UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Vierailija kirjoitti:
PB oli paras eritoten Tiina
Kyllä ne hyviä oli ja on. Kaikki bändissä mukavia, kohteliaita ja niin tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Näyttääpä erilaiselta ilman pottakampausta :D. Storyissä siis löytyy kuva, on värjäämässä hiuksia ja siinä tukka vedetty taakse.
Aiemmassa storyssä oli myös livestäkin jo tuttua, kielen lipaisua. Hän sanoi jossakin haastattelussa, että tekee keikoilla sitä kielijuttua ja päätti siksi ottaa sen esitykseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?
Kyllä vain 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Näyttääpä erilaiselta ilman pottakampausta :D. Storyissä siis löytyy kuva, on värjäämässä hiuksia ja siinä tukka vedetty taakse.
Aiemmassa storyssä oli myös livestäkin jo tuttua, kielen lipaisua. Hän sanoi jossakin haastattelussa, että tekee keikoilla sitä kielijuttua ja päätti siksi ottaa sen esitykseenkin.
Anna miehen lipoa! Kielitaito kunnossa :)
Vierailija kirjoitti:
Wuuh Käärijällä tukka vedetty taakse!! Sopii!
Näyttää muuten todella hyvältä noinkin. huh 🔥
Tehdäänkö kaalimadosta sellainen versio, missä on kieli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijässä ja Cha Cha Cha-viisussa minua ainakin viehättää se, että se on täysin suomalaisvoimin tehty ja esitetty biisi ja vieläpä suomen kielellä.
Kuvitelkaapa sellainen tilanne, että Suomella olisi voittaja-ainesta oleva viisubiisi, jonka olisi säveltänyt kreikkalainen Papagiorgopulopospoulos, sanoittanut eestiläinen Rysäraivosmus, ja sen esittäisi ruotsalainen Pelle Svensson ja tanssijat olisivat brasilialainen Los Bimbos-ryhmästä. Ja kukaan heistä ei olisi edes käynyt Suomessa paitsi Pelle Svensson laulamassa UMK-karsinnoissa.
Lavashow'n toteuttamisessa tosin on mukana ruotsalaisapuja.
Ruotsissa on samanlainen lava kun Liverpoolissa. Ei varmaan kauheasti muuta ehtinyt kun kattoa mitat ja miettiä mitä voisi kehitellä. Vai onko joku ruotsalainen Suomessa auttamassa?
Miten mulla on semmonen tunne, että täältå lähtee kohta muutama viesti tonne k 18 - osastolle.... :D
Vierailija kirjoitti:
PB oli paras eritoten Tiina
Käärijää voittanutta ei ole, vaikka kaikki osallistujat olivat tänä vuonna erityisen hyviä. Mutta joo, PB:n jäsenet on kieltämättä kaikki karismaattisia. Heissä on enemmän energiaa kuin leikki-ikäisissä lapsissa.
Fun fact jonka luin umk 2019 ketjusta. Darude oli KOLMANTENA vedonlyönnissä, mutta sen jälkeen kun biisit julkastiin, sijoitus laski kun lehmän häntä. :D
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö kaalimadosta sellainen versio, missä on kieli mukana.
Mä tilaan heti. Laitan sen ikkunalle koristeiksi. Onkohan sen päähän laitettu musta pottatukka.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö kaalimadosta sellainen versio, missä on kieli mukana.
Ostaisin heti 🐛
Mä olin 2000 luvun alussa ihastunut yhteen pottatukkaiseen Pöyhöseen, nimittäin Markus Pöyhöseen. Outoa huomata, että 20 vuotta myöhemmin minut saa taas syttymään yksi pottatukkainen Pöyhönen.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö kaalimadosta sellainen versio, missä on kieli mukana.
Toivottavasti Käärijä saa provikat tästä keksinnöstä.
Kreivi Dracula, nälkäisenä puremaan kulmahampaansa neidon kaulaan.......
Vierailija kirjoitti:
Kreivi Dracula, nälkäisenä puremaan kulmahampaansa neidon kaulaan.......
Toi ilme siis tossa Storyssa hiukset takana
Vierailija kirjoitti:
Kreivi Dracula, nälkäisenä puremaan kulmahampaansa neidon kaulaan.......
Kreivi Dracula voisi tulla nykyaikaan ja purra vaikka Benjaminia.
Mikä siinä muuten on, että tuo hiusmalli, jota varmaan liki jokainen ysärillä lapsuuttaan/nuoruuttaan viettänyt pitää nykyään aika kamalana, voikin olla suorastaan hot sellaisen ihmisen päässä, joka on itsekin siihen päätynyt ihan vitsin vuoksi? Tulee mieleen yksi toinenkin kotimainen artisti, jolla potta taitaa olla ihan sen taannoisen trendikkyyden takia. Tämän henkilön päässä se ei näytä ollenkaan yhtä hyvältä vaan antaa lähinnä sellaisen sleazyn vaikutelman. Ja tuo kieli. Olen aiemminkin ihmetellyt, miten joku kykenee tuohon lipomiseen aiheuttamatta yhtään myötähäpeää? Kärtsä on kyllä ihmemies :D
Totta. Mikä sitten on oikea tapa suhtautua tuollaiseen kiusantekoon?
Olla välittämättä. Kun ei reagoida mitenkään, niiltä jää kiksit saamatta.
Silloin niiden ilkeily sammuu itsestään.
Mitä enemmän yritettään estää, sitä varmemmin se on bensaa liekkeihin.
Jos menee järjestelmälliseksi ja suoraan henkilöön esim. instaan tai jos kasvaa massiiviseksi, sitten rikosilmoitus.