Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
26081/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigerian matka olisi saanut jäädä tekemättä. Taustavoimien ja maksajien taustat pitäisi tarkistaa - nyt antoivat kuvan, että hyväksyvät kyseisten henkilöiden toiminnan. 

Nyt annat kuvan että hyväksyt juoruakkojen jutut taustoja tarkistamatta.

Vierailija
26082/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä pohdittiin ja edistettiin siitä huolimatta, että toiminta oli hyvin pientä ja ongelma valtavan suuri. Sitä vain ei jaksa hahmottaa, jos tuntee ihmiskunnan historiaa kovin ohuelti."

Nyt sinulla on elämäsi tilaisuus linkittää 'varhaiskasvatus Englannissa ennen  vuotta 1776'.

Mielelläni hahmottaisin historiaa vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
26083/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana koira pötköttää ja kuuntelee 🐶💚💙💜

Vierailija
26084/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä pohdittiin ja edistettiin siitä huolimatta, että toiminta oli hyvin pientä ja ongelma valtavan suuri. Sitä vain ei jaksa hahmottaa, jos tuntee ihmiskunnan historiaa kovin ohuelti."

Nyt sinulla on elämäsi tilaisuus linkittää 'varhaiskasvatus Englannissa ennen  vuotta 1776'.

Otapa sitten vaarin omasta kehotuksestasi: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen." 

Vierailija
26085/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nigerian matka olisi saanut jäädä tekemättä. Taustavoimien ja maksajien taustat pitäisi tarkistaa - nyt antoivat kuvan, että hyväksyvät kyseisten henkilöiden toiminnan. 

Nyt annat kuvan että hyväksyt juoruakkojen jutut taustoja tarkistamatta.

Anna sinulle vapaat kädet kumota tiedot. Ilmeisesti tiedät, mihin juorut viittaavat.

Vierailija
26086/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otapa sitten vaarin omasta kehotuksestasi: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen." 

Siis sinulla ei ole mitään historiankirjaa jota suosittelet tuon "faktan" tarkastamiseksi. Noinhan sitä vastataan kun jäädään kiinni.

Vierailija
26087/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulla ei ole mitään historiankirjaa jota suosittelet tuon "faktan" tarkastamiseksi. Noinhan sitä vastataan kun jäädään kiinni.

Totta kai on. Minä olen historiani ja pedagogiani lukenut. Sinä saat etsiä faktat ihan itse. En kuitenkaan odota minkäänlaista vaivautumista tai aivojen käyttöä ihmiseltä, joka on kirjoittanut niinkin älyvapaan kommentin kuin tämänhetkinen numero 26062 on.

Voit muuten mennä tuhat vuotta taaksepäin etsiessäsi brittipedagogian alkupäätä. Onnea matkaan.

Vierailija
26088/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meg ja Harry ovat voitolla nykyisin. Ja W ja K hävijöitä. 

Megilla ja Harrylla meni niin hienosti Nigeriassa etta Charles panikoi ja kay nyt "takaovineuvotteluja" kansainyhteison maiden kanssa etta eivat vaan kutsu herttuaparia samalla lailla maahansa.

W&K eivat ole missaan saaneet samanlaista vastaanottoa.

Älä taas jaksa sotkea Walesin prinssiparia näihin noloihin tolloihin. 

Walesin prinssipari hoitaa loistavasti valtiovierailut ja muut viralliset edustustehtävät. 

Tollopariskunnallahan ei ole mitään tekemistä em. tehtävien kanssa.

Saisivät häipyä Nigeriaan pysyvästi. Huijareiksi huijareiden joukkoon.

Vierailija
26089/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän he hyväksyvätkin, ei liene sinullakaan epäselvää.

Vierailija
26090/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry ja Meghan ovat uponneet jo aika likaisiin vesiin etsiessään rahanlähteitä. Tuo matka oli kyllä ihan hyvä idea: nigerialaiset saivat esittää tärkeitä, Harry ja Meghan saivat esittää tärkeitä ja tiedottajat saivat töitä. Semmoista perinteistä kesäteatteriin puskafarssiahan tuo on, mutta ainahan niihinkin myydään joitakin lippuja.

Vierailija
26091/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole enää kuninkaallisen perheen työntekijöitä tsekkaamassa taustoja. Itse sähläävät ja pieleenhän näillä kaikki menee. 

Vierailija
26092/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry ja Meghan ovat uponneet jo aika likaisiin vesiin etsiessään rahanlähteitä. Tuo matka oli kyllä ihan hyvä idea: nigerialaiset saivat esittää tärkeitä, Harry ja Meghan saivat esittää tärkeitä ja tiedottajat saivat töitä. Semmoista perinteistä kesäteatteriin puskafarssiahan tuo on, mutta ainahan niihinkin myydään joitakin lippuja.

Asian huono puoli on Nigerian köyhyys - se on maailman köyhimpien maiden joukossa. Köyhän maan verotuloja käytettiin tämän farssin rahoittamiseen. Myönnän, että Nigeria sai julkisuutta, mutta ovatko ne verrattavissa, mene ja tiedä. Suomessakin on kohuttu valtiovierailujen kuluista.

Vierailija
26093/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista kirjaa jossa käsitellään Englannin lasten varhaiskasvatusta ennen vuotta 1776. Tyhmä tytsy vaan uhotteli vaikka ei tiedä mistään yhtään mitään.

Vierailija
26094/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta kai on. Minä olen historiani ja pedagogiani lukenut. Sinä saat etsiä faktat ihan itse. En kuitenkaan odota minkäänlaista vaivautumista tai aivojen käyttöä ihmiseltä, joka on kirjoittanut niinkin älyvapaan kommentin kuin tämänhetkinen numero 26062 on."

Sen älyvapaat kommentit ovat tarkistettavissa vaikka Wikipediasta toisin kuin sinun, joista sinulla ei ole esittää mitään lähdettä.

Sinuna olisin erittäin varovainen kommentoidessasi tuntemattoman ihmisen aivokapasiteettia.

Tuota "etsi itse" kommenttia käytetään kun ei ole mitään muuta tarjota.

Vierailija
26095/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Walesin prinssipari hoitaa loistavasti valtiovierailut ja muut viralliset edustustehtävät."

Viittaatko Jamaikan katastroofiin?

Vierailija
26096/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta kai on. Minä olen historiani ja pedagogiani lukenut. Sinä saat etsiä faktat ihan itse. En kuitenkaan odota minkäänlaista vaivautumista tai aivojen käyttöä ihmiseltä, joka on kirjoittanut niinkin älyvapaan kommentin kuin tämänhetkinen numero 26062 on."

Sen älyvapaat kommentit ovat tarkistettavissa vaikka Wikipediasta toisin kuin sinun, joista sinulla ei ole esittää mitään lähdettä.

Sinuna olisin erittäin varovainen kommentoidessasi tuntemattoman ihmisen aivokapasiteettia.

Käy nyt lukemassa tuo kommentti ja perustele sitten, minkä vuoksi se ei olisi älyvapaa. Katso kokonaisuutta ja mieti.

Huomasithan, että tuo kirjoittaja (sinä?) kehotti itse näin: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen." Nyt ei kirja sitten sovikaan hänen käteensä, ironista kyllä. Ihmisen olisi hyvä osata muutakin kuin alkeellisten nettihakujen teko ja Wikipedia-hupipalstan tavaaminen.

Miksi muuten pitäisi olla erittäin varovainen kommentoidessaan tuntemattoman ihmisen aivokapasiteettia? Mitä tapahtuu, jos sanon sinua hidasälyiseksi?

Vierailija
26097/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian huono puoli on Nigerian köyhyys - se on maailman köyhimpien maiden joukossa.

Totta. Taitaa kuitenkin olla niin, että vaikka pellepariskunnan matka olisikin jätetty tekemättä, säästynyt raha ei olisi mennyt Nigerian köyhille. Joku olisi ostanut sillä kasan uusia leoparditurkkeja.

Vierailija
26098/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Walesin prinssipari hoitaa loistavasti valtiovierailut ja muut viralliset edustustehtävät."

Viittaatko Jamaikan katastroofiin?

En. Sinulle sen sijaan suosittelen oikeinkirjoituskurssia.

Vierailija
26099/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy nyt lukemassa tuo kommentti ja perustele sitten, minkä vuoksi se ei olisi älyvapaa. Katso kokonaisuutta ja mieti.

Huomasithan, että tuo kirjoittaja (sinä?) kehotti itse näin: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen." Nyt ei kirja sitten sovikaan hänen käteensä, iro

Jos olet nyt niin lukenut kuin annat ymmärtää niin miksi panttaat kirjan ja kirjailijan nimeä? Pedagogina luulisi sinun olevan innostunut siitä että saat opettaa ihmistä joka janoaa tietoa.

Vierailija
26100/46129 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasithan, että tuo kirjoittaja (sinä?) kehotti itse näin: "Voisit edistää omaa sivistystäsi ottamalla kirjan käteen."

"Jos olet nyt niin lukenut kuin annat ymmärtää niin miksi panttaat kirjan ja kirjailijan nimeä? Pedagogina luulisi sinun olevan innostunut siitä että saat opettaa ihmistä joka janoaa tietoa."

Ota nyt se netti käteen ja etsi sieltä muutama asiaa käsittelevä tai sivuava teos. Jos nyt ryhdyt hommiin, puoleenyöhön mennessä olet jo vähän tietäväisempi. Jos siis osaat etsiä sekä lukea ja ymmärtää löytämäsi. Vaivannäön kautta oppiminen on arvokasta. Kipin kapin noudattamaan omaa kehotustasi.

Ketju on lukittu.