Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Eikö tämä Chrissy Teigen, sen ulvovan laulajan vaimo, saanut Markulta hillopurkin, jota esitteli somessa. Sama Teigen kehotti 16-vuotiasta Courtney Stoddenia ta pp a ma an itsensä somessa. Sitten Markku halailee vanhempia, joiden 16-vuotiaat lapset ovat tehneet somekiusaamisen takia it se mur han.
Harry-ketjussa vai pitaisiko kirjoittaa "Härry-ketjussa", on nyt jauhettu ää-kirjaimista oikein olan takaa.
#28696 ei luota itseensä vaan odottaa etta joku referoi hanelle videon. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Harry-ketjussa vai pitaisiko kirjoittaa "Härry-ketjussa", on nyt jauhettu ää-kirjaimista oikein olan takaa.
Koska hän ei nyt ehdi, katsoo sitten kun kerkiää, ihan selvästi hän sen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön teki niin suuren numeron itsestään ja aakkosistaan, samoin usalaisuudestaan niin kestäköön nyt seuraukset.
Mitka seuraukset? Tuletko lappasemaan? Sullahan on ollut vaikea sunnuntai. 🐓🐓🐓🐓🐓🐓
Ah, olet siis väkivaltainenkin kuten idolisi. Ne seuraukset joita et nyt tahdo kestää, että sinua muistutetaan omista sanoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön teki niin suuren numeron itsestään ja aakkosistaan, samoin usalaisuudestaan niin kestäköön nyt seuraukset.
Jos asuu toisessa valtiossa, niin asian voi ilmaista fiksusti jos se yleensä liittyy aiheeseen jotenkin, eikä pitää sitä minään maailman suurena ja hämmästyttävänä ihmeenä. Mitä siinä on korostamista? Moni on töissä ulkomailla. Ja palstalla kyllä osataan kieliä, se on jo nähty.
Tämä pitää itseään jonain periamerikkalaisena ja halveksii suomalaisuutta, vaikka kommenteistaan löytyy tämän tästä vanhoja termejä ja sanontoja, selvällä suomen kielellä. Ulkomaisille palstoille ei uskaltaudu, mutta täällä koettaa mongertaa englantia minkä ehtii, vaikka melkein päivittäin kerrotaan, että kielemme on suomi. Melkoinen luupää, normiälyinen uskoisi kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitka seuraukset? Tuletko lappasemaan? Sullahan on ollut vaikea sunnuntai. 🐓🐓🐓🐓🐓🐓
Kielipuolikin käyttää mielellään omituisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Chrissy Teigen, sen ulvovan laulajan vaimo, saanut Markulta hillopurkin, jota esitteli somessa. Sama Teigen kehotti 16-vuotiasta Courtney Stoddenia ta pp a ma an itsensä somessa. Sitten Markku halailee vanhempia, joiden 16-vuotiaat lapset ovat tehneet somekiusaamisen takia it se mur han.
Kenestä Markusta kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
"Kateellinen isosta torsosta, pitkistä käsistä, heinänseiväsjaloista, ryppyisistä vaatteista, vaiko teeskentelyllä ja valheella ansaitusta kunniasta?"
Kommenttisi antoi ymmärtää että olet itse tuon rumiluksen vastakohta eli ns. Barbie ja puhdas pulmunen.
Puhdas pulmunen? Miten olen antanut sellaista ymmärtää? Ja eikö Megsulle ole muuta verrokkia kuin Barbie? Vaikka normaalipituinen ja -painoinen ja tavallisen näköinen nainen? Outoa verrata jotakuta nukkeen. Ja miksi verrata? En minä ole täällä aiheena.
Jos henkilö itse kertoo omaavansa "legs for miles" tai kehuskelee "sydänkohtauksen aiheuttavaa kauneuttaan", niin eiköhän sellaista saa kritisoida ja vaihtaa nuo harhat ihan vain pelkkään realismiin?
Vierailija kirjoitti:
Kurkkaseppas tuonne Trump-ketjuun. Siellä brassailevat USAssa opiskelleet. 🤣
Mitä seurauksia ehdotat, raippoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä Markusta kirjoitat?
Se on sellainen kiva lempinimi Marklelle. Ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etko ymmarra mita "joku sen referoi" tarkoittaa? Ei voi selkeammin sanoa etta ei itse ymmarra mita videossa sanotaan vaan luottaa jonkun muun tulkintaan.
Muistelen, että tästä Marklesta huhuttiin hänen olevan alunperin mies. Laitoskuvissa eli synnytysairaalakuvissa missä oli huumatun tai ilmeisesti hänen äitinsä oli aina huumeissa näköisen äitinsä sylissä tällä oli laitosvaatteet päällä. Sininen puku joka annetaan pojille. Markulla sis Marklella on myös hyvin vahvat leukaperät, ja tuollainen miesmäinen vartalo.Leukaperiä on tainnut botoxilla aina muokata, siksi hänen ulkonäkönsä muuttuu aina niin paljon, näyttää eri näköiseltä kuvissa. En tiedä, saattaahan sillä olla joku ylimääräinen kromosomi kuten näillä nyrkkeilijöilläkin. Härrystähä on sanottu, että se on miehiin päin kallellaan. Ehkä Markku tarjosi jotain, mitä norminainen ei kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kateellinen isosta torsosta, pitkistä käsistä, heinänseiväsjaloista, ryppyisistä vaatteista, vaiko teeskentelyllä ja valheella ansaitusta kunniasta?"
Kommenttisi antoi ymmärtää että olet itse tuon rumiluksen vastakohta eli ns. Barbie ja puhdas pulmunen.
Puhdas pulmunen? Miten olen antanut sellaista ymmärtää? Ja eikö Megsulle ole muuta verrokkia kuin Barbie? Vaikka normaalipituinen ja -painoinen ja tavallisen näköinen nainen? Outoa verrata jotakuta nukkeen. Ja miksi verrata? En minä ole täällä aiheena.
Jos henkilö itse kertoo omaavansa "legs for miles" tai kehuskelee "sydänkohtauksen aiheuttavaa kauneuttaan", niin eiköhän sellaista saa kritisoida ja vaihtaa nuo harhat ihan vain pelkkään realismiin?
Paitsi etta taas olet vaarassa ja luotat jonkun muun sanoihin. "Heart attack gorgeous" kuvaili Harry Meghania ensitapaamisessaan. Ei ole Meghan niin koskaan kehuskellut. Mutta tassa ketjussahan menee taydesta vaikka mika valehtelu ja auta armias sita joka rohkenee mammoja korjata! Ei hyva heilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapiskukko on sinulle tuntematon elukka???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etko ymmarra mita "joku sen referoi" tarkoittaa? Ei voi selkeammin sanoa etta ei itse ymmarra mita videossa sanotaan vaan luottaa jonkun muun tulkintaan.
Ymmärrän. Itse et taida ymmärtää lukemaasi tai sitten teet omia tulkintojasi; jos häntä video kiinnostaa niin paljon että haluaa tietää heti mitä se sisältää mutta katsoo itse kunnolla sitten kun kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapiskukko on sinulle tuntematon elukka???
No on se siinä mielessä että tiedän kyllä mikä se on mutta olen niin paljon nuorempi kuin sinä ettei meillä koulussa enää mitään Aapiskukkoa ollut, toisin kuin sinulla siellä kansakoulussa vai kiertokouluko se oli.
Vierailija kirjoitti:
No mitä siitä haastattelusta? Ignooratkaa herranjjestas tuo ketjun trolli ja puhukaa Harrystä ja hänen vaimostaan! Aion katsoa jonkun juutuuberin referaatin haastattelusta, kunhan kerkiän, koska tässä on nyt ollut kaikenlaista. Oliko se yhtä järkky kokonaisuudessaan kuin traileri antoi ymmärtää?
Haastattelu oli lyhyempi kuin odotin. Ensin näytettiin, kun Markle ja Harry menivät halaamaan ennalta tuntemiaan vanhempia ja Jane Pauley'ta jossain talossa. Kehuttiin, kuinka on halaaja. Jatkossa Sussexeja haastateltiin sekä parina että toisen pariskunnan kanssa. Haastattelija oikein huomautti, kuinka Meghan turvautuu mieheensä asettamalla kätensä hänen polvelleen. Harry ei koskettanut vaimoaan. Muita pariskuntia haastateltiin myös erikseen. Haastattelija totesi myös, ettei osallistujia ole vielä kovinkaan paljoa, johon Meghan vastasi, että jostain on aloitettava. Suurimman roolin haastattelussa sai tietenkin Meghan, joka pääsi taas tarinoimaan itsemurha-ajatuksistaan, vaikkei oikeasti kertonut mitään konkreettista. Syntyi vaikutelma, että muut vanhemmat olivat vain pikku roolien näyttelijöinä Meghanin kuvaelmassa. Kommenttipalstoilla ollaan pettyneitä myös Pauleyn hampaattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen, että tästä Marklesta huhuttiin hänen olevan alunperin mies. Laitoskuvissa eli synnytysairaalakuvissa missä oli huumatun tai ilmeisesti hänen äitinsä oli aina huumeissa näköisen äitinsä sylissä tällä oli laitosvaatteet päällä. Sininen puku joka annetaan pojille. Markulla sis Marklella on myös hyvin vahvat leukaperät, ja tuollainen miesmäinen vartalo.Leukaperiä on tainnut botoxilla aina muokata, siksi hänen ulkonäkönsä muuttuu aina niin paljon, näyttää eri näköiseltä kuvissa. En tiedä, saattaahan sillä olla joku ylimääräinen kromosomi kuten näillä nyrkkeilijöilläkin. Härrystähä on sanottu, että se on miehiin päin kallellaan. Ehkä Markku tarjosi jotain, mitä norminainen ei kykene.
Tällaiset saavat kuljeskella ihan vapaalla jalalla? Onko naapureille kerrottu että osaisivat varoa?
se sussexien nettikiusaamisprojekti vml, joku sanoi että siinä ei ole kyse Walesien kiusaamisesta - mutta - Waleseilla on lapsia, heihin ihan varmasti vaikuttaa julmuus mitä vanhemmistaan on ouhuttu ja ovat he itsekin joutuneet karmean solvaamisen ja uhkailunkin kohteeksi, lapset siis.