Skorpioni-ihminen
Kommentit (93)
Jossain luki, että skorpionia saa loukattua todella syvästi rankaisemalla tai "kouluttamalla" tätä ja ainakin itseeni tämä istuu 100 %. Pyrin aina toimimaan oikein ja hyvin ja yhteisen hyvän parhaaksi. Jos joku alkaa rankaista jostain virheestäni, hän ei ymmärrä minua yhtään. Itse en rankaise tai kouluta muita, enkä siedä sitä myöskään itseeni kohdistettuna.
Onko edes olemassa Ap:n mainitsemia skorpioni-ihmisiä vai onko ainoastaan skorpioni-epäihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Pelottavin merkki.
Skorpionin pimeä puoli on synkkääkin synkempi.
Olen elämässäni tuntenut kaksi skorpionia, molemmat osuvat merkin kuvaelmaan hyvin.Isoäitini, ahne, ilkeä, inhottava, kantaa kaunaa, kaksinaamainen pahanpuhuja, kiero, manipuloiva
Vanha ystäväni lapsuudesta, kaksinaamainen, kyttää ja kerää tietoa toisesta joita käyttää vastaan, tunnekylmä, itsekäs, hyvin perinteinen koulukiusaaja. Kukoistaa kun on aina uusi uhri menossa. Keräsi joukkoja yhteen ja aina jätti jonkun vuorollaan yksin ja ystävittä, toimintatapa se että kaikki yhtä vastaan.
Vastenmielisiä ihmisiä.
Tunnistan nuo kuvauksesi.
Tulee shokkina kun paljastuu mitä skorppari voi tehdä selkäsi takana, huhhuh. Vieläkin pelottaa vaikka olen päässyt eroon yhdestä 'ystävästä'. Hän ei taida vieläkään tajuta, että minä kyllä sain tietää mitä hän teki vaikka esitti luottokaveriani.
Skorpioni on myös opportunisti vailla vertaa, en ole toista samanlaista ihmistyyppiä kohdannut muissa merkeissä. Etsii koko ajan katse tarkkana uusia mahdollisuuksia ja varsinkin uusia ihmisiä verkostoonsa. Ei kun verkkoonsa tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavin merkki.
Skorpionin pimeä puoli on synkkääkin synkempi.
Olen elämässäni tuntenut kaksi skorpionia, molemmat osuvat merkin kuvaelmaan hyvin.Isoäitini, ahne, ilkeä, inhottava, kantaa kaunaa, kaksinaamainen pahanpuhuja, kiero, manipuloiva
Vanha ystäväni lapsuudesta, kaksinaamainen, kyttää ja kerää tietoa toisesta joita käyttää vastaan, tunnekylmä, itsekäs, hyvin perinteinen koulukiusaaja. Kukoistaa kun on aina uusi uhri menossa. Keräsi joukkoja yhteen ja aina jätti jonkun vuorollaan yksin ja ystävittä, toimintatapa se että kaikki yhtä vastaan.
Vastenmielisiä ihmisiä.
Tunnistan nuo kuvauksesi.
Tulee shokkina kun paljastuu mitä skorppari voi tehdä selkäsi takana, huhhuh. Vieläkin pelottaa vaikka olen päässyt eroon yhdestä 'ystävästä'. Hän ei taida vieläkään tajuta, että minä kyllä sain tietää mitä hän teki vaikka esitti luottokaveriani.
Skorpioni on myös opportunisti vailla vertaa, en ole toista samanlaista ihmistyyppiä kohdannut muissa merkeissä. Etsii koko ajan katse tarkkana uusia mahdollisuuksia ja varsinkin uusia ihmisiä verkostoonsa. Ei kun verkkoonsa tietysti!
Ootko traumaterapian tarpeessa?
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että skorpionia saa loukattua todella syvästi rankaisemalla tai "kouluttamalla" tätä ja ainakin itseeni tämä istuu 100 %. Pyrin aina toimimaan oikein ja hyvin ja yhteisen hyvän parhaaksi. Jos joku alkaa rankaista jostain virheestäni, hän ei ymmärrä minua yhtään. Itse en rankaise tai kouluta muita, enkä siedä sitä myöskään itseeni kohdistettuna.
Ok. Yksi skorpari teki itse tätä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat erittäin lojaaleita ystäviä. Seisovat vierellä, kun on vaikeaa. Tekevät ystävän eteen, mitä vain. Muistathan silloin sitä arvostaa?
Skorpioni muistaa myös kaiken sen pahan, mitä hänelle teet. Muistaa ja kostaa.
Niin ystävän, ilmeisesti muissa on sitten skorpionin mielestä vihollisia, siellä missä niitä ei aina ole - kuvittelee paljon. Kostaa väärällekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat erittäin lojaaleita ystäviä. Seisovat vierellä, kun on vaikeaa. Tekevät ystävän eteen, mitä vain. Muistathan silloin sitä arvostaa?
Skorpioni muistaa myös kaiken sen pahan, mitä hänelle teet. Muistaa ja kostaa.
Niin ystävän, ilmeisesti muissa on sitten skorpionin mielestä vihollisia, siellä missä niitä ei aina ole - kuvittelee paljon. Kostaa väärällekin?
Puhun vain itseni puolesta, enkä tiedä liittyykö tämä skorpiooniuteen mitenkään, mutta muut ovat minulle yhdentekeviä. Olen heille tietysti ystävällinen ja auttavainen, mutta siinä se. Heillä ei ole minulle sinänsä kauheasti merkitystä. Niistä omista, jotka pettävät, tulee niitä "vihollisia". Kosto ei kuulu repertuaariin, mutta se pettymys toiseen ihmiseen on niin valtava, että siitä on todella vaikea päästä yli ja toisaalta, miksi tarvitsisikaan. Jos jotain suhdetta on vaalinut itse ja oikeutetusti satsannut siihen odotuksia ja se sitten hajosi, miksi sitä tekohengittäisi turhaan? Ne pettäneet ihmiset siirretään sinne kategoriaan "muut" eli ei merkitystä itselle.
Horoskoopit ovat hömppää. Vahingollista hömppää, jos se saa ihmiset tuomitsemaan toisia jonkin merkin perusteella, kuittaamaan näiden piirteet ja ongelmat sillä merkillä, tai selittämään omat pahat tekonsa sillä. Ihminen ei ole ilkeä siksi että tämä sattuu olemaan skorpioni horoskoopiltaan, vaan 100% varmuudella jostain sellaisesta syystä kuin että muut ovat ilkeitä hänelle, tai hänellä on traumataustaa tai mt-ongelmia jotka purkautuu tietynlaisena käyttäytymisenä. Ja niitä ongelmia voi hoitaa, kunhan ei erehdy luulemaan niitä pysyviksi (horoskoopin määrittelemiksi) piirteiksi.
Jos haluaa uskoa horoskooppeihin niin asioilla on aina kaksi puolta. Kuinka fiksuja ovat nämä muut merkit, jotka demonisoivat yhden, ilmeisesti "erilaisen" merkin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole se joka soittelee sulle jokapäivä mitä kuuluu, mutta jos olet vaikeuksissa voit taatusti luottaa saavasi tukea.
Muistakaa myös että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Eli apua ja tukea kyllä tulee jos kyseinen henkilö on kohdellut muakin ihmisenä aiemmin. Jos olen ollut tälle henkilölle aiemmin yhdentekevä josta ei ole juuri kiinnostuttu, niin turha huutaa apua. Autan läheisiäni ja tärkeitä ihmisiäni. Ei heitä, joista ei koskaan kuulu mitään, paitsi sitten kun ollaan hädässä niin muistuu mieleen se skorppari, että nyt tarviin apua.
Oikeudenmukaisuus kuvaa mielestäni tätä tähtimerkkiäni oikein hyvin. Se pitää sisällään aika paljon. Joku voi tulkita tämän sitten v-mäisyytenä, kun eka on kohdellut skorppiaria kuin ilmaa, ja sitten ollaan apua pyytämässä, ja kun sitä ei syystä heru, ollaan veemäisiä ämmiä tai äijiä.
Muistamme kaiken, niin hyvässä kuin pahassa :)
Skorpparinainen
Onko kenelläkään muulla skorpparilla sellaista, että pahakin totuus on käsiteltävissä ja selvitettävissä, mutta ei se, että toinen valehtelee ja salailee tai kaunistelee sitä. Menen täysin sotakannalle, jos tunnen että minulle valehdellaan, mutta jos vastapuoli tunnustaa peiteltävän tekonsa suoraan, olen valmis käsittelemään asiaa asiallisesti ja jopa unohtamaan ja anteeksiantamaan, jos toinen aidosti haluaa päästä asiasta yli ja muuttaa jatkossa käytöstään.
Harvalla on munaa ja selkärankaa käsitellä asiat niin raakoina ja paljaina kuin skorpionilla ja kai se sitten näyttää jotenkin sairaalta ja ilkeältä joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään muulla skorpparilla sellaista, että pahakin totuus on käsiteltävissä ja selvitettävissä, mutta ei se, että toinen valehtelee ja salailee tai kaunistelee sitä. Menen täysin sotakannalle, jos tunnen että minulle valehdellaan, mutta jos vastapuoli tunnustaa peiteltävän tekonsa suoraan, olen valmis käsittelemään asiaa asiallisesti ja jopa unohtamaan ja anteeksiantamaan, jos toinen aidosti haluaa päästä asiasta yli ja muuttaa jatkossa käytöstään.
Harvalla on munaa ja selkärankaa käsitellä asiat niin raakoina ja paljaina kuin skorpionilla ja kai se sitten näyttää jotenkin sairaalta ja ilkeältä joillekin.
Kyllä itsellä on osittain, mutta kokemus on osoittanu, ettei näin yleensä toimita. Jonkinlainen pieni esittäminen on yleensä normaali tapa toimia. Kun itsellä nouseva merkki vaaka, osaan työntää sen "nyt totuus esiin" -skorpionin taka-alalle ja mennä mukaan siihen esittämiseen. Kun sillä tavalla tämä yhteiskunta pyörii. Korulauseita ja kaikkea pintakiiltoa.
Voi jumalauta miten tyhmiä voi ollakaan horoskooppien perusteella muita määrittelevät ihmiset. Sääliksi käy.
Ei kiinnosta se esittäminen eikä valehtelu pätkääkään. Kai sitten olen vaikea skorpioni.
Riippuu Skorpionista - on hyviksiä ja on pahiksia.
Mun mies on skorpioni ja paras ystävä,itse olen jousimies..tulen molempien kanssa toimeen mainiosti..mies on enemmän koti hiiri kuin minä mutta ei se meitä estä olemasta yhdessä, minä tykkään ihmisistä enemmän ja käynkin ulkona mutta kotona on ihana rauhottua kun siellä on myös toinen rauhaa kaipaava ihminen mutta paras ystäväni on melkein yhtä menevä kuin minä ja kaikkea hauskaa ollaan tehtykin😄
Vierailija kirjoitti:
Jousinaisena pakko sanoa, että skorparimies oli kuin paholainen ja yritti aina pistää hevosen kaviooni. Kun hevonen potkaisee puolustaakseen, skorpari lähtee uuteen iskuun salakavalasti. Varjoskorpioni.
Salakavala kuvaa hyvin luonnetta. Pitkävihainen, lähes aina narsistinen, synkkä, saa iloa muiden epäonnesta. Parhaimmillaan on kiinnostunut mystiikasta tms, mutta vaikea luonne silti. Kannattaa kiertää nämä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousinaisena pakko sanoa, että skorparimies oli kuin paholainen ja yritti aina pistää hevosen kaviooni. Kun hevonen potkaisee puolustaakseen, skorpari lähtee uuteen iskuun salakavalasti. Varjoskorpioni.
Salakavala kuvaa hyvin luonnetta. Pitkävihainen, lähes aina narsistinen, synkkä, saa iloa muiden epäonnesta. Parhaimmillaan on kiinnostunut mystiikasta tms, mutta vaikea luonne silti. Kannattaa kiertää nämä kaukaa.
Siinä on tärkein ja itseasiassa ainoa vaadittava ohje kanssakäymiseen skorpionien kanssa.
Nämä pedot kannattaa kiertää kaukaa.
He eivät tuo koskaan mukanaan mitään hyvää ja kaunista.
Olen skorppiooni mies ja vittumainen osaan olla sekä vaikea tapaus.
30-vuotiailla ei ole vielä elämän kokemusta ja tyhmyys loistaa kommenteissa.