Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Kielioppinen ja ääkkösetön on yksi ja sama ihminen. Ja jos ei ole niin ihmeen samasta puusta veistetyt ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kielioppinen ja ääkkösetön on yksi ja sama ihminen. Ja jos ei ole niin ihmeen samasta puusta veistetyt ovat.
Kova inttäminen ja lopuksi uhriutuminen, sama tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Gary Grand ja Rigde?
rigte, pienellä. Oli siinä Kate-ketjussa, mullakin menee välillä sekaisin kummassa olen kun sama tyyppi riehuu molemmissa. Mut joo, mikäs elokuva se on ollut missä mehumainoksen suomalainen sankari esiintyy :D ja koska on Tarzan-elokuvia näytetty elokuvateattereissa, aika monta kymmentä vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gary Grand ja Rigde?
rigte, pienellä. Oli siinä Kate-ketjussa, mullakin menee välillä sekaisin kummassa olen kun sama tyyppi riehuu molemmissa. Mut joo, mikäs elokuva se on ollut missä mehumainoksen suomalainen sankari esiintyy :D ja koska on Tarzan-elokuvia näytetty elokuvateattereissa, aika monta kymmentä vuotta sitten?
Näin. Ja vahakantinen vihkokin vielä. Kari Grandi, kaikkien janoisten sankari. Ja tästä ei voi päätellä mun ikää, kun näitä vanhoja mainospätkiä tämän tästä esitetään ja muistellaan. "Simo vaatehuoneelta" vieläkin julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei mikään vitsi. Vessassa taisi ne ääkköset löytyä, mutta keittiössä ne katoavat, vai miten se menikään? Ihan itse on tämän kertonut täällä.
Katso siita vahakantisesta vihostasi mihin olet kaikki ketjun tapahtumat kirjannut, sieltahan se loytyy. Sinullehan voi uskotella ihan mita tahansa, vihkoon kirjataan.
Vähän ohis, mutta mistä nykyään saa vahakantisia vihkoja? Amerikan ihmemaasta?
Niin, tuokin osoittaa että kyseessä vanha, oppimaton ihminen.
Vähintään kuusikymppinen. Käynyt kauppakoulun tms. ennen tietotekniikan yleistymistä. Kertoi lähteneensä pois Suomesta kiusaamisen vuoksi. Ei maininnut sitä, kuka kiusasi ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei mikään vitsi. Vessassa taisi ne ääkköset löytyä, mutta keittiössä ne katoavat, vai miten se menikään? Ihan itse on tämän kertonut täällä.
Katso siita vahakantisesta vihostasi mihin olet kaikki ketjun tapahtumat kirjannut, sieltahan se loytyy. Sinullehan voi uskotella ihan mita tahansa, vihkoon kirjataan.
Vähintään kuusikymppinen. Käynyt kauppakoulun tms. ennen tietotekniikan yleistymistä. Kertoi lähteneensä pois Suomesta kiusaamisen vuoksi. Ei maininnut si
Tämän ketjun perusteella veikkaisin että oli itse se kiusaaja. Hyvinkin on voinut kokea olevansa uhri, niinhän hän täälläkin on töykeä ja törkeä, muita solvaava mutta ei näe itsessään mitään vikaa, muut vain kiusaavat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään kuusikymppinen. Käynyt kauppakoulun tms. ennen tietotekniikan yleistymistä. Kertoi lähteneensä pois Suomesta kiusaamisen vuoksi. Ei maininnut si
Vähintään kuusvitonen tuosta päätellen. T. 1965 syntynyt, jonka lukiovuosina ATK tuli kouluun oppiaineeksi, olin lukion toisella silloin. Itse sitä en päässyt oppimaan, koska se oli aina samaan aikaan kuin ranskantuntini.
Harry ja maghan menevät royal-tourille Kolumbiaan. Mutta he eivät edusta Britanniaa vaan Nigeriaa, koska Markle on Nigerian prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihan se presidentti ketaan kutsunutkaan vaan varapresidentti. Eivatka Harry ja Meghan mene sinne mitaan maata edustamaan vaan pohjustamaan tulevaa konferenssia. Kolumbialaiset ymmartavat ilmaisen PR:n arvon.
Palstamammoilta on H&M vihassaan mennyt taas paapointti ihan sivu suun. Toivottavasti teilla ei ole mitaan tekemista Suomen maineen markkinoinnin kanssa.
Sinäkin siis olet taas kiiruhtanut tänne Harklejen oletetetuista lapsista tehtyjen lukuisten videoiden katselusta, niin kuin eilen kehuit. Laitatko nyt yhdenkin linkin mistä näitä katsoit?
Ja mikä ihmeen PR arvo 😂
Public Relations = PR 🙄
Niin? Vai onko se huonokin PR sitten hyväksi?
There is no bad publicity. (P.T. Barnum.)
Onnea vain 47-vuotiaalle jahtitytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa laittaa herätyskello soimaan huomisen Rachelin juhlapäivän kunniaksi!
Syntymäpäivä? Viisikymppiset? Voi Harry parkaa. Päivän stara vaatii kaiken huomion ja palvelun.
42 = 50 ? (Only in Finland).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahelimummoilla on niitä vintillä jemmassa.
"Että sinä jaksat olla rasittava päivästä toiseen.
Niitä videoita ei ole olemassa vaikka kuinka räksytät."
Ja sinä räksytät linkkiä olemattomiin videoihin. Päässäsi ei ole kaikki ihan paikallaan?
Onko ääkkösettömälläkin tänään synttärit, kun häntä niin muistellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa laittaa herätyskello soimaan huomisen Rachelin juhlapäivän kunniaksi!
Syntymäpäivä? Viisikymppiset? Voi Harry parkaa. Päivän stara vaatii kaiken huomion ja palvelun.
42 = 50 ? (Only in Finland).
Jos on syntynyt 1977, niin on kyllä viiskymppinen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No se on tietenkin harhoissaan Meghanin kaksoissisko, ja juhlii pöydät herkuista notkuen. Illalla sokerihumalassa, tai muuten humalassa, tulee taas esiintymään ja tiuskimaan parempana ihmisenä tänne, englantia vääntäen. Tenttaa viisi sivua miksi vähä-älyiset ja oppimattomat eivät vastaa enkuksi hänen haasteeseensa, ettekö osaa, häh? Lopuksi loukkaantuu, kun provokaationsa ei ota tulta alleen, ja haukkuu suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
YOU got HER under YOUR skin, Frank Sinatraa mukaellen.
Let it go, let it go, let it go, Frozen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on tietenkin harhoissaan Meghanin kaksoissisko, ja juhlii pöydät herkuista notkuen. Illalla sokerihumalassa, tai muuten humalassa, tulee taas esiintymään ja tiuskimaan parempana ihmisenä tänne, englantia vääntäen. Tenttaa viisi sivua miksi vähä-älyiset ja oppimattomat eivät vastaa enkuksi hänen haasteeseensa, ettekö osaa, häh? Lopuksi loukkaantuu, kun provokaationsa ei ota tulta alleen, ja haukkuu suomalaiset.
Olen lukenut tuhansia ja tuhansia kirjoja, olettaisin, että sanavarastoni on laaja, mutta ääkkösetön yllättää aina silloin tälläin käyttämällä vanhahtavaa sanaa, jota en tiedä.