Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
25501/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti ymmärrä näitä eräitä toimittajia ja muita jotka ns. fanittaa tota pariskuntaa.

Esim. monissa lehdissä, sekä Suomen jompi kumpi ip- lehti, että jenkkilän vastaavat, nyyhkii Harryn puolesta tyyliin: "Hovi näpäytti Harrya, William ei halua tavata Harrya, Charles "murjoi" Harrya. Hovi on hylännyt Harryn. Harrya säälitään ja hänestä puhutaan kuin hän olisi 14 vuotias, kaikkien hyljeksimä pikkupojanrassu, eikä vanhahko 40v. aikuinen ökyrikas äijä, joka on itse ryssinyt asiansa. 

Jos mun sisko tai veli alkais heittää julkisesti hevon- "Ä'ää", meidän perheestä samalla tavoin kuin Harry omastaan, niin en tosiaan haluaisi olla missään tekemisissä moisen tyypin kanssa. Vieläpä kirjoittaisi häväistyskirjan ja antaisi syväluotaavia julkisia haastatteluita. Sitten ihmettelee ja uhriutuu kun perhe ei enää tykkää. Alussa sanoi että haluaa olla "just Harry" ja Meghan sanoi, että aatelisarvo ei merkitse hänelle mi

Omasta kokemuksesta: mulla on sisar joka aina kun riitelee jonkun kanssa, juoruaa koko jutun puolelle kylää yleensä vielä värikynällä väritettynä. Se on tosi noloa ja raskasta. Ymmärrän siis jollain tasolla perheen reaktiota Harryn kertomuksiin. Joo, ne on Harryn kokemuksia ja hällä on oikeus kertoa elämästään, mutta ihan samalla tavalla Charlesilla, Camillalla, Williamilla ja Katella on oikeus olla pitämättä asiasta ja reagoida siihen.

Jos Harry nyt halusi tavata isänsä, niin puhelimet on keksitty. Harry on elänyt tuota elämää niin pitkään että tietää millainen Charlesin kalenteri on. Ja varmaan helpointa olisi tavata jos olisi maassa vähän pidempään.

Vierailija
25502/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misan Harriman eli tämä valokuvaaja joka ottaa kuvia näymättömistä lapsista on nigerialainen ja hänen perheensä joku upporikas, joka kusetti mm Boris Beckerin sijoittamaan ja häviämään yli sata miljoonaa euroa Nigeriaan.

On ollut jo pitkään kusetusta niin Harryä, kuin yritystä myös kuningashuonetta kohtaan. Meghan lypsää Harryä hamaan tappiin asti ja tämä vain hymyilee vaimonsa kuljetettavana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25503/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi vähän kurjaa jos Archien synttärit ja äitienpäivä jäi väliin. Kyllä lapset tietysti pärjäävät mutta luulisi että Harry joka on varmasti kasvanut niin että vanhemmat ovat aina jossain, haluaisi tehdä omien lasten kanssa toisin. 

Vierailija
25504/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi vähän kurjaa jos Archien synttärit ja äitienpäivä jäi väliin. Kyllä lapset tietysti pärjäävät mutta luulisi että Harry joka on varmasti kasvanut niin että vanhemmat ovat aina jossain, haluaisi tehdä omien lasten kanssa toisin. 

Tyyliin kuuluu juuri tämä, että tekevät toisin kuin saarnaavat. Just Harry käyttäytyy täysin toisin, kuin joltain tavisharrylta voisi odottaa, ja tittelitkään eivät ole se pääasia, mitä nyt täytyy muistuttaa, että ollaan tässä nyt niinku kuninkaallisia, ja nimenomaan vaaditaan sellaista kohtelua, sekä eletään yli varojen.

Vierailija
25505/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyhjä yleisö Nigeriassa. Kukaan ei tullut katsomaan Harrya ja Meghania.

Vierailija
25506/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.

Olisikin säväyttävää, jos tuo 43-prosenttinen katselisi suomalaisia ruskeilla silmillään afronsa alta ja kertoisi olevansa heidän esikuvansa.

Yritä muistaa ketjun AIHE! 

Vierailija
25507/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.

Olisikin säväyttävää, jos tuo 43-prosenttinen katselisi suomalaisia ruskeilla silmillään afronsa alta ja kertoisi olevansa heidän esikuvansa.

&nbs

Ketjun aihe on Harry, joten Harryn mokat kuuluvat siihen oleellisesti.

Vierailija
25508/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ääkkösetön saapui esittelemään osaamattomuuttaan kahdella kielellä."

Nimittelijä-koulukiusaaja taas vartiopaikallaan. 

Tiedät itsekin, että juuri ääkkösettömän anti tähän ketjuun on 95-prosenttisesti muiden kirjoittajien solvaamista. Loput 5 % väärin ymmärtämistä, kielivirheitä ja väärin muistettuja kielikuvia. Itse ketjun aiheeseen hän harvoin edes viittaa.

Loistava luonnehdinta ääkkösettömästä! :D Välillä sitten pimahtaa, kun hänet ammutaan alas ja luikkii pakoon, palatakseen taas uusin tuumin takaisin solvauksineen ja englannin kielen alkeineen.

Pakenee silloin siihen Kate-ketjuun (esiintyy ulkomaalaisena ääkkösten kanssa) kunnes suuttuu sielläkin ja palaa taas tänne.

Vierailija
25509/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeasti ymmärrä näitä eräitä toimittajia ja muita jotka ns. fanittaa tota pariskuntaa.

Esim. monissa lehdissä, sekä Suomen jompi kumpi ip- lehti, että jenkkilän vastaavat, nyyhkii Harryn puolesta tyyliin: "Hovi näpäytti Harrya, William ei halua tavata Harrya, Charles "murjoi" Harrya. Hovi on hylännyt Harryn. Harrya säälitään ja hänestä puhutaan kuin hän olisi 14 vuotias, kaikkien hyljeksimä pikkupojanrassu, eikä vanhahko 40v. aikuinen ökyrikas äijä, joka on itse ryssinyt asiansa. 

Jos mun sisko tai veli alkais heittää julkisesti hevon- "Ä'ää", meidän perheestä samalla tavoin kuin Harry omastaan, niin en tosiaan haluaisi olla missään tekemisissä moisen tyypin kanssa. Vieläpä kirjoittaisi häväistyskirjan ja antaisi syväluotaavia julkisia haastatteluita. Sitten ihmettelee ja uhriutuu kun perhe ei enää tykkää. Alussa sanoi että haluaa olla "just Harry" ja Meghan sanoi, että aatelisarvo ei merkitse hänelle mi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25510/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että juuri ääkkösettömän anti tähän ketjuun on 95-prosenttisesti muiden kirjoittajien solvaamista. Loput 5 % väärin ymmärtämistä, kielivirheitä ja väärin muistettuja kielikuvia. Itse ketjun aiheeseen hän harvoin edes viittaa.

Loistava luonnehdinta ääkkösettömästä! :D Välillä sitten pimahtaa, kun hänet ammutaan alas ja luikkii pakoon, palatakseen taas uusin tuumin takaisin solvauksineen ja englannin kielen alkeineen.

Pakenee silloin siihen Kate-ketjuun (esiintyy ulkomaalaisena ääkkösten kanssa) kunnes suuttuu sielläkin ja palaa taas tän

Pian nähdään näiden kahden sekoitus, kun pilkkuja ja pisteitä on jopa keskellä sanaa, ääkkösiä samoin, mutta ei ainoaakaan välilyöntiä, ja koko tekele kruunataan muutamalla englanninkielisellä näpäytyksellä. Tunnistettavista kommenteista paljastuu, että viettää suurimaan osan aikaansa palstalla. Ei siis töissä missään.

Eikä vieläkään voi kertoa mistä maasta alun perin on. Yleensä omista juurista ollaan ylpeitä. Tämä on ääkkösetön ja vielä äidinkieletönkin. Ja kovin kiintynyt kuninkaallisiin. Ainakin olevinaan sisäpiiriä.

Vierailija
25511/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee silloin siihen Kate-ketjuun (esiintyy ulkomaalaisena ääkkösten kanssa) kunnes suuttuu sielläkin ja palaa taas tän

Ketjun mukaan siis yksi suomalainen on päässyt pakoon ja muuttanut ulkomaille ja nyt sitä jahdataan ja ihmetellään päivittäin. Siis ihan joka päivä tämä yksi mummo jaksaa jauhaa samaa puppua.

Vierailija
25512/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko sohvatyynyt onnitella äitiä? 

Vierailija
25513/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee silloin siihen Kate-ketjuun (esiintyy ulkomaalaisena ääkkösten

Jos nyt jatkettais ketjun aiheesta, sopiiko?

Vierailija
25514/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Harry juovuksissa pitäessään puhetta? Sopertelua, silmät kiiluu, punakka ja hikinen, intoutuu heti ketkuttamaan itseään musiikin tahtiin, Meghan pysyttelee viileänä, vilkuilee Harryä.

Vierailija
25515/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes sanoa mitään jos sukunimi on vaikka Kopra niin koko maa on pois tolaltaan ja pressa vastassa lentokentällä.

Vierailija
25516/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes sanoa mitään jos sukunimi on vaikka Kopra niin koko maa on pois tolaltaan ja pressa vastassa lentokentällä.

Onko tämä Kopra tunnettukin henkilö?

Vierailija
25517/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä koskaan kyllästytä tuo haukkuminen? Väärin istuu, väärät vaatteet, rahat on loppu yms. Miten joku voikin noin paljon vihata jotain tuntematonta ihmistä..

Vierailija
25518/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Kopra

Vierailija
25519/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistiko sohvatyynyt onnitella äitiä? 

Et sitten mitään muuta keksinyt kirjoittaa? Tollo.

Vierailija
25520/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Megsulla on 0.02% suomalaisiakin sukujuuria, ja juuri Koprien sukuhaarasta? Oisko sitä kuuluisaa Kälviän Koprien sukua, niillähän on se nakkikioski kylällä. Kunnanisät ottavat Meghanin suurella kunnioituksella vastaan, onhan se oikea malli ja herttuatar. Suomikin melkein kuninkaallisena maailmankartalle. Harry meidän oma vävypoika.

Ketju on lukittu.