Skorpioni-ihminen
Kommentit (93)
Katsokaapa huviksenne te yläpuolella vastailleet, että onko teidän kuumerkki sattumalta skorpioni🦂
Ei ole se joka soittelee sulle jokapäivä mitä kuuluu, mutta jos olet vaikeuksissa voit taatusti luottaa saavasi tukea.
Jos joku väittää näitä ihaniksi ihmisiksi se johtuu siitä että totuus ei ole vielä valjennut.
Kostaa aina, odottaa iskuaan, kateellinen, häikäilemätön, pisteliäs, vihaava ihminen. Parhaiten kuvailisin sanalla pelottava.
Minä olen skorpioni-nainen ja varsinkin nuorempana kaksikymppisenä hyvin stereotyyppinen skorppari -toisinsanoen rakastan voimakkaasti, puolustan niitä ketkä ovat minulle rakkaita ja koen vahvaa oikeudenmukaisuuden tajua. Vastapainona jos minua loukataan, osaan olla tosi ilkeä enkä juurikaan harrasta anteeksiantoa vaan olen pitkävihainen. Iän myötä olen tasoittunut :)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa huviksenne te yläpuolella vastailleet, että onko teidän kuumerkki sattumalta skorpioni🦂
Olet oikeassa että sen voisi katsoa. Kunhan osaisi noita merkkikarttoja lukea oikein.
Ihan huttua joku vyön alle iskeminen. Skorpioni toimii mielellään suoraan ja selkeästi.
Eihän kukaan näihin horoskooppimerkkihin tosisaan usko? Itsekin kirjoitin näitä "ennustuksia" paikallislehteen 1990-luvulla, ihan mielikuvitusta...
Vierailija kirjoitti:
olen kuuskorpioni,aurinkomerkki ihan muu...olen huomannut,että pistän totuudella,heitän sen niskaan kuin kylmän veden ja tarvitsen välillä yksityisyyttä,muuten olen aurinkomerkkini tapaan mukava :) en siis ilkeä
En tunne ilkeitä skorpioneja, mutta skorpionit menevät paljon syvemmälle ja paljon suoremmin, se saattaa tuntua ilkeydeltä. Kun olen itsekin skorpioni, nautin siitä skorpioniystävieni kanssa. Muut ahdistuvat ja voivat sanoa, että miten joku voi puhua noin suoraan tai miten joku viittii miettiä noin paljon.
Teeskentelee parempaa kuin onkaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni on skorpioni, osaa kyllä toisinaan olla melkoisen vaikea ihminen.
Mun mies myös. Vuosien aikana olen kyllä saanut hänestä vähän loivemman, ei ole enää niin jyrkkä :) Ihana mies, ja mitä enemmän pääsen hänen kuorensa alle, sitä rakastavampi hänestä vain tulee.
Ihanuus on paljon vastapuolesta kiinni. Oletko itse ihana? Sitten tiedät onko skorpioni sulle ihana.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan näihin horoskooppimerkkihin tosisaan usko? Itsekin kirjoitin näitä "ennustuksia" paikallislehteen 1990-luvulla, ihan mielikuvitusta...
Nyt ei puhutakaan niistä keksityistä ennustuksista, vaan puhutaan luonnepiirteistä. Kaksi ihan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäluotettavia.
Vain ja ainoastaan epäluotettaville. Skorpioni on peili sun omasta käytöksestä ja teoista. Ei kuramatoksi ala kenellekään.
Täällä viisinkertainen skorpioni. Itsellä tuo kostaminen oli lapsesta alkaen, kostin jopa vanhemmalleni, joka rankaisi minua väärästä teostani. Olen kyllä aikuisena lopettanut kostamiset, koska nehän oli sitten aina vääriä tekoja. En halua tehdä väärin. En ole kateellinen. Muistan itselle tehdyt vääryydet toisinaan helposti. Mutta koitan keskittyä omiin tekoihini ja sanoihini, että ne olisi oikeita ja hyviä.
Tuntemani skorpionit ovat olleet periaatteen ihmisiä, heillä on ollut ehdottomia periaatteita, joista pitävät kiinni. Ihan hyviä periaatteita kyllä. Esim. tällaisia "en valehtele", "pidän kiinni lupauksistani", "siivoan taloyhtiön pihaa eniten", "minulla on aina siistiä".
Itselläkin on vastaavia periaatteita (ei noita samoja).
Ehkä nuo periaatteet saa skorpionit näyttämään vaikeilta?
Hulluja sekopäitä ja erittäin epäluotettavia.
Skorpioni ei kyllä pistele huvikseen ja randomisti ketään tai etsi uhreja, mutta se totaalisuus ja voimakkuus saattaa hämmentää läheisen, kun kriisi iskee. Oikeasti kyse on vaan siitä, että skorpioni sitoutuu itse niin täysillä, että pettyy aina kerta toisensa jälkeen muihin ja sitten on todella kurjaa molemmilla osapuolilla.
On muuten ihan henkistä väkivaltaa tuo mitä tässäkin ketjussa on, että mieheni on vaikea ihminen. Olen saanut kuulla sitä rakkaimmilta ihmisiltäni lapsesta asti, vaikka en ole tehnyt mitään pahaa tai kostanut. Se on johtanut siihen, etten ole uskaltanut ikinä mennä naimisiin. En ole vaikea, vaan tiukassa paikassa täynnä todella voimakkaita ja vaikeita tunteita ja kaikkein eniten siitä kärsin minä itse.
Osuu täysin, paitsi en ole koskaan kostanut kenellekään tai iskenyt vyön alle. Silti vastapuoli on kokenut minut jotenkin "vaikeana", kai se on se intensiivisyys mitä sillä vastapuolella ei ole. Ja jos omat tunteet on asteikolla sata ja toisella viisikymmentä niin saattaa vaikuttaa toisesta kajahtaneelta ja tasapainottomalta.