Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24481/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin palautetta rouvalle ja nyt löytyy matalat kengät ja pitkä paita. Meghan poltti olkapäänsä.

Vierailija
24482/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olen nyt laittanut jo vaikka kuinka monta kertaa lähteeksi Dorian. Mi-tä si-nä et nyt täs-tä ym-mär-rä?????

Eli Doria kertoi asian suoraan sinulle! Mahtavaa, av:lla on suora kontakti Meghanin lähipiiriin😄

En ole sanonut niin. Sinä vain riehut täällä sekopäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24483/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusta asti oli tunne että Meghan on jotenkin hämärä. Eikä se tunne tapahtumien myötä ole poistunut. Mutta en silti ymmärrä tätä kauheata solvaamista ulkonäöstänsä, hänhän on ihan viehättävän näköinen, kaikinpuolin. Vaatevalinnat voivat olla outoja mutta tuo vartalon ja kasvojen kauhea mollaaminen..

Seurasin häitä televisiosta ja Meghanin ilme alttarilla ei näyttänyt siltä että hän rakastaisi Harrya. Aloin epäilemään kulissiavioliittoa.

Vierailija
24484/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja hevospooloa? Vieläkin pienemmän piirin urheilua."

Eliittipiirin. Ei rahvaalle.

Vierailija
24485/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös prinssi Harry itse on innokas poolon pelaaja ja hän on vuosien varrella osallistunut lukuisiin hyväntekeväisyysotteluihin. Tapahtumien myötä on kerätty varoja mun muassa lapsille ja nuorille Etelä-Afrikkaan.

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/d7f9c5a9-55b9-4ce2-8f73-1fe3b…

Hevospoolon lisäksi Harry viedään sarjassa siis Afrikkaan harrastamaan hyväntekeväisyyttä?  

Et siis ole yhtään jyvällä eilispäivän uutisista? Koeta ryhdistäytyä.

Vierailija
24486/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olen nyt laittanut jo vaikka kuinka monta kertaa lähteeksi Dorian. Mi-tä si-nä et nyt täs-tä ym-mär-rä?????

En ole tuo mutta en minäkään ymmärrä. Jos et pysty laittamaan lähteeksi vaikka jotain haastattelua niin eihän se mitään todista että Doria sanoi noin. Yhtä hyvin voisi väittää että Harrylla on kuusi varvasta ja lähteenä Diana.

Vierailija
24487/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on joku royal-uutinen tulossa, siis briteistä, mutta mediahärkky on annettu usaan.

Vierailija
24488/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on joku royal-uutinen tulossa, siis briteistä, mutta mediahärkky on annettu usaan.

Tai uutisankka.

Vierailija
24489/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän täällä käyt ihan samaa keskustelua poilopalkinnon antamisesta kuin aikaisemminkin niin kuin asia olisi ihan uusi ja yllättävä. Miksi koet tarvetta taas puhua samasta asiasta, ihan samoin argumentein (huonosti istuvat vaatteet, ei kuulu poseeraamaan pelaajien kanssa jnejne)? 

Missä?

Ja kuten totesit, minä käyn keskustelua.

Sinä et koskaan käy keskustelua. Sinä intät ja tivaat itsestäänselvyyksiä ja solvaat keskustelijoita.

Ei se mitaan keskustelua ole etta sivukaupalla inistaan yhdesta valokuvasta ja sen ottamisesta. Et nayta edes tietavan etta Harry oli voittaneen joukkueen kapteeni ja Meghan voittaneen joukkueen kapteenin vaimo ja siina ominaisuudessa ojentaa palkinnon.

Kannattaisi ottaa vahan selvaa ennenkuin tekee itsestaan junttiuden esikuvan.

Vierailija
24490/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän täällä käyt ihan samaa keskustelua poilopalkinnon antamisesta kuin aikaisemminkin niin kuin asia olisi ihan uusi ja yllättävä. Miksi koet tarvetta taas puhua samasta asiasta, ihan samoin argumentein (huonosti istuvat vaatteet, ei kuulu poseeraamaan pelaajien kanssa jnejne)? 

Missä?

Ja kuten totesit, minä käyn keskustelua.

Sinä et koskaan käy keskustelua. Sinä intät ja tivaat itsestäänselvyyksiä ja solvaat keskustelijoita.

Ei se mitaan keskustelua ole etta sivukaupalla inistaan yhdesta valokuvasta ja sen ottamisesta. Et nayta edes tietavan etta Harry oli voittaneen joukkueen kapteeni ja Meghan voittaneen joukkueen kapteenin vaimo ja siina ominaisuudessa ojentaa palkinnon.

Kannattaisi ottaa vahan selvaa ennenkuin tekee itsestaan junttiuden esikuvan.

Mistä ihmeen yhdestä valokuvasta sinä puhut??? Siitä hevospoolo-ottelustako? Se oli hyväntekeväisyystapahtuma ja sinne korokkeelle olisivat kuuluneet ko hyväntekeväisyysjärjestön edustajat ja pelaajat. Se kuka tommosen hyväntekeväisyysmatsin voittaa on täysin sivuseikka ja vielä sivuseikampi on se vaimo. Hän ei sinne kuulunut.

Vierailija
24491/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo mutta en minäkään ymmärrä. Jos et pysty laittamaan lähteeksi vaikka jotain haastattelua niin eihän se mitään todista että Doria sanoi noin. Yhtä hyvin voisi väittää että Harrylla on kuusi varvasta ja lähteenä Diana.

Lähde on se taho, joka on sen tiedon kertonut. Eli Doria.

Olen sen lähteen antanut jo vaikka kuinka monta kertaa, eikä muuta ole pyydetty, vaan alettu riehua.

Vierailija
24492/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität Meghan Marklen julkisuudessa ilmoitetun syntymävuoden vääräksi

On erittäin tyypillistä, että näyttelijät Usassa ilmoittavat ikänsä alakanttiin. Varsinkin naisnäyttelijät, joille se 40 ikävuotta on tuolla alalla jo kuolema.

Kas kun et edes tuota tiedä.

Kas kun sina et tieda etta USAssa voi ihmisen ian paatella siita milloin han on valmistunut yliopistosta. Sen mukaan Meghan on syntynyt 1981.  t. usalainen.

Vierailija
24493/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä ihmeen yhdestä valokuvasta sinä puhut??? Siitä hevospoolo-ottelustako? Se oli hyväntekeväisyystapahtuma ja sinne korokkeelle olisivat kuuluneet ko hyväntekeväisyysjärjestön edustajat ja pelaajat. Se kuka tommosen hyväntekeväisyysmatsin voittaa on täysin sivuseikka ja vielä sivuseikampi on se vaimo. Hän ei sinne kuulunut."

Kuinka monta poolo-ottelua olet nahnyt livena? Mina monta ja olen myos ollut mukana "divot stomping'issa" Sinulla ei nayta olevan harmaata hajua koko pelin menosta.

Vierailija
24494/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin tyypillistä, että näyttelijät Usassa ilmoittavat ikänsä alakanttiin. Varsinkin naisnäyttelijät, joille se 40 ikävuotta on tuolla alalla jo kuolema.

Kas kun sina et tieda etta USAssa voi ihmisen ian paatella siita milloin han on valmistunut yliopistosta. Sen mukaan Meghan on syntynyt 1981.  t. usalainen.

Ei voi päätellä sen enempää kuin muuallakaan.

Vierailija
24495/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä ihmeen yhdestä valokuvasta sinä puhut??? Siitä hevospoolo-ottelustako? Se oli hyväntekeväisyystapahtuma ja sinne korokkeelle olisivat kuuluneet ko hyväntekeväisyysjärjestön edustajat ja pelaajat. Se kuka tommosen hyväntekeväisyysmatsin voittaa on täysin sivuseikka ja vielä sivuseikampi on se vaimo. Hän ei sinne kuulunut."

Kuinka monta poolo-ottelua olet nahnyt livena? Mina monta ja olen myos ollut mukana "divot stomping'issa" Sinulla ei nayta olevan harmaata hajua koko pelin menosta.

Se ei ollut mikään hevospoolo-ottelu, vaan HYVÄNTEKEVÄISYYSTAPAHTUMA. Siinä on fokus HYVÄNTEKEVÄISYYDESSÄ, ei pelaajan vaimossa.

Vierailija
24496/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä tiedän sen että yleensä ihan globaalisti ihmisen äiti tietää milloin on synnyttänyt ko ihmisen. Varsinkin jos se ihminen on ko äidin ainokainen.

Vierailija
24497/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartioihin nähden on. Ja täytyy vielä sanoa että jos Megan on pönäkkä ja tanakka niin mikäköhän minä sitten olen

Sillä on vain jäätävän isot ja rumat hartiat. Meghan näyttää painijalta, joten sinä lienet sumopainija sitten.

Bodyshaming on perseestä👎

Vaikka kuinka inhoat jotain julkisuuden henkilöä, hauku sen tekemisiä, älä ulkonäköä. Se on oikeasti tosi vahingollista. Inhosin kroppaani lapsesta asti, varmaan alkoi siitä kun äidilläni oli tapana (on vieläkin) arvostella sen ajan julkkisnaisia tosi rumin sanoin. Se johti teininä syömishäiriöön ja aika pahaan kehonkuvan vääristymiseen.

Vieläkin näin aikuisenakin mieleen välillä hiipii kaikenlaisia ajatuksia kun vaatteita sovittelee mutta olen päässyt eroon aika monesta jutusta. En esim ikinä käyttänyt hihattomia paitoja kun häpesin käsivarsiani (n

" After  Harrys victory, his team was presented with a trophy by his wife, Meghan Markle. The Duchess of Sussex, 42, stunned in a white Heidi Merrick halter dress that complemented her Aquazurra heels, vintage Chanel earrings, a Valentino clutch and oversized sunglasses. When Meghan presented Harry with the award, she also gave him a sweet kiss." (US mag.)

Pistä korvan taakse miten erilailla asiantuntija kuvailee Meghanin asua. Suomisutturan haukkuminen naurattaa, ei kannata ottaa vakavasti metsäläisen mietteitä.

Vierailija
24498/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut mikään hevospoolo-ottelu, vaan HYVÄNTEKEVÄISYYSTAPAHTUMA. Siinä on fokus HYVÄNTEKEVÄISYYDESSÄ, ei pelaajan vaimossa.

Voi hyva ihminen! Korokkeella oli HYVANTEKEVAISYYSJARJESTON PERUSTAJA vaimoineen. Sinulla ei ole fokusta ollenkaan.

Vierailija
24499/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä korvan taakse miten erilailla asiantuntija kuvailee Meghanin asua. Suomisutturan haukkuminen naurattaa, ei kannata ottaa vakavasti metsäläisen mietteitä.

Mikä asiantuntija? Tuossahan vain luetellaan tuotetiedot. Vähän kuin Anttilan kuvastosta lukisi.

- Se oli silti täysin vääränlainen asu ko tilaisuuteen

- Asu ei sovi Meghanin kropalle, vaan korostaa kamalia hartioita ja vyötärön puutetta

Vierailija
24500/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyva ihminen! Korokkeella oli HYVANTEKEVAISYYSJARJESTON PERUSTAJA vaimoineen. Sinulla ei ole fokusta ollenkaan.

Mitä vittua se vaimo siellä teki? Eihän hän ole millään tavoin osallinen mistään.

Ketju on lukittu.