"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka luolamiesaikana olisi käynyt jos miehet olisivat metsästäneet vain itselleen. Äidit vauvat tississä roikkuen olisivat metsästäneet...
Niinpä. Tuolloin naiset vielä arvostivat miestä.
Nyt olette itsenäisiä ettekä tarvitse miestä, eikö ole hienoa?
Vai arvotiko mies silloin naista ja omaa jälkikasvuaan? Halusi pitää heidät elossa.
Miksi naista pitäisi arvostaa? Eihän naisetkaan arvosta miehiä enää.
Kuulostaisi iltä, että miehen omat tulost ei kovin kummoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.
Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.
Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.
Kyl on kaameeta, että mies joutuu siis oman lapsen elatuksesta maksamaan. Jaxuhali.
65% tapauksista se on "oman"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kuinka luolamiesaikana olisi käynyt jos miehet olisivat metsästäneet vain itselleen. Äidit vauvat tississä roikkuen olisivat metsästäneet...
Mikä ihme on tämä joidenkin miesten pakkomielle siihen että jonkun pitäisi heitä tarvita? Itse ei osaa olla kokonainen ilman jotain toista?
Pelkäävät, että naiset heivaavat heidän paskatemppujen jälkeen pihalle, kun naiset eivät ole riippuvaisia taloudellisesti tai henkisesti. Pitäisi näes käyttäytyä kunnioittavasti ja käyttäytyä hyvin.
Tämä se varmaan on. Exäni kysyi suhteen alkuaikoina tarvitsenko häntä. Vastasin että en, kyse ei ole tarpeesta vaan siitä että haluan olla hänen kanssaan.
Omasta mielestäni se oli kaunis ajatus, exälle se oli loukkaus.
Hänelle oli myös loukkaus kun vuosia myöhemmin halusin lähteä kulissiliitoksi muuttuneesta suhteesta jossa emme edes puhuneet toisillemme.
Hän tarvitsi minua kannattelemaan itseään alkoholisminsa takia.
Jatkossa aioin itse kysyä saman kysymyksen kuin exäni jos alan harkita suhdetta jonkun kanssa. En halua kenekään olevan riippuvainen minusta vaan olevan kanssani halusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin ääliöitä.
Palstalla ei koskaan esiinny lainkaan miäswihaa, ei yhtään!
"Naiset ovat niin ääliöitä."
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, että tähän ketjuun rähisevät naiset ilmoittavat reteästi kuinka hylkäävät tälläisen seuran hakijan. :D eihän tuo guppe vilkasisikaan teihin, jotka istutte siellä valtavan perseenne päällä pahalle haisten.
Mua huvittaa, että kukaan ei epäile tuon olevan joku gigolo, joka etsii rikasta naista (tai sen rahoja). Onnea vaan sille, joka tuolle vastaa.
Luin deitti ilmoituksia, siellä on ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ja osa määrää jopa vapaa-ajan esim. en viihdy baareissa vaan mökillä.
Asiasta olen samaa mieltä, ilmaisu on etova. Tai ehkä ilmaisu viittaa johonkin kognitiivisiin puutteisiin. Periaatteessa on ihan sama johtuuko tökerö ilmaisu ikävästä luonteesta vai älyllisestä vajaavaisuudesta, kumpikaan ominaisuus ei sovi potentiaaliseen seurustelukumppaniin.
Mutta onnea etsintöihin hänellekin, kuten kaikille meille!
Vierailija kirjoitti:
Luin deitti ilmoituksia, siellä on ulkonäköön liittyviä vaatimuksia ja osa määrää jopa vapaa-ajan esim. en viihdy baareissa vaan mökillä.
Kiva mies, mutta en ole ulkonäöltä ihan vaatimukseen kirjoitetun näköinen ja haluan mennä ensi kesänä muutaman kerran baariin eli ei voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai arvotiko mies silloin naista ja omaa jälkikasvuaan? Halusi pitää heidät elossa.
Kuulostaa kyllä tosi oudolta arvostaa jotain siksi että se on jotain sukupuolta. Onko joku joskus tehnyt niin?
Ollaan oltu mun miehen kanssa naimisissa 15 vuotta. Ensimmäisen kerran puhuimme tuloista, kun olimme olleet naimisissa viisi vuotta ja alkoi tuntua, että haluamme ostaa oman kodin. Silloin piti vähän pohtia ääneen, mihin rahat riittävät ja paljonko tarvitaan lainaa. Ostettiin asunto puoliksi, sen jälkeen ei ole tarvinnut raha-asioista keskustella. Kauppaostokset maksaa se, joka siellä kaupassa käy. Jos käydään yhdessä, se maksaa, jolla on kortti helpommin otettavissa. Muutkin yhteiset jutut (matkat, ravintolakäynnit, teatteri jne.) maksetaan vähän miten sattuu, ei todellakaan pidetä mitään kirjaa. Jos haluaa ostaa jotain itselleen, maksaa omalla kortillaan. Tällainen tietysti mahdollistuu sillä, että meillä on sama elintaso. Rahaa olisi elää leveämminkin, mutta eipä ole tarvetta. Avioehtoa ei ole. Minua itseäni ei haittaisi, jos mieheni tienaisi huomattavasti vähemmän kuin minä. Jos en olisi valmis tinkimään omasta elintasostani, mutta pystyisin mukavasti maksamaan toisen sille samalle tasolle, tekisin niin. Jos en olisi valmis tinkimään omasta elintasostani eikä olisi varaa maksaa toista sille tasolle, niin sittenhän heivaisin jätkän mäkeen, koska selkeästi elintaso olisi tärkeämpi kuin parisuhde hänen kanssaan. En ymmärrä, miksi pitää toisen tuloja kysellä ja kovistella. Kyllähän sitä seurustellessa jo huomaa, eletäänkö samalla tasolla vai ei, ja jos tulotasoero kiusaa, niin toivotetaan toiselle mukavaa loppuelämää ja etsitään sitten rahakkaampi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ymmärrettävää että ihmiset pariutuvat mielellään ihmisten kanssa, joilla on samanlaiset resurssit niin henkisesti kuin aineellisesti. Esimerkiksi jos tienaat hyvin ja pidät matkustelusta, mieluusti olet ihmisen kanssa joka nauttii samasta asiasta ja hänellä on varaa maksaa oma matkansa. Mutta tuo tapa ilmaista asia on vain tyhmä.
M53
Minulla ei ole varaa, enkä halua toisen maksavan, vaikka hänellä vaaraa onkin. Hän pääsee A-luokan matkalle, eli saa minut seuraksi harvoin. Omia reissujaan en rajoita. Paljon tärkeämpää minusta ovat henkiset resurssit ja yhdessä viihtyminen.
Kelpaako jos nainen on OF:ssä ja 100000e vuositulot?
Aika moni eroaa ja on mun ja sun lapsia. Ei tiedä miten perinnöt menevät tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkeakoulututkinto ja 90 tuhannen euron vuositulot mutta tinderissä en onneksi ole ja jos olisin, uskon että skippaisin kaikki selvästi naisvihamieliset miehet. Mitä ihmettä sellaisella miehellä tekee?
Sitten heräsit voimaunestasi.
Yhh, ei kukaan normaali ihminen käytä tuollaista kieltä halutessaan tutustua muihin, joten ei jatkoon, vaikka olisi millaiset tulot. Sinänsä ihmisillä on oikeus vaatia kumppaniltaan millaisia ominaisuuksia vain. Jää sitten treffikumppanien ratkaistavaksi, onko vaatijalla itsellään mitään tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies, mutta en ole ulkonäöltä ihan vaatimukseen kirjoitetun näköinen ja haluan mennä ensi kesänä muutaman kerran baariin eli ei voi vastata.
Minustakin nuo on hauskoja "toivoisin ettet viihdy baareissa". Käyn pari kolme kertaa vuodessa jossain yökerhossa mutta kyllä minä joka kerta siellä viihdyn :D
Jätän väliin kun ei ole tapana mennä minnekään kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, että tähän ketjuun rähisevät naiset ilmoittavat reteästi kuinka hylkäävät tälläisen seuran hakijan. :D eihän tuo guppe vilkasisikaan teihin, jotka istutte siellä valtavan perseenne päällä pahalle haisten.
Huutonaurua.
Sait pakit, ja nyt on paha mieli? Tuo logiikkasi ei nyt oikein toimi. Rähisevä, valtava ja pahalta haiseva ihminen harvemmin on kovin hyvätuloinen, on sitten mies tai nainen. Mikä johtuu mistäkin, on eri asia.
Ainoa rähisijä tässä keskustelussa olet kyllä sinä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä tosi oudolta arvostaa jotain siksi että se on jotain sukupuolta. Onko joku joskus tehnyt niin?
Tuossa nainen vaati naisen ja jälkikasvun arvostusta
Hei hienoa sinulle! Milloin aloit tienaamaan yli tuon maagisen 50k rajan? Yli 30-vuotiaana? 40-vuotiaana?
Tämä siis vinkkinä niille miehille, jotka etsivät naista, jota "ei tarvitse elättää". Luokaa katseenne varttuneempiin naisiin, koska just ja just 18-vuotiaalla ei ole edes lukio käytynä.