Seurustelisitko transihmisen kanssa? Miksi / miksi ei?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Piste.
Miksi / miksi ei?
En. Jos fyysisesti mies muuttuu naiseksi, en ole lesbo, siten en voi seukata. Jos naisvartalo tulee tavallaan mieheksi, en usko sitä mieheksi edes alitajunnassa. Vaikka voin hokea että hyvä juttu jollekin muutos. Joten jätän muille seurustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Piste.
Miksi / miksi ei?
Vain AITO toosa kiinnostaa.
En, En tuntisi vetoa häneen. Ja minulla on ihan täysi oikeus olla tuntematta.
En tosiaankaan. Aitoa sen olla pitää eikä väkisin väkerretty ja vain toisen mielenterveysongelmien tähden.
Olen seurustellut joskus. Toista kertaa en siihen lähtisi.
Kuvitelma henkilöstä olisi outo, en pystyisi ajattelemaan häntä oikeana naisena.
Ilman uuta, kunhan vain on panostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman uuta, kunhan vain on panostusta.
Siis kyllä.
No aika monesti seurustelu tähtää periaatteessa biologisen perheen perustamiseen, joten en. Muun muassa siksi.
En. Eivät ole viehättäviä ja ovat moniongelmaisia (nepsyyttä, mt-ongelmia, syömishäiriöitä). En kannata itsepetosta. Sellaisen ihmisen rinnalla joutuisi teeskentelemään ja voimaan itsekin huonosti.
En voisi seurustella, enkä koskea transnaisen pippeliin. En vain tunne mitään vetoa sellaiseen.
Sen sijaan voisin kokeilumielessä panna hyvin naisellisen näköistä transnaista anaaliin ja suuhun. Eli sellaista, jolta leikkaukset ja hormonihoidot on ääntä myöten tehnyt hänestä hyvännäköisen naisen oloisen. Olen tuollaisista joskus videoita nähnyt. En tiedä olisiko se sen kummempaa, kuin kerran muutamaa oikeaakin naista olen pyllyyn pannut useamman kerran. Ehkä se olisi jonkinlaista varttihomoilua, mutta mitäs pienistä.
En. Haluan oikean miehen, jolla on oikea muna, enkä mitään miestä larppaavaa rekkalesboa.
Ai että me yhdessä shoppailtas pitsistringejä molemmille? Juu ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan oikean miehen, jolla on oikea muna, enkä mitään miestä larppaavaa rekkalesboa.
On pelkästään traagista ettö joku maskuliininen lesbo pakenee homofobiaansa ns transhoitoihin. Näitä valitettavasti on.
Omia kokemuksiaan ei voi jakaa vapaasti