Salilla kävijät! Millaisella salilla viiihdytte/ette viihdy?
Minä viihdyn salilla, jonka yhteydessä ei ole ryhmäjumppia. Eli pukkarissa ei ole naisparvia eikä musiikin jumputus kuulu pukkariin. Se on tärkeää. Ihanne olisi sali, jossa ei ole musiikkia, mutta sellaista ei ole lähellä.
Tykkään myös siitä, että salilla käy sellaista porukkaa, joka ei tee itsestään suurta numeroa (peilaa, kuvaa, someta), ja joka antaa muiden olla rauhassa. Tervehtimistä en pidä häiritsevänä.
Entä te?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön salilla. Siellä kun ei ole muita kuin minä.
Onko se mistään kotoisin? Montako laitetta?
Tuo on tärkeä pointti, että musiikki ei saisi olla liian isolla.
Viihdyn saleilla, jossa käy kaikenikäisiä, kaikenkokoisia ja mahdollisimman erilaista porukkaa. Silloin jotenkin sulautuu joukkoon parhaiten.
Laitteita pitäisi olla todella monipuolisesti, ei liikaa esim. vipuvarsilaitteita, vaan myös niitä vanhanaikaisia. Isot, vaaleat tilat, paljon valoa.
En viihdy salilla, jossa on pelkkiä ikäihmisiä tai pelkkiä trendinuoria. Sekasalit ovat ihan ok.
Unohtui, en ole kuntosaleilla yhtään sosiaalinen, urheilen siellä vain. Liian sosiaalisilta saleilta pakenisin äkkiä. :-D
Itseäni ei kiinnosta pätkääkän onko siellä ryhmäliikuntaa vai ei.
Enemmän kiinnostaa miten paljon laitteita on ja miten suuri tila on. Pienet tilat tarkoittaa että kaikki on tosi lähellä toisiaan ja on todella ahdasta. Myös suurimmassa osassa pieniä tiloja on enemmän pölyä ja hiki haisee todella herkästi jos on vähääkään enemmän henkilöitä kuin se muutama salilla.
Suuret tilat joissa laitteet hyvin harvassa mutta niitä on todella monipuolisesti on parhaimpia. Ainakin oman kokemuksen mukaan Liikkuu on tässä onnistunut.
Onko tylsempää lajia kuin salilla käynti?
Vierailija kirjoitti:
Unohtui, en ole kuntosaleilla yhtään sosiaalinen, urheilen siellä vain. Liian sosiaalisilta saleilta pakenisin äkkiä. :-D
Tämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei sopisi kun ei olisi ketään katsomassa.
Toivottavasti tuo oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tärkeä pointti, että musiikki ei saisi olla liian isolla.
Viihdyn saleilla, jossa käy kaikenikäisiä, kaikenkokoisia ja mahdollisimman erilaista porukkaa. Silloin jotenkin sulautuu joukkoon parhaiten.
Laitteita pitäisi olla todella monipuolisesti, ei liikaa esim. vipuvarsilaitteita, vaan myös niitä vanhanaikaisia. Isot, vaaleat tilat, paljon valoa.
En viihdy salilla, jossa on pelkkiä ikäihmisiä tai pelkkiä trendinuoria. Sekasalit ovat ihan ok.
Elixia citycenter
Täynnä kaunis vartaloisia nuoria ja vanhempia miehiä..
Treenaan ja välillä lepuutan vanhoja silmiäni
Kaunotar 56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta itse en kaipaa salilla mitään muita laitteita kuin ala/ylätaljan, ja jalkaprässi siihen kylkeen onkin sitten jo luksusta.
Vierailija kirjoitti: Itseäni ei kiinnosta pätkääkän onko siellä ryhmäliikuntaa vai ei. Enemmän kiinnostaa miten paljon laitteita on ja miten suuri tila on. Pienet tilat tarkoittaa että kaikki on tosi lähellä toisiaan ja on todella ahdasta. Myös suurimmassa osassa pieniä tiloja on enemmän pölyä ja hiki haisee todella herkästi jos on vähääkään enemmän henkilöitä kuin se muutama salilla. Suuret tilat joissa laitteet hyvin harvassa mutta niitä on todella monipuolisesti on parhaimpia. Ainakin oman kokemuksen mukaan Liikkuu on tässä onnistunut.
Elixia citycenter
Ei haise hiki...
näet akrobatiaa ja uskomatonta kehon hallintaa
Ylipainoisia tätejä ei näy..valitettavasti:(
Kaunotar 56v
Tampereen naturistien sali. Muita vastaavia en tiedä, jossa oltaisiin nakkisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epänormaalia, siellä käydään ihailtavana. On myös hienoa katsella itseä isosta peilistä.
Älä viitsi trollailla. Kukaan ei ole noin tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itseäni ei kiinnosta pätkääkän onko siellä ryhmäliikuntaa vai ei. Enemmän kiinnostaa miten paljon laitteita on ja miten suuri tila on. Pienet tilat tarkoittaa että kaikki on tosi lähellä toisiaan ja on todella ahdasta. Myös suurimmassa osassa pieniä tiloja on enemmän pölyä ja hiki haisee todella herkästi jos on vähääkään enemmän henkilöitä kuin se muutama salilla. Suuret tilat joissa laitteet hyvin harvassa mutta niitä on todella monipuolisesti on parhaimpia. Ainakin oman kokemuksen mukaan Liikkuu on tässä onnistunut.Elixia citycenter
Ei haise hiki...
näet akrobatiaa ja uskomatonta kehon hallintaa
Ylipainoisia tätejä ei näy..valitettavasti:(
Kaunotar 56v
Sulla taitaa olla aika surullinen ja yksinäinen elämä, että tuhlaat aikaasi täällä trollaamiseen. Ei kannata hukata elämää tuolla tavalla, tulet nimittäin katumaan jossain vaiheessa.
Sellasilla vähän rupusilla on kivoin käydä. Mieluiten halpa, en tykkää useimmista laitteista niin kunhan on juoksumattoa ja vapaita painoja saatavilla se riittää. Ilmanvaihdon pitää tosin toimia. Kävijäkunta saa olla moninaista, ei pelkkää trenditrikoota päällä.
Vähän nuhjuisen jälkeen seuraavajsi kivoin on kunnon hardcoresali. Tärkeintä siis lähinnä se, että ihmisillä on halu keskittyä omaan treeniin eikä muihin tai oman kropan esittelyyn.
-Siisti ja puhdas, avarat tilat
-Ystävällinen henkilökunta ja osaavat valmentajat / tuntien vetäjät
-Uudehkot ja korkealaatuiset laitteet ja tarpeeksi näitä ettei tarvitse jonottaa
-Laaja valikoima ryhmätunteja moneen eri kellonaikaan. Voi kokeilla myös harvinaisempia lajeja.
-Uima-allas ja höyrysauna, kunnon suihkutilat.
-Seinäkiipeily alue olisi plussaa
- Hyvä musiikki, mahdollisesti oma DJ salilla
- Aukioloaika 6.00 - 24.00
Vierailija kirjoitti:
Sellasilla vähän rupusilla on kivoin käydä. Mieluiten halpa, en tykkää useimmista laitteista niin kunhan on juoksumattoa ja vapaita painoja saatavilla se riittää. Ilmanvaihdon pitää tosin toimia. Kävijäkunta saa olla moninaista, ei pelkkää trenditrikoota päällä.
Vähän nuhjuisen jälkeen seuraavajsi kivoin on kunnon hardcoresali. Tärkeintä siis lähinnä se, että ihmisillä on halu keskittyä omaan treeniin eikä muihin tai oman kropan esittelyyn.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi varta vasten käydä rupuisella salilla? Toki budjettiystävällinen vaihtoehto, mutta itselle rupuinen tarkoitaa ainakin likaista, epäviihtyisää ja huonoja laitteita.
Sellaisella, jossa on riittävästi räkkejä, vähintään yksi kisapenkki ja tarpeeksi levyjä. Eikä mielellään kovin paljon alle parikymppisiä asiakkaita.
Sauna pitää ehdottomasti olla pukuhuoneiden yhteydessä. Se on minulle palkinto sen jälkeen, kun olen käynyt salilla.
Iso sali missä on paljon laitteita, kyykky/mavepaikkoja sekä penkkipunnerruspaikkoja. Missä soi raskas musiikki kovalla niin ei tarvi omaa musiikkia mukaan. Missä magnesiumin käyttö ja sukkasillaan treenaaminen on sallittua. Ja porukka keskittyy omaan treenaamiseen sen sijaan että kyttäilisivät muita.