Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Kontulassa lueta Ison Amerikan uutisia?
Lawsuit accuses Norwich University of sex-based employment discrimination, retaliation.
Liian mitaton uutinen saadakseen maanlaajuista palstatilaa. Paikallisuutinen niinkuin joku kolari. Amerikka on iso maa.
Amerikka on manner jolla sijaitsee 35 itsenäistä valtiota, maata. Eikö amerikkalainen sitä tiedä vaikka niin opettaa meitä muita tietämättömiä kuinka asiat amerikassa ovat?
Eiko suomalainen ole huomannut etta USA on anoa maa jonka nimessa on America?
USA on maa? Käsittääkseni se on liittovaltio, muodostuu useasta maasta, edelleen.
Edelleen? Mistä lähtien USA on muodostunut useasta maasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulle alkaa selvita mista kaikki Markle claw ja muut nimittelyt ovat saaneet alkunsa. Brittien omasta kylmyydesta. Ovat nyt hyokanneet paaministerinsa kimppuun kun pitaa vaimoaan kadesta. Kauhistus!
Markle clawhan ei tarkoita kädestä pitämistå vaan sitä pakkomielteistä kahden käden puristusotetta jolla Meghan roikkuu Harryssä.
Selkokielellä: Sinulle tuntematon hellyydenosoitus jota itse et pystyisi tekemään = pakkomielteinen puristus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulle alkaa selvita mista kaikki Markle claw ja muut nimittelyt ovat saaneet alkunsa. Brittien omasta kylmyydesta. Ovat nyt hyokanneet paaministerinsa kimppuun kun pitaa vaimoaan kadesta. Kauhistus!
Markle clawhan ei tarkoita kädestä pitämistå vaan sitä pakkomielteistä kahden käden puristusotetta jolla Meghan roikkuu Harryssä.
Selkokielellä: Sinulle tuntematon hellyydenosoitus jota itse et pystyisi tekemään = pakkomielteinen puristus.
No katselepa uudelleen esim. Nigerian videota, missä syöksyy ensimmäisenä työntämään kaulaansa tyrkylle ja ahnehtii sitä kaulakorua. Yleensä on aina myös työntymässä nappaamaan mikrofonia ja aloittaa jo puhumaan, vaikka se on Harry, kuninkaallinen prinssi, joka on kutsun syy, ei siis Markle.
Joka tilanteessa etuilee ja luulee, että on illan tähti. Ja nämä sun hellyydenosoitukset ovat yleensä taputtelua selkään, kun ohjailee Harrya haluamaansa suuntaan tai vetää kädestä ja käsivarresta. Samalla toljottaa teennäisesti Harrya silmiin, koko hammasrivistö irvessä. eri
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan Archie ja Lili menossa pian sinne kansallispuistoon ja Disneylandiin? Pitäis saada paparazzikuvia otetuksi, kun Georgella on pian 11-vuotissynttärit.
Mihin kansallispuistoon he ovat nyt menossa?
Meksu on sosiaalisesti kömpelö kuin norsu polsiinikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Mrs. Manners? Mitä se Meghan on nyt taas tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katselepa uudelleen esim. Nigerian videota, missä syöksyy ensimmäisenä työntämään kaulaansa tyrkylle ja ahnehtii sitä kaulakorua. Yleensä on aina myös työntymässä nappaamaan mikrofonia ja
Pikkurouva ei siis odottanut viidettä käskyä emännältä tulla ottamaan kahvia?
"No katselepa uudelleen esim. Nigerian videota, missä syöksyy ensimmäisenä työntämään kaulaansa tyrkylle ja ahnehtii sitä kaulakorua. Yleensä on aina myös työntymässä nappaamaan mikrofonia ja "
No onpa sinulla agressiivinen sanavarasto ihan tavalliselle isäntien ja vieraiden tapaamiselle.
Oletko itse niitä jotka sulautuvat tapettiin, eivä puhu eivätkä pukahda?
Ovatko sussex-fanit todellakin noin yksinkertaisia ja mustavalkoisia ajatusmaailmaltaan että eivät kykene ajattelemaan mitään vaihtoehtoja tökerön käytöksen - tuppisuuna istumisen/turhan kursailun välillä? Vai ovatko nuo pari viimeistä kommenttia epäonnistuneita yrityksiä olla nokkelia ja nolata se kommentoija jolle vastasivat?
The Palace Gift Shop lanseerasi uutuutensa The Holyrood Palace Dry Ginin tyylikkäällä kuvalla, jossa on - kauhistus! - sitruunoita ja vihreitä yrttejä! Kyllä on Montecitossa lautaset lennelleet, pakkohan tuon on olla Meghanille suunnattu ilkeä tölväisy, eikö niin?
Sellainen juttu vain, että tuo lanseeraus on ammattimaisesti tehty, tavaraa on valmiina toimitettavaksi, kuva on tyylikkäästi sommiteltu, ja sitruunoilla ja yrteillä on jotain tekemistä itse tuotteen, ginin, kanssa. Päinvastoin kuin Meghanin nuutuneet sitruunat, joilla ei ole mitään 372yhteyttä mansikkahillon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko sussex-fanit todellakin noin yksinkertaisia ja mustavalkoisia ajatusmaailmaltaan että eivät kykene ajattelemaan mitään vaihtoehtoja tökerön käytöksen - tuppisuuna istumisen/turhan kursailun välillä? Vai ovatko nuo pari viimeistä kommenttia epäonnistuneita yrityksiä olla nokkelia ja nolata se kommentoija jolle vastasivat?
Ainoastaan ihmetyttaa muutaman ketjulaisen yliampuva sanasto kun on kyseessa Meghan. Syoksymista, ryntailya, ahmimista ja klahmimista. Jotenkin irvokkaalta kuulostaa suomalaisen hissukan kirjoittamana. Olen lievasti huvittunut.
Vierailija kirjoitti:
"No katselepa uudelleen esim. Nigerian videota, missä syöksyy ensimmäisenä työntämään kaulaansa tyrkylle ja ahnehtii sitä kaulakorua. Yleensä on aina myös työntymässä nappaamaan mikrofonia ja "
No onpa sinulla agressiivinen sanavarasto ihan tavalliselle isäntien ja vieraiden tapaamiselle.
Oletko itse niitä jotka sulautuvat tapettiin, eivä puhu eivätkä pukahda?
Minulla on käytöstavat ja pelisilmää toimia fiksusti kaikenlaisissa tilanteissa. On olemassa myös tilanteita, missä pitää juuri sulautua tapettiin ja pitää suunsa kiinni. Meghan ei tajua tätä, vaan ampaisee juhlittavan päähenkilön paikalle loistamaan, ja sieppaa jopa mikrofonin kädestä, jos ei estetä.
Mites sinulla noin meni tunteisiin, kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin? Passiivisaggressiivista?
Jospa pysyisit ketjun aiheessa? Meghan kuuluu samaan penaaliin, kuin miehensä, tylsä kynä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minulle nuo oli tarkoitettu, ja osuit oikeaan ;D
Antavat kuvaa yksinkertaisesta "Entäs itse" -tyypistä, jolla ei ole oikeastaan mitään varteenotettavaa sanottavaa.
Nigeria-videoon ei ollut mitään vastaan sanomista, eikä puolusteltavaa, joten sitten pitää vain jollain yrittää näpäytellä. Olisi mukava tietää, miksi tuota Marklea täällä pitää yleensä puolustella tuollaisella innolla? Herättää ainoastaan myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan ihmetyttaa muutaman ketjulaisen yliampuva sanasto kun on kyseessa Meghan. Syoksymista, ryntailya, ahmimista ja klahmimista. Jotenkin irvokkaalta kuulostaa suomalaisen hissukan kirjoittamana. Olen lievasti huvittunut.
No katso tuo video ja muitakin, missä se suoraan sanottuna oikeasti syöksyy etunenään pätemään. Ryntäileekin piikkikoroissaan usein, jotta ehtii ensin, minne sitten onkaan menossa.
Suorastaan ahmii mammonaa ja julkisuutta, vaikka itsellään ei ole esittää kuin puoliksi aloitettuja projekteja ja yksi hillopurkkilähetys, koirankeksejä, melkeinpä tuottamatonta hyväntekeväisyyttä ja sopimuksia puretaan, leffasta ei ole kuulunut mitään ja lehdet kirjoittavat, että työntekijät häipyvät, eikä uusia näytä saavan palkattua. Kun ei ole muuta, kuin olla Harryn vaimo. Ja Harrynkin sädekehä on jo sammunut. Ei edes prinssitkään loista ilman hovia maassa, jossa ei monarkia merkitse yhtään mitään.
Klähmiminen on taputtelua ja käsivarressa roikkumista, vaikka tilanne ei sellaista vaadi, kun Harry on "pääesiintyjänä" puhumassa. Hän osaa kävellä lavalle ihan itsekin. Aina on rouvan kädet taputtelemassa joltain suunnalta, ja jopa työntää selästä.
Olen pariskunnasta enemmänkin kuin huvittunut, kuten myös näistä saamistani närkästyneiden fanien kommenteista.
Viimeisen uutisen mukaan Meghanin linnunruoka on melkein valmis myytavaksi. Meghan vaan aikoo rajoittaa mita lintuja silla saa ruokkia:
joutsenia -koska kuningas omistaa kaikki joutsenet briteissa
kuningaskalastajia - siis nimi kertoo miksi
kolbreja - koska ovat kauniita ja Meghan tykkaa kaikesta kauniista esim kruunun jalokivet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa asenteellinen. Leimaat kaikki suomalaiset hissukoiksi, ilmeisesti sinäkin olit ennen mutta kun muutit sinne Ämerikän ihmemaahan muutuit heti räväkäksi ryntäilijäksi joka ei tavoista ja muista ihmisistä välitä. Ei ole huvittavaa, edes lievästi, tuollainen "kehitys", vaan surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa asenteellinen. Leimaat kaikki suomalaiset hissukoiksi, ilmeisesti sinäkin olit ennen mutta kun muutit sinne Ämerikän ihmemaahan muutuit heti räväkäksi ryntäilijäksi joka ei tavoista ja muista ihmi
Ei tuolla mitään asennetta tai mielipidettä ole. Kunhan vain kiertää ketjusta toiseen ja haastaa riitaa. Asuinpaikastaan huolimatta tuntuu olevan kovin yksinäinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Moittii ihminen joka ei pysty katsomaan naapuria silmiin ja tervehtimään.
Ovatkohan Archie ja Lili menossa pian sinne kansallispuistoon ja Disneylandiin? Pitäis saada paparazzikuvia otetuksi, kun Georgella on pian 11-vuotissynttärit.