UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.
Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.
Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣
Ai, menisin Sunrise Aan keikalle heti, mutta näitä kirjastotädin sienestyskappaleita ei ei. Ei ole vielä 17.3 jäähallikaan myyny lähellekään loppuun....
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.
Samun ja Käärijän, siis 🤦
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Riippuu paljon kuvakulmasta...mutta sopii hånelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.
Ei ne karjalaiset juuret oo 100% lähteestä varmistettu. Voi olla jostakin kainuustakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
Samun ja Haverin pituusero on ehkä
vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.
Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣
Ai, menisin Sunrise Aan keikalle heti, mutta näitä kirjastotädin sienestyskappaleita ei ei. Ei ole vielä 17.3 jäähallikaan myyny lähellekään loppuun....
Samun sienestyskappale lentokaloineen on kyllä...en tiedä mitä ajatella. Kokatuomion saanut esittämässä UMKfinaalissa sienibiisiä. Sellaista kolkkoa naurua katsoessani sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.
No eikä näytä.
T savolainen pottunokkanainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Mutta arvaan että joku naruraajainen aapo vuori tietty kuuminta hottia?
Tässä on ihan perimmäinen totuus, kuinka Käärijä syntyi. Tämä voi tulla monelle yllätyksenä!!
https://www.instagram.com/p/Cni-unJoQWg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihan perimmäinen totuus, kuinka Käärijä syntyi. Tämä voi tulla monelle yllätyksenä!!
https://www.instagram.com/p/Cni-unJoQWg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ei prkl väärä linkki, anteeksi!🙈🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.
No eikä näytä.
T savolainen pottunokkanainen
Joo ei näytä! Vaihtaisin savolaisen "aatelisnenäni" ihan mieluusti vaikka tuollaiseen Käärijätyyppiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)
Riippuu paljon kuvakulmasta...mutta sopii hånelle!
En tiedä mistä kulmasta se näyttäisi huonolta (olenkohan mä vähän liian uppoutunut tähän aiheeseen?! 😅🙈)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!
Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.
Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.
1. semifinaali on ti 9.4. Avajaisseremonia turkoosine mattoineen on su 7.4. Harjoitukset ja kaikki viisujen oheistapahtumat alkavat n. viikkoa ennen avajaisseremoniaa. Euroviisutapahtuma kestää kaksi viikkoa ja mediahärdelli pyörii koko sen ajan.
Tarkoitat toukokuuta? Koska 1. semifinaali on ti 9.5.
Kyllä. Anteeksi lipsahdus . Delegaatiot menevät Liverpooliin vappuviikonloppuna, jolloin harjoitukset alkavat. Avajaiset on su 7.5., eka semi ti 9.5., toka semi to 11.5. ja finaali la 13.5.
Harjoitukset alkavat varmaankin la 30.4. niin, että ekan semin ekan puoliskon edustajat harjoittelevat silloin. Ekan semin jälkimmäisen puoliskon edustajat harjoittelevat seuraavana päivänä. Käärijä on siis Liverpoolin lavalla ekan kerran vappupäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Storyissa vilahtaa se vaalea peruukki?!
Ja kynsilakat! (4 kpl)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.
Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.
Kyllä. Anteeksi lipsahdus . Delegaatiot menevät Liverpooliin vappuviikonloppuna, jolloin harjoitukset alkavat. Avajaiset on su 7.5., eka semi ti 9.5., toka semi to 11.5. ja finaali la 13.5.