Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marklet riensivät vuotamaan Harpers Bazaarille, että olivat olleet Waleseihin yhteydessä. Nimittivät prinsessaa Kateksi mutta allekirjoittivat yhteydenoton titteleillään. Säälittävä kuppapariskunta.
Kate nimi on sisäpiirin läheinen kutsumanimi. Ei ole väärin. Mikä sua oikeasti riepookaan?
Ei todellakaan ole. Ja nuohan eivät ole mitään Catherinen sisäpiiriä.
Mit ä nyt Harry on niinku Katen lanko. Suomalaisittain kaukainen sukulainen.
Ei se että on aviomiehen sukulainen tee kenestäkään sisäpiiriä. Jos se lanko olisi läheinen, hän olisi kuullut syövästä jostakn
'Harryhan oli Walesien lasten "dear uncle Harry" ennenkuin vanhempansa alkoivat juonitella.'
Charles ja Diana alkoivat juonitella?
Vierailija kirjoitti:
Ja taaskaan et tiedä kuka kertoi kenelle ja milloin. Kunhan pääset soittamaan suutasi.
Sinähän tässä suutasi soitat. Kyllä me kaikki tiedämme, kuka ei kertonut, koska Marklethan aktivoituivat tasan vasta siinä viaheessa, kun Catherine julkisti asian. Harry ihan itse muuten kertoi myös, että hän sai kuulla jopa isänsä syövästä vasta median kautta.
Noinko sina olet asian ymmartanyt? Tarvitset apua. Charles on kertonut julkisesti etta han henkilokohtaisesti kertoi lahimmilleen.
Olisihan se ollut valtava voitto USAn medialle jos olisivat alkaneet kertoa Katen syovasta ennenkuin Kate itse.
Voi hoovetti,TODISTAKAA jo räTKYttävät raatelijat puolin jos toisin,että Rinsessa Windsor- Ruususella ylipäätään on medialle yhtäkkiä "todistettua"" jy öpää"!? Niinpä,ette pysty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taaskaan et tiedä kuka kertoi kenelle ja milloin. Kunhan pääset soittamaan suutasi.
Sinähän tässä suutasi soitat. Kyllä me kaikki tiedämme, kuka ei kertonut, koska Marklethan aktivoituivat tasan vasta siinä viaheessa, kun Catherine julkisti asian. Harry ihan itse muuten kertoi myös, että hän sai kuulla jopa isänsä syövästä vasta median kautta.
Noinko sina olet asian ymmartanyt? Tarvitset apua. Charles on kertonut julkisesti etta han henkilokohtaisesti kertoi lahimmilleen.
Olisihan se ollut valtava voitto USAn medialle jos olisivat alkaneet kertoa Katen syovasta ennenkuin Kate itse.
HARRY KERTOI IHAN ITSE KUULLEENSA ASIASTA VASTA MEDIALTA. VALEHTELEEKO HÄN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marklet riensivät vuotamaan Harpers Bazaarille, että olivat olleet Waleseihin yhteydessä. Nimittivät prinsessaa Kateksi mutta allekirjoittivat yhteydenoton titteleillään. Säälittävä kuppapariskunta.
En usko että ovat edes olleet yhteydessä. Valehtelevat kuten heillä tapana on.
Usko tai älä mutta britti-TV:ssä luettiin Sussexien sanoma moneen kertaan. Kyllä ne olivat saaneet sen palatsista. Ei sellaista skenaariota olekaan missä Harry vapaaehtoisesti antaisi mitään lehdille kotimaassaan.
Vähän nyt jarruja päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄHDE?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate nimi on sisäpiirin läheinen kutsumanimi. Ei ole väärin. Mikä sua oikeasti riepookaan?
Uskomattomia röyhkimyksiä. Nämä kaksi törkimystä eivät kuulu sisäpiiriin ja silloin ei käytetä lempinimiä ja eikä allekirjoiteta omilla hömppätitteleillä.
Täysiä sikojahan nuo kaksi amerikan tolloa ovat.Kukahan on sinut valinnut suomalaisen kultaisen kaytoksen ylipapittareksi? Uskomattoman royhkea ja sikamainen suu sinulla ainakin on. Mitas tykkaat jos kaannaan tuon vuodatuksesi ja lahetan sen Daily Mailille julkaistavaksi?
<
Mitä sinä ajattelit tapahtuvan, jos lähettäisit tuon Daily Mailille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄHDE?????
HARRY!!!!!!!
"Kaannaapa sinä, niin katsotaan. Olisiko "sikamainen suu" vaikka yhtä kielenmukaisesti "pigly like mouth"?"
Kaannaan sinulle katsottavaksi sanakirjasta: Potty-mouth, pigsty mouth, scatological mouth.
Remember: When all else fails, try, try again.
Vierailija kirjoitti:
Vahan erilainen tapa suhtautua sukulaisiin.
Kyllä, todellakin, Markleilla on erittäin erilainen tapa suhtautua sukulaisiin, solvata, herjata, hyväksikäyttää ja hyödyntää. Yök.
Älä vedä Samantha Marklea tähän!
Vierailija kirjoitti:
"Kaannaapa sinä, niin katsotaan. Olisiko "sikamainen suu" vaikka yhtä kielenmukaisesti "pigly like mouth"?"
Kaannaan sinulle katsottavaksi sanakirjasta: Potty-mouth, pigsty mouth, scatological mouth.
Väännetäänpä rautalangasta. "Sikamainen suu" on niin epäonnistunutta suomea, että tein siitä sinulle valmiiksi yhtä surkean englanninkielisen viritelmän.
Kun sinulla nyt on siellä ihan sanakirja, etsi sieltä sarkasmin ja ironian määritelmät. Ei niiden näkeminen sinun onnetonta kielitaitoasi paranna, mutta ehkä saat hieman paremman aavistuksen siitä, mistä sinua koko ajan arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpä rautalangasta. "Sikamainen suu" on niin epäonnistunutta suomea, että tein siitä sinulle valmiiksi yhtä surkean englanninkielisen viritelmän.
Kun sinulla nyt on siellä ihan sanakirja, etsi sieltä sarkasmin ja ironian määritelmät. Ei niiden näkeminen sinun onnetonta kielitaitoasi paranna, mutta ehkä saat hieman paremman aavistuksen siitä, mistä sinua koko ajan arvostellaan.
Suomalaiset ovat mestareita muiden arvostelussa ja vahattelyssa, kiitosta sielta ei koskaan tule. En ole suutani avannut vuosikymmeniin puhuakseni suomea joten ei ole ihme etta menee vahan vaarin. Toivottavasti sait nyt hyvan mielen viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat mestareita muiden arvostelussa ja vahattelyssa, kiitosta sielta ei koskaan tule. En ole suutani avannut vuosikymmeniin puhuakseni su
"Suomalaiset ovat mestareita muiden arvostelussa ja vahattelyssa, kiitosta sielta ei koskaan tule. En ole suutani avannut vuosikymmeniin puhuakseni suomea joten ei ole ihme etta menee vahan vaarin. Toivottavasti sait nyt hyvan mielen viikonlopuksi."
Sinun ei tarvitse nyt uhriutua. Itse solvaat ja arvostelet muita kirjoittajia enemmän kuin kirjoitat itse aiheesta. Kun sinulla omastakin mielestäsi menee suomen - ja englannin - kanssa "vähän väärin", et ole oikea ihminen valistamaan muita edes sanakirja kädessä.
Noin ällistyttävän yksinkertaiselta ihmiseltä pitäisi ottaa netti pois ja antaa vaikka Valittujen Palojen vuosikertoja tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia röyhkimyksiä. Nämä kaksi törkimystä eivät kuulu sisäpiiriin ja silloin ei käytetä lempinimiä ja eikä allekirjoiteta omilla hömppätitteleillä.
Täysiä sikojahan nuo kaksi amerikan tolloa ovat.Kukahan on sinut valinnut suomalaisen kultaisen kaytoksen ylipapittareksi? Uskomattoman royhkea ja sikamainen suu sinulla ainakin on. Mitas tykkaat jos kaannaan tuon vuodatuksesi ja lahetan sen Daily Mailille julkaistavaksi?
Jaahas, vanha kunnon uhkailijakin nosti vaihteeksi päätään.
Toivottavasti Harry ja Meghan tajuavat olla edes nyt hiljaa ja mustamaalaamatta valheillaan hovia, erityisesti Catherinea. Saavuttivathan he jo sen mihin ovat järkyttävällä kiusaamisellaan pyrkineet, Catherine voi huonosti.
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä tuollainen kiusaaminen voi olla vaikuttamatta ihmiseen. Se viha mitä Meghan ja Harry ovat kohdistaneet Catherineen ei voi olla ollut vaikuttamatta tähän. Vaikka Catherinen mielenterveys on vahva, niin jokin kohta ihmisessä pettää, ja nyt Catherine sai tämän syövän. Niin surullista ja epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Harry ja Meghan tajuavat olla edes nyt hiljaa ja mustamaalaamatta valheillaan hovia, erityisesti Catherinea. Saavuttivathan he jo sen mihin ovat järkyttävällä kiusaamisellaan pyrkineet, Catherine voi huonosti.
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä tuollainen kiusaaminen voi olla vaikuttamatta ihmiseen. Se viha mitä Meghan ja Harry ovat kohdistaneet Catherineen ei voi olla ollut vaikuttamatta tähän. Vaikka Catherinen mielenterveys on vahva, niin jokin kohta ihmisessä pettää, ja nyt Catherine sai tämän syövän. Niin surullista ja epäreilua.
Catherinella on ollut kaikki nämä vuodet kaikenlaista tekemistä ja ajattelemista, joten Harryn hetkellisesti hoviin tuoma ulkopuolinen ei ole ollut hänen ajatuksissaan päällimmäisenä. Varsinkaan mitään syöpää Meghan ei ole aiheuttanut, vaikka itse kieltämättä onkin aika pahanlaatuinen kasvain Harryn käsivarressa.
Kyllä ne on vaikuttaneet. Tämä Zaran mieshän sano, että Hairry on k*spää. Ja Tindallit ovat läheisiä Williamin ja Catherinen kanssa. Meghan myös väitti Catherinea rasistiksi Omidin kautta. Mistäs muualta se ne tiedot rasisteistaan on saanut, kuin Marklen lähipiiriltä. Williamhan oli aivan raivoissaan näistä rasistiväitteistä, tiuski toimittajallekin että he eivät missään nimessä ole mitään rasisteja.Catherine on introvertti ja nehän hautoo kaikki sisälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, niin. Charles ilmoitti Harrylle ja kielsi samalla tulemasta. Harry kieroili, eli ilmoitti medialle suuri eleisesti, että menee nyt kiireen vilkkaa katsomaan isiä. Siinä sivussa sopi Usalaisen TVkanavan kanssa, että kertoo heidän haastattelussaan vierailssta paattuaan. Kun tieto matkasta oli mediassa, Charlesin oli joko tylysti ilmoitettaa jätkälle, että ovea ei avata tai päästää se sisäpoulelle edes hetkeksi. No, hän päästi Harryn sisään. Talossa Harry oli noin 45 minuuttia, mutta isänsä seurassa 12 minuuttia. Ja ei muuta kun sitten todellakin repostamaan koko USAlle tapaamisesta, josta hänellä ei oikeastaan ollutkaan mitään keerrottaaa. Charles ei kertonut hänelle mikä syöpä hänellä on,koska tiesi, että Harry pistää tiedon rahoiksi.
Catherinesta Harry tietää sen mitä sinäkin. Hänelle ei voi kertoa mitään, koska hän on täysin epäluotettava ja myy vaikka sukulaisensa, kunahn hinnasta sovitaan. Tätä taustaa vasten tuntuu oudolta, kun jotkut väittävät perheen olevan tyly Harrylle. Kyllä se tyly on Harry.
Oli tekopyhää Sussexeilta toivottaa Katelle paranemista rauhassa ja yksityisyydessä, kun itse ovat kohta neljä vuotta niitä Katelta rikkoneet.
Ei se Harry sukulaisia kunnioita. Ei ole edes tavannut edes vaimonsa siskoa, veljeä, isää jne.