Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä koskaan kyllästytä tuo haukkuminen? Väärin istuu, väärät vaatteet, rahat on loppu yms. Miten joku voikin noin paljon vihata jotain tuntematonta ihmistä..
Kaiken lisäksi roikkuvat täällä Kelan kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä koskaan kyllästytä tuo haukkuminen? Väärin istuu, väärät vaatteet, rahat on loppu yms. Miten joku voikin noin paljon vihata jotain tuntematonta ihmistä..
On erikoinen ilmiö, että suurinkaan Meghanin ihailija ei voi puhua hänestä mitään hyvää, vaan sen sijasta puhutaan pahaa joko muista kirjoittajista tai brittihovin jäsenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erikoinen ilmiö, että suurinkaan Meghanin ihailija ei voi puhua hänestä mitään hyvää, vaan sen sijasta puhutaan pahaa joko muista kirjoittajista tai brittihovin jäsenistä.
Ei tässä ketjussa taida enää olla yhtään ihmistä joka haluaisi asiasta keskustella, tuollainen jatkuva haukkuminen ei oikein taida olla mielenkiintoista keskusteltavaa, nytkin jos pari sivua katselee taaksepäin niin vihaajat täällä päivisin keskenään keskustelee ja peukuttaa. Asialliset keskustelijat ovat siirtyneet muihin keskusteluihin ja niin taidan minäkin lähteä, saatte keskenään jäädä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti ymmärrä näitä eräitä toimittajia ja muita jotka ns. fanittaa tota pariskuntaa.
Esim. monissa lehdissä, sekä Suomen jompi kumpi ip- lehti, että jenkkilän vastaavat, nyyhkii Harryn puolesta tyyliin: "Hovi näpäytti Harrya, William ei halua tavata Harrya, Charles "murjoi" Harrya. Hovi on hylännyt Harryn. Harrya säälitään ja hänestä puhutaan kuin hän olisi 14 vuotias, kaikkien hyljeksimä pikkupojanrassu, eikä vanhahko 40v. aikuinen ökyrikas äijä, joka on itse ryssinyt asiansa.
Jos mun sisko tai veli alkais heittää julkisesti hevon- "Ä'ää", meidän perheestä samalla tavoin kuin Harry omastaan, niin en tosiaan haluaisi olla missään tekemisissä moisen tyypin kanssa. Vieläpä kirjoittaisi häväistyskirjan ja antaisi syväluotaavia julkisia haastatteluita. Sitten ihmettelee ja uhriutuu kun perhe ei enää tykkää. Alussa sanoi että haluaa olla "just Harry" ja Meg
Camilla tätä näytelmää ohjailee, piilotti Charlesin puhelimen. Camilla ei tykännyt kun Harry lähetti kusun St. Pauliin isälleen, Williamille ja Katelle, Camillan kortti "hävisi postissa". Sellainen on juoruakan kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.
Ei tarvitse edes sanoa mitään jos sukunimi on vaikka Kopra niin koko maa on pois tolaltaan
Oho, Wikipedia sai alapeukun! Mikä siinä artikkelissa oli väärin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Megsulla on 0.02% suomalaisiakin sukujuuria, ja juuri Koprien sukuhaarasta? Oisko sitä kuuluisaa Kälviän Koprien sukua, niillähän on se nakkikioski kylällä. Kunnanisät ottavat Meghanin suurella kunnioituksella vastaan, onhan se oikea malli ja herttuatar. Suomikin melkein kuninkaallisena maailmankartalle. Harry meidän oma vävypoika.
Pitäisi tosiaan ehdottaa että tulisivat tännekin visiitille. Voidaan kruunata heistä Kälviän kuninkaalliset. Harri, Mekan, Artsi ja Lilliputti - meidän oma kuningasperhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.
Ei tarvitse edes sanoa mitään jos sukun
"Oho, Wikipedia sai alapeukun! Mikä siinä artikkelissa oli väärin?"
Et vastannut esitettyyn kysymykseen. Artikkelikaan ei vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketjussa taida enää olla yhtään ihmistä joka haluaisi asiasta keskustella, tuollainen jatkuva haukkuminen ei oikein taida olla mielenkiintoista keskusteltavaa, nytkin jos pari sivua katselee taaksepäin niin vihaajat täällä päivisin keskenään keskustelee ja peukuttaa. Asialliset keskustelijat ovat si
Kun aiheena on Harry, joka ei ole penaalin terävin kynä, toivomasi kaltaista keskustelua ei liene tarkoituskaan saada aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulkosilmäsugaria pukkaa taas ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Megsulla on 0.02% suomalaisiakin sukujuuria, ja juuri Koprien sukuhaarasta? Oisko sitä kuuluisaa Kälviän Koprien sukua, niillähän on se nakkikioski kylällä. Kunnanisät ottavat Meghanin suurella kunnioituksella vastaan, onhan se oikea malli ja herttuatar. Suomikin melkein kuninkaallisena maailmankartalle. Harry meidän oma vävypoika.
Pitäisi tosiaan ehdottaa että tulisivat tännekin visiitille. Voidaan kruunata heistä Kälviän kuninkaalliset. Harri, Mekan, Artsi ja Lilliputti - meidän oma kuningasperhe.
Nigerialaiset ennättivät ensin.
Öllölän kreivi ja kreivitär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketjussa taida enää olla yhtään ihmistä joka haluaisi asiasta keskustella, tuollainen jatkuva haukkuminen ei oikein taida olla mielenkiintoista keskusteltavaa, nytkin jos pari sivua katselee taaksepäin niin vihaajat täällä päivisin keskenään keskus
Mitä asiallista on Britannian kuningasperheeseen ängenneessä amerikkalaisessa, vitivalkoisen lamppuasentajan tyttäressä, joka haali brittiprinssin ja herttuattaren tittelin, jatkaakseen ajan saatossa Afrikkaan, julistautumaan Nigerian prinsessaksi? Tämä voittaa jo tuhannen ja yhden yön sadutkin, vapise Aladdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, Britannia lopettais kauppasuhteet ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulkosilmäsugaria pukkaa taas ällöttävää.
Pottunenä aukoo hampaatonta suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketjussa taida enää olla yhtään ihmistä joka haluaisi asiasta keskustella, tuollainen jatkuva haukkuminen ei oikein taida olla mielenkiintoista keskusteltavaa, nytkin jos pari sivua katselee taaksepäin
Kuulostaa huonolta saippuasarjalta.
"Mitä asiallista on Britannian kuningasperheeseen ängenneessä amerikkalaisessa, vitivalkoisen lamppuasentajan tyttäressä, joka haali brittiprinssin ja herttuattaren tittelin, jatkaakseen ajan saatossa Afrikkaan, julistautumaan Nigerian prinsessaksi? Tämä voittaa jo tuhannen ja yhden yön sadutkin, vapise Aladdin."
Sinun kommenttisikin on yhtä satuilua. Mikä ihmeen ammattinimike on "vitivalkoinen lamppuasentaja" televisiossa?
Ei Meghan julistautunut yhtään miksikään, kolme kuningasta tulivat luokseen ja julistivat.
Olisi sinullakin kynänteroittimelle tarvetta.
""Oho, Wikipedia sai alapeukun! Mikä siinä artikkelissa oli väärin?"
Et vastannut esitettyyn kysymykseen. Artikkelikaan ei vastannut."
#25513 kysyi "onko tämä Kopra tunnettukin", Wikipedian artikkelissa oli vastaus että on tunnettu USAssa.
Vierailija kirjoitti:
""Oho, Wikipedia sai alapeukun! Mikä siinä artikkelissa oli väärin?"
Et vastannut esitettyyn kysymykseen. Artikkelikaan ei vastannut."
#25513 kysyi "onko tämä Kopra tunnettukin", Wikipedian artikkelissa oli vastaus että on tunnettu USAssa.
Oli puhe Suomesta, joten kysymykseen ei vastattu.
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes sanoa mitään jos sukunimi on vaikka Kopra niin koko maa on pois tolaltaan ja pressa vastassa lentokentällä.
Onko tämä Kopra tunnettukin henkilö?"
No kun se ei ole koomassa, alkkarimiehensä hakkaama, tehnyt itsaria, muuttanut maasta tai tappanut vielä ainakaan lapsiaan. Vähän vaihtelua.