UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä käy jossain pre-partyissä, onko niissä siis tapana esittää vain se oma viisubiisi vai saavatko heittää useamman kappaleen keikan? Olisi siistiä, jos Kärtsä pääsisi esittämään muutakin tuotantoaan ulkomaalaisille viisufaneille. Vaikkeivat ymmärrä sanoja, Käärijän lavaenergia varmasti sulattaisi sydämet :)
Kyllä siellä pari, kolme kappaletta pitäisi jaksaa. Senkin vuoksi pitäisi keskittyä siihen.
Riippuu käsittääkseni tilanteesta. Enimmäkseen taitavat esittää vain edustuskappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, onhan Oksasellakin oikeus mielipiteeseensä.
Käärijäfanien on totuttava ajatukseen, että tulee enemmänkin kaikenlaista mielipidettä, joka esitetään julkisuudessa.
Eihän kyse ole mielipiteestä, jos ymmärtää haastattelun sisällön väärin ja levittää väärää tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Yksi syy lähteä Liverpooliin on tietenkin Etel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä käy jossain pre-partyissä, onko niissä siis tapana esittää vain se oma viisubiisi vai saavatko heittää useamman kappaleen keikan? Olisi siistiä, jos Kärtsä pääsisi esittämään muutakin tuotantoaan ulkomaalaisille viisufaneille. Vaikkeivat ymmärrä sanoja, Käärijän lavaenergia varmasti sulattaisi sydämet :)
Kyllä siellä pari, kolme kappaletta pitäisi jaksaa. Senkin vuoksi pitäisi keskittyä siihen.
Riippuu käsittääkseni tilanteesta. Enimmäkseen taitavat esittää vain edustuskappaleen.
Viime vuonna The Rasmus esitti Jezebelin lisäksi In the shadows, mutta se on ollut varmaankin järjestäjienkin toive, koska se oli aikoinaan niin suosittu hitti ympäri Eurooppaa. Jos on on paljon edustajia ja parituntinen konsertti, niin jokainen ei voi esittää useampaa kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3
"Eihän tää nyt oo niin vakavaa,
vaikka kaikki menis perseelleen
vedä vaan tankki täyteen,
on maailma taas radallaan.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Jos asia on noin, niin Käärijä voisi harkita kunnianloukkaussyytteen nostamista.
Toisaalta, onhan Oksasellakin oikeus mielipiteeseensä.
Käärijäfanien on totuttava ajatukseen, että tulee enemmänkin kaikenlaista mielipidettä, joka esitetään julkisuudessa.
Seuraavaksi SO voisi ihastella keitä kaikkia se meidän pääministerikin seuraa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?
Tämä ei voi olla aikuisen kommentti.
Ei niin. Aikuiset ei käytä sutinaa -sanaa. Voi asioista puhua niiden oikeillakin nimillä ....😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Yksi syy lähteä Liverpooliin on tietenkin Etel.
Voi olla, mutta siltikin epäilen, että peruisi/siirtäisi omat keikkansa ja lähtisi niiden sijaan kv. mediahärdelliin, kun vasta hiljattain kuitenkin halusi jättää sen taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Yksi syy lähteä Liverpooliin on tietenkin Etel.
Voi olla, mutta siltikin epäilen, että peruisi/siirtäisi omat keikkansa ja lähtisi niiden sijaan kv. mediahärdelliin, kun vasta hiljattain kuitenkin halusi jättää sen taakseen.
Saksalaiset yli-innokkaat frouvat se halus jättää taakse. Sais taatusti kotimaista kannatusta lisää, jos klaarais hienosti hommat viisutiimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko.
Viime vuonna joka päivä piti olla negatiivinen pikatesti jos halusi harjoitusalueelle tai viisukylään. Tietenkin siellä pitää käyttää maskia ja huolehtia käsihygieniasta.
Ei se korona ole enää sellainen tauti kuin ensimmäiset variantit oli.
Itse olen rokottamaton yli kuuskymppinen, sairastin äskettäin elämäni ensimmäisen koronan.
Muunnosten myötä tavallinen ylähengitystieinfektio, hieman pidempikestoisempi vain.
Sellainen tauti kuitenkin etten ihan heti sitä uudelleen halua, joten käytän hetken aikaa ffp2 maskeja kun ihmispaljouessa liikun.
Menkää pliis, kymmenes pyyntö....v t t uun (anteeksi) UMK ketjust - >>>>> Koronaketjuun
Tästä ketjusta on etsiskellä selailla vanhoja linkkejä yms teidän 100 sivun korona ja sofi-öyhötyksen takaa!! Kiiiiiiitossssss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Ronbinhan, ja Lxandralin, sinne olisi paras tulkki. Tietäisi myös jonkin verran, miten missäkin toimitaan ja mitä tapahtuu. Kumpikin laittaisi eriparikengät ja pottatukan :)) Robinkin saisi kaivattuja kontakteja ja ehkä voisivat yhdessäkin vetäistä jonkun shown. No, eikö olekin hyvä kuningasidea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
1. semifinaali on ti 9.4. Avajaisseremonia turkoosine mattoineen on su 7.4. Harjoitukset ja kaikki viisujen oheistapahtumat alkavat n. viikkoa ennen avajaisseremoniaa. Euroviisutapahtuma kestää kaksi viikkoa ja mediahärdelli pyörii koko sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Ronbinhan, ja Lxandralin, sinne olisi paras tulkki. Tietäisi myös jonkin verran, miten missäkin toimitaan ja mitä tapahtuu. Kumpikin laittaisi eriparikengät ja pottatukan :)) Robinkin saisi kaivattuja kontakteja ja ehkä voisivat yhdessäkin vetäistä jonkun shown. No, eikö olekin hyvä kuningasidea?
Tuskin heidän itsensä mielestä kovinkaan hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.
Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
1. semifinaali on ti 9.4. Avajaisseremonia turkoosine mattoineen on su 7.4. Harjoitukset ja kaikki viisujen oheistapahtumat alkavat n. viikkoa ennen avajaisseremoniaa. Euroviisutapahtuma kestää kaksi viikkoa ja mediahärdelli pyörii koko sen ajan.
Tarkoitat toukokuuta? Koska 1. semifinaali on ti 9.5.
Tämä ei voi olla aikuisen kommentti.