Suomalaisten miesten asennevamma
IS artikkeli minkälainen mies menee automaattisesti jatkoon naisten kanssa. Mitä suomalainen mies tekee? Kommentoi ja valittaa että ainut mikä ratkaisee on raha ja yrittää epätoivoisesti loukkaantuneena kääntää keskustelun siihen että miksi miesten kiintymyksiä ei kysytä?
1. Raha ei ratkaise, se on heikon miehen tapa ulkoistaa vastuu jonnekkin muualle (kun minulla ei ole rahaa en saa naisia, ei tarvitse muuttaa itsessä mitään). Rahalla saa huomiota, ei yhteyttä välttämättä toiseen ihmiseen.
2. Naiset ei valita miksi ne ei saa miehiä, koska miehillä ei ole mitään standardeja johtuen juurikin huonosta itsetunnosta minkä kommentit myös paljastaa.
Missä tullaankin siihen, että mies joka menee jatkoon on mies joka omaa hyvän itsetuntemuksen, eli mies on reguloinut oman hermostollisen järjestelmänsä. Sama oikeastaan menee naisiinkin, se on tervein merkki ihmisestä että ihmisellä on hyvä itsetuntemus. Sitä on helppo esittää, harva sen oikeasti omaa.
Kommentit (16)
Itseluottamus = onnistumiset / epäonnistumiset
Menestyneellä DI-miehellä se on korkea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseluottamus = onnistumiset / epäonnistumiset
Menestyneellä DI-miehellä se on korkea
Ap
DI on miesten aatelia
Ap mun rakkaus on DI-mies. Mikset sinäkin opettelisi kirjoittamaan suoraan ajatuksistasi ja tunteistasi, vaan kyhäät tällaisia omituisia surkeuskuvauksia. Poljet paikallasi. Sulla on ilmeisesti jotain meitä diplomi-insinöörien kotirouvia vastaan tai vaihtoehtoisesti kipeä trauma.
No montako tuollaista kommenttia siellä oli? En nyt ihan usko, että ihan jokainen suomalainen mies on tähän päivänpolttavaan keskusteluun kuitenkaan ottanut osaa.
En ymmärrä, miten ap:n kaltaiset debiliit jaksavat jankuttaa siitä, etteivät naiset valita siitä, etteivät saa miestä.
Eikä naiset kuuntele toisiaan vai mitä hittoa? Jos nyt katsoo ihan nettilähteitä niin tämä palsta tai Threads on täynnä naisten ulinaa ja valitusta siitä, että miehilläin on standardit.
Paras itseluottamus syntyy totaalisesta tietämättömyydestä tai välinpitämättömyydestä.
Keskustelua ei synny, koska mm. käytit sanaa "reguloida", mikä osoittaa vähintäänkin harrastuneisuutta asialle.
Toisekseen kuten hyvin tiedät, tällaisiin juttuihin kommentoivat tyytymättöminä ja äänekkäästi ne 10% miehet, joilla on asiat kehnommin. Valtaosahan on juuri niitä tavallisia normaaleja mukavia miehiä, joilla on järkevä asenne naisia kohtaan.
Reguloinut hermostollisen järjestelmän? Juupa, juu. Sillähän se.
Minä olen tämän palstan älykkäin!
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua ei synny, koska mm. käytit sanaa "reguloida", mikä osoittaa vähintäänkin harrastuneisuutta asialle.
Toisekseen kuten hyvin tiedät, tällaisiin juttuihin kommentoivat tyytymättöminä ja äänekkäästi ne 10% miehet, joilla on asiat kehnommin. Valtaosahan on juuri niitä tavallisia normaaleja mukavia miehiä, joilla on järkevä asenne naisia kohtaan.
Reguloida sanan käyttö satunnaisesti vain osoittaa ettet sinä tai ap oikeasti tiedä mistä puhuu, kunhan nyt tykkäätte provota haukkumalla miehiä.
SIihen miksi mies ei saa naista ainut syy on mies itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reguloida sanan käyttö satunnaisesti vain osoittaa ettet sinä tai ap oikeasti tiedä mistä puhuu, kunhan nyt tykkäätte provota haukkumalla miehiä.
Mitä se tarkoittaa??
Vierailija kirjoitti:
SIihen miksi mies ei saa naista ainut syy on mies itse
Juu. Ei pidä paikkaansa, että tuolla jossakin olisi kunnon mies vapaalla jalalla.
Syntyykö keskustelua