UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.
Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.
Hyvää analyysiä
Mä taas en oo vieläkään keksiny, miks Käärijä soittaa mun kelloja. Mutta soi niin prkl*esti, että haluaisin jo vähitellen tietää.....
Kyllä Käärijässäkin on sitä jotain. Johannes on jotenkin viaton ja Colin Firth on karismaattinen näyttelijä.Johnny Depp ei ole makuuni. Serbialla melko hyvä biisi ja esittäjäkin ihan ok. Ei kuitenkaan parempi kun suomella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Käärijässäkin on sitä jotain. Johannes on jotenkin viaton ja Colin Firth on karismaattinen näyttelijä.Johnny Depp ei ole makuuni. Serbialla melko hyvä biisi ja esittäjäkin ihan ok. Ei kuitenkaan parempi kun suomella.
Eikö Serbian biisistä puutu jotain, aneeminen ja vaatimaton?
Loreenista en tykkää. Tuskin voittaa. Ratsastaa jo väljähtyneellä menestyksellään, ei toimi.
Mutta Viron biisistä pidän ja kovaa. Yksinkertainen, pienieleinen silti vaikuttava esitys.
Muhkea ääni nuorella naisella, esityksessä on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.
Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.
Hyvää analyysiä
Mä taas en oo vieläkään keksiny, miks Käärijä soittaa mun kelloja. Mutta soi niin prkl*esti, että haluaisin jo vähitellen tietää.....
Kerro mullekin jos keksit :D Terveisin se feminiinisistä miehistä tykkäävä. Tosin toden sanoen, tuo saman katon alla asuva ei ole kyllä ihan siihen muottiin sopiva joten en ole liian jämähtänyt :D
Mun mies on hirveesti Käärijän näköinen ja olen ollu vähän huolissaan, kun se tuijotti sen finaaliesitystä pupillit ihan suurina ja kihersi.
(Itse en uskaltanu ees katsoa, katsoin miehen naaman välityksellä)
Eipå näyttänyt Portion Boysin suosio notkahtaneen ainakaan alaspäin UMK kakkosesta huolimatta.
Youtubesta katsoin että Raumalla viime lauantaina meno jos mahdollista entistäkin kovempaa yleisö lauloi varmasti äänensä käheiksi :D taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Eipå näyttänyt Portion Boysin suosio notkahtaneen ainakaan alaspäin UMK kakkosesta huolimatta.
Youtubesta katsoin että Raumalla viime lauantaina meno jos mahdollista entistäkin kovempaa yleisö lauloi varmasti äänensä käheiksi :D taas kerran.
Kaikki osallistuneet saivat hyvää näkyvyyttä, joten ei varmaankaan kenellekään ollut haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipå näyttänyt Portion Boysin suosio notkahtaneen ainakaan alaspäin UMK kakkosesta huolimatta.
Youtubesta katsoin että Raumalla viime lauantaina meno jos mahdollista entistäkin kovempaa yleisö lauloi varmasti äänensä käheiksi :D taas kerran.
Kaikki osallistuneet saivat hyvää näkyvyyttä, joten ei varmaankaan kenellekään ollut haittaa.
Jotkut myös ylimääräistä sympatiaa, huomiota ja ylenpalttista ylistämistä oikeilta muusikoilta.
Joku oli linkannut viisukuppilaan tämmöisen podijakson:
https://pod.link/1617767675/episode/861414bb94073b2d16b4c47ac4583abe
Käärijää haastatellaan englanniksi 2 min kohdalta eteenpäin, ja hyvälle kuulostaa! Vähän saa apua muutamassa kohdassa, mutta muuten ei mitään hätää ja hyvin lausuukin. Omissa stooreissaan selkeästi liioittelee englannin ääntämystä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Storyissa vilahtaa se vaalea peruukki?!
Ääh, en haluaisi peruukkia Liverpooliin, jos tämä nyt sitä meinaa... Käärijä näytti tuossa stoorissa kyllä hyvälle kun oli vähän tukka sekaisin. Kivempi kuin sellainen tarkkaan aseteltu potta.
Nyt kun tää hiusasia on tapetilla, niin minusta peruukki toimi videossa loistavasti kun Käärijätär kääntyi niskojaan nakellen ja hiukset hulmahtivat ah niin tyttömäisesti. Linkkaan videon, jossa kohdassa 3:14 on sama efekti, josta voisi ottaa mallia. :) Pieni flirtti tekee terää, varsinkin euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.
Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.
En minä saa kyllä Käärijästä naismaista sitten millään. Kynsilakat ja meikitkin on hänellä jotenkin miehekkäät. Minä en tykkää naismaisista miehistä, mutta tykkään kun mies käyttää itsevarmasti esim. kynsilakkaa eikä silti ole mikään hiirulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi
Käärijässä on jotain naismaista, itselleni vastenmielistä.
Lavalla liikkuminen ja taustakööri - anteeksi nyt, mutta näyttä alkeelliselta,.
En näe itseäni hänen keikallaan :D
Mutta tykätkää te muut.
Tääpäs on jännä. Minä olen aina kokenut jonkinsortin vetoa hieman feminiinisiin tai sillä leikitteleviin miehiin, mutta Käärijästä puuttuu kyllä se aspekti. On enemmänkin herttaisen oloinen, mutta naismaisuutta ei kyllä välity.
Hmm.. Itse tykkään sellaisista Kuuman Johanneksen tyyppisistä miehistä. Pitkä, kapealanteinen, pieniperseinen, nätit kasvot. Vähän naismainenkin saa olla -Johnny Depp saksikäsiE oli ihana. Periaatteesssa Käärijänkin pitäisi soittaa jotain kelloja meikäläisessä, mutta ei.
Toinen mieleinen miestyyppi on Colin Firth;hiljainen, salaperäinen, arvoituksellinen ja komea.
En minä saa kyllä Käärijästä naismaista sitten millään. Kynsilakat ja meikitkin on hänellä jotenkin miehekkäät. Minä en tykkää naismaisista miehistä, mutta tykkään kun mies käyttää itsevarmasti esim. kynsilakkaa eikä silti ole mikään hiirulainen.
Ai oletko useinkin nähnyt hiirulaismiehiä, joilla kynsilakkaa?
Laurin paidattomuus oli viime vuonna vähän kiusaannuttavaa, koska tuntui että hän itse hiukan vaivaantui siitä. Käärijä taas on kuin kala vedessä paidattomana 🤩 Minä en yleensä edes viehäty paidattomista miehistä, mutta Käärijää voisin katsella vaikka kuinka paljon paidattomana, hänellä on ihana yläkroppa 🔥
Vierailija kirjoitti:
Eipå näyttänyt Portion Boysin suosio notkahtaneen ainakaan alaspäin UMK kakkosesta huolimatta.
Youtubesta katsoin että Raumalla viime lauantaina meno jos mahdollista entistäkin kovempaa yleisö lauloi varmasti äänensä käheiksi :D taas kerran.
Kyllä kaikki osallistujat saivat lisää näkyvyyttä umk:n kautta musiikilleen.
Nyt on julkaistu Käärijän ensimmäinen oikea englanninkielinen haastattelu Euroviisujen virallisessa podcastissa. Jaksossa haastatellaan muitakin edustajia, mutta Käärijä on ensimmäisenä. Hänellä on haastattelussa avustaja, mutta etupäässä hän pystyy vastaamaan itse, käärijämäisesti kylläkin lyhyesti ja kielivirheitä vilisten, mutta kuitenkin. Haastattelijan kysymyksetkin hän ymmärtää yllättävän hyvin. Yhdessä kysymyksessä tarvitsee vain käännösapua. Toki haastattelija puhuu korostetun selvästi ja hitaasti. Aksentti on paljon parempi kuin instastooriensa rallienglanti potenssiin 2 -klipeillä, joten vahvistui, että nuo klipit on juurikin huono englanti -brändin luomista.
Tästä voi kuunnella tuon podcastin:
https://pod.link/1617767675/episode/861414bb94073b2d16b4c47ac4583abe
Käärijä sais muuttaa joidenkin biisiensä räppi/laulusuhdetta vähän melodiavoittosemmaksi ni sais yhen keikkakåvijän lisää. Silti vois säilyttää hapokkaat bassot.
Hyviä melodiapätkiä biiseissä ja ne vois ottaa isommankin osan
Vierailija kirjoitti:
Storyissa vilahtaa se vaalea peruukki?!
Tämä saa minut hyvin onnelliseksi...👱🏼💚
Ääh, en haluaisi peruukkia Liverpooliin, jos tämä nyt sitä meinaa... Käärijä näytti tuossa stoorissa kyllä hyvälle kun oli vähän tukka sekaisin. Kivempi kuin sellainen tarkkaan aseteltu potta.