"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, että tulot vaikuttavat. Voihan sitä asua erikseen eikä ole pakko mennä naimisiin. Voi olla välillä miehen asunnossa ja välillä naisen vuokra-asunnossa. Mies haluaa varmaan kuitenkin sen asunnon perinnöksi lapselleen.
Miten sitten toimitaan, jos naisella on omistusasunto? Voidaanko siinä olla välillä? Entä, jos mies on vuokralla? Voiko silloin olla miehen luona koskaan?
Tottakai myös mies voi asua vuokralla. Itse ihastuin mieheen joka asui vuokralla ja minusta se oli hyvä juttu, koska itsekin asun vuokralla.
Sitä ihastutaan ja rakastutaan siihen ihmiseen, ei sen asuntoon tai lentokone matkaan.
Ilmankos seksi ei monella suju, kun ollaan omaisuuden takia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, että tähän ketjuun rähisevät naiset ilmoittavat reteästi kuinka hylkäävät tälläisen seuran hakijan. :D eihän tuo guppe vilkasisikaan teihin, jotka istutte siellä valtavan perseenne päällä pahalle haisten.
Oli tykännyt minun profiilistani, joten oli mitä ilmeisimmin vilkaissut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, että tulot vaikuttavat. Voihan sitä asua erikseen eikä ole pakko mennä naimisiin. Voi olla välillä miehen asunnossa ja välillä naisen vuokra-asunnossa. Mies haluaa varmaan kuitenkin sen asunnon perinnöksi lapselleen.
Miten sitten toimitaan, jos naisella on omistusasunto? Voidaanko siinä olla välillä? Entä, jos mies on vuokralla? Voiko silloin olla miehen luona koskaan?
Tottakai myös mies voi asua vuokralla. Itse ihastuin mieheen joka asui vuokralla ja minusta se oli hyvä juttu, koska itsekin asun vuokralla.
Myös nainen voi asua omistusasunnossa. Ihan itse ja yksin. Ihan omatoimisesti. Ihan omia aivoijaan ja omia tulojaan käyttäen.
Mulla on korkeakoulututkinto ja 90 tuhannen euron vuositulot mutta tinderissä en onneksi ole ja jos olisin, uskon että skippaisin kaikki selvästi naisvihamieliset miehet. Mitä ihmettä sellaisella miehellä tekee?
Mulla ei ole korkeakoulututkintoa mutta tulot enemmän kuin tuon mainitun.
En katsoisi kahta kertaa tuollaista profiilia. Ärsyttävä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet naisen omakotitalossa ja miehen vuokra-asunnossa.
No, vaikka niinkin.
Naiset on yksilöitä ja plokkaus voi mennä toisinkin päin. En halua korkeassa asemassa olevaa miestä joka lyttää itsetuntoni, koska asun vuokralla.
En ole tiennyt yhdenkään tuloja jonka kanssa olen seurustellut. Mutta jokaisella saa olla ne omat asiat mitä pitää tärkeänä puolisossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka luolamiesaikana olisi käynyt jos miehet olisivat metsästäneet vain itselleen. Äidit vauvat tississä roikkuen olisivat metsästäneet...
Niinpä. Tuolloin naiset vielä arvostivat miestä.
Nyt olette itsenäisiä ettekä tarvitse miestä, eikö ole hienoa?
Mikä ihme on tämä joidenkin miesten pakkomielle siihen että jonkun pitäisi heitä tarvita? Itse ei osaa olla kokonainen ilman jotain toista?
Pelkäävät, että naiset heivaavat heidän paskatemppujen jälkeen pihalle, kun naiset eivät ole riippuvaisia taloudellisesti tai henkisesti. Pitäisi näes käyttäytyä kunnioittavasti ja käyttäytyä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka niinkin.
Naiset on yksilöitä ja plokkaus voi mennä toisinkin päin. En halua korkeassa asemassa olevaa miestä joka lyttää itsetuntoni, koska asun vuokralla.
En halua miestä joka arvostelee minua negatiivisessa mielessä. Enkä halua miestä joka sanoo, että asiat tehdään just näin, piste.
Vapaa-ajalla ei ole ammattinimikkeitä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka niinkin.
Sinä lyttäät itse itsetuntosi. Jos olet sinut vuokralla-asumisesi kanssa, kukaan ei pysty viemään itsekunnioitustasi siitä. Omistusasujilla on omat kipukohtansa ja monella voi olla todella tiukkaa asuntonsa kanssa, etenkin tässä taloustilanteessa korkojen ja sähkön kanssa.
Tyhmyys ja persoonallisuushäiriö yhdessä esiintyessään on tavallaan hyvä juttu, sillä tällöin ihmisellä ei ole älyllisiä resursseja peitellä tyhmyyttään ja mahdollisia puistattavia ajatusmallejaan.
Aika töksäytys ja kertoo siitä, millaisia töksäytyksiä tiedossa jatkossakin. Ei varmaan sytytä turhan paljon kiinnostusta.
Sinänsä hänellä on oikeus listata vaatimus profiilissaan. Nykypäivänä näyttää olevan muotia kertoa heti alkuun, mitä halutaan ja mitä ei, oli kyseessä sitten kuinka pinnalliset vaatimukset tahansa.
Tuntuu omituiselta, jos potentiaalisia deittiehdokkaita rankataan pois tulojen tai koulutuksen perusteella. Toki erikoista on ylipäätänsä laittaa yhtään mitään vaatimuksia ylipäätänsäkään.
Profiilit jotka kertovat enemmän vastapuolelle asetetuista odotuksista kuin profiilinhaltijasta itsestään voi huoletta hyppiä yli.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelukaveri oli aikoinaan parisuhteessa, jossa ihan kaikki kustannukset pistettiin 50 % tasan. Elokuviin mennessä irtokarkit laskettiin täysin tasan, tietenkin epilleri kustannukset tasattiin jne... parisuhde kesti noin vuoden. Olivat raskasta seuraa... meno oli kuin pienten lasten perheessä, jossa jäätelöpakettia jaetaan millilleen tasan.
Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka niinkin.
En halua miestä joka arvostelee minua negatiivisessa mielessä. Enkä halua miestä joka sanoo, että asiat tehdään just näin, piste.
Vapaa-ajalla ei ole ammattinimikkeitä parisuhteessa.
Johtaja ei ole johtaja kotona vaan hän kysyy ostetaanko tätä jäätelöä.
Suomalaisten mediaanitulot olivat vuonna 2021 26 300 euroa. Korkeimmat tulot löytyivät Espoon Westendistä, jossa mediaanitulot olivat 50 2000 euroa. Kannattaa siis mennä onkimaan jonnekin Westendin suunnalle tällaista naispuolista harvinaisuutta, suurin osa heistä on tosin todennäköisesti naimisissa varakkaan miehen kanssa. Yleensä tulotaso nousee iän myötä ja varsinkin nuorissa naisissa on aika vähän ihmisiä, jotka tienaavat yli 50 t vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka luolamiesaikana olisi käynyt jos miehet olisivat metsästäneet vain itselleen. Äidit vauvat tississä roikkuen olisivat metsästäneet...
Vai arvotiko mies silloin naista ja omaa jälkikasvuaan? Halusi pitää heidät elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.
Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.
Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.
Kyl on kaameeta, että mies joutuu siis oman lapsen elatuksesta maksamaan. Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tämä joidenkin miesten pakkomielle siihen että jonkun pitäisi heitä tarvita? Itse ei osaa olla kokonainen ilman jotain toista?
Ketsoitko mihin vastasin? Siinä uhriuduttiin. Kerroin etteikö ole hienoa kun naiset eivät tarvitse miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka niinkin.
Vapaa-ajalla ei ole ammattinimikkeitä parisuhteessa.Johtaja ei ole johtaja kotona vaan hän kysyy ostetaanko tätä jäätelöä.
Johtaja tai päällikkö on valittu tehtävään työpaikalle, ei kotiin.
Kotona ei myöskään käskytetä toista vaikka työpaikalla niin tehtäisiinkin.