Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24441/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko oli parempi suuseksin päällä kuin tuossa mallikuvassa. Sori vaan. Kerrankin näin päin.🤷

No ei ollut. Meghan pukeutuu jatkuvasti asuihin, jotka sopii hennolle ja hoikalle naiselle. Hän ei ole hento, koska vaikka hän miten laihduttaisi, hänen luunsa eivät pienene, torso ei pitene, vyötäröä ei vaan ole, eikä ne kropan mittasuhteet muutu.

Suits-sarjassa hänellä oli paljon hyviä asukokonaisuuksia, joissa oli huomioitu kropan malli ja heikot kohdat oikein. Jostain merkillisestä syystä hän  itse aina korostaa just niitä vartalonsa heikkoja kohtia entisestään. Ja alusvaatteet eivät istu ikinä, mikä luo entisestään suttuisemman vaikutelman, sen lisäksi että vaatteet on yleensä aina rutussa.

Kai olette huomanneet, että Meghanin vartalo on kuin malleilla. Ei kurvikas vaan juuri sellainen joka on tyypillistä malleille. Kurvikas ei voi olla malli eikä sovi tai sopii huonosti malliksi. Ymmärrän, että monia pulleroita ärsyttää. ( näin eräs mummo näkee)

Vierailija
24442/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minulle suuseksiin liittyvä on uutta ja ennenkuulumaonta kun SINÄ ja kaltaisesi linkittelee tänne poolovideoita päivittelee että kamalaa mikä hame sillä on ja hirveää kun se seisoo siinä keskellä. Täsmälleen sama keskustelu on käyty aikaisemminkin, ihan samanlaisesta tilanteesta. Vai etkö muista?

Te pidätte suuseksejä otsikoissa linkittelyllänne. Juttuihin tulee klikkauksia ja lehdet kirjoittaa aina vaan heistä. 

Niin. Sinulle. Sinä kuvittelet, että tuokin oli taas jotain ihan uutta ja yllättävää. Kun oikeasti koko muu maailma on sen jo nähnyt, paitsi sinä.

Et ikinä tiedä tai ole kuullut mitään heihin liittyvää ja aina kyselet ja tinkkaat loputtomiin kuin kyselyikäinen nelivuotias.

MIKSI olet ketjussa, jonka aihetta et lainkaan tunne ja jossa kirjoittelu saa sinut riehumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24443/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko oli parempi suuseksin päällä kuin tuossa mallikuvassa. Sori vaan. Kerrankin näin päin.🤷

No ei ollut. Meghan pukeutuu jatkuvasti asuihin, jotka sopii hennolle ja hoikalle naiselle. Hän ei ole hento, koska vaikka hän miten laihduttaisi, hänen luunsa eivät pienene, torso ei pitene, vyötäröä ei vaan ole, eikä ne kropan mittasuhteet muutu.

Suits-sarjassa hänellä oli paljon hyviä asukokonaisuuksia, joissa oli huomioitu kropan malli ja heikot kohdat oikein. Jostain merkillisestä syystä hän  itse aina korostaa just niitä vartalonsa heikkoja kohtia entisestään. Ja alusvaatteet eivät istu ikinä, mikä luo entisestään suttuisemman vaikutelman, sen lisäksi että vaatteet on yleensä aina rutussa.

Kai olette huomanneet, että Meghanin vartalo on kuin malleilla

Eihän Meghan ole vartaloaan valinnut, mutta vaatteet voisi valita sen mukaan.  

Vierailija
24444/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan paha, ryppyinen ja vanha.

Kate hyva, siloinen ja nuori.

Ovat vaan ihan samanikaisia. 

Mitenkäs sinä taas vedät ihan sivullisia keskusteluun?

Meghan on syntynyt 1977 ja Catherine 1982.

En jaksa selata enkä siis tiedä, korjasiko joku jo Meghanin syntymävuoden, joka on 1981. Miksi annetaan ja peukutetaan väärää tietoa?

Meghan on syntynyt 1977. Lähde: Doria Ragland.

Vierailija
24445/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minulle suuseksiin liittyvä on uutta ja ennenkuulumaonta kun SINÄ ja kaltaisesi linkittelee tänne poolovideoita päivittelee että kamalaa mikä hame sillä on ja hirveää kun se seisoo siinä keskellä. Täsmälleen sama keskustelu on käyty aikaisemminkin, ihan samanlaisesta tilanteesta. Vai etkö muista?

Te pidätte suuseksejä otsikoissa linkittelyllänne. Juttuihin tulee klikkauksia ja lehdet kirjoittaa aina vaan heistä. 

Niin. Sinulle. Sinä kuvittelet, että tuokin oli taas jotain ihan uutta ja yllättävää. Kun oikeasti koko muu maailma on sen jo nähnyt, paitsi sinä.

Et ikinä tiedä tai ole kuullut mitään heihin liittyvää ja aina kyselet ja tinkkaat loputtomiin kuin kyselyikäinen nelivuotias.

MIKSI olet ketjussa, jonka aihetta et lainkaan tunne ja jossa kirjoittelu saa sinut riehumaan?

Sinähän täällä käyt ihan samaa keskustelua poilopalkinnon antamisesta kuin aikaisemminkin niin kuin asia olisi ihan uusi ja yllättävä. Miksi koet tarvetta taas puhua samasta asiasta, ihan samoin argumentein (huonosti istuvat vaatteet, ei kuulu poseeraamaan pelaajien kanssa jnejne)? 

Vierailija
24446/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että sinä et tunne aihetta jos et muista että aihe on kaluttu jo läpikotaisin. 

Vierailija
24447/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän täällä käyt ihan samaa keskustelua poilopalkinnon antamisesta kuin aikaisemminkin niin kuin asia olisi ihan uusi ja yllättävä. Miksi koet tarvetta taas puhua samasta asiasta, ihan samoin argumentein (huonosti istuvat vaatteet, ei kuulu poseeraamaan pelaajien kanssa jnejne)? 

Missä?

Ja kuten totesit, minä käyn keskustelua.

Sinä et koskaan käy keskustelua. Sinä intät ja tivaat itsestäänselvyyksiä ja solvaat keskustelijoita.

Vierailija
24448/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Ja kuten totesit, minä käyn keskustelua.

Sinä et koskaan käy keskustelua. Sinä intät ja tivaat itsestäänselvyyksiä ja solvaat keskustelijoita.

Et siis tunne aihetta kun et tiedä. Miksi tulet ketjuun ja nostat sataan kertaan läpi käytyjä aiheita asioita esiin? No, tuota kai se suuseksien elämään fiksoituminen teettää. Jostain pitää päästä puhumaan, ei sillä aiheellakaan ole niin väliä on se sitten vaikka kuinka monta kertaa käyty läpi, kunhan vain pääsee puhumaan heistä. 

Vierailija
24449/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli samanmallnen mekko kuin Meghanilla ja se vieläpä istui hyvin hänen päällään.  

Meghanin mekko ei vastaa suunnittelijan näkemystä. Edessä oleva leikkaus pitäisi olla kapea. Mekko ei myöskään asetu oikein kainaloalueelta.

Mekko näyttäisi olevan sovitusmekko joka on jäänyt kustomoimatta.

GINGER DRESS - IVORY SILK & HEMP

https://heidimerrick.com/products/ginger-dress-ivory-silk-hemp

Oi ei, onko Meghanilla liian pieni koko vai peräti kopio, kun tuo halkio pallean kohdalla on noin iso?!

Sen kroppa on vääränmallinen tuohonkin kolttuun. Se on paksu keskeltä, j

Ai ihan pakotti seisomaan 😂

Vierailija
24450/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olette huomanneet, että Meghanin vartalo on kuin malleilla

Mallit ovat pitkiä ja hoikkia, Meghan on rasvattomanakin vartalotyypiltään tanakka tappi.

Vierailija
24451/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olette

Yleensä ammattimalleilla on naisten pituusvaatimus 170cm ( tai enemmän) mutta mainosmalleilla riittää 155cm tai enemmän. Voisitte jotain oppiakin. 

Vierailija
24452/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette huomanneet, että Meghanin vartalo on kuin malleilla.

Ei ole. Sen huomaa jo siitä, että ne näytekappalevaatteet ei ikinä istu hänelle.

Sen lisäksi ne on aina liian pitkiä, koska Meghan on noin 15-20 senttiä lyhyempi kuin mallit.

Vierailija
24453/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ammattimalleilla on naisten pituusvaatimus 170cm ( tai enemmän) mutta mainosmalleilla riittää 155cm tai enemmän. Voisitte jotain oppiakin. 

Eli mikä malli se Meghan sitten on? Edustaa pönäkkää tanakkaa ja hyvin lyhyttä yli-ikäistä kotirouvatyyppiä? niinkö?

Vierailija
24454/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä malli se Meghan sitten on? Edustaa pönäkkää tanakkaa ja hyvin lyhyttä yli-ikäistä kotirouvatyyppiä? niinkö?

Sellaista sitten. Onko siinä jotain pahaa? Sellaisiahan suurin osa meistä on. 

Vierailija
24455/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvin harvalla on (onneksi) noin epäsuhtainen kroppa kuin hänellä.

Vierailija
24456/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis yksi harvoista. Mulla on hyvin samantyyppinen kroppa, leveät hartiat eikä erottuvaa vyötäröä, kapea lantio. Minusta on kiva seurata mitä hän pukee päälleen, olen saanut vinkkejä siihen mikä näyttää hyvältä ja myös siihen mikä ei toimi. 

Vierailija
24457/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meganin mekko on kiva. Ei noilla toisillakaan naisilla tuossa poolovideossa mekot istu täydellisesti. Ja parempi kuvahan tuosta tuli kun kaikki kolme valkoisissa olevaa naista oli keskellä kuvaa.

Eihän kukaan sanonut, että mekossa olisi jotain vikaa.

Olisi ne kolme naista olleet siltikin vierekkäin, vaikka se nainen olisi mennyt sinne minne kuuluikin, eikä Meghan olisi klähminyt ja ohjeistanut.

Minne se sitten kuului?

Käsittääkseni Meghanin ei edes olisi kuulunut olla siellä podiumilla, vaan joukkueen jäsenten, joihin kyseinen nainen kuului. Eli Meghan varasi itselleen arvokkaamman paikan keskeltä, vaikka ei edes sitä ansainnut millään tavoin.

Ilmeisesti omasta mielestään ansaitsi koska onhan hän sentään herttuatar, prinssi Harryn vaimo. Kuninkaallinen.

Vierailija
24458/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis yksi harvoista. Mulla on hyvin samantyyppinen kroppa, leveät hartiat eikä erottuvaa vyötäröä, kapea lantio. Minusta on kiva seurata mitä hän pukee päälleen, olen saanut vinkkejä siihen mikä näyttää hyvältä ja myös siihen mikä ei toimi. 

Ei Meghanilla ole kapea lantio.

Vierailija
24459/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemmeko suurin osa siis mallinvartaloisia?

Vierailija
24460/46129 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis yksi harvoista. Mulla on hyvin samantyyppinen kroppa, leveät hartiat eikä erottuvaa vyötäröä, kapea lantio. Minusta on kiva seurata mitä hän pukee päälleen, olen saanut vinkkejä siihen mikä näyttää hyvältä ja myös s

Ei Meghanilla ole kapea lantio.

Hartioihin nähden on. Ja täytyy vielä sanoa että jos Megan on pönäkkä ja tanakka niin mikäköhän minä sitten olen😞

Ketju on lukittu.