UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Oikea voitti, onnea Käärijä 🔥💚
Luojan kiitos PB jäi toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan esitys oli pettymys. Miksi näytti intoa vailla olevalta läpilauletulta, eikä laulaja avannut suutaan kunnolla, että sanat erottuisivat? Toisella asenteella olisin voinut äänestää nimenomaan sitä.
Johannes voisi toimia yksin, mamma vois suunnitella jonkun pikku koreografian. Ne kaks muuta heppua lähinnä vaivaannutti, lavakarisma nolla.
Tämän mamman suosikkikoreografia löytyi tänä vuonna Eesti Laulista: Meelikin esittämä Tuju. Se istui juuri siihen "konseptiin", eikä sitä kannata kloonata joka yhtyeen esitykseen. :D Koreografioiden suunnittelu jääköön ammattilaisille. Taisin teilata Kuumaan pahemmin kuin oikeasti tarkoitan, sillä toivon koko yhtyeelle kaikkea hyvää.
Keira yllätti ja olisi ollut erittäin kansainvälinen ja upea edustaja Suomelle. Käärijäkin ihan ok etenkin PP: tasoon verrattuna.
Tosi yllättävää että suomalaiset lyttää esityksen ennen kuin mitään Euroviisuja on ollutkaan. Tulee eräs Lordikin mieleen... Käärijä oli eilisistä paras. Se on viihdettä. Vähän pipoa löysemmälle ja kohti uusia pettymyksiä.
Hyvä analyysi hesarissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaan esitys oli pettymys. Miksi näytti intoa vailla olevalta läpilauletulta, eikä laulaja avannut suutaan kunnolla, että sanat erottuisivat? Toisella asenteella olisin voinut äänestää nimenomaan sitä.
Johannes voisi toimia yksin, mamma vois suunnitella jonkun pikku koreografian. Ne kaks muuta heppua lähinnä vaivaannutti, lavakarisma nolla.
Tämän mamman suosikkikoreografia löytyi tänä vuonna Eesti Laulista: Meelikin esittämä Tuju. Se istui juuri siihen "konseptiin", eikä sitä kannata kloonata joka yhtyeen esitykseen. :D Koreografioiden suunnittelu jääköön ammattilaisille. Taisin teilata Kuumaan pahemmin kuin oikeasti tarkoitan, sillä toivon koko yhtyeelle kaikkea hyvää.
Heti perään tajusin, että tarkoitit mammalla Johanneksen mammaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on uskoa ettei Euroviisut ole enää mikään musiikkikilpailu.
Joka vuosi tämä 😂😂😂 koittakaa nyt ensi vuonna muistaa että tämä ei ole pelkästään laulukilpailu.
No mikäs tämä sitten on??? TransuShowko?? Kamanvetobileet?? Reivitkö??? Ainakin voittajasta päätellen kaikkein hörhöimmät tyypit ollu aktiivisin äänestämään.
Aika helpolla pääsee sinun lokeroinnissasi hörhöksi.
On sulla siinä ihmettelemistä kaiken maailman hörhöissä 😂.
Ihme paasausta oli toisessa ketjussa Robinin uran olevan taputeltu. Minusta ihan höpö puhetta. Robinhan juuri teki eilen näyttävän esityksen. Totta on, että nää engalanninkieliset biisit ei ole olleet parhaimmistoaan. Itse uskon Robinin vaan olevan musiikillisesti suvantovaiheessa, kuten Tuisku alkuvuosiensa jälkeen ennen uutta tulemista. Kysyntää on kotimaassa vielä, jos enkuksi ei tule mitään. Ainakin jos Ihana Kipu biisin menestyksestä voi mitään sanoa.
Olisi hauska nähdä video, missä näkyy Logomon yleisö Käärijän esityksen aikana!
Joku joka pakkomielteisen tunnistettavasti kirjoittelee ripulin syönnistä, pitää muita ihmisiä erityisen hörhöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK sai minut tajuamaan, että olen aikuistunut. Aina aiemmin olen fanittanut voittajaa kympillä, kun kerta muutkin ovat. Esim. Blind Chanelin Joeliin olin jopa vähän kaukoihastunut. Nyt Käärijä ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä. En näe hänen lauluaan, esitystään enkä itse heppua erityisen hyvinä tai kiinnostavina, vaikka olen lukenut jo kymmeniä ylistäviä kommentteja. Hyvä minä!
Olen keski-ikäinen ja ilmeisesti minulla on jäänyt aikuistuminen väliin kokonaan.
En tarkoittanut tätä vaikka ehkä viestistä voi sen kuvan saada. Useimmat Käärijä-fanit osaa varmaan ajatella omilla aivoillaan ja tykkäävät hänestä siksi että hän on oikeesti omasta mielestä hyvä. Mutta itse tykkäsin aina niistä mistä muutkin vain yleisen suosion takia, omaa mielipidettä ei ollut! Siinä on iso ero. Nyt tykkäsin eniten Kuumaasta (vaikka onkin liian persoonaton viisuihin) vaikka ei ollut suosituin. Tämä oli iso juttu omalla kehityspolullani. :D
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on kivan "positiivinen" meininki heti sunnuntaiaamusta. :D
Jotakuta potuttaa Käärijän voitto suunnattomasti. Se on voittajabiisin merkki kun osa vihaa ja osa rakastaa.
Cha cha-tanssijat pinkeissään, ilmeillä ja hampailla oli nerokas veto, mutta ne nauhat.en ymmärtänyt mitä se kuvasti että olivat niiden nauhojen päässä siinä alussa. Tajusiko joku?
Käärijä ihan ok kunhan lavashow saadaan kuntoon, mutta onhan se musa suht Electric Callboylta kopioitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan järkyttyny minkälainen friikkityyppi ja kappale lähtee edustamaan!!!
Mikä teitä vaivaa?
Se on hyvä merkki että vanhukset järkyttyy. 😁
Itse en järkyttynyt ulkonäöstä tai muutenkaan, mutta erikoista, että epämusiikki on näin ihmisten mieleen. No kai se on tasa-arvoa kun lahjaton keijo pääsee ripulibiisillä euroviisuihin. On muuten sellaiset makkarabileet nykyään, että aika vähän tekemistä musiikin kanssa.
Sinulla on kapea-alainen näkemys musiikista.
Ei ole vaan hyvin laaja-alainen. Ambientistä hip-hopiin, alternativesta grindcoreen ja kaikkea siltä väliltä. Sävellän myös itse musiikkia. Käärijä edustaa nykymusiikkia huonoimmillaan. Mielikuvituksetonta, yksinkertaista ja hyvin vähän mitään omaa. Kuulostaa siltä kuin onkin, eli musiikillisesti lahjattomien tyyppien tekemältä musiikilta. Mutta lusikoi sinä ripulia ihan rauhassa.
Luulin, että Blind Channelin jälkeen Suomi ei voi lähettää enää ikinä niin tykkiä biisiä E-viisuihin. Sitten kului pari vuotta ja tuli Käärijä....
Vierailija kirjoitti:
Cha cha-tanssijat pinkeissään, ilmeillä ja hampailla oli nerokas veto, mutta ne nauhat.en ymmärtänyt mitä se kuvasti että olivat niiden nauhojen päässä siinä alussa. Tajusiko joku?
Ajattelin, että kuvastavat kontrollia ja itsehillintää. Kun aluksi on vielä naamataulu vakava ja tää jäinen ulkokuori on aika tuhota.
Kerran vuodessa kun tv:n avaa nii tietää että se kannattaa sulkea kokonaan. Niin shaibaa että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan järkyttyny minkälainen friikkityyppi ja kappale lähtee edustamaan!!!
Mikä teitä vaivaa?
Joku palstailee Internet Explorerilla vuodelta 2006?
Ilman muuta, kyllä Metsäketo varmasti pärjäisi paremmin.
Juuri näin! Ei se kaukana ollut etteikö Kreikkkaan olisi 17v sitten lähtenyt Metsäketo ja kukaan ei muistaisi niitä kekkereitä. Jos vuoden 2020 bileet olis pidetty, Suomi olis lähettänyt Amsterdamiin semifinaaleista Aksel Kankaanrannan vaikka tarjolla oli myös Erika ja pari karhua. Finaaliinhan me ei oltaisi päästy.
Onneks nyt ei tehty sitä virhettä, et olis tyydytty vain musiikillisiin anteihin. Suomen Rammstein tuo voiton!!
Täällähän on kivan "positiivinen" meininki heti sunnuntaiaamusta. :D