Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook on hirviö, joka tietää kaiken nettissä olevista ihmisistä

Vierailija
05.01.2023 |

Ellei tämä ihminen sitten ole täysin erakko josta ei kukaan esim. vaihda viestejä nettikeskusteluissaan. Facebook tietää ihmisen vaikka ei olisi edes liittynyt Facebookiin.

Joku VPN selauskaan ei auta, vaan selaustapahtumien aikana Facebook kykenee tunnistamaan VPN selausta käyttävän. Lukuunottamatta jos vierailee vain yleisillä sivustoilla, mutta miksi sitä pitäisikään salata.

Tähän tulokseen tulin asiaa hetken tutkittuani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinu tarvitse olla edes netissä. Joku tuttavasi on jo paljastanu sinut facebookille.

Vierailija
2/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku VPN selauskaan ei auta, vaan selaustapahtumien aikana Facebook kykenee tunnistamaan VPN selausta käyttävän. Lukuunottamatta jos vierailee vain yleisillä sivustoilla, mutta miksi sitä pitäisikään salata.

epäilen suuresti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Mitä salattavaa meillä olisi?

Vierailija
4/6 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin mun laskut mun veepeeännä.

Ei kenenkään muun. Täytyy olla harhainen jos näin kuvittelee. Osasto kamaa.

Vierailija
5/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinu tarvitse olla edes netissä. Joku tuttavasi on jo paljastanu sinut facebookille.

Juuri näin.

Selvästikään EU-lainsäätäjäkään ei halua suitsia Metaa. Antaa kansalaisille kyllä muuta viestiä.

Vierailija
6/6 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Facebookia eri selaimella mutta silti se osaa jotenkin yhdistää millä sivuilla olen käynyt toisella selaimella ja tarjoaa niistä mainoksia fiidissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän