Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan uhkailtu?

Vierailija
06.06.2024 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Lars-Johan Jocke Grönholm uhkailet täällä ihmisiä joka päivä poliisilla.Vaan mitään ei tapahdu.

Vierailija
2/15 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, mutta huonolla menestyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minua uhkaili monetkin takavuosina. Tommi, Make, Mika ja netissä kaikenlaiset hyypiöt. Lisäksi teininä jotkut tytöt, ei kaikki. Riitti kun oli olemassa, niin tarpeeksi hullu tulee sanomaan jotain. Onneksi huonoa seuraa voi välttää aikuisena jonkin verran.

Vierailija
4/15 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oma kokemuksesi?

Miksi kysymys tuli mieleesi? 

Yritä nyt vähän.

Vierailija
5/15 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja. 

Vierailija
6/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uhkasi erolla. Sitten sanoi ettei tarkoittanut. Sitten uhkasi taas. Sitten perui. Sitten sanoi jo löytäneensä uuden asunnon itselleen, ja muuton päivämääränkin kertoi. Kun sen lähestyessä kysyin, kannattaisiko alkaa pakata jo vaikka kirjoja ja astioita, huusi mies ettei tietenkään hänellä ollut mitään asuntoa. Sanoi suuttuneensa siitä, että minä en ollut itkien rukoillut häntä jäämään. 

Erohan siitä tuli ja kavereille valehteli minun olleen hänen muuttoaan vastaan. . . Miehet 😂

Vierailija
7/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uhkailtu. Tällä palstalla olen saanut jopa tappouhkauksen kerran. Ihmiset on kyllä hulluja.

Vierailija
8/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Joku sai oikein ääneensä sellaisen elokuvafiiliksen.

Vierailija
9/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uhkailtu potkia päähän, tappaa ja itsemurhalla.

Vierailija
10/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uhkailtu montakin kertaa ja käyty käsiksi. En edes muistele näitä pahalla, koska ihminen toimii joskus paineen alla ajattelemattomasti itsestäsi riippumattomista syistä. Mutta koska en ole poliitikko, niin en uhriudu, vaan elämä jatkuu. Nainen siis olen ja miehiltä nuo hyvän mielen toivotukset. Lisään vielä, ettei minulla ole mitään miesvihaa. Toivottavasti, jos metsässä joskus kohtaan karhun, lähellä on suomalaismies hätistämässä nallen kauas. =D 

Vierailija
11/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Pitäisi ehkä huolestua siitä, ettei muista tällaisia asioita? Kun ei minua oikeasti kiinnosta, siinä on kyse uhkailijasta itsestään eikä minusta. 

Vierailija
12/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka nainen uhkailee ja kiristää miestä parisuhteessa niin olen todellakin kokenut uhkailua 

Vierailija
13/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ja muslimit uhkailee joka päivä.

Vierailija
14/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena isosiskoni uhkaili ja kiristi, elämäni paras päivä oli kun hän muutti 16 vuotiaana pois kotoa.

Yläasteella uhkailu ja kiristys oli jatkuvaa, päätekijänä opettajan poika.

Parisuhteissa viimeiset 25 vuotta nainen on aina uhkaillut ja kiristänyt saadakseen tahtonsa läpi.

Ei liene yllätys että vihaan ihmisiä.

M41

Vierailija
15/15 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta ovat käyneet sen jälkeen päivystyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi