UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
APUA, näin painajaista Käärijän tanssijasta. Vieressäni pyöri sellainen hahmo, jolla oli yli-iloinen hymy ja hohtavan valkoiset hampaat. :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on uskoa ettei Euroviisut ole enää mikään musiikkikilpailu.
Kannattaa tutustua mitä termi musiikki tarkoittaa ja mitä kaikkea se pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan järkyttyny minkälainen friikkityyppi ja kappale lähtee edustamaan!!!
Mikä teitä vaivaa?
Se on hyvä merkki että vanhukset järkyttyy. 😁
Itse en järkyttynyt ulkonäöstä tai muutenkaan, mutta erikoista, että epämusiikki on näin ihmisten mieleen. No kai se on tasa-arvoa kun lahjaton keijo pääsee ripulibiisillä euroviisuihin. On muuten sellaiset makkarabileet nykyään, että aika vähän tekemistä musiikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Joku palstailee Internet Explorerilla vuodelta 2006?
Ilman muuta, kyllä Metsäketo varmasti pärjäisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK sai minut tajuamaan, että olen aikuistunut. Aina aiemmin olen fanittanut voittajaa kympillä, kun kerta muutkin ovat. Esim. Blind Chanelin Joeliin olin jopa vähän kaukoihastunut. Nyt Käärijä ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä. En näe hänen lauluaan, esitystään enkä itse heppua erityisen hyvinä tai kiinnostavina, vaikka olen lukenut jo kymmeniä ylistäviä kommentteja. Hyvä minä!
Olen keski-ikäinen ja ilmeisesti minulla on jäänyt aikuistuminen väliin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinku cha cha cha, kun mä kaadan päälleni samppanjaa
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha aa-aah
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha""""Wow mitkä sanat?! Ihan kansan mies edustaa?? Shampanjaa päälle joka toinen nyt päällensä kaatamaan!! Suomessa on varaa niin tehdä todellakin.
Ihan oksettava äijä pääs edustamaan Suomea! Miks pitää työntää kieltä kamerassa ja katsoa ruutuun maanisesti?! Ei mitään yllättävää että sairain ja pervoin esitys voitti!
Just hyvä ja paras voitti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK sai minut tajuamaan, että olen aikuistunut. Aina aiemmin olen fanittanut voittajaa kympillä, kun kerta muutkin ovat. Esim. Blind Chanelin Joeliin olin jopa vähän kaukoihastunut. Nyt Käärijä ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä. En näe hänen lauluaan, esitystään enkä itse heppua erityisen hyvinä tai kiinnostavina, vaikka olen lukenut jo kymmeniä ylistäviä kommentteja. Hyvä minä!
Itse olisin valinnut Keiran, tai Robinin, Lxandrakin puhkesi enemmän kukkaan livenä itselleni. Aggressiiviset esitykset ei niin mun juttu oo. Käärijässä on toki potentiaalia olla ravisteleva, ja toivon, että hänellä menee hyvin Viisuissa.
Meinaako Käärikä alkaa viisujen jälkeen politikoimaan? Sanoi ainakin kahdelle haastattelijalle erikseen "mä oon kansan puolella' Eihän tuo liity tähän caseen mitenkään. Sorry, en diggaa Turtiaisen seuraajia, jotka on "kansan puolella" Nyt meni maku aika pahasti.
Ei tarvi jännittää voittamista tällä biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Haha samaistuin. Teininä ja vielä parinkympin alussa jonkun kisan voittaminen (oli sitten musiikkia tai urheilua) teki jostain miehestä maailman kuumimman. Nykyään en lähtisi Käärijän matkaan jos tulisi baarissa vonkaamaan, mutta hyvä biisi silti! Toivottavasti menestyy Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako Käärikä alkaa viisujen jälkeen politikoimaan? Sanoi ainakin kahdelle haastattelijalle erikseen "mä oon kansan puolella' Eihän tuo liity tähän caseen mitenkään. Sorry, en diggaa Turtiaisen seuraajia, jotka on "kansan puolella" Nyt meni maku aika pahasti.
Turtiaistakin voi seurata vaikka viihdemielessä. Mistäpä tuota tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on uskoa ettei Euroviisut ole enää mikään musiikkikilpailu.
Joka vuosi tämä 😂😂😂 koittakaa nyt ensi vuonna muistaa että tämä ei ole pelkästään laulukilpailu.
Mummoni palstailee varmaan haudasta. Hän oli samaa mieltä eräistä kultaisista kengistä. Ei kyllä varmaa pitänyt Waterloostakaan, mutta silloin en ollut itse syntynyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa nolo voittajakappale. Ei tule menestymään.
Ihan kauhea!!!!!!!!!! Radio heti kii kun tulee!! Suomi ei pääse jatkoon!! 👎👎👎 Kaikki muut olivat parempia, paitsi Lxandra
Vierailija kirjoitti:
Mä oon musiikillisesti aika lahjaton enkä osaa arvioida kauheen tarkasti itse laulussa onnistumista, mutta Benjamin kuulosti erilaiselta eikä kauheen hyvältä livenä. Kiva siis että muutkin on sitä mieltä. Robinin ja Kuumaan laulu taas vaikutti onnistuvan myös livenä tosi hyvin. Mutta Käärijän genre ja toi vähän huutava sävy sai aikaan sen, etten osaa arvioida häntä laulajana. Alussa ääni oli muutenkin hiljainen, ehkä teknisiä ongelmia? Mitä te musiikki-ihmiset ootte mieltä: osasiko Käärijä oikeesti laulaa tosi hyvin vai kohdistuuko hypetys enemmän genreen ja tunnelmaan?
Jälkimmäiseen. Kokonaisuus ratkaisee näissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Joku palstailee Internet Explorerilla vuodelta 2006?
Ilman muuta, kyllä Metsäketo varmasti pärjäisi paremmin.
Olisi se nyt ollut kiva jos kisoissa edustaisi joku lahjakas, musikaalinen tyyppi, hyvällä kappaleella, mutta kansa on puhunut. Mitä toisaalta voi odottaa kun jo 90-luvulla Smurffi-levy oli kovinta koskaan lantalaisille. Ei ole näköjään maku parantunut jälkipolvillakaan, vaan ripuliliemi lusikoidaan hymyssä suin tuulensuojaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua. Kyllä se aikuistuminen edellyttää aivan muita asioita. Jatka kasvua ja kehitä itseäsi. Ehkä jonain päivänä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Se on hyvä merkki että vanhukset järkyttyy. 😁
Itse en järkyttynyt ulkonäöstä tai muutenkaan, mutta erikoista, että epämusiikki on näin ihmisten mieleen. No kai se on tasa-arvoa kun lahjaton keijo pääsee ripulibiisillä euroviisuihin. On muuten sellaiset makkarabileet nykyään, että aika vähän tekemistä musiikin kanssa.
Sinulla on kapea-alainen näkemys musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa?
Aina kun pikkusielut pöyristyy, tietää olevansa oikeilla jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portion boys suomalaisten mieleen. Uskomatonta. Onneksi Käärijä voitti kuitenkin.
Luuleeko se portion boysin yksi tyyppi olevansa joku Jarkko Ahola? Äänsi samalla tavalla vahän vieraalla aksentilla ja yritti laulaa korkeelta. Ja niiden koikkelahdinta siellä lavalla, jotain niin vanhanaikaista ja mitäänsanomatonta.
Samaa pohdin. Laulu väkinäistä ja teennäistä. Onneksi ei viisupaikkaa. Kalajoella kelpaa kyllä.
No mikäs tämä sitten on??? TransuShowko?? Kamanvetobileet?? Reivitkö??? Ainakin voittajasta päätellen kaikkein hörhöimmät tyypit ollu aktiivisin äänestämään.