oli juuri artikkeli siitä. UKsta tiedetään jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, muistelee, miten Charles Spencer ei antanut Dianan palata lapsuudenkotinsa maille eron jälkeen, vaikka Diana suorastaan rukoili häneltä asumusta sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä olen kuullut niin nämä henkilöt ovat kunnianhimoisia, meritoituneita ja lahjakkaita. He ovat tottuneet siihen että heidän osaamistaan arvostetaan. He hakivat esim. Archewellille töihin koska luulivat että se on varmaan hieno työpaikka joka tarjoaa mielenkiintoisia, kunnianhimoisia ja korkeatasoisia projekteja, jotka tietysti ovat meriittejä heidän CV:ssään ja urallaan.
Totuus oli että projekteja on hyvin vähän ja nekin ovat sen laatuisia että ne kuulostavat vitsiltä. Meghan on laiska suuruudenhullu ja utopistinen ja lyhytjänteinen. Hän huiskii sinne tänne eli aloittaa vauhdilla ja menettää sitten kokonaan kiinnostuksensa kun innostuu jostain muusta asiasta. Hänellä ei ole ammattimaista otetta mihinkään. Hän muuttaa mieltään jatkuvasti koska menettää mielenkiintonsa niin äkkiä. Hänellä ei ole kykyä pitkäjänteiseen suunnitteluun ja tekemiseen.
Nämä alaiset ovat tottuneet hoitamaan haastavia projekteja ja tottuneet, että työnantajat kunnioittavat heitä vertaisinaan ja ylikin ja arvostavat heidän näkemyksiää ja kykyjään, törmäävätkin Meghaniin, joka pitää heitä omina jatkeinaan ja palvelijoinaa. Meghan käyttäytyy heitä kohtaan kuin 5v. uhmaikäinen raivopää. Eräs kertoi Meghanin singonneen häntä päin juomalasin, joka lensi hänen korvansa vierestä seinään ja läiskytti hänen puvulleen vettä ja lasinsiruja. Meghan ei kuuntele ketään eikä mitään ja hän on käytökseltään sadistinen. Nämä ihmiset ovat tottuneet työskentelemään useiden vaativien ja "vaikeidenkin" työnantajien alaisuudessa mutta näillä on aina ollut selkeä fokus ja pitkäntähtäimen realistiset suunnitelmat projekteissaan toisin kuin Meghanilla.
Nämä työntekijät ovat puhuneet useasti Meghanin käytöksestä prinssi Harrylle, joka ei ilmeisesti osaa tai uskalla tehdä asialle mitään ja joka vain yrittää pitää Meghanin rauhallisena ja tyytyväisenä.
Eli syyt tiivistettynä: Meghanin lapsellinen käytös ja raivokohtaukset. Projektien vähyys ja suunnitelmien jatkuva muuttuminen. Projektien lapsellisuus tai "höttöisyys". Eli nämä työntekijät ovat kuitenkin uraorientoituneita kunnianhimoisia huipputekijöitä jotka kaipaavat haastavia huippuprojekteja jotka vahvistaa heidän urakehitystään ja asemaansa alan huipulla...
Vierailija kirjoitti:
No siitähän tässä onkin kysymys, etteivät he ole siellä viimeiseen asti, vaan ovi käy tiuhaan. Hnekilökunta pakenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa hänen juttunsa on tosi. Meghan ja Harry ovat karmeita työnantajia ja esihenkilöitä, erityisesti Meghan. Hollywood Reporter'issa oli juuri artikkeli siitä. UKsta tiedetään jo ennestään.
Hollywood Reporter on viihdealan ammattilehti jota PR-toimisto ja alalla olevat lukevat. Käytännössä viimeinen niitti pariskunnan Hollywood uralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki???
Huono yhtälö, vaikea työnantaja ja kehnot projektit. Tuollaiseen kuvioon on vaikea löytää yhteistyökumppaneita.
Liian moni kertoo samanlaista tarinaa ja kuninkaallisen perheen julkinen kohtelu ei auttanut. Kaikki tämä vain vie uskottavuutta heidän viestiltään. On liian paljon katkenneita ihmissuhteita.