Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhanajan feministi. Minusta Meghanista ja feminismistä ei pitäisi puhua samana päivänäkään. Ehkä Meghanin feminismi on amerikkaista keskiluokan feminismiä, mutta pohjoismaiseen ajatusmaailmaan se ei sovi.
Onko käynyt Pohjoismaissa saarnaamassa? Vähän nyt jarruja päälle vaikka niin kovasti vihaatkin. :D
Miksi minä vihaisin ihmistä, jota en ole tavannut? Mutta samapalkkaisuus kuuluu pohjoismaiseen työelämään. Olen tietysti itsekin neuvotellut palkastani, mutta en ole sukupuoleni tai minkään muun syyn takia kaksikertaa arvokkaampi työnantajalle, jos puhutaan samankaltaisesta työstä.
"Siitä oli tässä ketjussa jokin aika sitten niin paljon keskustelua, että luulin kaikkien tietävän. Kyse on siis Amy Griffinin emännöimästä The Hamptons' G9 Ventures Summer Summit - nimisestä tilaisuudesta, jossa kuuluisat julkkikset ja bisnesnaiset tapaavat toisiaan. Markle oli siellä mukana poseeraamassa valokuvissa, mutta moni A-luokan julkkis kuulemma vältteli häntä. Marklen yllä nähtiin vaalea pellava-asu, joka oli taas ryppyinen ja liehuvat lahkeet lyhentämättä."
Keskityit taas niin Meghanin mollaamiseen että sinulta jäi jutun ydin ymmärtämättä: Ei ole mitään Hampton nimista paikkaa, on East Hampton ja Southampton Long Islandilla NY-osavaltiossa. Rikkaiden kesäinen temmellyskenttä.
Tämä on juuri niin kuin kaikki muukin tässä ketjussa, vähän sinnepäin mutta ei kuitenkaan oikein. Kamalasti vaan haukutaan ja halveerataan kaikkea, tietämättä mistä puhutaan. Ja sitten kiukutellaan kun joku oikaisee näitä väärinkäsityksiä.
Toivottavasti ratsaavat paluumatkalla.
Vierailija kirjoitti:
"Siitä oli tässä ketjussa jokin aika sitten niin paljon keskustelua, että luulin kaikkien tietävän. Kyse on siis Amy Griffinin emännöimästä The Hamptons' G9 Ventures Summer Summit - nimisestä tilaisuudesta, jossa kuuluisat julkkikset ja bisnesnaiset tapaavat toisiaan. Markle oli siellä mukana poseeraamassa valokuvissa, mutta moni A-luokan julkkis kuulemma vältteli häntä. Marklen yllä nähtiin vaalea pellava-asu, joka oli taas ryppyinen ja liehuvat lahkeet lyhentämättä."
Keskityit taas niin Meghanin mollaamiseen että sinulta jäi jutun ydin ymmärtämättä: Ei ole mitään Hampton nimista paikkaa, on East Hampton ja Southampton Long Islandilla NY-osavaltiossa. Rikkaiden kesäinen temmellyskenttä.
Tämä on juuri niin kuin kaikki muukin tässä ketjussa, vähän sinnepäin mutta ei kuitenkaan oikein. Kamalasti vaan haukutaan ja halveerataan kaikkea, tietämättä mistä puhutaan. Ja sitten kiukutellaan kun joku oikaisee näitä väärinkäsity
Oikaise samalla sitten usa:n lehdistöäkin. Siellä ollaan yhtä tyhmiä kun Hamptonista puhutaan tuossa yhteydessä.
Olisiko Hartsalla diplomaattipassi. Tuskin pölhö jonottaa missään tullissa. Tai laittaa avustajansa kusemaan purkkiin. Ehkä tää viimeisin sanoi, että kiitos ei ja irtisanoi itsensä.
Ei kai sillä diplomaattipassia ole kun ihan siviilihenkilö on ja siviilihenkilönä, just harryna vaan, reissailee pitkin ja poikin ilmastonmuutosta torjuen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri niin kuin kaikki muukin tässä ketjussa, vähän sinnepäin mutta ei kuitenkaan oikein. Kamalasti vaan haukutaan ja halveerataan kaikkea, tietämättä mistä puhutaan. Ja sitten kiukutellaan kun joku oikaisee näitä väärinkäsity
Miksi amerikkalainen media itse käytti Hamptonia jos se on täyttä tietämättömyyttä, kerrohan se, kiitos.
"Miksi amerikkalainen media itse käytti Hamptonia jos se on täyttä tietämättömyyttä, kerrohan se, kiitos."
Itse olet nyt hakoteillä. Englanniksi se on aina THE HamptonS = Hamptonit. Miten se on suomeksi käännetty ei ole minun vallassani.
WSJ article: Summer in the Hamptons Means $30 Berries and $120 Lobster Salad
Vierailija kirjoitti:
No mikä spesialisti ja millä valtuuksilla sinä olet ja tulet tänne muita neuvomaan ja "oikaisemaan"???? Anna ihmisten keskustella ja olla vaikka väärissä luuloissa, ei ole sinun tehtäväsi korjailla ja tulla muiden kommentoinnin väliin päsmäröimään. Raivostuttavaa, kun jokaista yksityiskohtaa joku näplii ja nyppii ja inhottavan ylimieliseen tyyliin kertoo kuinka on ihan pakko teitä tulla neuvomaan.
Täällä ollaan kaikki samanarvoisia, etkä sinä ole yhtään, etkä mitenkään, muiden yläpuolella missään lajissa. Jos ei miellytä se mitä täällä luet, niin painu helv*ttiin pätemään.
Eri, jota et taatusti tule neuvomaan
Vierailija kirjoitti:
"Miksi amerikkalainen media itse käytti Hamptonia jos se on täyttä tietämättömyyttä, kerrohan se, kiitos."
Itse olet nyt hakoteillä. Englanniksi se on aina THE HamptonS = Hamptonit. Miten se on suomeksi käännetty ei ole minun vallassani.
Ja sinä olet pilkunsellainen ja takerrut lillukanvarsiin.
Vierailija kirjoitti:
"The visit marks Prince Harry and Meghan's first joint visit to Colombia, where the Duchess of Sussex may use her Spanish-speaking skills. She learned the language while interning at the U.S. Embassy in Buenos Aires, Argentina, and previously displayed her language ability during a 2020 charity visit in Los Angeles.
She spoke Spanish perfectly with one young woman, Father Greg Boyle of Homeboy Industries, a group that supports people moving on after incarceration or gang involvement, told PEOPLE. She just went right into Spanish, which was a revelation and it was very good.
Hienoa, ei yhtään alapeukkua kun kukaan ei ymmärrä mitä artikkelissa sanotaan!
En minä ainakaan alapeukuta enkä yläpeukuta, ennen kuin olen kuullut sen puhuvan sitä espanjaansa. Yleensä ne sen mainostamat taidot on olleet kuin uutisankka, kuten kalligrafiakin. Täyttä harakanvarvasta, kuin alakoulun askartelutunnilta.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan alapeukuta enkä yläpeukuta, ennen kuin olen kuullut sen puhuvan sitä espanjaansa. Yleensä ne sen mainostamat taidot on olleet kuin uutisankka, kuten kalligrafiakin. Täyttä harakanvarvasta, kuin alakoulun askartelutunnilta.
Ja muoti-ikonin taidot tyylikkääseen pukeutumiseen nähtiin HamptonSISSA. Joo, ei, älä vaan tule neuvomaan...
"No mikä spesialisti ja millä valtuuksilla sinä olet ja tulet tänne muita neuvomaan ja "oikaisemaan"???? Anna ihmisten keskustella ja olla vaikka väärissä luuloissa, ei ole sinun tehtäväsi korjailla ja tulla muiden kommentoinnin väliin päsmäröimään. Raivostuttavaa, kun jokaista yksityiskohtaa joku näplii ja nyppii ja inhottavan ylimieliseen tyyliin kertoo kuinka on ihan pakko teitä tulla neuvomaan.
Täällä ollaan kaikki samanarvoisia, etkä sinä ole yhtään, etkä mitenkään, muiden yläpuolella missään lajissa. Jos ei miellytä se mitä täällä luet, niin painu helv*ttiin pätemään.
Eri, jota et taatusti tule neuvomaan"
n
Niillä valtuuksilla että tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. Kyllä sinäkin oikaisisit jos näkisit Helsinkiä jatkuvasti kutsuttavan Hellzinskiksi, vai mitä?
Sen neuvon voin antaa että tuollaisella aseenteella kuin sinun, ei tule edistymään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä alapeukutin koska et laittanut esimerkkiä hienosta, suomalaisesta kalligrafiasta tai edes omasta hienostuneesta kynänjäljestäsi.
Vierailija kirjoitti:
"No mikä spesialisti ja millä valtuuksilla sinä olet ja tulet tänne muita neuvomaan ja "oikaisemaan"???? Anna ihmisten keskustella ja olla vaikka väärissä luuloissa, ei ole sinun tehtäväsi korjailla ja tulla muiden kommentoinnin väliin päsmäröimään. Raivostuttavaa, kun jokaista yksityiskohtaa joku näplii ja nyppii ja inhottavan ylimieliseen tyyliin kertoo kuinka on ihan pakko teitä tulla neuvomaan.
Eri, jota et taatusti tule neuvomaan"
n
Niillä valtuuksilla että tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. Kyllä sinäkin oikaisisit jos näkisit Helsinkiä jatkuvasti kutsuttavan Hellzinskiksi, vai mitä?
Sen neuvon voin antaa että tuollaisella aseenteella kuin sinun, ei tule edistymään elämässä.
Ja eikun vaan yrittää jaella neuvojaan ;D Olet sinä sitten melkoisen mitätön surkimus, ei voi muuta enää sanoa.
Mitä onnetonta sinulle on oikein elämässäsi tapahtunut, kun pitää pohjamudissa rypevää itsetuntoa yrittää täällä noin kovasti ja muiden kimppuun käymällä nostaa?
Neuvoja otetaan aina vastaan humaanilta, inhimilliseltä, empaattiselta, asiantuntevalta ja asialliselta henkilöltä, johon luotetaan. Sinä et ole sellainen, joten usko viimeinkin, kun monet ovat täällä jo pyytäneet ihan nätistikin, että häipyisitkö jo! Minä sanon hieman suoremmin asiat.
Menehän nyt niille englanninkielisille palstoille uikuttamaan, kun sielläkin on varmaan paaaaljon neuvottavaa ja monia monia tolloja, "jotka eivät tiedä mistään mitään". Tervemenoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet pilkunsellainen ja takerrut lillukanvarsiin.
"Miten se on suomeksi käännetty ei ole minun vallassani."
Olisiko tuossa siis sinulle jonkinlainen vihje siitä, että ollaan suomalaisessa ja suomenkielisessä keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alapeukutin koska et laittanut esimerkkiä hienosta, suomalaisesta kalligrafiasta tai edes omasta hienostuneesta kynänjäljestäsi.
Tulethan vasta sitten alapeukuttamaan, kun ensin esitän sinulle maasta taivaisiin kehumaani, mutta naurettavaksi sekasotkuksi osoittautunutta ja ylimainostettua, kalligrafiaani?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva kuulla hänen espanjaansa. Ihmisillä on usein erikoinen käsitys siitä, mikä on sujuvaa tai hyvää. Isä Greg Boyle tuskin olisi kertonut medialle, että Meghanin espanja oli keskivertoa ja että hän muutenkin takelteli puhuessaan.
Siitä oli tässä ketjussa jokin aika sitten niin paljon keskustelua, että luulin kaikkien tietävän. Kyse on siis Amy Griffinin emännöimästä The Hamptons' G9 Ventures Summer Summit - nimisestä tilaisuudesta, jossa kuuluisat julkkikset ja bisnesnaiset tapaavat toisiaan. Markle oli siellä mukana poseeraamassa valokuvissa, mutta moni A-luokan julkkis kuulemma vältteli häntä. Marklen yllä nähtiin vaalea pellava-asu, joka oli taas ryppyinen ja liehuvat lahkeet lyhentämättä.