Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
25481/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ääkkösetön saapui esittelemään osaamattomuuttaan kahdella kielellä."

Nimittelijä-koulukiusaaja taas vartiopaikallaan. 

Tiedät itsekin, että juuri ääkkösettömän anti tähän ketjuun on 95-prosenttisesti muiden kirjoittajien solvaamista. Loput 5 % väärin ymmärtämistä, kielivirheitä ja väärin muistettuja kielikuvia. Itse ketjun aiheeseen hän harvoin edes viittaa.

Loistava luonnehdinta ääkkösettömästä! :D Välillä sitten pimahtaa, kun hänet ammutaan alas ja luikkii pakoon, palatakseen taas uusin tuumin takaisin solvauksineen ja englannin kielen alkeineen.

You got that bassakwards too. Kritisoi tuota.

Et pystynyt hillitsemään itseäsi. Siinäpä sitä kritiikkiä.

Vierailija
25482/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25483/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta poseeraamista kameroita varten. Istuu kuin tikku perssissä ja vääntää olkapäitä taaksepäin, jotta ryhti olisi hyvä kuvissa. Mutta luo kuvaa siitä, että nigerialaiset ovat vain jonkun leffaskenen statisteja ja hän joku kuningatar, joka hymyilee alamaisilleen. Vaatteet maksaa tuhansia euroja ja pitää jotain iltapukuja päällään, jotka laahaa maata kävellessä. Tämä on kuin komediaa katsoisi; olen teidän esikuvanne, koska olen dna:n mukaan 43 prosenttia nigerialainen. Miettikää että Suomeen tulisi joku amerikoista ja sanoisi, että näen teidän silmistänne, että olen teidän roolimallinne koska olen dnatutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalainen.

Olisikin säväyttävää, jos tuo 43-prosenttinen katselisi suomalaisia ruskeilla silmillään afronsa alta ja kertoisi olevansa heidän esikuvansa.

Vierailija
25484/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan meillä Pamela Anderson ja Matt Damon, tosin he eivät ole kyllä koskaan tulleet tänne ja olleet Suomen prinssejä tai prinsessoja. Pamela taisi kyllä osallistua sukunsa sukukokoukseen tai johonkin vastaavaan. Omaan korvaan hiukan särähti kun Meghan puheessaan sanoi Nigerian olevan hänen maansa. Siis ihan kaunista retoriikkaa, mutta epäilen että hänellä ei silti ole kovin syvällistä käsitystä siitä, millaista HÄNEN maassaan oikeasti on. Saattaapa tuo särähtää amerikkalaiseenkin korvaan. Britit varmaankaan eivät tässä vaiheessa enää juuri välitä, vaikka heitä tässä kai hiukan piikitellään. Meghan ja lapsethan eivät tule Iso-Britanniaan koska siellä on vaarallista, Nigeria - maailman 12. vaarallisin maa- sen sijaan on ihan ok vierailupaikka. Ihan voisi vain suoraan sanoa että en halua tulla tapaamaan Harryn tympeitä sukulaisia.

Vierailija
25485/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ja lapsethan eivät tule Iso-Britanniaan koska siellä on vaarallista, Nigeria - maailman 12. vaarallisin maa- sen sijaan on ihan ok vierailupaikka. Ihan voisi vain suoraan sanoa että en halua tulla tapaamaan Harryn tympeitä sukulaisia.

He riitelee edelleen niistä turvatoimista (haluavat veronmaksajien maksavan ne), joten siksi he jankuttavat, miten vaarallista Britanniassa on.

Vierailija
25486/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen amerikkalainen tulee Nigeriaan, käyttäytyy kuin kuninkaallinen ja hölisee käsittämättömyyksiään. Eikö tuo ole juuri sitä mitä vassarit ja feministit arvostelevat, kulttuurin ylikävelemistä. Paljasteleva pukeutuminen on jopa länsimaalaisittain tosi omituista. Jamaikalla varmaan ihan ok, mutta Nigeriassa aivan eri asia. Ihon paljastaminen saa tietysti ihmiset tuijottamaan, koska se on koodattu meihin. 6

Vierailija
25487/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan oli kertonut äitienpäivänä kaipaavansa lapsiaan mutta koki että itse visiitti on kuitenkin asiallinen koska onhan kyse "motherlandista". (Suomalainen isänmaa ei oikein käänny oikein tässä äitienpäivä-yhteydessä.)

Harry myös kertoi että he ovat nyt yhtä perhettä, sukulaisia, nigerialaisten kanssa.

En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.

Vierailija
25488/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan oli kertonut äitienpäivänä kaipaavansa lapsiaan mutta koki että itse visiitti on kuitenkin asiallinen koska onhan kyse "motherlandista". (Suomalainen isänmaa ei oikein käänny oikein tässä äitienpäivä-yhteydessä.)

Harry myös kertoi että he ovat nyt yhtä perhettä, sukulaisia, nigerialaisten kanssa.

Tuolla toisessa ketjussa prinssi William ristiinnaulittiin koska meni Charlotten syntymäpäivänä myös pubiin muutamaksi tunniksi.

Vierailija
25489/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin pukeutuminen oli jälleen jotain täysin käsittämätöntä. Eikö sillä ole peiliä tai ketään, joka neuvoisi edes etiketin aakkosia?????

Vierailija
25490/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi he eivät saisi tehdä sitä työtä mitä haluavat! Ihme lynkkausta tällä palstalla Meghania kohtaan."

Olkaamme armollisia nätä paria palstatätiä kohtaan, heillä on vaikeata kun St. Kate on kadonnut eivätkä voi ihastella hänen täydellisyyttään päivästä toiseen.

Haha, ja ihailemasi pyrkyrin puolusteluun tarvitaan taas, kukapas muu kuin, Kate :D Mitäs jos kokeilisit ilman Katea kerrankin? Ei sinun kannata Meghania yhdistää häntä korkea-arvoisemiin henkilöihin tai yleensäkään enää brittihoviin. Hänet on sieltä jo potkittu pois. Nykyään keittelee hilloa, tilaa edes yksi purnukka.

Kate se on pyrkyrin nimen ansainnut jos kuka. Alensi tasoaan ja meni samaan yliopistoon kuin Wills. Pyllisteli ikkunassa saadakseen huomiota.  Meghanilla oli koulutus ja hyvin palkattu ura kun rakastui Harryyn.

Meghanin ura oli lopahtamassa - hänet oli juuri uloskirjoitettu Suitsista eikä uusia töitä ollut näköpiirissä. Mitä tuohon rakastumiseen tulee, niin ei Meghan ikinä Harryyn rakastunut. Harryn saaminen satimeen oli määrätietoisen työn tulos. Meghan pyysi brittituttaviaan etsimään hänelle rikkaan miehen, ja kohteeksi valikoitui Harry. Kumpikaan ei niille kuuluisille *sokkotreffeille* mennyt sokkona, vaan esityöt oli tehtynä molemmilla osapuolilla, Meghanilla perusteellisemmin kuin Harrylla. Meghan ymmärsi Harryn riippuvuuden Dianasta ja valitsi strategiakseen Dianan matkimisen; noilla treffeillä hänellä oli jopa Dianan lempihajuvettä. (Tuoksuillahan on valtva alitajuinen vaikutus.) Ennen kuin alttarille asti päästiin, tarvittiin Meghanin taholta uhkailua ja kiristystä. 

Loppu hyvin, kaikki hyvin? Meghanin ilme kirkon ovella vihkimisen jälkeen sanoo kaiken: ähäkutti, onnistuinpas!

Vierailija
25491/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herranen aika, joku dna-testi ei kenestäkään tee nigerialaista. Oliko tuota valtiota edes olemassa silloin kun orjia vietiin. Joku isompi businesskuvio tässä on taustalla. Afrikka on iso rahasampo näille yväntekeväisyysjärjestöille. Ja ei tuo voi olla 43 prosenttisesti nigerialainen ellei sitten kyse ole suorasta mother-linjasta eli rouva on ottanut vain sellaisen testin, missä näkyy äitilinja.Mutta tuo nainen on todistetusti valehtelija, joten voi olla että pilkku on sopivasti tollottaren prosenteissa heittänyt.

Vierailija
25492/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialainenhan viittaa vain kansalaisuuteen. Se ei edes ole mikään etninen määre. Ja se että Meghan olisi 43-prosenttisesti minkäänlainen afrikkalainen on sula mahdottomuus, koska hänen äitinsäkin on osin valkoinen.

Vierailija
25493/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan meillä Pamela Anderson ja Matt Damon, tosin he eivät ole kyllä koskaan tulleet tänne ja olleet Suomen prinssejä tai prinsessoja. Pamela taisi kyllä osallistua sukunsa sukukokoukseen tai johonkin vastaavaan. Omaan kor

Nigerialaishuijaukset ovat jo käsite. Kulkee geeneissä. Onkohan Meghan ollut kaiken lisäksi Dianan, Harryn ja Williamin stalkkeri?! Paljastihan nuoruudenystävänsä kuinka Meghan on katsonut ja lukenut kaiken Dianasta, Meghanhan kielsi koskaan kuulleensakaan Britannian kuninkaallisista ( jäi kiinni valheestaan kuitenkin nuoruudenkuvastaan Buckinghamin palatsin  edessä) ja Harryynkin tutustui kun ystävänsä järjesti piilotreffit, koska Meghanin toive oli eurooppalainen mieluiten englantilainen punatukkainen mies...( Harry Harry...please!).

Vierailija
25494/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan meillä Pamela Anderson ja Matt Damon, tosin he eivät ole kyllä koskaan tulleet tänne ja olleet Suomen prinssejä tai prinsessoja. Pamela taisi kyllä osallistua sukunsa sukukokoukseen tai johonkin vastaavaan. Omaan kor

Aika ahtaallahan tuo nykyään jo on, kun Kanadassa ollaan helpottuneita, että pääsivät niistä eroon, Britannian hovi ja kansa samoin ja amerikkalaiset julkkikset ja silmäätekevät nauravat jo varmaan katketakseen noille "kuninkaallisille", ja Megsun rehvakkaalle olemukselle ja vaatimuksille olla a-listalainen ja kaveerata presidenttien ja huipputähtien kanssa, päsmäröiviä puheitaan pitäen. Ja Harry kuin nalle kainalossaan takaamassa, että kultahippuset kiiltävät kilpaa rouvan uusien laminaattien kanssa.

Nyt ei ole muuta enää, kuin hillonkeittely ja se viimeinen, Nigeria, minne mennä valtaistuntaan pystyttämään. Tykkääköhän nigerialaiset mansikkahillosta?

Vierailija
25495/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako purkkia hilloa niistä 50:sta nyt esiteltiin? Kymmenkunta?

Oisko tossa Nigerian matkassa joku dokkari-idea taas taustalla? Tai ainakin myyty lehdille joku erikoisraportti kulissien takaa?

Vierailija
25496/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialaisuus selittää kyllä paljon. Huijaus on jo geeniperimässä. Nigerialaiset varmaan on tosi onnellisia kun ne sai tällaisen hallitsijaparin Amerikoista. 

Vierailija
25497/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako purkkia hilloa niistä 50:sta nyt esiteltiin? Kymmenkunta?

Oisko tossa Nigerian matkassa joku dokkari-idea taas taustalla? Tai ainakin myyty lehdille joku erikoisraportti kulissien takaa?

Jospa ne järjestävät jonkun kidnappausuhkasession, missä heitä taas ajetaan takaa (oikeasti joku nigerialainen fillaroi perässä kuoppaista tietä vuohilauman seassa, kännykkäkamerallaan kuvia räpsien) ja henki on vaarassa. Toive saada vihdoinkin isipappa tajuamaan, että turvatoimet ovat absoluuttisen välttämättömät.

Joku ryöstöyrityskin voisi tulla kyseeseen, vai oliskos taas tulipalovaara majatalossa? Kenen rahoja nyt ollaan kuppaamassa? Syöpäsairas pappa on kova luu, jotain spesiaalia on siis kehiteltävä.

Vierailija
25498/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä näitä eräitä toimittajia ja muita jotka ns. fanittaa tota pariskuntaa.

Esim. monissa lehdissä, sekä Suomen jompi kumpi ip- lehti, että jenkkilän vastaavat, nyyhkii Harryn puolesta tyyliin: "Hovi näpäytti Harrya, William ei halua tavata Harrya, Charles "murjoi" Harrya. Hovi on hylännyt Harryn. Harrya säälitään ja hänestä puhutaan kuin hän olisi 14 vuotias, kaikkien hyljeksimä pikkupojanrassu, eikä vanhahko 40v. aikuinen ökyrikas äijä, joka on itse ryssinyt asiansa. 

Jos mun sisko tai veli alkais heittää julkisesti hevon- "Ä'ää", meidän perheestä samalla tavoin kuin Harry omastaan, niin en tosiaan haluaisi olla missään tekemisissä moisen tyypin kanssa. Vieläpä kirjoittaisi häväistyskirjan ja antaisi syväluotaavia julkisia haastatteluita. Sitten ihmettelee ja uhriutuu kun perhe ei enää tykkää. Alussa sanoi että haluaa olla "just Harry" ja Meghan sanoi, että aatelisarvo ei merkitse hänelle mitään. Nyt sitten roikkuvat aatelisarvonimissään apinanraivolla ja Meghan on tituleerannut itseään prinsessaksi.

Sitten toi nigerialaishuijaus. Rouva vaihtaa väriä kuin kameleontti. Välillä hänellä oli kalpea iho kun hän leikki maltalaista ja nyt hän leikkii nigerialaista tekorusketus nassussa. Eikö tuo ole kulttuurista omimista ja "black face"- törkyilyä? 

Siis, millaiset ihmiset fanittaa näitä??? Nää on niin feikkejä.

Vierailija
25499/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MArkle oli sanonut, että hän näkee osallistujien silmistä, että he kaipaavat sellaista esikuvaa aka roolimallia kuin hän on.

Päivän naurut Marklelle ja kuvitelmilleen 😂

Vierailija
25500/46129 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herranen aika, joku dna-testi ei kenestäkään tee nigerialaista. Oliko tuota valtiota edes olemassa silloin kun orjia vietiin. Joku isompi businesskuvio tässä on taustalla. Afrikka on iso rahasampo näille yväntekeväisyysjärjestöille. Ja ei tuo voi olla 43 prosenttisesti nigerialainen ellei sitten kyse ole suorasta mother-linjasta eli rouva on ottanut vain sellaisen testin, missä näkyy äitilinja.Mutta tuo nainen on todistetusti valehtelija, joten voi olla että pilkku on sop

Tollotar 😁

Ketju on lukittu.