Naisten hyväksikäyttämät maksueunukit
Oletko mies, joka maksaa kaiken tai suuremman osan asumis- ja muista kuluista sillä verukkeella että naisellasi on pienemmät tulot tai että hän on kotona hoitamassa lapsia? Miksi olet alistunut maksueunukiksi ja annat käyttää itseäsi hyväksi? Kiinnostaisi kuulla näiden eunukkien omat perustelut.
Kommentit (200)
Minä en ainakaan nainut rahaa, vaan nain köyhistäkin köyhimmän, ja köyhä olin itsekin, vaikka työssä kävin. Siitä lähdettiin ja tässä nyt ollaan.
Luin aloituksen 100K tienaavalle miehelleni. Itse kotona nyt, töissäollessa tulot 40K mutta mies ei anna maksaa mitään varsinaisia kuluja, kun on kuulemma hänen tehtävänsä maksaa ne.
Mies naurahti ja jatkoi palapelin kokoamista kahden lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea tätä ketjua. Avasin joku aika sitten viestiketju jossa kerroin meidän perhe-elämästä. Eli vaimo hoitaa meillä kotia ja minä huolehdin pääasiassa meidän perheen tuloista. Naiset haukkui kilpaa minua siitä että minä pidän jotain kotiorjaa. Nyt kun luen näistä tämän ketjun ja naisten kirjoittamia vastauksia, niin niissä on outoja ristiriitaisuuksia jos vertaan siihen minun aloittamaan viestiketjuun.
Koittakaa nyt päättää haluatteko te naiset elää täysin tasa-arvoisesti vai noukkia rusinat pullasta?
No, minä edelleen arvostan suuresti vaimon tekemää kotityötä ja kannan mukisematta euroja meidän yhteiseen pöytään jotka menee meidän yhteiseen hyvinvointiin.
Olisko eri ihmiset vastaamassa, voisko olla? Eri ihmiset arvostaa eri asioita?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.
No kukapa ei sinun tilanteessasi olisi? Mies maksaa kaiken ja sinä nautit eduista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea tätä ketjua. Avasin joku aika sitten viestiketju jossa kerroin meidän perhe-elämästä. Eli vaimo hoitaa meillä kotia ja minä huolehdin pääasiassa meidän perheen tuloista. Naiset haukkui kilpaa minua siitä että minä pidän jotain kotiorjaa. Nyt kun luen näistä tämän ketjun ja naisten kirjoittamia vastauksia, niin niissä on outoja ristiriitaisuuksia jos vertaan siihen minun aloittamaan viestiketjuun.
Koittakaa nyt päättää haluatteko te naiset elää täysin tasa-arvoisesti vai noukkia rusinat pullasta?
No, minä edelleen arvostan suuresti vaimon tekemää kotityötä ja kannan mukisematta euroja meidän yhteiseen pöytään jotka menee meidän yhteiseen hyvinvointiin.Olisko eri ihmiset vastaamassa, voisko olla? Eri ihmiset arvostaa eri asioita?
Ihan samat ihmiset täälläkin kommentoi. Se on vaan niin kivaa sylkeä kritiikkiä kaikesta.
Palstailija elää pahennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen 100K tienaavalle miehelleni. Itse kotona nyt, töissäollessa tulot 40K mutta mies ei anna maksaa mitään varsinaisia kuluja, kun on kuulemma hänen tehtävänsä maksaa ne.
Jaa,mies just tuli joululomalta pattayalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.
No kukapa ei sinun tilanteessasi olisi? Mies maksaa kaiken ja sinä nautit eduista.
Onhan se kiva kuulla, että maksajamiehiäkin löytyy. Itse olen aina naisena ollut se maksaja, miehiä ei ole työt, laskujen maksut ja kotityöt napostelleet sen jälkeen, kun ovat nurkkiini muuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan laadukas mies ei lomaile Pattayalla, eikä muutenkaan osta seksiä ihmiskaupan uhreilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan laadukas mies ei lomaile Pattayalla, eikä muutenkaan osta seksiä ihmiskaupan uhreilta.
En ikinä voisi kuvitella oman mieheni käyttävän naisia seksuaalisesti hyväkseen missään olosuhteissa. Ei sivistynyt mies käyttäydy alistavasti naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Huippuedut.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän se mieskin valitsee elämäntapansa. Ei kai kukaan pakota parisuhteeseen ja perhettä perustamaan. On miehiä, joilla ei ole rahaa, ei parisuhdetta eikä perhettä, ja itkettäähän se, kun toisilla miehillä on.
Upeasti sanottu 🙌
Ei miehet nykyisin perheitä elätä. Melkein kaikki on eronneet. Naisen kannattaa valita kunnon opiskeluala ja ammatti, jotta saa lapset elätettyä. Miehet elättää itsensä ja pakosta maksavat elatusta lapsilleen, joita eivät kovin usein halua edes tavata kun vapaa elämä houkuttaa. Nainen tekee palkkatyötä, kotityötä, kasvattaa lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on ok ostaa voimaantuneilta suomalaisilta of-levittelijöiltä? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran lähiöyhärin oli sitten pakko kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia hoitamassa, voi helvetti nyt pässinpää mieti vähän! Ehkä ois elämä parempaa jos ei ois niin hiton rahakeskeinen itsekäs mulkero.
Naisesta tulee erovaiheessa aina hiton rahakeskeinen itsekäs mulkero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa siitä että saa vakipillua ja suuta. Turha yrittää vääntää joksikin muuksi.
Tätähän se olennaisesti on. Naiset yrittävät naamioida sen muka jotenkin niin että on miehekästä elättää oma perheensä, vaikka todellisuudessa tässä symbioosissa mies maksaa seksistä ja nainen saa elää siivellä.
Ei aina ole helppo nakki olla miehen siivellä talous ja seksikoneena. On siipeilynsä ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole parisuhteessa, joka on yksiavioinen. Tarkista kuitenkin naisen henkinen tila keskustelemalla, ole kohtelias, maksa reilu korvaus sekä käytä huolella kondomia.
Muista, että osa naisista ei seksinostajia suhteeseen kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran lähiöyhärin oli sitten pakko kommentoida.
Jos inselikatkero on lähiöyhäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin myötähävettävää, että täällä joku tyyppi yleistää omat h-fantasiansa koskemaan kaikkia miehiä. *Ei kaikki miehet* toimii hänellä vain silloin, kun omaan agendaan sopii.
Happy wife, happy life.