Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19221/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

1. semifinaali on ti 9.4. Avajaisseremonia turkoosine mattoineen on su 7.4. Harjoitukset ja kaikki viisujen oheistapahtumat alkavat n. viikkoa ennen avajaisseremoniaa. Euroviisutapahtuma kestää kaksi viikkoa ja mediahärdelli pyörii koko sen ajan.

Tarkoitat toukokuuta? Koska 1. semifinaali on ti 9.5.

Kyllä. Anteeksi lipsahdus . Delegaatiot menevät Liverpooliin vappuviikonloppuna, jolloin harjoitukset alkavat. Avajaiset on su 7.5., eka semi ti 9.5., toka semi to 11.5. ja finaali la 13.5.

Vierailija
19222/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19223/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

Samun ja Haverin pituusero on ehkä

vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.

 Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.

Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣

Vierailija
19224/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

Samun ja Haverin pituusero on ehkä

vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.

 Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.

Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣

Ai, menisin Sunrise Aan keikalle heti, mutta näitä kirjastotädin sienestyskappaleita ei ei. Ei ole vielä 17.3 jäähallikaan myyny lähellekään loppuun....

Vierailija
19225/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.

Vierailija
19226/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

Samun ja Haverin pituusero on ehkä

vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.

Samun ja Käärijän, siis 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19227/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Riippuu paljon kuvakulmasta...mutta sopii hånelle!

Vierailija
19228/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.

Ei ne karjalaiset juuret oo 100% lähteestä varmistettu. Voi olla jostakin kainuustakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19229/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

Samun ja Haverin pituusero on ehkä

vähän liian huomattava. Robinkin kutistuu pieneksi Ssmun vierellä.

 Samu on suht pitkäm mies. Joskus 15 vuotta sitten Sunrise Avenue oli keikalla Alavuden NS:llä! ja silloin näin livenä.

Mikä pitkäm? Pitkämu*ainen ?🤣

Ai, menisin Sunrise Aan keikalle heti, mutta näitä kirjastotädin sienestyskappaleita ei ei. Ei ole vielä 17.3 jäähallikaan myyny lähellekään loppuun....

Samun sienestyskappale lentokaloineen on kyllä...en tiedä mitä ajatella. Kokatuomion saanut esittämässä UMKfinaalissa sienibiisiä. Sellaista kolkkoa naurua katsoessani sitä...

Vierailija
19230/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.

No eikä näytä.

T savolainen pottunokkanainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19231/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.

Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.

En näe itseäni hänen keikallaan :D

Mutta tykätkää te muut.

Mutta arvaan että joku naruraajainen aapo vuori tietty kuuminta hottia?

Vierailija
19232/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan perimmäinen totuus, kuinka Käärijä syntyi. Tämä voi tulla monelle yllätyksenä!!

https://www.instagram.com/p/Cni-unJoQWg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19233/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihan perimmäinen totuus, kuinka Käärijä syntyi. Tämä voi tulla monelle yllätyksenä!!

https://www.instagram.com/p/Cni-unJoQWg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ei prkl väärä linkki, anteeksi!🙈🤣

Vierailija
19234/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.

Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.

En näe itseäni hänen keikallaan :D

Mutta tykätkää te muut.

Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19235/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Meinasin sanoa, että näyttää savolaiselta nenältä. Mutta ehkä sittenkin viittaa sinne karjalaisiin sukujuuriin.

No eikä näytä.

T savolainen pottunokkanainen

Joo ei näytä! Vaihtaisin savolaisen "aatelisnenäni" ihan mieluusti vaikka tuollaiseen Käärijätyyppiseen.

Vierailija
19236/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aikarandom ja ulkomusiikillinen kommentti, mutta Käärijällä on kaunis nenä :)

Riippuu paljon kuvakulmasta...mutta sopii hånelle!

En tiedä mistä kulmasta se näyttäisi huonolta (olenkohan mä vähän liian uppoutunut tähän aiheeseen?! 😅🙈)

Vierailija
19237/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Mitä puhut? Haberilla on keikka 9. huhtikuuta ja seuraava 9. kesäkuuta.

1. semifinaali on ti 9.4. Avajaisseremonia turkoosine mattoineen on su 7.4. Harjoitukset ja kaikki viisujen oheistapahtumat alkavat n. viikkoa ennen avajaisseremoniaa. Euroviisutapahtuma kestää kaksi viikkoa ja mediahärdelli pyörii koko sen ajan.

Tarkoitat toukokuuta? Koska 1. semifinaali on ti 9.5.

Kyllä. Anteeksi lipsahdus . Delegaatiot menevät Liverpooliin vappuviikonloppuna, jolloin harjoitukset alkavat. Avajaiset on su 7.5., eka semi ti 9.5., toka semi to 11.5. ja finaali la 13.5.

Harjoitukset alkavat varmaankin la 30.4. niin, että ekan semin ekan puoliskon edustajat harjoittelevat silloin. Ekan semin jälkimmäisen puoliskon edustajat harjoittelevat seuraavana päivänä. Käärijä on siis Liverpoolin lavalla ekan kerran vappupäivänä.

Vierailija
19238/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storyissa vilahtaa se vaalea peruukki?!

Vierailija
19239/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Storyissa vilahtaa se vaalea peruukki?!

Ja kynsilakat! (4 kpl)

Vierailija
19240/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.

Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.

En näe itseäni hänen keikallaan :D

Mutta tykätkää te muut.

Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.

Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.

Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.

Ketju on lukittu.