Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten hyväksikäyttämät maksueunukit

Vierailija
05.01.2023 |

Oletko mies, joka maksaa kaiken tai suuremman osan asumis- ja muista kuluista sillä verukkeella että naisellasi on pienemmät tulot tai että hän on kotona hoitamassa lapsia? Miksi olet alistunut maksueunukiksi ja annat käyttää itseäsi hyväksi? Kiinnostaisi kuulla näiden eunukkien omat perustelut.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, jos joku näkee perheen pelkkänä kulueränä ja painolastina, joka vain jotenkin ilmestyy miehen nilkkaan imemään miehen rahoja. Useimmat miehet hankkivat perheen ihan omasta halustaan ja suunnitellusti. Meilläkin lasten hankinta oli nimenomaan miehen projekti ja mies halusi, että olen kotona silloin kun lapsi oli vielä kotihoidossa.

Tämä. Valtaosassa perheistä lapset ovat naisen mankumia ja mies maksaa yli puolet yhteisistä menoista.

Naisen mankumia? Siihen ei ole miehen pakko suostua. Voi laittaa piuhat poikki, tai vaan lähteä. Vsi onko niin, että mies tietää, että jää dilloin ilman pillua ja kodinkoneita.

Vierailija
162/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mulla on nelikymppinen miesserkku, joka asuu yhdessä naisen kanssa, jolla on kaksi isoa lasta kotona vuoroviikoin. Serkkuni on sanonut mutsilleni, eli tädillleen, että häntä kyrsii se, että esim. Ruokakaupassa käydessä aina hän maksaa kaikki ostokset, joten hänestä tuntuu siltä, että hän elättää toisten ihmisten lapsia.

Serkkuasi käytetään taloudellisesti hyväksi, piste. Ei tuollaiseen kannata alistua, vaan laatia selkeät pelisäännöt jotta nainen saa kantaa oman ja lastensa osuudet kustannuksista. Aina voi puhaltaa pilliin ja sanoa että stop, tämä ei ole oikein.

Uusioperhekuvioissa tällainen hyväksikäyttöhän on valitettavan yleistä.

Kyllähän se nyt pitää tiedostaa kun suhteeseen lähtee, että siinä tulee se koko paketti! On se perhemuoto mikä tahansa niintulot ja menot ovat yhteiset.

Miten esim tuossa tapauksessa, jos ruokakulutkin jyvitetään, sitten toteutetaan se, että kukakin syö sen mistä on maksettu?

Olen eri mutta mulla on kaksi lasta vuoroviikoin, mun kumppanilla ei ole omia lapsia. Minä maksan kaikki ruokaostokset aina kun lapset on kotona tai lapsia varten kaupassa käydään ja mies maksaa kun olemme kahdestaan. Sopimuskysymyshän se on. Näistä asioista kannattaa keskustella sen kumppanin kanssa eikä tätien tai edes mutsien.

Mites sitten jos tulee yhteinen?

Meillä on molemmilla oma. Toinen aina. Toinen viikonloput ym extraa. Ja kyllä on yhteiset tulot ja menot. Riippumatta kokoonpanosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.

Olemme raha-asioissa samanmielisiä😂😂😂 sanoit että mies maksaa kaiken, mitä ihmettä siinä sinun mielipiteilläsi voi olla merkitystä?

Emme ole tuhlaavaisia, ja henkilökohtaiset menomme ovat hyvin pienet. Yhteiseksi hyväksi menee suurin osa tuloista eli omaisuuden kartuttamiseen, säästöihin ja vapaa-aikana valintamme mukaiseen "irti arjesta" -kokemuksiin. Mitään ei meiltä puutu ja usein arkikin on juhlaa.

Vierailija
164/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä25530 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.

Sinullehan tämä sopii tietenkin. Hyväksikäyttäjä olet, vaikka on kaikki mahdollisuudet ja velvollisuus elättää itsesi.

Yksikään ihminen ei synny elättämään muita. Toivottavasti lapsesi saavat kaltaisesi loisen puolisokseen.

Ei kaikilla ole lapsia.

Vierailija
165/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, jos joku näkee perheen pelkkänä kulueränä ja painolastina, joka vain jotenkin ilmestyy miehen nilkkaan imemään miehen rahoja. Useimmat miehet hankkivat perheen ihan omasta halustaan ja suunnitellusti. Meilläkin lasten hankinta oli nimenomaan miehen projekti ja mies halusi, että olen kotona silloin kun lapsi oli vielä kotihoidossa.

Tämä. Valtaosassa perheistä lapset ovat naisen mankumia ja mies maksaa yli puolet yhteisistä menoista.

Naisen mankumia? Siihen ei ole miehen pakko suostua. Voi laittaa piuhat poikki, tai vaan lähteä. Vsi onko niin, että mies tietää, että jää dilloin ilman pillua ja kodinkoneita.

Puolet arvauksestasi oikein: vakituinen pillunsaanti on keskivertoiselle tavismielle tuskainen työsarka järjestää..

Kodinhoidoista ei ole kukaan kiinnostunut.

Siinä sitten heikolla hetkellä saattaa vuosien mankumiselle antaa periksi ja sitten ansa onkin lauennut lopullisesti.

Vierailija
166/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet arvauksestasi oikein: vakituinen pillunsaanti on keskivertoiselle tavismielle tuskainen työsarka järjestää..

Siinä sitten heikolla hetkellä saattaa vuosien mankumiselle antaa periksi ja sitten ansa onkin lauennut lopullisesti.

Mikä ansa? Oletko koskaan ollut rakastunut?

Vierailija
167/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta ei se hehku montaa vuotta kirkkaana pala. Tunteet ovat vielä seksiäkin hölmömpi syy sitouttaa itsensä perheprojektiin.

Vierailija
168/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hoitamassa, voi helvetti nyt pässinpää mieti vähän! Ehkä ois elämä parempaa jos ei ois niin hiton rahakeskeinen itsekäs mulkero.

Vierailija
169/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan siitä että kotiutuessa on piha kolattu, ruoka valmiina, muksut hoidettuna, siisti koti, vaatehuolto pelaa ja halut tyydytetään.

Joka euron arvoinen pitokalu tuo rouva.

Tuollainen esineellistävä ja halventava puhe on yksi syy miksi en ota miestä. Kaikki olette samanlaisia.

Vierailija
170/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta ei se hehku montaa vuotta kirkkaana pala. Tunteet ovat vielä seksiäkin hölmömpi syy sitouttaa itsensä perheprojektiin.

Ei ihan takuulla pala sinun kanssasi. Ehkäpä muuttuisit rakastettavammaksi?

-eri

Vierailija
171/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, eli olet ollut korkeintaan ihastunut. Nainen on sitten jättänyt, koska aloit ilkeäksi, naljailit ja petit lupauksesi. Kaikki vain siksi, koska nainen kävi arkiseksi ja tylsäksi, piereskeli kotona ja söi pakastepizzan. Halusit eron, mutta jättää et uskaltanut. Nyt alkaa nelikymppisyys kolkutella, eikä kukaan kiinnostukaan. Sellainen tavallinen tradenomi-Tero farmareissaan, joka ei enää mene parikymppisestä, itkemässä av:lla. Teitä on kolmetoista tusinassa.

Vierailija
172/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehen pitää keskustella että maksaako lainan vai ei?

Vierailija
173/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on siitä typeriä että luulevat seksiä rakkaudeksi, todellusuudessa naiset ovat primitiivisten vaistojensa varassa toimivia eläimiä ja näin ollen kykenemättömiä rakastaman.

Vierailija
174/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on nainen, jolla hyvät tulot. Eivät ne toimistotyöt, sairaanhoitotyöt ym. naisten tekemät työt kovin suuripalkkaisia ole. Itse olin tällaisessa arvostetussa työssä, mutta palkassa se arvostus ei näkynyt. Puolisoni on huippupalkkainen ja niinpä minun ei tarvinnut enää käydä työssä. Palkastani meni aika paljon työssäkäyntiin liittyviä kuluja, joten se mitä palkkapussissa kotiin toin ei ollut paljonkaan. Työssä oli paljon kiirettä ja stressiä, mutta se loppui kun jäin kotiin. Olen niin kiitollinen tästä kaikesta mitä olen saanut, niin henkistä että taloudellista hyvinvointia. Minulla on ollut kaikki aika keskittyä muihin tärkeisiin asioihin elämässämme.

Vierailija
175/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on nainen, jolla hyvät tulot. Eivät ne toimistotyöt, sairaanhoitotyöt ym. naisten tekemät työt kovin suuripalkkaisia ole. Itse olin tällaisessa arvostetussa työssä, mutta palkassa se arvostus ei näkynyt. Puolisoni on huippupalkkainen ja niinpä minun ei tarvinnut enää käydä työssä. Palkastani meni aika paljon työssäkäyntiin liittyviä kuluja, joten se mitä palkkapussissa kotiin toin ei ollut paljonkaan. Työssä oli paljon kiirettä ja stressiä, mutta se loppui kun jäin kotiin. Olen niin kiitollinen tästä kaikesta mitä olen saanut, niin henkistä että taloudellista hyvinvointia. Minulla on ollut kaikki aika keskittyä muihin tärkeisiin asioihin elämässämme.

Helsingissä kyllä hyvätuloisia akateemisia naisia piisaa, kannattaa muuttaa, jos kotiseudulla niitä ei näe.

Vierailija
176/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol.

Vierailija
177/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehen pitää keskustella että maksaako lainan vai ei?

Katsos kun hän kokee, että rahat, minun ja hänen, ovat yhteisiä, ja raha-asioista keskustellaan. Aivan hullua olisi, että emme keskustelisi raha-asioista, vaan mieheni päättäisi kaikesta yksin. Eihän sellainen ole mitenkään hyväksyttävää, koska ollaan avioliitossa.

Vierailija
178/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mulla on nelikymppinen miesserkku, joka asuu yhdessä naisen kanssa, jolla on kaksi isoa lasta kotona vuoroviikoin. Serkkuni on sanonut mutsilleni, eli tädillleen, että häntä kyrsii se, että esim. Ruokakaupassa käydessä aina hän maksaa kaikki ostokset, joten hänestä tuntuu siltä, että hän elättää toisten ihmisten lapsia.

Serkkuasi käytetään taloudellisesti hyväksi, piste. Ei tuollaiseen kannata alistua, vaan laatia selkeät pelisäännöt jotta nainen saa kantaa oman ja lastensa osuudet kustannuksista. Aina voi puhaltaa pilliin ja sanoa että stop, tämä ei ole oikein.

Uusioperhekuvioissa tällainen hyväksikäyttöhän on valitettavan yleistä.

Mitä?

Edelleen on muut laskut kuten vuokra/vastike, sähkölasku, nettilasku jotka nyt ainakin ovat yhteisiä. Kertoiko serkku miten ne on jaettu? Tai pyykinpesuvuorot ja kodin viikkosiivoukset, ruuanlaitot? Tai käyttääkö nainen serkkuasi ulkona syömässä kun ovat kaksin?

Puhukaa ihmiset toisillenne ja jakakaa kulut reilusti niin ei tule paha mieli.

Vierailija
179/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän näitten jäädä ilman kumppania, jotka arvostaa enemmän rahaa kuin ihmistä? Siltä se vähän vaikuttaisi ja olisi oikeudenmukaista. Harmittavasti vaan monella näilläkin on kumppanit ja raha ratkaisee kaikessa. Ei oo tämäkään ihan oikeudenmukaisen kuuloista, vaikka voi olla, että nainen on rahaa nainut näissäkin tapauksissa.

Vierailija
180/200 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä kyllä hyvätuloisia akateemisia naisia piisaa, kannattaa muuttaa, jos kotiseudulla niitä ei näe.

Varmasti kannattaa. Kerronpa puolisolleni heti, ei tiedä vaikka hän kiinnostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän