Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Ei se yliopistokoulutus, yliopistossa opettajana työskentely eikä neljässä eri maassa asuminen/työskentely (USA:ssa jo parikymmentä vuotta) sitten ole ihmistä sivistänyt ja avartanut. Voisi luulla että ääkkösetön on junttura joka ei ole opiskellut mitään eikä Suomesta poistunut kuin ehkä joskus ryhmämatkalle Kanarian saarille.
Oon taas eri mutta Ääkkösettömältä "kinutaan tietoa" koska hän on se joka esitti sen kummallisen väitteen että A aloitti viimeistään kaksivuotiaana, ehkä jopa yksivuotiaana tai vielä nuorempana koulunkäynnin (sitä ennen Nannyt monikossa, kotona, 0-max2-vuotiaalla lapsella, mihin isää ja äitiä on tarvittu?) ja nyt, ollessaan viisivuotias menee esikouluun oppimaan koulussa vaadittavia taitoja. Ei löydy Googlesta selitystä tuolle mutta usalainen osaa toki selittää kun asian meille kertoikin.
Palsta päätti haudata kommenttini tuonne haarakkeeseen, joten nostan tämän paikkaan, josta ääkkösetönkin sen näkee.
Miten on, ääkkösetön, ovatko nämä kolme kommenttia sinun kirjoittamiasi?
"Kielenkayttosi on rumaa ja sivistymatonta. FYI: Olen suorittanut taidehistorian appron Helsingin yliopistossa. Oli kylla sellainen pilipali tutkinto etta oksat pois. Taidehistoria ja varhaiskavatus ovat niita "aita on matalin" aloja. Olihan se Dianakin lastentarhassa toissa kun muu opiskelu ei maistunut." (s. 1535)
"En vaittanytkaan etta se oli tutkinto, lukutaitosi vahan heikko? En myoskaan selittanyt miksi minun piti se pilipaliappro suorittaa. Suomessa osataan tehda kiusaa kaikenmaailman pikkuasioilla, varsinkin papereilla. Paperilla kaikki nayttaa hienolta mutta tulosta ei synny." (s. 1535)
"Kirjoitin etta "suoritin appron" ja jos se ei ole tutkinto niin mika sitten? Kuulustelu?" (s. 1536)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harryyn taas palataan, ärsyttääkö ketään muuta se ihme napoleonmainen tapansa pitää toista kättään puvun takin alla, siinä melko vatsan kohdalla?
Ärsyttää. On jotenkin niin teennäisen näköistä, ihan kuin yrittäisi olla vakavasti otettavan ja arvokkaan näköinen. Onnistumatta. Spare se siinä tehoilee. Ex-Spare.
Hih, oiva pari: Meksu kuvittelee olevansa Sydänten Kuningatar, Diana 2.0 ja JustHarryHenry Napoleon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä koko montessori edes tuli tähän ketjuun? Jos se ei liity Sussexeihin mitenkään?
Vissiin siitä kun ääkkösettömän lapsi meni 1.2v montessorikouluun. Nimenomaan kouluun, ei varhaiskasvatukseen. Ensin antoi ymmärtää et Amerikassa mut olikin joku muu maa jota ei paljastanut. On se niin internationaali se Ääkkösetön.
Niin on, olen asunut ja tyoskennellyt neljassa eri maassa joita en tassa luettele vaikka sinulta meneekin younet tata miettiessasi. Saatpahan vahan sisaltoa elamaasi.
Vitsit sä olet kyllä huvittava tapaus :D :D :D :D :D
Mikä noin naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä koko montessori edes tuli tähän ketjuun? Jos se ei liity Sussexeihin mitenkään?
Vissiin siitä kun ääkkösettömän lapsi meni 1.2v montessorikouluun. Nimenomaan kouluun, ei varhaiskasvatukseen. Ensin antoi ymmärtää et Amerikassa mut olikin joku muu maa jota ei paljastanut. On se niin internationaali se Ääkkösetön.
Niin on, olen asunut ja tyoskennellyt neljassa eri maassa joita en tassa luettele vaikka sinulta meneekin younet tata miettiessasi. Saatpahan vahan sisaltoa elamaasi.
Mikä noin naurattaa?
Ai nyt löytyi ä-kirjainkin. Varmaan sama kuin minua: ääkkösetön luulee että muut uskoo sen satuilut ulkomaista ja töistä niissä. Ja yrittää säälittävästi lytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Harryyn taas palataan, ärsyttääkö ketään muuta se ihme napoleonmainen tapansa pitää toista kättään puvun takin alla, siinä melko vatsan kohdalla?
Ärsyttää. On jotenkin niin teennäisen näköistä, ihan kuin yrittäisi olla vakavasti otettavan ja arvokkaan näköinen. Onnistumatta. Spare se siinä tehoilee. Ex-Spare.
Ehkä Harry ajattelee että ihmisille tulee alitajuntainen mielleyhtymä Napoleon Bonaparteen kun näkevät hänet käsi siellä ja ilme lähes tuimana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noin naura
Mikä ulkomailla asumisessa on niin naurettavaa? Tuhannet suomalaiset asuvat muualla kuin Suomessa. puolisuomalaisia vieläkin enemmän.
Ääkkösetön esittelee Dunning-Kruger -vinoumaansa ynnä muita defenssejään jälleen.
Haluaisin todella tietää, miltä näyttää ja miten "reaalimaailman" ihmissuhteissaan käyttäytyy ihminen, joka puhuu itsensä pussiin keskustelupalstalla päivittäin, mutta kaikesta huolimatta kykenee esiintymään niin suvereenin ylimielisesti virheensä osoittaneita kohtaan.
Tämä täällä nähty käytösmalli on nimittäin psykologisesti äärimmäisen kiinnostava, vaikka kyseessä onkin vain nettikirjoittelu.
31046: ei ulkomailla asumisessa ole mitään naurettavaa - eikä edes ihmeellistä, kuten "usalainen" tuntuu kuvittelevan. Naurettavaa on teeskennellä ulkosuomalaista ja pistää yhtäkkiä lisää kierroksia, muita maita onkin jo neljä. En ole katsonut tarpeelliseksi tätä täällä kertoa mutta nyt paljastan: minä en ole syntyperäinen suomalainen. Ei minulla ole syytä eikä tarvetta naureskella tai ihmetellä "Oooh! muualla voikin olla toisin kuin meillä!" mitä usalainen alias Ääkkösetön tuntuu helposti muista kuvittelevan. Tai että häntä ihmettelevät ovat tynnyrissä kasvaneita ummikkoja. Minua huvittaa hänen läpinäkyvä esittämisensä. Vaikka ehkä pitäisi ennemmin sääliä eikä nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön esittelee Dunning-Kruger -vinoumaansa ynnä muita defenssejään jälleen.
Haluaisin todella tietää, miltä näyttää ja miten "reaalimaailman" ihmissuhteissaan käyttäytyy ihminen, joka puhuu itsensä pussiin keskustelupalstalla päivittäin, mutta kaikesta huolimatta kykenee esiintymään niin suvereenin ylimielisesti virheensä osoittaneita kohtaan.
Tämä täällä nähty käytösmalli on nimittäin psykologisesti äärimmäisen kiinnostava, vaikka kyseessä onkin vain nettikirjoittelu.
Mina taas puolestani haluaisin tietaa mika vaivaa naita ketjulaisia jotka eivat usko yhtaan mitaan. Jos joku sanoo asuvansa vaikka Kiinassa niin heti kuorossa vangataan "et asu". Mikaan ei voi toimia eri lailla kuin Suomessa, se on valehtelua. On aarimmaisen turhauttavaa yrittaa mistaan keskustella tallaisten ihmisten kanssa.
Onko sinulla, keittiopsykologi lupakirja tehda diagnooseja ilman etta olet potilasta nahnytkaan? Olet kylla erikoisen hauska tapaus.
Vierailija kirjoitti:
31046: ei ulkomailla asumisessa ole mitään naurettavaa - eikä edes ihmeellistä, kuten "usalainen" tuntuu kuvittelevan. Naurettavaa on teeskennellä ulkosuomalaista ja pistää yhtäkkiä lisää kierroksia, muita maita onkin jo neljä. En ole katsonut tarpeelliseksi tätä täällä kertoa mutta nyt paljastan: minä en ole syntyperäinen suomalainen. Ei minulla ole syytä eikä tarvetta naureskella tai ihmetellä "Oooh! muualla voikin olla toisin kuin meillä!" mitä usalainen alias Ääkkösetön tuntuu helposti muista kuvittelevan. Tai että häntä ihmettelevät ovat tynnyrissä kasvaneita ummikkoja. Minua huvittaa hänen läpinäkyvä esittämisensä. Vaikka ehkä pitäisi ennemmin sääliä eikä nauraa.
Luulisi sinun sitten ymmartavan etta joku on voinut asua neljassa maassa, minusta siina ei ole mitaan erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään iltiksen kuvassa Harry oli pidempi, onko Wills alkanut jo kutistumaan?
Oliko William kenties 7,5 cm lyhyempi kuin ennen?
No totta kai myös William piti vaihtaa saman verran lyhempään kaksoisolentoon, jotta sopii yhteen feikkiKaten kanssa? ;D Liian myöhään vaan hovissa tuon hoksasivat.
Harry saa kerrankin kukkoilla, kun nykyään on edes pitempi kuin veljensä. Edes.
Nyt alkoi siis Williamin kohdalla samanlainen jankkaus, 7,5cm...
Millaista keskustelun tulisi siis olla, että se mielestäsi olisi 'ei-turhauttavaa'?
Vierailija kirjoitti:
Sina siis katsot olevasi pateva paattamaan etta mina teeskentelen ulkosuomalaista enka ole asunut neljassa eri maassa? Sittenhan sovit hyvin tahan sakkiin. En muuten minakaan ole kertonut mitaan taustoistani enka sita mita verta suonissani virtaa. Kovasti taalla on yritetty keksia minulle elama siina onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Palsta päätti haudata kommenttini tuonne haarakkeeseen, joten nostan tämän paikkaan, josta ääkkösetönkin sen näkee.
Miten on, ääkkösetön, ovatko nämä kolme kommenttia sinun kirjoittamiasi?
"Kielenkayttosi on rumaa ja sivistymatonta. FYI: Olen suorittanut taidehistorian appron Helsingin yliopistossa. Oli kylla sellainen pilipali tutkinto etta oksat pois. Taidehistoria ja varhaiskavatus ovat niita "aita on matalin" aloja. Olihan se Dianakin lastentarhassa toissa kun muu opiskelu ei maistunut." (s. 1535)
"En vaittanytkaan etta se oli tutkinto, lukutaitosi vahan heikko? En myoskaan selittanyt miksi minun piti se pilipaliappro suorittaa. Suomessa osataan tehda kiusaa kaikenmaailman pikkuasioilla, varsinkin papereilla. Paperilla kaikki nayttaa hienolta mutta tulosta ei synny." (s. 1535)
"Kirjoitin etta "suoritin appron" ja jos se ei ole tutkinto niin mika sitten? Kuulustelu?" (s. 1536)
Ääkkösetön/usalaista ei kiinnosta vastata. En taitaisi minäkään hänen sijassaan.
Jollet, noiden kirjoittaja, ole trollaamassa, sinun olisi syytä huolestua. Näytä nuo kommentit jollekulle, joka tukisi sinua, jos sinulla todettaisiin muistisairaus. Olet sotkeentunut sanoihisi ja unohdellut sanomisiasi täällä niin monta kertaa, että normaalia se ei ole. Muitakin vihjeitä on. Kannattaa tutkia ajoissa.
Niin ne taitaa olla kaikki siellä hovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään iltiksen kuvassa Harry oli pidempi, onko Wills alkanut jo kutistumaan?
Oliko William kenties 7,5 cm lyhyempi kuin ennen?
No totta kai myös William piti vaihtaa saman verran lyhempään kaksoisolentoon, jotta sopii yhteen feikkiKaten kanssa? ;D Liian myöhään vaan hovissa tuon hoksasivat.
Harry saa kerrankin kukkoilla, kun nykyään on edes pitempi kuin veljensä. Edes.
Nyt alkoi siis Williamin kohdalla samanlainen jankkaus, 7,5cm...
On se aikamoinen ruljanssi hovissa vaihtaa KAIKKI 7,5 cm lyhyempiin olentoihin jotta feikki menisi läp. Ei onneksi lapsia tarvitse, he kun kasvavat vielä niin ei ole niin tarkkaa niiden kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sina siis katsot olevasi pateva paattamaan etta mina teeskentelen ulkosuomalaista enka ole asunut neljassa eri maassa? Sittenhan sovit hyvin tahan sakkiin. En muut
Nooh, tähän asti olet kertonut olevasi ihan suomalainen joka aikanaan lähti täältä Amerikkaan.
Haha, ääkkösetön ei petä. "Etsi itse". Jatkuvasti pakkosyöttää meille tietoutta usasta mutta AINA kun jotain asiaa halutaan tarkentaa/selventää tyyppi kiukuttelee ja käskee itse hakemaan tietoa. Ja ihan aina on kyse siitä että hän raasukka ei osaa selittää koska on niin älyttömän kuvion luonut ettei siihen mitään järkevää selitystä löydä.