Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
26141/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Sussex Squad on reagoinut Nigerian presidentin puolison puheeseen, jossa tämä lyttäsi Meghanin vierailun ja hänen puolialastoman pukeutumisensa (She added: "They should be confident in who they are. They do not need to mimic and emulate film stars from America. They don't know where they come from. Why did Meghan come here looking for Africa? We know who we are. Don't lose who you are."), vai vieläkö odottavat ohjeita Montecitosta?

Tässä tapauksessa ei voi vetää esille rasismikorttia, vaan on keksittävä jotain muuta. Olisiko niin että presidentska oli kateellinen Meghanille? 

On muuten upea nainen tuo Nigerian presidentin puoliso, korkeasti koulutettu, senaattori ja kaiken lisäksi kaunis kuin mikä. Siinäpä oiva esikuva Nigerian tytöille, toisin kuin eräät muut, jotka aina tuovat itseään esille roolimalleina.

Nigeria on muslimivaltio, siellä ei hyvällä katsota neikidnessiä, jota Meghan jatkuvasti harrasti sen valtion kamaralla vaeltaessaan. Ja oliko nyt niin, että se kekkuloi siellä Dianan risti rinnuksillaan? Meghan ei ilmeisesti ole kuullut sanontaa maassa maan tavalla, vaan hänen slouganinsa on "kaikkialla maailmassa mun tavalla, sori siitä". 

Voi herranpieksut sentään sen naisen tyhmyyttä! Ei muuta voi kuin ihmetellä kenet ja millä tavoin se onnistuu seuraavaksi loukkaamaan itsekkyydellään,  itsekeskeisyydellään ja suunnattomalla itserakkaudellaan. Sillä tasan tarkkaan niin tapahtuu, aina vaan uudestaan. 

Kaikkein hauskinta Nigerian presidentin puolison puheessa oli se, miten se dismissasi Meghanin. Ei ollut Duchess of Sussex, ei ollut Hollywood actress (se Met Gala -vertaus oli hupaisa, sillä Meghaniahan ei koskaan kutsuta sinne), ei ollut edes kokonainen Meghan Markle. Pelkkä Meghan. Todennäköisesti se on juuri se, minkä takia Meghan eniten repii pelihousunsa. 😂

Vierailija
26142/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Sussex Squad on reagoinut Nigerian presidentin puolison puheeseen, jossa tämä lyttäsi Meghanin vierailun ja hänen puolialastoman pukeutumisensa (She added: "They should be confident in who they are. They do not need to mimic and emulate film stars from America. They don't know where they come from. Why did Meghan come here looking for Africa? We know who we are. Don't lose who you are."), vai vieläkö odottavat ohjeita Montecitosta?

Tässä tapauksessa ei voi vetää esille rasismikorttia, vaan on keksittävä jotain muuta. Olisiko niin että presidentska oli kateellinen Meghanille? 

On muuten upea nainen tuo Nigerian presidentin puoliso, korkeasti koulutettu, senaattori ja kaiken lisäksi kaunis kuin mikä. Siinäpä oiva esikuva Nigerian tytöille, toisin kuin eräät muut, jotka aina tuovat itseään esille roolimalleina.

Nigeria on muslimivaltio, siellä ei hyväl

Sivutissi koulussa oli pohjanoteeraus. Ehkä Meghan sai vaatteita lahjaksi jotta pukeutuisi paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26143/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo pressan vaimon puhe on? Ihmettelin kyllä miksi se pukeutuu noin vaikka en mikään vanhoillinen ihminen ole, mutta vierailu on vierailu, ja silloin kunnioitetaan niitä joiden luona käy. Joku värikäs kolttu olisi ollut hyvä, varsinkin kun rouva suosii niitä maksimekkoja.

Vierailija
26144/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles ja Camilla näkivät Hartsan vauvan ensimmäistä kertaa kuvista, jotka oli julkaistu median kautta. Toimittaja sanoi tilaisuudesta, että meille tuotiin näytettäväksi vauva, joka oli saamassa hampaita, vaikka synnytys oli kuulemma ollut pari päivää sitten.

Mun serkku on syntynyt alaetuhampaat puhjenneina. Olin itse melkein 10v silloin, niin siksi muistan kun mentiin synnytyslaitokselle vauvaa katsomaan. 

Ei ole tavatonta. Sisaren tyttären tytär syntyi kaksi hammasta alaleuassaan. Ihan normaali lapsi hänestä kehittyi.

Vierailija
26145/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin sen, tosiaan pressan rouva mainitsi miten miehet (isännät) olivat hyvin pukeutuneina, ja sitten tulee Hollywoodista joku puolialastomana (sic) ja että me tiedämme mitä olemme, ei sitä tarvitse meille tulla kertomaan (Meghanin). Eli se siitä Afrikan kiertueesta.

Vierailija
26146/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi presidentti ei myöntänyt heille audienssia, vaikka olivat yrittäneet. Jos olisi, tuo pseudovaltiovierailu olisi vaikuttanut melkein viralliselta, ja siitä ei kyllä Charles olisi tykännyt!

Noinkohan Ghana kutsuu heidät kylään tämän jälkeen?

Vierailija
26147/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysinkin sen, tosiaan pressan rouva mainitsi miten miehet (isännät) olivat hyvin pukeutuneina, ja sitten tulee Hollywoodista joku puolialastomana (sic) ja että me tiedämme mitä olemme, ei sitä tarvitse meille tulla kertomaan (Meghanin). Eli se siitä Afrikan kiertueesta.

Siitä puheesta liikkuu netissä kaksikin versiota, yksi pitempi ja toinen hiukan lyhyemmäksi editoitu. 

Vierailija
26148/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26149/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=XglE3-nwWiI

?????

Vierailija
26150/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26151/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles ja Camilla näkivät Hartsan vauvan ensimmäistä kertaa kuvista, jotka oli julkaistu median kautta. Toimittaja sanoi tilaisuudesta, että meille tuotiin näytettäväksi vauva, joka oli saamassa hampaita, vaikka synnytys oli kuulemma ollut pari päivää sitten.

Mun serkku on syntynyt alaetuhampaat puhjenneina. Olin itse melkein 10v silloin, niin siksi muistan kun mentiin synnytyslaitokselle vauvaa katsomaan. 

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneeltä. Ihmettelin itse sitä, kun rouva hieroi peukalollaan lapsen päätä siitä aukileen kohdalta.

Hän hieroi aukileen kohtaa nä

Sinulle ei ollut mitään edes luvattu.

Vierailija
26152/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneeltä. Ihmettelin itse sitä, kun rouva hieroi peukalollaan lapsen päätä siitä aukileen kohdalta.

"Sinulle ei ollut mitään edes luvattu."

Älä ole tuollainen tosikko.

Vierailija
26153/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneeltä. Ihmettelin itse sitä, kun rouva hieroi peukalo

Minusta näissä nimittelyissä ja haukkumisissa ei ole ollut mitään huumoria.

Vierailija
26154/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rallienglannilla suomennettua Nigerianenglantia.

Vierailija
26155/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=TQtH6qFhsC8

Vierailija
26156/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli kai kielikuvasta. Artsin suuhun oli kiinni, ei lehtikuvissa hänen hampaitaan näkynyt, tämä haastateltu toimittaja tarkoitti varmaan sitä, ettei vauva näyttänyt vastasyntyneel

Ei kaikilla olekaan huumorintajua. Koeta jaksaa.

Vierailija
26157/46129 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässäkin tuohon kieliaspektiin takertua? Eihän se tässä pääasia ole. - eri

Vierailija
26158/46129 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä näen teidän silmistänne, että kaipaatte sellaista esikuvaa kuin minä, sanoi Meghan kuulijoille. Pressan rouva oli hieman eri mieltä, hänen mielestään nigerialaiset eivät kaipaa hollywoodista tulevaa puolialastonta naista, joka selittää nigerialaisille mitä he ovat. Olisiko tässä nyt se keisarilla ei ole vaatteita mielipide ja lopettaisi näiden kahden järjettömän sirkuksen.

Vierailija
26159/46129 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan onko Afrikassa käydessä pakko käyttää kallista huippumuotia? 

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/740a045a-5faf-4d8e-a578-a4af3…

Muutenkaan Meghan ei tainnut tehdä hyvää vaikutusta nigerialaisiin. Tunnen sikäläisiä ja joukossa on fiksua porukkaa. Heitä ei niin vain huijata jollain arvonimillä.

Yrittääkö Harry ja Meghan profiloitua muun maailman kuninkaallisiksi ja vierailla maissa joissa hovin jäsenet eivät uskalla tai ehdi käydä? Se olisi hyvin omituista ja tekopyhää. Alkaako ne pitämään itseään jopa Dianaa parempina hyväntekijöinä? Hyviä asioita voi tehdä myös vääristä syistä. 

Vierailija
26160/46129 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista näiden Afrikkahypetys, ei ihminen joka tekee jonkun nettitestin dna_sta ja sen perusteella julistaa, että joku maa on hänen motherlandinsa ole ihan järjissään. Mutta ehkä taka-ajatusena on raha ja businessdiilit Afrikasta.Tämäkin taas osoitti kuinka vaarallisa heidän toimintansa titteleiden alla on, virallisestihan kuninkaalliset edustaa Britanniaan ja kuninkaalliset perehtyvät taustajoukkojensa avulla maan tapoihin ja varsinkin siihen, ettei isäntiä loukata. Sitten tämä menee nahka paljaana esittelemään itseään ja vaatteitaan. Kummallista, ettei edes se huijarivalokuvaaja joka on itse nigerialainen sitä hänelle selittänyt. Jotainhan ne kuvasi siellä maassa.

Ketju on lukittu.