Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
26101/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Walesin prinssipari hoitaa loistavasti valtiovierailut ja muut viralliset edustustehtävät."

Viittaatko Jamaikan katastroofiin?

En. Sinulle sen sijaan suosittelen oikeinkirjoituskurssia.

Ope sormi ojossa. KATASROOHVI

Vierailija
26102/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ja Camilla näkivät Hartsan vauvan ensimmäistä kertaa kuvista, jotka oli julkaistu median kautta. Toimittaja sanoi tilaisuudesta, että meille tuotiin näytettäväksi vauva, joka oli saamassa hampaita, vaikka synnytys oli kuulemma ollut pari päivää sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26103/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles ja Camilla näkivät Hartsan vauvan ensimmäistä kertaa kuvista, jotka oli julkaistu median kautta. Toimittaja sanoi tilaisuudesta, että meille tuotiin näytettäväksi vauva, joka oli saamassa hampaita, vaikka synnytys oli kuulemma ollut pari päivää sitten.

Mun serkku on syntynyt alaetuhampaat puhjenneina. Olin itse melkein 10v silloin, niin siksi muistan kun mentiin synnytyslaitokselle vauvaa katsomaan. 

Vierailija
26104/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku on syntynyt alaetuhampaat puhjenneina. Olin itse melkein 10v silloin, niin siksi muistan kun mentiin synnytyslaitokselle vauvaa katsomaan. 

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneeltä. Ihmettelin itse sitä, kun rouva hieroi peukalollaan lapsen päätä siitä aukileen kohdalta.

Vierailija
26105/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneeltä. Ihmettelin itse sitä, kun rouva hieroi peukalollaan lapsen päätä siitä aukileen kohdalta.

Hän hieroi aukileen kohtaa nähdäkseen, joko jälkitoimituksena luvatut aivot olisivat tulleet perille. Harryllekin oli aikoinaan luvattu, mutta ne katosivat postissa ja jäivät sille tielleen.

Vierailija
26106/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artsille aloitettiin hyvissä ajoin laittamaan laminaatteja. 

Vierailija
26107/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntyneet ovat ryppyisiä ja iho punertaa, koska iho on ohut. Hormooninäppyjä löytyy kasvoista. Artsi näyttää nukelta, koska on liian täydellinen.

Vierailija
26108/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin olisiko Harryllä pokka kestänyt jos olisivat tuoneet nuken siihen näytille. Tosin sillähän oli jo tuolloin joku mediaviha ja lapsella oli selkeästi Marklen leveä nenä. Meghan tuskin olisi sellaista nukelle halunnut. Muokkaahan se tai tämä nigerialainen hovikuvaaja, jonka suku kusetti Boris Beckeriltä sata miljoonaa, artsieta jopa pienemmäksi. Se kuva missä nämä kaksi ovat ja nostavat uutta lasta ilmaan on ihan selkeästi muokattu ja artsi näyttää siinä pikkaraiselta ihmiseltä.

Vierailija
26109/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta poppoosta taida kukaan olla mikään järjen jättiläinen. 

Vierailija
26110/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuo lapset ei ole olemassa-hölynpöly on joidenkin mielestä totta😄

Vierailija
26111/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harry muisteli Gracelandin vierailuaan Varamies-muistelmakirjassaan.

Kävelin ympäriinsä hokien "Kuningas asui täällä, sanoitko niin? Oikeasti?", Harry kuvaili kirjassaan.

Seisoin pienessä huoneessa, jossa oli räikeitä huonekaluja ja sotkuisia mattoja ja mietin, että sisustussuunnittelijan on täytynyt olla hapoissa.

Nyt Harryn sanavalinnoista ärähtää julkisesti muusikkotähti Don McLean. Muusikko ei suo brittitaustaiselle Harrylle arvosteluoikeutta amerikkalaisten ylpeydenaiheelle.

Elvis Presleyn lapsuus oli köyhää aikaa. Hänen isänsä joutui turvautumaan sosiaaliapuun. McLean ei niele Harryn kommentteja, vaan pitää niitä elitistisinä prinssin aseman vuoksi.

Elviksen perhe oli niin köyhä kuin vain voi olla. Harry kritisoi Elviksen kotia ikään kuin vertaisi sitä Buckinghamin palatsiin, muusikko sanoo.

Muusikko painottaa Presleyn vaatimattomia lähtökohtia ja sanoo, että Harry ei ymmärrä, että Presley loi huikean uransa kuin tyhjästä.

Prinssi Harry ei vain ymmärrä Amerikkaa, hän jatkaa."

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/3e58c5c7-2276-4097-888d-cfb6f…

Mautonta käytöstä taas kerran. Äärettömän rikkauden keskelle syntynyt hemmoteltu prinssi arvostelee rutiköyhien ihmisten makua (1950-luvulta) kun ovat päässeet ensimmäistä kertaa kiinni hyvään elintasoon. Kumma kun ei ollut kehittynyt englantilaista yläluokkaista muotikäsitystä heille...

Vierailija
26112/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin ympäriinsä hokien "Kuningas asui täällä, sanoitko niin? Oikeasti?", Harry kuvaili kirjassaan.

Seisoin pienessä huoneessa, jossa oli räikeitä huonekaluja ja sotkuisia mattoja ja mietin, että sisustussuunnittelijan on täytynyt olla hapoissa.

Nyt Harryn sanavalinnoista ärähtää julkisesti muusikkotähti Don McLean. Muusikko ei suo brittitaustaiselle Harrylle arvosteluoikeutta amerikkalaisten ylpeydenaiheelle.

Elvis Presleyn lapsuus oli köyhää aikaa. Hänen isänsä joutui turvautumaan sosiaaliapuun. McLean ei niele Harryn kommentteja, vaan pitää niitä elitistisinä prinssin aseman vuoksi.

Elviksen perhe oli niin köyhä kuin vain voi olla. Harry kritisoi Elviksen kotia ikään kuin vertaisi sitä Buckinghamin palatsiin, muusikko sanoo.

Muusikko painottaa Presleyn vaatimattomia lähtökohtia ja sanoo, että Harry

Onko köyhällä sitten aina huono maku? 

Vierailija
26113/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meg ja Harry ovat voitolla nykyisin. Ja W ja K hävijöitä. 

Megilla ja Harrylla meni niin hienosti Nigeriassa etta Charles panikoi ja kay nyt "takaovineuvotteluja" kansainyhteison maiden kanssa etta eivat vaan kutsu herttuaparia samalla lailla maahansa.

W&K eivat ole missaan saaneet samanlaista vastaanottoa.

Älä taas jaksa sotkea Walesin prinssiparia näihin noloihin tolloihin. 

Walesin prinssipari hoitaa loistavasti valtiovierailut ja muut viralliset edustustehtävät. 

Walesin prinssipari ei hoida valtiovierailuja, koska se on ainoastaan monarkin hommaa. Virallisen vierailun voivat kylläkin tehdä.

Eri

Vierailija
26114/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko köyhällä sitten aina huono maku?"

Kuusi päivää sitten tuo oli puheenaihe, kahdeksankymppisen horinoita.

Vierailija
26115/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artsille aloitettiin hyvissä ajoin laittamaan laminaatteja. 

Laminaattihullu se jaksaa! Ei ole kai koskaan nähnyt suoria, valkoisia ja luonnollisia hampaita.

Vierailija
26116/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä pohdittiin ja edistettiin siitä huolimatta, että toiminta oli hyvin pientä ja ongelma valtavan suuri. Sitä vain ei jaksa hahmottaa, jos tuntee ihmiskunnan historiaa kovin ohuelti."

Nyt sinulla on elämäsi tilaisuus linkittää 'varhaiskasvatus Englannissa ennen  vuotta 1776'.

Mielelläni hahmottaisin historiaa vähän paremmin.

Otapa sitten vaarin omasta kehotuksestasi: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen." 

Siis sinulla ei ole mitään historiankirjaa jota suosittelet tuon "faktan" tarkastamiseksi. Noinhan sitä vastataan kun jäädään kiinni.

Totta kai on. Minä olen historiani ja pedagogiani lukenut. Sinä saat etsiä faktat ihan itse. En kuitenkaan

Nyt alkaa selvitä Pisa-tulosten alamäki. Ei ihmekään jos opettajat ovat tällaisia puoskareita ja lyttääjiä.

Vierailija
26117/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusikko painottaa Presleyn vaatimattomia lähtökohtia ja sanoo, että Harry

Harry oli tuossa kyllä enemmän oikeassa kuin väärässä. Gracelandin on sisustanut 50-70-lukujen yltäkylläisimpään tyyliin ihastunut henkilö, jolle on annettu valtava määrä rahaa ja ämpärillinen kultamaalia. "Vielä mahtuu" on ollut ohjenuorana.

En ole köyhä poika Tupelosta sen enempää kuin prinssikään, mutta erotan kyllä harjaantuneen maun ja umpimähkäisen sisustuksen. Harry olisi kieltämättä voinut pitää suunsa kiinni, kun kerran ei saanut kysyttäessä mitään kohteliasta sanotuksi. Jokainen osaa kehaista jotakin yksityiskohtaa, jos tahtoo.

Vierailija
26118/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Joku perkaa eilispäivän kirjoituksia, kitisee jokaisesta ja antaa lopuksi itselleen peukun. :)

Vierailija
26119/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. Joku perkaa eilispäivän kirjoituksia, kitisee jokaisesta ja antaa lopuksi itselleen peukun. :)

Ja tälle alapeukun. :)

Vierailija
26120/46129 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note to self: Kirjoita senverran järkevää tekstiä että lukijoiden ei tarvitse päiväkausia naureskella sepustuksillesi.

Ketju on lukittu.