Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19181/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Käärijän pää osuisi suunnilleen mun rintojen kohdalle xD Ja en tarkoita siis tätä seksuaalisessa mielessä että haluaisin.. ääh...

Se kävi ostaa sellaset tolppakengät Tukholmasta, että sun pää osuu sitä polvilumpioon!

No damn xD

Vierailija
19182/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?

Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:

25.3. Barcelona (Kuusamo)

1.4. Varsova (Lahti)

8.4. Madrid (Kajaani)

15.4. Amsterdam (Ähtäri)

16.4. Lontoo

Matkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:

31.3 Seinäjoki

7.4. Jyväskylä

14.4. Nilsiä[/quote

Tuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.

Jos tässä tarkoitettiin sitä Hitmixin haastattelua niin miksi minä ymmärsin, että kyse olisi ollut tulevista kesän keikoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19183/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Vierailija
19184/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilliin puhaltamalla avataan keuhkoja pienimpiä putkia myöten. Laulajat tekevät tuota joka päivä. Sopii muillekin jos ei tykkää keuhkoputkentulehduksista ja yskästä.

Millainen se laulajien pillinpuhallusjuttu on? Onko joku vesipiippumainen laite? Itsellä kyllä ei ole koskaan keuhkoputkentulehdusta, mutta viime vuonna oli koronan jälkeen pitkä ja sitkeä yskä. Sitä en haluaisi enää koskaan takaisin.

Vierailija
19185/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Yle tai levy-yhtiö voisi ottaa yhteyttä Oksaseen ja vaatia häntä korjaamaan twiiteissään esittämät väärät tiedot? Tuollainen on oikeasti tosi merkittävä mainehaitta artistille. Näyttää huonolta, kun "arvostettu suomalainen kirjailija" ei suostu korjaamaan tai poistamaan kommenttejaan. Kun niitä ei korjata eikä poisteta, näyttää siltä, että ne pitäisivät edelleen paikkansa.

Siis vielä kerrata ja paisuttaa asiaa? Kyllä Käärijällä pitää olla munaa ihan itse irtisanoutua hörhöjutuista. Ei joka asiaan tarvita Yleä tai levy-yhtiötä vääntämään tarkennusta halunneen Oksasen kanssa. Koko soppa olisi jäänyt syntymättä jos ei seuraisi noita juttuja ja olisi sanonut Helsingin Sanomissa vastustavansa sotaa eikä olisi alkanut antamaan kryptistä politikointi- ja valta kuuluu kansalle-vastausta.

En ole siis Käärijää vastaan. Pidän vain hänen julkisuudenhallintaansa onnettomana jo levy-yhtiön neuvomattomuudesta lähtien. Tyypillä on ideoita ja sitten tuollainen kiemurtelu ja hokema haastattelun lopussa jättää epäluuloisen olon.

Esimerkiksi Efter nio-ohjelmassa tyyppi osasi esiintyä kuten fiksu ja osallistuva ihminen, jolla on asiaa, haastattelussa. Enemmän sitä live-Käärijää ja vähemmän näitä politiikkaan vivahtavia kommentteja. Ei kannata viljellä poliitikkojen puhetapaa jos ei ole poliitikko.

Vierailija
19186/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tumma piirteiltäni, tulinen luonne (täälläkin höyrynnyt tänään), alle kolmekymppinen ja foliohattu. Käärijän eksä on ollut tumma ja tulinen kuulemma, joten täällä ois samaa naistyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19187/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZMYPmGAgA/

Kärtsä, Lxandra ja Tiina imuttelemassa vesipiippua ennen esiintymistä. Kivat kajaalit Kärtsällä😍

Minäkin tykkäsin noista kajaaleista! Sopi tuohon lavaluukkin hyvin. Mikähän tuo pilliin/piippun puhaltamisjuttu oikein on? Vaikuttaa siltä nääs, että Kääris tekee tuota aina ennen keikkaa. Jokin ääneen liittyvä juttu kai?

Pilliin puhaltamalla avataan keuhkoja pienimpiä putkia myöten. Laulajat tekevät tuota joka päivä. Sopii muillekin jos ei tykkää keuhkoputkentulehduksista ja yskästä.

Aa kiitos. Hyvä vinkki!

Rakastan muuten noita lakattuja kynsiä. Musta ihan superkiva lisä!

Vierailija
19188/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täällä viimevuonna samanlaista Lauri-huumaa? Olihan Laurikin ilman paitaa. Vai onko Käärijä saanut ihmiset vielä enemmän taantumaan Demi-foorumin tasolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19189/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Portion Boys laulua suomalaisittain niin kuin kirjoitetaan? Eli ei poorsson bois vaan portion boys? Ihmettelin, miksi finaalissa Samukaan ei lausunut sitä englantilaisittain? Onko siis bändin oma toive, että nimi lausutaan rallienglannilla? Sopisi kyllä Kimiräikkös-biisin teemaan.

Vierailija
19190/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3

Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.

Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii

Tunne on meillä ihan yhteinen. Kai se pitäisi vaan purra aina hammasta ja jättää kommentoimatta, vaikka mitä typeryyksiä tulisi noiden täysin OT-aiheiden tiimoilta. Mutta aina sitten joku kuitenkin kommenoi niihin, huoh.

Tässä voi kyllä syyttää intohimoisimpia Käärijä-.fanejakin, jotka ovat yliherkkiä Käärijän suhteen. Ymmärtävät välillään tahallaan väärin jonkun kommentin tai sanan kommentissa, että pääsevät riitelemään ja vatvomaan. Tuli mieleen, että jos Käärijän keikoilla käy tuollaista porukkaa niin en todellakaan lähde Käärijän keikkaa katsomaan.

Ettekö te pysty olemaan sellaisessa moodissa, ettei kukaan ihan oikeasti uhkaa Käärijää ja nauttimaan siitä kun hän valmistuu kisoihin? Olisi paljon kivempaa kaikilla jos välillä tulisi jotain mieltä piristävää materiaalia eikä tätä VKK-, rokote-, koronarajoitus- ja trollipolemiikkia.

En menisi kauheasti tekemään yleistyksiä yksittäisten ja nimettömien foorumiviestien perusteella. Varmaan ymmärrät, että suositulla kanavalla löytyy aina joku, joka vahingossa ylireagoi, ymmärtää väärin tai loukkaantuu verissesti, oli syytä tai ei. Kukaan ei tiedä, kuinka monta tällaista ihmistä täällä on, onko heitä monta vai joku yksittäinen, joka sattuu vaan olemaan täällä tosi aktiivinen.

Ei meillä täällä ole mitään laumasielua tai yhteistä konsensusta varmaan mistään. Joukossa on tuskin montaa ihan hc-Käärijä-fania, vaan jokainen fanitetaan omalla tavallamme ja valtaosa varmaan ihan rennolla fiiliksellä haukkumatta toisia asiattomasti. Itse ainakin yritän ylläpitää positiivista henkeä yllä. Ja varmasti siellä keikoillakin on ihan tavallisia ihmisiä, jotka nimenomaan haluaa rentoutua keikalla eikä vedä hernettä nenään siitä, jos joku tykkää vaikka Portion Boysista tai Robinsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19191/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Okei vain sulle;

Ajatus Oksasesta ilman paitaa 🤢🤢🤢🤢🤢

Uusimmissa ig-postauksissa Oksasen naama kuin vuohen perse mitä sutattu raskaasti meikillä.

Ja sinä vielä haluat antaa lisää polttoainetta. Sinä heikennät Käärijän pärjäämistä kun jatkat Oksasessa roikkumista.

Vierailija
19192/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä viimevuonna samanlaista Lauri-huumaa? Olihan Laurikin ilman paitaa. Vai onko Käärijä saanut ihmiset vielä enemmän taantumaan Demi-foorumin tasolle?

Ei Laurissa ollut mitään uutuudenviehätystä. Vanha naama, kulahtanut look. Ja biisi oli tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19193/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä käy jossain pre-partyissä, onko niissä siis tapana esittää vain se oma viisubiisi vai saavatko heittää useamman kappaleen keikan? Olisi siistiä, jos Kärtsä pääsisi esittämään muutakin tuotantoaan ulkomaalaisille viisufaneille. Vaikkeivat ymmärrä sanoja, Käärijän lavaenergia varmasti sulattaisi sydämet :)

Kyllä siellä pari, kolme kappaletta pitäisi jaksaa. Senkin vuoksi pitäisi keskittyä siihen.

Vierailija
19194/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä viimevuonna samanlaista Lauri-huumaa? Olihan Laurikin ilman paitaa. Vai onko Käärijä saanut ihmiset vielä enemmän taantumaan Demi-foorumin tasolle?

Juu Lauri ei osu "the hermoon"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19195/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19196/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä käy jossain pre-partyissä, onko niissä siis tapana esittää vain se oma viisubiisi vai saavatko heittää useamman kappaleen keikan? Olisi siistiä, jos Kärtsä pääsisi esittämään muutakin tuotantoaan ulkomaalaisille viisufaneille. Vaikkeivat ymmärrä sanoja, Käärijän lavaenergia varmasti sulattaisi sydämet :)

Kyllä siellä pari, kolme kappaletta pitäisi jaksaa. Senkin vuoksi pitäisi keskittyä siihen.

CCC on hyvin epätyypillinen Käärijän biisi koska siinä on hyvin vähän sanoja. Muut, kuten mic mac, on niitä täynnä joten näinköhän ulkkis jaksaisi sitä seurata.

Vierailija
19197/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lähiöräppiä sinne prepartyihin lähdetä solkkaamaan

Vierailija
19198/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Yle tai levy-yhtiö voisi ottaa yhteyttä Oksaseen ja vaatia häntä korjaamaan twiiteissään esittämät väärät tiedot? Tuollainen on oikeasti tosi merkittävä mainehaitta artistille. Näyttää huonolta, kun "arvostettu suomalainen kirjailija" ei suostu korjaamaan tai poistamaan kommenttejaan. Kun niitä ei korjata eikä poisteta, näyttää siltä, että ne pitäisivät edelleen paikkansa.

Siis vielä kerrata ja paisuttaa asiaa? Kyllä Käärijällä pitää olla munaa ihan itse irtisanoutua hörhöjutuista. Ei joka asiaan tarvita Yleä tai levy-yhtiötä vääntämään tarkennusta halunneen Oksasen kanssa. Koko soppa olisi jäänyt syntymättä jos ei seuraisi noita juttuja ja olisi sanonut Helsingin Sanomissa vastustavansa sotaa eikä olisi alkanut antamaan kryptistä politikointi- ja valta kuuluu kansalle-vastausta.

En ole siis Käärijää vastaan. Pidän vain hänen julkisuudenhallintaansa onnettomana jo levy-yhtiön neuvomattomuudesta lähtien. Tyypillä on ideoita ja sitten tuollainen kiemurtelu ja hokema haastattelun lopussa jättää epäluuloisen olon.

Esimerkiksi Efter nio-ohjelmassa tyyppi osasi esiintyä kuten fiksu ja osallistuva ihminen, jolla on asiaa, haastattelussa. Enemmän sitä live-Käärijää ja vähemmän näitä politiikkaan vivahtavia kommentteja. Ei kannata viljellä poliitikkojen puhetapaa jos ei ole poliitikko.

Ei kannata hötkyillä ja lähteä mukaan sutena joka ikiseen kohuun selittämään. Käärijällä on aivan varmasti parempaakin tekemistä. 

Vierailija
19199/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Samu lähtee tulkiksi/tulkkiperformanssitaiteilijaksi, niin heittäsköhän se omaa musaansa siellä jonkun biisin...Samu ois kyllä huippuvalinta. Sillä näkyvyydellä Suomiteamille voitto kotiin!

Tuskinpa Samu lähtee tulkikiksi tms. Ei oikein sovi hänen intresseihinsä. Sitä paitsi hänellä on keikkoja euroviisuviikolla.

Vierailija
19200/34469 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tumma piirteiltäni, tulinen luonne (täälläkin höyrynnyt tänään), alle kolmekymppinen ja foliohattu. Käärijän eksä on ollut tumma ja tulinen kuulemma, joten täällä ois samaa naistyyppiä.

tiktokkiin.

Ketju on lukittu.