Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
28661/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee akka jallitti hartsaa muuttamaan britanniasta tuolla itsemurhavaikerruksellaan ja nyt kerää sillä rahaa tälle artsiwellille. Kuulemma instituutio eli palatsi oli sanonut, ettei hän saa hakea apua itselleen, koska se vahingoittaa heidän mainetta. Joku kostonkierre alkanut taas eli ilmeisesti Harry ei ole saanutkaan tuota rahaa mummoltaan? Narskuhan kostaa loppuelämänsä.

Vierailija
28662/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumppimainen lähestyminen aiheeseen johtuu kuule ihan vain siitä, että juuri noin tämä vanhempi henkilöön käyvä  rouvamme ääkkösiään vältellen toimii, kerta toisensa jälkeen.

Pitäisköhän tyyliä siis jo vaihtaa?

Hän vaihtaa välillä tyyliä muttei kovin paljoa. Tunnetaan myös kielioppipuolisena.

Ei ne pässinsarvet, doorknopit, petonit ja ?,,... auta, kun herjaava ja ivallinen tyyli ei muutu.

Kahelimummoilla näyttää olevan krapulapäivä, sellaisia ovat jutut tänään.

Niin näyttää olevan. Otin nuo lainaukset häneltä tähän vielä kerran, kun taitaa kaheli olla aika usein krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28663/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä me muistamme, kun sekosit kerran ainakin niin, että tuli ääkkösillä ja ilman ääkkösiä tekstiä samassa kommentissa. Vaihdoitko konetta lennosta, kesken kommentin ;D ??? Sinut myös tunnistaa, kirjoitat sitten millä kirjaimistolla tahansa."

Tuonkin olen muistaakseni selittanyt useamman kerran, kirjoita vastaus nyt siihen vihkoosi.

Minulla on kaksi lapparia (kolmas tilattu), HP:ssa on numpad ja silla pystyy kirjoittamaan aat pisteilla jos jaksaa, joskus ei jaksa ja ja silloin lipsuu. Matkalappari on niin pieni etta siina ei ole mitaan ylimaaraista.

Nyt sitten iloksesi kirjoitan suomeksi: palt132ivalt132malt132alt132ralt132. Ota tuosta sitten selvaa.

Oletko käynyt muistitestissä? Aihetta olisi. Oireet näkyvät jo, aggressiivisuus on yksi selvimmistä.

Vierailija
28664/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suoraan sanoen ärsyttää tämä ketjun narsku, joka päivästä toiseen leikkii ääkkösetöntä ja hänen taistelupariaan. Onko kivaa, kun saa suoltaa mielikuvitusjuttua päivästä toiseen? Pitääkö meidän muiden muka uskoa, että ketjussa kiusataan oikeasti jotakuta A la Markle? 

Yhtä lailla ärsyttää Raakel, joka on taas haastattelussa antanut ymmärtää olleensa itsemurhan partaalla. Archewell on perustanut nyt sivuilleen The Parents' Networkin. Viisi vanhempien videota on katsottavissa. Luvataan vertaistukea vanhemmille, joiden lapsi on päätynyt onnettomaan tekoon. Kuinka asiantuntevaa apua sieltä on oikeasti saatavilla? Vai onko tämä taas Raakelin näytelmää? Ainakaan hän ei itse tee muuta kuin emännöi ja ottaa kunnian itselleen.

Kerjää taas joltain asiaankuuluvalta instanssilta palkintoa tai ostaa sellaisen, jota menee teatraalisin elkein pokkaamaan huonosti istuvissa ja ryppyisissä Givenchyissään, Dianan koruja kilistellen. 

Vierailija
28665/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suoraan sanoen ärsyttää tämä ketjun narsku, joka päivästä toiseen leikkii ääkkösetöntä ja hänen taistelupariaan. Onko kivaa, kun saa suoltaa mielikuvitusjuttua päivästä toiseen? Pitääkö meidän muiden muka uskoa, että ketjussa kiusataan oikeasti jotakuta A la Markle? 

Yhtä lailla ärsyttää Raakel, joka on taas haastattelussa antanut ymmärtää olleensa itsemurhan partaalla. Archewell on perustanut nyt sivuilleen The Parents' Networkin. Viisi vanhempien videota on katsottavissa. Luvataan vertaistukea vanhemmille, joiden lapsi on päätynyt onnettomaan tekoon. Kuinka asiantuntevaa apua sieltä on oikeasti saatavilla? Vai onko tämä taas Raakelin näytelmää? Ainakaan hän ei itse tee muuta kuin emännöi ja ottaa kunnian itselleen. 

Jos noin kamalasti ärsyttää niin poistu ketjusta. Hanki joku tuottavampi ja terveempi harrastus. Kuka muuten on "Raakel"? Kai sinun nimesi sitten on Kaakel? vai Kaakattaja?

Vierailija
28666/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjää taas joltain asiaankuuluvalta instanssilta palkintoa tai ostaa sellaisen, jota menee teatraalisin elkein

Kateus juo kaljatkin kaapista.

Vierailija
28667/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen isosta torsosta, pitkistä käsistä, heinänseiväsjaloista, ryppyisistä vaatteista, vaiko teeskentelyllä ja valheella ansaitusta kunniasta? Ja kaljaan en koske.

Vierailija
28668/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkee akka jallitti hartsaa muuttamaan britanniasta tuolla itsemurhavaikerruksellaan ja nyt kerää sillä rahaa tälle artsiwellille. Kuulemma instituutio eli palatsi oli sanonut, ettei hän saa hakea apua itselleen, koska se vahingoittaa heidän mainetta. Joku kostonkierre alkanut taas eli ilmeisesti Harry ei ole saanutkaan tuota rahaa mummoltaan? Narskuhan kostaa loppuelämänsä.

Ihme paikka se palatsi, Harrylle William suositteli terapiaa kun näki miten vaikeaa tällä oli ja vasta hoviin tulleelta jolla olettaisi voivan ollakin sopeutumisvaikeuksia aivan erilaiseen maailmaan kuin missä on ikänsä elänyt ei muka, vaan päin vastoin kiellettäisiin. Perustetaan toimintaa nuorten mielenterveyteen liittyen mutta oma porukka saa luvan pärjätä ihan omillaan. En todellakaan usko. Narsistimarttyyrin uhriutumista vain. Eikä varmaan mitään itsemurhaakaan ajatellut, siinäkin piti vain leikkiä Dianaa - että Harry ainakin säikähtäisi.

Vierailija
28669/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan uhmasi kuningatarta ja protokollaa useamman kerran, niin itsenäinen ja vahva hän oli. Mutta ei sitten oman hyvinvoinnin takia mennyt ihan omatoimisesti terapiaan kun instituutio kielsi. Jep jep.

Vierailija
28670/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

28663, niin, sellainen se Markle on, kateellinen.

Vierailija
28671/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin kamalasti ärsyttää niin poistu ketjusta. Hanki joku tuottavampi ja terveempi harrastus. Kuka muuten on "Raakel"? Kai sinun nimesi

Taas sinä käyt kanssakeskustelijaan, paraskin puhumaan kiusaamisesta. Harry ja sitä myötä Meghan on ketjun aiheena, saa siitä keskustella vaikka ärsyttäisikin. Kovana Sussex-fanina tiedät ihan varmasti että Meghanin ensimmäinen nimi on Rachel ja ilmeisesti sitä käytti ennen kuin ryhtyi näyttelijäksi. Ja niin ärsyttää minuakin ja tasan tarkkaan monia muitakin ääkkösetön ja muut aliaksensa, ala itse käyttäytyä asiallisesti sen sijaan että komentelet ja haukut muita.

Vierailija
28672/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan uhmasi kuningatarta ja protokollaa useamman kerran, niin itsenäinen ja vahva hän oli. Mutta ei sitten oman hyvinvoinnin takia mennyt ihan omatoimisesti terapiaan kun instituutio kielsi. Jep jep.

Miten se menikään, Harryn sanojen mukaan: "Minkä Meghan haluaa, sen Meghan saa". Näköjään ei sitten itse halunnutkaan mitään psykologista tai psykiatrista apua.

Vierailija
28673/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eikä umpirakastunut, vaimoansa niin suojeleva Harrykaan saanut tehtyä asialle mitään. Vaikka ainakin yhden terapeutin tiesi kun siellä oli käynyt.

Vierailija
28674/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin kun ajattelee, ehkä koko hovi toivoikin Megsun menemään terapiaan kun alkoi todellinen persoona ja käytös paljastua. Mutta narsistina ei tietenkään mennyt vaan sai jälleen hyvää materiaalia kääntää asia ylösalaisin ja valkoisen mustaksi. En sano faktana vaan ihan spekuilen vain minäkin nyt.

Vierailija
28675/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eikä umpirakastunut, vaimoansa niin suojeleva Harrykaan saanut tehtyä asialle mitään. Vaikka ainakin yhden terapeutin tiesi kun siellä oli käynyt.

No niinpä! Olihan heilläkin omaa henkilökuntaa, sihteeriä sun muuta, olisi laittanut hänet hoitamaan asian. Mutta sitten olisi jäänyt yksi mojova lyönti hovia kohtaan lyömättä ja koko maailmalle julistamatta. En itse kyllä usko tuohon kieltoon ollenkaan mutta jos niin olisi ollut niin olisivathan he, hyvänen aika, siitä huolimatta hakeneet apua. Eikä kenenkään olisi tarvinnut edes tietää koko käynneistä mitään niin miten se nyt instituutiota olisi vahingoittanut ja mainetta pilannut? 

Vierailija
28676/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minua suoraan sanoen ärsyttää tämä ketjun narsku, joka päivästä toiseen leikkii ääkkösetöntä ja hänen taistelupariaan. Onko kivaa, kun saa suoltaa mielikuvitusjuttua päivästä toiseen? Pitääkö meidän muiden muka uskoa, että ketjussa kiusataan oikeasti jotakuta A la Markle? 

Yhtä lailla ärsyttää Raakel, joka on taas haastattelussa antanut ymmärtää olleensa itsemurhan partaalla. Archewell on perustanut nyt sivuilleen The Parents' Networkin. Viisi vanhempien videota on katsottavissa. Luvataan vertaistukea vanhemmille, joiden lapsi on päätynyt onnettomaan tekoon. Kuinka asiantuntevaa apua sieltä on oikeasti saatavilla? Vai onko tämä taas Raakelin näytelmää? Ainakaan hän ei itse tee muuta kuin emännöi ja ottaa kunnian itselleen."

FYI: Minulla on yksi ainoa persoona, nuo muut ovat ketjukahelien keksintoa. Helposti arsyynnyt mutta osaat kylla iskea takaisin ja navan alle. Kovin kepeasti myos rienaat itsemurhan partaalle kiusattuja. Toivottavasti rumat kommenttisi eivat tuo karmaa omaan elinpiiriisi.

Osaat myos sujuvasti vaheksya muiden saavutuksia ja aikaansaannoksia. Sinun aikasi nayttaa kuluvan AV:lla tuntemattomia herjaamassa. Have a nice day!

Vierailija
28677/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hassua. Siniverinen oman perheen kuninkaallinen poika saa mennä terapiaan, siitä ei ole mainehaittaa hoville ja RF:lle mutta rahvas Meghan ei, se olisi katastrofi. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
28678/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hassua. Siniverinen oman perheen kuninkaallinen poika saa mennä terapiaan, siitä ei ole mainehaittaa hoville ja RF:lle mutta rahvas Meghan ei, se olisi katastrofi. Uskoo ken tahtoo.

Charles kävi ihan avoimesti terapiassa avioeronsa yhteydessä. Samoin Diana.

Ja prinsessa Margaret. 

Vierailija
28679/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minua suoraan sanoen ärsyttää tämä ketjun narsku, joka päivästä toiseen leikkii ääkkösetöntä ja hänen taistelupariaan. Onko kivaa, kun saa suoltaa mielikuvitusjuttua päivästä toiseen? Pitääkö meidän muiden muka uskoa, että ketjussa kiusataan oikeasti jotakuta A la Markle? 

Yhtä lailla ärsyttää Raakel, joka on taas haastattelussa antanut ymmärtää olleensa itsemurhan partaalla. Archewell on perustanut nyt sivuilleen The Parents' Networkin. Viisi vanhempien videota on katsottavissa. Luvataan vertaistukea vanhemmille, joiden lapsi on päätynyt onnettomaan tekoon. Kuinka asiantuntevaa apua sieltä on oikeasti saatavilla? Vai onko tämä taas Raakelin näytelmää? Ainakaan hän ei itse tee muuta kuin emännöi ja ottaa kunnian itselleen."

FYI: Minulla on yksi ainoa persoona, nuo muut ovat ketjukahelien keksintoa. Helposti arsyynnyt mutta osaat kylla iskea takaisin ja navan alle. Ko

Ei hän rienannut itsemurhan partaalle kiusattuja, äläpä valehtele. Etkä sinä ketään vakuuta, läpinäkyvä olet ja sinuun on totaalisen kyllästytty.

Vierailija
28680/46129 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles kävi ihan avoimesti terapiassa avioeronsa yhteydessä. Samoin Diana.

Ja prinsessa Margaret. 

Tämäkin vielä. Voi niitä jotka Sussexeja tuossakin asiassa uskovat. Miten se Harrykin kehtaa, vai onko niin pehmeäpäinen ettei tuollaista muista tai käsitä? Sokeasti uskoo kun Meghan itkuntuhruisin silmin selittää että muut käyttivät kaikki terapiat ja hän jäi ilman.

Ketju on lukittu.