Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19161/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Okei vain sulle;

Ajatus Oksasesta ilman paitaa 🤢🤢🤢🤢🤢

Vierailija
19162/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Jos asia on noin, niin Käärijä voisi harkita kunnianloukkaussyytteen nostamista.

Itse kyllä antaisin vaan asian olla, eihän tässä ole edes mitään näyttöä siitä, että tuosta on hänelle merkittävää haittaa aiheutunut. Antaa asian nyt vaan unohtua, joku syytteiden nostaminen vaan nostaa tuon tapauksen uudelleen otsikoihin.

No, kattotaan aletaanko aiheesta kirjoittaa ulkomaalaismedioissa. Silloin sillä voisi olla tosiasiallista negatiivista  merkitystäkin. Niin paljon merkitystä ei ole yksittäisen Tonin kommenteilla jossain Käärijäartikkelissa vaikkakin epämääräiset huhutkin voi satuttaa jonkun mainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19163/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Yle tai levy-yhtiö voisi ottaa yhteyttä Oksaseen ja vaatia häntä korjaamaan twiiteissään esittämät väärät tiedot? Tuollainen on oikeasti tosi merkittävä mainehaitta artistille. Näyttää huonolta, kun "arvostettu suomalainen kirjailija" ei suostu korjaamaan tai poistamaan kommenttejaan. Kun niitä ei korjata eikä poisteta, näyttää siltä, että ne pitäisivät edelleen paikkansa.

Vierailija
19164/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Jos asia on noin, niin Käärijä voisi harkita kunnianloukkaussyytteen nostamista.

Itse kyllä antaisin vaan asian olla, eihän tässä ole edes mitään näyttöä siitä, että tuosta on hänelle merkittävää haittaa aiheutunut. Antaa asian nyt vaan unohtua, joku syytteiden nostaminen vaan nostaa tuon tapauksen uudelleen otsikoihin.

No, kattotaan aletaanko aiheesta kirjoittaa ulkomaalaismedioissa. Silloin sillä voisi olla tosiasiallista negatiivista  merkitystäkin. Niin paljon merkitystä ei ole yksittäisen Tonin kommenteilla jossain Käärijäartikkelissa vaikkakin epämääräiset huhutkin voi satuttaa jonkun mainetta.

Somelynkkauksessa usein faktoilla ei ole edes merkitystä. Ihmiset vaan alkavat kouhkata, faktoista viis.

Vierailija
19165/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Vierailija
19166/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3

Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.

Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii

Tunne on meillä ihan yhteinen. Kai se pitäisi vaan purra aina hammasta ja jättää kommentoimatta, vaikka mitä typeryyksiä tulisi noiden täysin OT-aiheiden tiimoilta. Mutta aina sitten joku kuitenkin kommenoi niihin, huoh.

Tässä voi kyllä syyttää intohimoisimpia Käärijä-.fanejakin, jotka ovat yliherkkiä Käärijän suhteen. Ymmärtävät välillään tahallaan väärin jonkun kommentin tai sanan kommentissa, että pääsevät riitelemään ja vatvomaan. Tuli mieleen, että jos Käärijän keikoilla käy tuollaista porukkaa niin en todellakaan lähde Käärijän keikkaa katsomaan.

Ettekö te pysty olemaan sellaisessa moodissa, ettei kukaan ihan oikeasti uhkaa Käärijää ja nauttimaan siitä kun hän valmistuu kisoihin? Olisi paljon kivempaa kaikilla jos välillä tulisi jotain mieltä piristävää materiaalia eikä tätä VKK-, rokote-, koronarajoitus- ja trollipolemiikkia.

Isojenkin firmojen pomot voivat sanoa erehtyneensä ja ottavansa opiksi. Miksei muka Käärijä, jolla on kuitenkin CU voi muka tässä vaiheessa suhtautua koronaan ymmärtäen että tauti on vakava osalle ja sitä ei näe naamasta. Sen lisäksi on ihan ok sanoa, että on seurannut tollojen sivua mutta nyt on lopettanut ja keskittyy musiikkiin ja viisuihin 100% lepoa ja terveellistä ruokavalioa unohtamatta.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta siitä voi oppia ja kulkea eteenpäin eikä jäädä tuijottelemaan aikaisempia jälkiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19167/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Joo, varsinkin jos on jonkin sortin foliohattu kuten epäillään. Olisi ihana jutella hänen kanssaan tämän yhteiskunnan ja maailman tilasta. Ja vaikka ei olisi, niin silti haluaisin vaan jutella hänen kanssaan kaikesta elämän ja kuoleman väliltä.

Vierailija
19168/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Jos asia on noin, niin Käärijä voisi harkita kunnianloukkaussyytteen nostamista.

Ja vielä enemmän tuoda julkisuuteen tätä VKK- ja convoy-asiaa? Sillä ei viisuissa ääniä osteta. Aikuisen miehen pitää osata mennä eteenpäin kun on kerran julkisuuteen halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19169/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Käärijän pää osuisi suunnilleen mun rintojen kohdalle xD Ja en tarkoita siis tätä seksuaalisessa mielessä että haluaisin.. ääh...

Vierailija
19170/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Okei vain sulle;

Ajatus Oksasesta ilman paitaa 🤢🤢🤢🤢🤢

Uusimmissa ig-postauksissa Oksasen naama kuin vuohen perse mitä sutattu raskaasti meikillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19171/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Joo, varsinkin jos on jonkin sortin foliohattu kuten epäillään. Olisi ihana jutella hänen kanssaan tämän yhteiskunnan ja maailman tilasta. Ja vaikka ei olisi, niin silti haluaisin vaan jutella hänen kanssaan kaikesta elämän ja kuoleman väliltä.

😴😴😴

Vierailija
19172/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Saahan täällä kaikesta muustakin puhua ja on puhuttukin sivutolkulla. Ymmärrettävästi nyt Umk:n jälkeen voittajasta riittää eniten keskusteltavaa, eikä Käärijän omat ihasteluketjut ottaneet tuulta alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19173/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Tukholman piipahdus oli tosi lyhyt. Mitähän siinä ajassa ehti tehdä esitykseen liittyen? Ei ainakaan lavashowta pistetty kokonaan uusiksi, koska siihen olisi vaadittu pidempää suunnittelupalaveria.

Ehkä Ruotsi toimittaa Liverpooliin lavatekniikkaa ja Käärijä kävi lähempää tsekkaamassa miltä jotkut tekniset jutut näyttää, jos siihen oli mahdollisuus.

Kai he osaavat kokoustaa etänä ennen tapaamista? Ei tarvi alkaa alusta kaikkea. Luultavasti Ylen harjoitushallin lattiaan on jo teipattu lattia ja sen mukaan tehdään koreografiset ja kuvauksen ratkaisut. Suunnittelua helpottaa, että ruotsalaisilla jne on sama lava ja tekniikka käytössä Liverpoolissa.

Vierailija
19174/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Häh 😂😂 Eikö täällä aikuinen yli 40v naikkonen saa haluta sutinaa kärtsän kanssa ilman että sinulta pitää lupaa kysellä? En minä Käärijän tai kenenkään muunkaan kimppuun väkisillä käy. Saa kai sitä unelmoida vaikka mistä. Todellisuus on ihan muuta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19175/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Juurikin sitä.

Vierailija
19176/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Käärijä käy jossain pre-partyissä, onko niissä siis tapana esittää vain se oma viisubiisi vai saavatko heittää useamman kappaleen keikan? Olisi siistiä, jos Kärtsä pääsisi esittämään muutakin tuotantoaan ulkomaalaisille viisufaneille. Vaikkeivat ymmärrä sanoja, Käärijän lavaenergia varmasti sulattaisi sydämet :)

Vierailija
19177/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Saahan täällä kaikesta muustakin puhua ja on puhuttukin sivutolkulla. Ymmärrettävästi nyt Umk:n jälkeen voittajasta riittää eniten keskusteltavaa, eikä Käärijän omat ihasteluketjut ottaneet tuulta alleen.

Mä tein fanitusketjun, mutta sinne tuli kunnon alapeukuttajalauma. Ei kukaan jaksa sellasta, jos kaikki kehukommentit saa läjän alapeukkuja ja jotain kettuilua väliin.

Vierailija
19178/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni haluisi sutinaa kärtsän kanssa?

Apuaa, onko tämä palsta joku uusi Demi? :-D

Antaisitte Käärijä-paran nyt vaan olla hetki rauhassa. Ja joo, hän on aika hot videon ja lava-shown alussa, mutta en haluaisi mitään sutinaa, ei ole yhtään mun miestyyppiä muuten vaikka tosi valloittavalta persoonalta noin muuten vaikuttakin.

Käärijän pää osuisi suunnilleen mun rintojen kohdalle xD Ja en tarkoita siis tätä seksuaalisessa mielessä että haluaisin.. ääh...

Se kävi ostaa sellaset tolppakengät Tukholmasta, että sun pää osuu sitä polvilumpioon!

Vierailija
19179/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZMYPmGAgA/

Kärtsä, Lxandra ja Tiina imuttelemassa vesipiippua ennen esiintymistä. Kivat kajaalit Kärtsällä😍

Minäkin tykkäsin noista kajaaleista! Sopi tuohon lavaluukkin hyvin. Mikähän tuo pilliin/piippun puhaltamisjuttu oikein on? Vaikuttaa siltä nääs, että Kääris tekee tuota aina ennen keikkaa. Jokin ääneen liittyvä juttu kai?

Pilliin puhaltamalla avataan keuhkoja pienimpiä putkia myöten. Laulajat tekevät tuota joka päivä. Sopii muillekin jos ei tykkää keuhkoputkentulehduksista ja yskästä.

Vierailija
19180/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ilman paitaa 🔥🔥🔥🔥🔥

Ylönen ilman paitaa 💤💤💤💤💤

Siis tän ketjun idea on siis vain kuolata Käärijää. Anteeksi, olen ymmärtänyt tämän ketjun väärin.

Saahan täällä kaikesta muustakin puhua ja on puhuttukin sivutolkulla. Ymmärrettävästi nyt Umk:n jälkeen voittajasta riittää eniten keskusteltavaa, eikä Käärijän omat ihasteluketjut ottaneet tuulta alleen.

Mä tein fanitusketjun, mutta sinne tuli kunnon alapeukuttajalauma. Ei kukaan jaksa sellasta, jos kaikki kehukommentit saa läjän alapeukkuja ja jotain kettuilua väliin.

UMK23 on UMK23 - voittajan kotipesä!!

Ei väistetä!

Ketju on lukittu.